SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Koffie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik haal wel eens goede chocolade, en sommige daarvan zijn melk maar gebruiken geen melk om het te maken Ze pakken die cacao boter en vermengen die uit het melk is Dat is echt geniaal lekkere chocoladeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De beste chocolade heb ik zelf eens gemaakt in Ecuador. Maar daar kwam ook een stukje emotie bij kijken. Omdat de hele reis gewoon intens is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aanrader. Ben drie keer drie weken in Ecuador geweest. Echt top.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* Fogel gooit ook Ecuador op de lijstI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Aha, misschien komen mijn ronde vormen dus wel door het witte chocolade etenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook nietzwel er direct van op.
TENZIJJJJ het die crunch witte chocolade is van de Aldi. In die roze verpakking . Maar die heb ik al jaren niet meer gezien.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kunnen we samen ergens meeten voor etenI'm surrounded by morons!
Als je niet weet wat je mist, kun je het dan wel echt missen?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Sowieso walvissen spotten, quito bezoeken, kathedraal bekijken, kabelbaan over de stad, en de Cotopaxi beklimmen, evenaar bezoeken ( de echte, en de toeristische)
Verder cacao plantages bezocht + fabriek, scholen en met de kinderen gespeeld, een ziekenhuis bezocht. Dat ziekenhuis was mega heftig.
Geslapen bij afstammelingen van een inheemse stam.
Waterval beklommen, markten bezocht, lokaal dansfeest bezocht, meegelopen met een nationale feestdag omtrent veiligheid.
Zoveel mooie dingen gezien en gedaan. Maar het was op sommige momenten ook heul spannend.
Wegen die ineens niet meer bestaan door overstromingen.onze bus is beschoten, verkeerde afslag.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goedemorgen filosoofquote:Op donderdag 17 april 2025 11:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Als je niet weet wat je mist, kun je het dan wel echt missen?
Dame tu mano!quote:Op donderdag 17 april 2025 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
Aanrader. Ben drie keer drie weken in Ecuador geweest. Echt top.
Y venga con migo!
Vamonos al viaje para buscar los sonidos magicos
De Ecuador!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Moet herfst worden dan, begin 26 ga ik naar Peru.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
26? Mijn lijkt lente of herfst gunstigI'm surrounded by morons!
Even de grens over danquote:Op donderdag 17 april 2025 11:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet herfst worden dan, begin 26 ga ik naar Peru.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goedemorgen!quote:
Beetje diepgang kan geen kwaad lijkt me
Neuh, gewoon terug. Machu Pikachu (quote:) en Nazca lines zijn het doel van Peru.
Diepgang in de ochtend kan erg fijn zijn jaquote:Op donderdag 17 april 2025 11:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Beetje diepgang kan geen kwaad lijkt me
Jammerquote:Op donderdag 17 april 2025 11:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, gewoon terug. Machu Pikachu () en Nazca lines zijn het doel van Peru.
Oja er moet eens een keer in mijn mondje gedrild worden, even tandarts bellenUw ADH vitamine Worst
Ik vind vliegen nooit zo jammer, dus gewoon terugquote:
Is dat niet om de hoek?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet herfst worden dan, begin 26 ga ik naar Peru.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Terug naar Ecuador jaquote:Op donderdag 17 april 2025 11:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind vliegen nooit zo jammer, dus gewoon terugWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, dat bedoelde ik. Terug de oceaan over.quote:I'm surrounded by morons!
Oh sorryquote:Op donderdag 17 april 2025 11:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Terug de oceaan over.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jawel, maar geen tijd voor.quote:
En ik wil mijn KLM huizencollectie uitbreiden.I'm surrounded by morons!
Ik was onduidelijk, evt filosofischquote:
En ik let niet zo goed op. Lig tv te kijkenquote:
Oh noes, Mr Bolkmeister is terugI'm surrounded by morons!
Zo dat was snel
Neequote:I'm surrounded by morons!
Hij is al terugWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet je nog wat je mee van de week vroeg?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jawel, maar geen tijd voor.
En ik wil mijn KLM huizencollectie uitbreiden.
Dingen als "KLM huizen collectie" zorgen voor een jaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weet je nog wat je mee van de week vroeg?
Dingen als "KLM huizen collectie" zorgen voor een jagewoon voldoende bonuspunten hebben... ik betaal maar een fractie van de normale prijs he.
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]gewoon voldoende bonuspunten hebben... ik betaal maar een fractie van de normale prijs he.
mag ik mee?
Ik wil ook bonusquote:Op donderdag 17 april 2025 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]gewoon voldoende bonuspunten hebben... ik betaal maar een fractie van de normale prijs he.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hou niet van hamstersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zie je, daar is hijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jussie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Als ik deze lunch eet heb ik nog 900 kcal over voor de rest van vandaagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe niet zo stomquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oquote:Op donderdag 17 april 2025 12:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het werkwoord, niet het knaagdierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Jussie
AmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maak maar lunch, nog geen motivatie voor de sportschoolHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien na de lunchquote:Op donderdag 17 april 2025 12:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maak maar lunch, nog geen motivatie voor de sportschool
Justin, wil je samen lunchen?
Als je lief doetquote:
Oef. Nog niet zo actief geweest vandaag. Amper 500 stappen gezet
Ik sinds ik wakker ben (half 12quote:Op donderdag 17 april 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Oef. Nog niet zo actief geweest vandaag. Amper 500 stappen gezet) al wel 146!!! WOW.
Net koffie gedronken en geluncht. Zometeen wel knakkenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ben sinds een week geïnteresseerd in pilates maar weet niet zeker of het een bevlieging is.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik sinds ik wakker ben (half 12) al wel 146!!! WOW.
Net koffie gedronken en geluncht. Zometeen wel knakkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker doen en kijken hoe lang 't bevalt. Kan alleen maar goed voor je zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben sinds een week geïnteresseerd in pilates maar weet niet zeker of het een bevlieging is.Well, life can be a riot
Ik heb gemerkt dat mijn rechterarm beduidend sterker is dan links ( terwijl ik linkshandig ben) en dat mijn linker knie alles opvangt voor rechts. Ik kwam hier achter door krachttraining.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker doen en kijken hoe lang 't bevalt. Kan alleen maar goed voor je zijn.
Ik hou niet zo van conditie inspanningen![]()
Komt voornamelijk omdat ik m’n spieren verwaarloosd heb door de blessure. Als dat op orde is, kan ik weer met m’n conditie aan de gang. ( is mijn theorie) want nu krijg ik overal last van.
Daarom dacht ik aan pilates. Maar misschien is dat gewoon raar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is niet zo zeer heel raar.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat mijn rechterarm beduidend sterker is dan links ( terwijl ik linkshandig ben) en dat mijn linker knie alles opvangt voor rechts. Ik kwam hier achter door krachttraining.
Ik hou niet zo van conditie inspanningen![]()
Komt voornamelijk omdat ik m’n spieren verwaarloosd heb door de blessure. Als dat op orde is, kan ik weer met m’n conditie aan de gang. ( is mijn theorie) want nu krijg ik overal last van.
Daarom dacht ik aan pilates. Maar misschien is dat gewoon raar.
Bij mij is het m'n linkervoet waar ik meer op steun dan rechts, terwijl mijn rechterarm dan weer sterker is.
Pilates gaan zeker wel helpenSucces!
Well, life can be a riot
Nee maar we gaan tochquote:
Ga niet genoeg tijd hebben voor alles wat ik wilde doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eerst even kijken hoe het moet.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is niet zo zeer heel raar.
Bij mij is het m'n linkervoet waar ik meer op steun dan rechts, terwijl mijn rechterarm dan weer sterker is.
Pilates gaan zeker wel helpenSucces!
Oh fijn toch een keer wat langer slapenquote:Op donderdag 17 april 2025 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk het, geen idee. Ik slaap nooit zo lang.![]()
![]()
Hoe lang heb je geslapen dan?quote:Op donderdag 17 april 2025 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk het, geen idee. Ik slaap nooit zo lang.![]()
![]()
Moontje!!quote:Op donderdag 17 april 2025 12:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh fijn toch een keer wat langer slapen![]()
![]()
![]()
Karig, ben thuis, maar deze week nog geen boodschappen gedaanquote:
Ah spijtigquote:Op donderdag 17 april 2025 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Karig, ben thuis, maar deze week nog geen boodschappen gedaan
Ik moest improviseren want alhoewel ik maandag avond brood had gehaald was er niets voor de lunch
En ik heb geen snee op
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je piemel??quote:Op donderdag 17 april 2025 13:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Steven
Je raadt nooit wat op 20cm van mijn toetsenbord ligt!
Hey KW alles goed verder?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ooooh 10 uur is niet extreemquote:Op donderdag 17 april 2025 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet ik niet echt
Denk 2 uur of zo?
Veel maar dat overkomt de beste nog wel eensHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bijna net zo lekker!quote:Op donderdag 17 april 2025 13:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je piemel??
Hey KW alles goed verder?
Ja gaat goed, hoe gaat het met jou?![]()
Het gaat me vooral om het tijdstip. 12 uur wakker vind ik wel laaaat.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ooooh 10 uur is niet extreem
Veel maar dat overkomt de beste nog wel eens![]()
![]()
Excuus, las 20cm op je bureauquote:Op donderdag 17 april 2025 13:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bijna net zo lekker!
Ja gaat goed, hoe gaat het met jou?
Ja hier gaat het ook wel primaDruk geweest vanochtend met mijn ouders en nu net thuis en denk even een potje cod nu zo om te schakelen en dan wat uren werken nog
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Geen 30 cm fokpener hebben.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Excuus, las 20cm op je bureau
Ja hier gaat het ook wel primaDruk geweest vanochtend met mijn ouders en nu net thuis en denk even een potje cod nu zo om te schakelen en dan wat uren werken nog
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
2 uur naar bed op een woensdag is ook laaaaaatquote:Op donderdag 17 april 2025 13:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om het tijdstip. 12 uur wakker vind ik wel laaaat.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bwc of bbc?quote:Op donderdag 17 april 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wel, ligt in mijn nachtkastjeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ook van jou hoor.quote:
In @gebrokenglas zijn schriftje: Bladzijde piemel, StevenHyde < 30cm
[ Bericht 0% gewijzigd door StevenHyde op 17-04-2025 13:38:09 ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
In @:Gebrokenglas zijn schriftje: Bladzijde piemel, StevenHyde > 30cm
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
zelf een druifOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
size doesnt matterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja maar ja dat kan van alles zijn van micro tot mega (ja 29,9 cm reken ik als mega)quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
True truequote:Op donderdag 17 april 2025 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar ja dat kan van alles zijn van micro tot mega (ja 29,9 cm reken ik als mega)
dus met deze info kunnen we niet veelquote:
wel willen wel wat specifieke infoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb mijn eerdere bericht de > in < veranderd voordat ik hier voor bepaalde films wordt gescoutquote:Op donderdag 17 april 2025 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus met deze info kunnen we niet veel
wel willen wel wat specifieke info
too badquote:Op donderdag 17 april 2025 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerdere bericht de > in < veranderd voordat ik hier voor bepaalde films wordt gescout
kleine druiven zijn gewoon krentenquote:
die zijn ook lekkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gelukkig hebben we de quote nogquote:
Micropenis lijkt me wel echt heel vervelend te hebben als man. Bij mijn voetbalteam had een teamgenoot dat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hmmmquote:Op donderdag 17 april 2025 13:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
kleine druiven zijn gewoon krenten
die zijn ook lekker
maar ik ben geen kleine druif
en ook geen gewone krent
al klinkt het leuk
ik kan me daar dus echt niks bij voorstellen(gelukkig nog nog niet gezien)quote:Op donderdag 17 april 2025 13:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de quote nog
Micropenis lijkt me wel echt heel vervelend te hebben als man. Bij mijn voetbalteam had een teamgenoot dat.
maar het lijkt me als man zijnde een behoorlijk struikelblokThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik haal het liefst de rodequote:Op donderdag 17 april 2025 13:41 schreef hemarookworst het volgende:
Witte druiven uit de super zijn echt smakeloos
pitloos
Ja die gast konden we nooit diepsturenquote:Op donderdag 17 april 2025 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me daar dus echt niks bij voorstellen(gelukkig nog nog niet gezien)
maar het lijkt me als man zijnde een behoorlijk struikelblok
Nee maar zonder gein, dat is idd zo klein, dat je daar niks mee kunt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
de eerste vraag die in mijn hoofd ploptquote:Op donderdag 17 april 2025 13:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja die gast konden we nooit diepsturen
Nee maar zonder gein, dat is idd zo klein, dat je daar niks mee kunt.
hoe mastruberen die lui dan![]()
Ja ik ook. Of muskaatdruivenquote:Op donderdag 17 april 2025 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik haal het liefst de rode
pitloosUw ADH vitamine Worst
Ja hele goede vraag idd. Hij liep dan ook vaak gefrustreerd rondquote:Op donderdag 17 april 2025 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
de eerste vraag die in mijn hoofd plopt
hoe mastruberen die lui dan![]()
(nee viel wel mee)
this makes no sensequote:Op donderdag 17 april 2025 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
maar ik ben geen kleine druif
en ook geen gewone krent
al klinkt het leukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2025 13:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja hele goede vraag idd. Hij liep dan ook vaak gefrustreerd rond(nee viel wel mee)
![]()
![]()
Hoezo zou dat niet kunnen, een vrouw kan dat ookquote:Op donderdag 17 april 2025 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
de eerste vraag die in mijn hoofd plopt
hoe mastruberen die lui dan
Uw ADH vitamine Worst
hoe fap je met een micropenis?quote:Op donderdag 17 april 2025 13:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnen, een vrouw kan dat ook
wij hebben geen aanhangels waar je aan moet trekken/rukken om er wat mee te laten gebeuren
Twee vingertjes of wrijven denk ikquote:Op donderdag 17 april 2025 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe fap je met een micropenis?
wij hebben geen aanhangels waar je aan moet trekken/rukken om er wat mee te laten gebeuren
Uw ADH vitamine Worst
waarom vraag ik dit soort dingen ookquote:Op donderdag 17 april 2025 13:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Twee vingertjes of wrijven denk ik
ik heb nu beelden in mijn hoofd die ik er helemaal niet in wil![]()
Twee vingertjes worden al heel lastig. Helemaal met WORSTENvingers.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Twee vingertjes of wrijven denk ikBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Groeien beide uit dezelfde weefsel als foetusquote:Op donderdag 17 april 2025 13:48 schreef greysbones het volgende:
@:Hemarookworst
vergelijk je nu echt een micropenis met een clitoris?![]()
Uw ADH vitamine Worst
Misschien dat een satisfyer ook goed werkt bij een micropenerUw ADH vitamine Worst
Ik heb genoeg afleiding gehad na vanochtend. Kan met een leeg hoofd ff wat uur aan het werk nuTnx!
maar vergen beide een andere aanpakquote:Op donderdag 17 april 2025 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Groeien beide uit dezelfde weefsel als foetus
hmm
misschien een satisfyer de oplossing voor mannen met een microThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien dat een satisfyer ook goed werkt bij een micropenerquote:Op donderdag 17 april 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar vergen beide een andere aanpak
hmm
misschien een satisfyer de oplossing voor mannen met een micro
Ik zal eens kijken of ik die oud teamgenoot kan bereiken en het em vragenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik ben een beeld denkerquote:
dus heb nu allemaal beelden in mijn hoofd met mannen met te grote handen en micro's![]()
wat slecht
Hij is trouwens wel een enorme Feyenoord fan. Denk dat daar ook nog een verband zit. Anyway, dank voor de glimlach
dan graag het antwoord hier postenquote:Op donderdag 17 april 2025 13:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zal eens kijken of ik die oud teamgenoot kan bereiken en het em vragen
is hij getrouwd?
heeft hij kinderen
etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ow ik dacht dat alleen Ajaxs fans hier last van haddenquote:Op donderdag 17 april 2025 13:52 schreef StevenHyde het volgende:
Hij is trouwens wel een enorme Feyenoord fan. Denk dat daar ook nog een verband zit. Anyway, dank voor de glimlach
* greysbones rent hard weg voor StevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja en ja. Dus denk dat ze een gedeeld speeltje hebbenquote:Op donderdag 17 april 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan graag het antwoord hier posten
is hij getrouwd?
heeft hij kinderen
etc
Die hebben andere ongemakkenquote:Op donderdag 17 april 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ik dacht dat alleen Ajaxs fans hier last van hadden
* greysbones rent hard weg voor Steven
Moet kunnenquote:Op donderdag 17 april 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben een beeld denker
dus heb nu allemaal beelden in mijn hoofd met mannen met te grote handen en micro's![]()
wat slechtUw ADH vitamine Worst
nog 1 vraagje
micropeners ken ik
heb je ook microballen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan zou ik tijdens douchen op de grond moeten hebben liggen. Ik heb dat nooit kunnen checken greys!quote:Op donderdag 17 april 2025 13:54 schreef greysbones het volgende:
nog 1 vraagje
micropeners ken ik
heb je ook microballen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
jammerquote:Op donderdag 17 april 2025 13:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan zou ik tijdens douchen op de grond moeten hebben liggen. Ik heb dat nooit kunnen checken greys!
Dat mag je zelf googlen![]()
![]()
Ben nu echt weg, anders zit ik in de teams meeting van 14u zo te lachen en moet ik dingen uitleggenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 13:54 schreef greysbones het volgende:
nog 1 vraagje
micropeners ken ik
heb je ook microballen?![]()
Nu vraag ik me dit ook afI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
even een microfapje doenquote:Op donderdag 17 april 2025 13:56 schreef StevenHyde het volgende:
Dat mag je zelf googlen![]()
![]()
Ben nu echt weg, anders zit ik in de teams meeting van 14u zo te lachen en moet ik dingen uitleggen
dan heb je enkel een tevreden blik
Ik durf ook nooit hier te zijn als mario actief is en ik teams meeting heb, omdat hij mij regelmatig de slappe lach geeftUw ADH vitamine Worst
ik zie Mario niet zo veel meerquote:Op donderdag 17 april 2025 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik durf ook nooit hier te zijn als mario actief is en ik teams meeting heb, omdat hij mij regelmatig de slappe lach geeft
kan aan mij liggen..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 13:54 schreef greysbones het volgende:
nog 1 vraagje
micropeners ken ik
heb je ook microballen?Vraag AIquote:
Uw ADH vitamine Worst
Klopt, vooral soms in de diepe nacht, maar overdag zie ik hem bijna nooit meerquote:Op donderdag 17 april 2025 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Mario niet zo veel meer
kan aan mij liggen..Uw ADH vitamine Worst
zou hij een lover hebbenquote:Op donderdag 17 april 2025 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, vooral soms in de diepe nacht, maar overdag zie ik hem bijna nooit meer![]()
@mario390Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hoe zit het met jou Hema?quote:
ben je op zoek? of wat gevonden ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik durf ook nooit hier te zijn als mario actief is en ik teams meeting heb, omdat hij mij regelmatig de slappe lach geeftDu vollidiot
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 17 april 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe zit het met jou Hema?
ben je op zoek? of wat gevonden ?ook niet actief mee bezig
Uw ADH vitamine Worst
Hahaha sorryquote:Op donderdag 17 april 2025 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Godver dacht dat mario even langs kwam
Well, life can be a riot
Wel een mooi woord om uit je autoraam te roepenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja
Lekker door de regen fietsen straks
Ontzettend veel zin in 😑
Vind maar koud #klaagzang'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik heb vandaag al 4 x gezegd dat ik het koud vindquote:Op donderdag 17 april 2025 14:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja
Lekker door de regen fietsen straks
Ontzettend veel zin in 😑
Vind maar koud #klaagzang
dus ik klaag lekker meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja echtquote:Op donderdag 17 april 2025 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel een mooi woord om uit je autoraam te roepen![]()
Lekker krachtigWell, life can be a riot
Klaagsister!quote:Op donderdag 17 april 2025 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb vandaag al 4 x gezegd dat ik het koud vind
dus ik klaag lekker meesharing is caring
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Regenjas bij je?quote:Op donderdag 17 april 2025 14:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klaagsister!sharing is caring
Uw ADH vitamine Worst
Nee het is gewoon afzien.quote:
Heel trashy ook een vuilniszak over mijn zadel.
quote:Op donderdag 17 april 2025 14:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klaagsister!sharing is caring
Komend weekend in tentje liggen, ik neem mn thermokleding maar mee, 4 graden s nachts 🥶I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
paaspop?quote:Op donderdag 17 april 2025 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Komend weekend in tentje liggen, ik neem mn thermokleding maar mee, 4 graden s nachts 🥶Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sow bikkel! Wel leuk ook met dit weer heeft het charme. Als je maar niet koud slaapt dat is echt kut.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Komend weekend in tentje liggen, ik neem mn thermokleding maar mee, 4 graden s nachts 🥶'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
er zijn vast ook andere festivalsquote:Op donderdag 17 april 2025 14:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ohhh ja, dat word weinig slapen dan
maar deze popte in mijn hoofd naar bovenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor de liefhebbers van Gooische Vrouwen
Daan Schuurmans voegt zich bij cast 'Gooische Vrouwen'
Deze week zijn de opnames gestart van het zevende seizoen van ‘Gooische Vrouwen’. Naast de vier Gooische Vrouwen, gespeeld door Linda de Mol, Tjitske Reidinga, Susan Visser en Lies Visschedijk, vindt ook Daan Schuurmans zijn weg naar Het Gooi. Vertrouwde gezichten zoals o.a. Peter Paul Muller, Beppie Melissen, Alex Klaasen en Tommy van Lent keren daarnaast terug in het nieuwe seizoen, dat vanaf dit najaar te zien is bij Videoland en op SBS6.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zou dan ook een muts meenemen, en proberen met lagen te slapen (ook als dat lukt met je slaapspullen). Dat is echt wel koud.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Komend weekend in tentje liggen, ik neem mn thermokleding maar mee, 4 graden s nachts 🥶'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
een mummypyama een dekbed nog een dekbedquote:Op donderdag 17 april 2025 14:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zou dan ook een muts meenemen, en proberen met lagen te slapen (ook als dat lukt met je slaapspullen). Dat is echt wel koud.
fleecedekensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geitenwollensokken. Ja allemaal!quote:Op donderdag 17 april 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
een mummypyama een dekbed nog een dekbed
fleecedekens'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 14:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geitenwollensokken. Ja allemaal!![]()
![]()
ik ben niet van het camperen
maar als ik het doe
moet ik het snachts wel warm hebben
Ja.. anders neigt het snel naar onderkoeling gevoel en niet lekker chill kamperen.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben niet van het camperen
maar als ik het doe
moet ik het snachts wel warm hebben'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik ben daar niet goed inquote:Op donderdag 17 april 2025 14:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja.. anders neigt het snel naar onderkoeling gevoel en niet lekker chili kamperen.
dan wordt ik mega chagi
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3383 / +252 / +101 / 6977 / 7798
2. Moeraskat / 682 / +18 / +48 / 1957 / 2315
3. Dr.Mikey / 649 / +12 / +0 / 452 / 649
4. _UserName_ / 621 / +190 / +109 / 335 / 480
5. KillemWieft / 501 / +28 / +23 / 309 / 475
6. Bally-b / 439 / +1 / +0 / 158 / 231
7. loveislikeakiss / 367 / +52 / +36 / 1416 / 1673
8. hemarookworst / 366 / +35 / +2 / 786 / 1005
9. gebrokenglas / 358 / +2 / +16 / 1268 / 1546
10. devzero / 300 / +2 / +43 / 260 / 346
11. HappyCharly / 298 / +3 / +5 / 1049 / 1239
12. Lovely / 290 / +0 / +0 / 1730 / 2044
13. StevenHyde / 237 / +4 / +15 / 1165 / 1410
14. Pinnenmutske / 233 / +7 / +2 / 225 / 317
15. Fogel / 233 / +7 / +2 / 645 / 842
16. Soury / 214 / +12 / +3 / 226 / 314
17. mario390 / 200 / +0 / +0 / 18 / 54
18. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
19. aeque / 172 / +7 / +15 / 649 / 763
20. greysbones / 169 / +5 / +7 / 1355 / 1459SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heb dat een keer gehad, ook met een festival. Wist niet dat het ging vriezen, nou ik heb niet kunnen slapen en dat was rillen. Volgende dag echt een zombie was niet te doen. Nooit meer koud hebbenquote:Op donderdag 17 april 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben daar niet goed in
dan wordt ik mega chagi
Oké toch alles gedaan in de sportschool
Dat wordt zonder douchen de online meeting in zometeenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dit jaquote:Op donderdag 17 april 2025 14:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb dat een keer gehad, ook met een festival. Wist niet dat het ging vriezen, nou ik heb niet kunnen slapen en dat was rillen. Volgende dag echt een zombie was niet te doen. Nooit meer koud hebben
Lekker afdouchen als je klaar bent.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké toch alles gedaan in de sportschool
Dat wordt zonder douchen de online meeting in zometeen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Afdouchen...quote:Op donderdag 17 april 2025 14:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker afdouchen als je klaar bent.
Die is nieuw voor mijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De dag afsluiten. Het eraf douchen.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Afdouchen...
Die is nieuw voor mij
Is dat logisch?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja. Dat dus.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:39 schreef hemarookworst het volgende:
Soort afpilsen maar dan met douchen
Ik kom uit een cultuur waar we aanrijden dus van mij mag alles,quote:Op donderdag 17 april 2025 14:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De dag afsluiten. Het eraf douchen.
Is dat logisch?
Ik versta ook VlaamsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hmm muts is wel een idee ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zou dan ook een muts meenemen, en proberen met lagen te slapen (ook als dat lukt met je slaapspullen). Dat is echt wel koud.
Vorig jaar was het ook al zo koud, was wel blij met mn thermokleding![]()
Maar goed, als het overwegend droog is ben ik al tevredenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Even een momentjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik lig lekker op m’n buik op de yogamatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ga eens wat doen GerdaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones noteert Aeque is een dwerg
Ik ben wel een manlet.
Hahahahaaaaaaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Was vergeten dat ik eieren aan het koken was![]()
Gelukkig geen ongelukken gebeurd.
ADHD
Alsof jij groter bent.quote:
Wat weet jij daarvanquote:
Volgens mij zei je laatste dat je 1.68 bent.quote:
Dat is iets te langquote:Op donderdag 17 april 2025 15:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij zei je laatste dat je 1.68 bent.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah zie, nog kleiner dan ik dacht dus.quote:
Ukkie.
Voorbipsquote:Well, life can be a riot
Mijn man heeft hele mooie ronde billenquote:
Je haar afwassen?quote:Op donderdag 17 april 2025 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo, meeting gedaan
Kan ik mijn haar afwassenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nouja blijkbaar kun je afdouchenquote:
Dus als ik mijn haar wil wassen
Is afwassen een optieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: