Tja, dan ben je ook wel een beetje een dief van eigen portemonnee. Want waarom zou je je tandpasta voor 7 euro per tube kopen als die de week erna in een 3 voor 10 aanbieding zitquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon geen aanbiedingen meer kopen, dan moeten ze wel zakken naar de normale prijs.
gewoon houtskool kopen en munt in je tuin kwekenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja, dan ben je ook wel een beetje een dief van eigen portemonnee. Want waarom zou je je tandpasta voor 7 euro per tube kopen als die de week erna in een 3 voor 10 aanbieding zit
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan koop je voortaan maar een pakje huismerk
dan nietquote:
Ik drink godzijdank ook geen koffiequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik drink geen koffie en heel af en toe thee, 1 pakje doe ik wel een jaar of langer mee
Omdat die 3 voor 10 de normale prijs isquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja, dan ben je ook wel een beetje een dief van eigen portemonnee. Want waarom zou je je tandpasta voor 7 euro per tube kopen als die de week erna in een 3 voor 10 aanbieding zit
kun je een jaartje vooruitquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog thee uit Engeland liggenHad lekkere in Londen gekocht, gevraagd of familie die in Engeland woont wat kon meenemen als hij weer naar Nederland kwam. Had hij meteen 160 zakjes meegenomen. Rustaagh
Halfjaar voorraad aan theequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog thee uit Engeland liggenHad lekkere in Londen gekocht, gevraagd of familie die in Engeland woont wat kon meenemen als hij weer naar Nederland kwam. Had hij meteen 160 zakjes meegenomen. Rustaagh
Ja dat weten we allemaal, maar als ik bij de kassa sta en ik zeg dat het maar 3 euro hoort te kosten dan krijg ik het daar niet voor meequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat die 3 voor 10 de normale prijs is
wel de stokjes er uit gehaald?quote:
Als we met zijn allen een half jaartje geen aanbiedingen meer kopen betaal je de normale prijs voortaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weten we allemaal, maar als ik bij de kassa sta en ik zeg dat het maar 3 euro hoort te kosten dan krijg ik het daar niet voor mee
En thee zal je drinken!quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Veel mensen kunnen dat niet betalen om een half jaar 2-3x zoveel te betalenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we met zijn allen een half jaartje geen aanbiedingen meer kopen betaal je de normale prijs voortaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |