SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanavond iets eerder naar bed dan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
3x zelfsquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat ik thuis blijfWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Griep?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, weer die stekende koppijnquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O dat is minder, heb je dat al eens na laten kijken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja!quote:Op donderdag 17 april 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Van de posts die er niet waren?![]()
![]()
Nee?quote:Op donderdag 17 april 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, heb je dat al eens na laten kijken?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jyske weet het ff niet.. refluxen en poepen tegelijk gaat niet samen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Misschien eens laten doen.quote:
Kan ook van uit je nek of zo komen, verkrampte spieren of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff ontbijtenquote:Op donderdag 17 april 2025 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske weet het ff niet.. refluxen en poepen tegelijk gaat niet samen![]()
![]()
Is wel te hopen natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2025 07:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ken je nagaan.. ik wordt oud geloof ik
Moggûhquote:Op donderdag 17 april 2025 07:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ken je nagaan.. ik wordt oud geloof ik
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Met een extra t is wel heel oudquote:Op donderdag 17 april 2025 07:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ken je nagaan.. ik wordt oud geloof ik![]()
![]()
Het is wel te hopen dat er tegen die tijd nog wat inzitquote:Op donderdag 17 april 2025 07:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel. Hoop het pensioenfonds een goeie poot uit te draaien als het zover is.
Ja leg het werk maar bij onsquote:Op donderdag 17 april 2025 07:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Doorhalen wat niet van toepassing is.![]()
Spoorwegpensioenfonds is een van de best renderende fondsen. Heb daar wel vertrouwen in. Daarnaast zelf nog een en ander geregeld.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat er tegen die tijd nog wat inzit![]()
Dan zit dat wel goedquote:Op donderdag 17 april 2025 07:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Spoorwegpensioenfonds is een van de best renderende fondsen. Heb daar wel vertrouwen in. Daarnaast zelf nog een en ander geregeld.
Goed plan welquote:Op donderdag 17 april 2025 07:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En laat het me zo bij de koffie voorlezen als het interessant was.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3304 / +252 / +22 / 6894 / 7691
2. Moeraskat / 651 / +18 / +17 / 1908 / 2245
3. Dr.Mikey / 649 / +12 / +0 / 452 / 649
4. _UserName_ / 621 / +190 / +109 / 335 / 480
5. KillemWieft / 501 / +28 / +23 / 309 / 475
6. Bally-b / 439 / +1 / +0 / 158 / 231
7. hemarookworst / 364 / +35 / +0 / 764 / 978
8. gebrokenglas / 342 / +2 / +0 / 1253 / 1527
9. loveislikeakiss / 331 / +52 / +0 / 1375 / 1619
10. devzero / 300 / +2 / +43 / 260 / 346
11. HappyCharly / 298 / +3 / +5 / 1047 / 1237
12. Lovely / 290 / +0 / +0 / 1730 / 2044
13. Fogel / 231 / +7 / +0 / 633 / 827
14. Pinnenmutske / 231 / +7 / +0 / 223 / 313
15. StevenHyde / 222 / +4 / +0 / 1145 / 1386
16. Soury / 214 / +12 / +3 / 226 / 314
17. mario390 / 200 / +0 / +0 / 18 / 54
18. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
19. aeque / 171 / +7 / +14 / 645 / 755
20. greysbones / 162 / +5 / +0 / 1310 / 1408SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nadat je de koffie bij je hebt laten brengen zekersquote:Op donderdag 17 april 2025 07:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En laat het me zo bij de koffie voorlezen als het interessant was.
Jij snapt mequote:Op donderdag 17 april 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadat je de koffie bij je hebt laten brengen zekers![]()
![]()
Maar het is pas de tweede dag hèquote:Op donderdag 17 april 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien eens laten doen.
Kan ook van uit je nek of zo komen, verkrampte spieren of zo.![]()
Eergisteren enorm koppijn. Stekend. Rondom m’n voorhoofd.
En dat ging echt niet weg. Dat ging pas na een nacht (onrustig) slapen weg.
Gisteren was ik top fit. Heb bijna 6 km gelopen gisteren.
Vanmorgen word ik wakker, en Bam! Weer die stekende hoofdpijn. Zit nu achter mn wenkbrauwen.
Maar je hebt gelijk. Dinsdag had ik ook training en ik heb ondertussen het drukpunt in m’n oor gemasseerd, aan m’n haar getrokken en m’n nek gemasseerd ( wanneer het kon ) … en dat gaf even verlichting tot ik los liet.
Kan ook stress zijn. Ik heb na morgen vakantie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey!quote:daar ben je weer
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gezelligquote:Op donderdag 17 april 2025 07:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja het Fok gevoel begint weer wat terug te komen geloof ik.![]()
Ik moest er ook weer even inkomen hoor. Maar bij zo’n club als deze, lukt dat wel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 07:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik moest er ook weer even inkomen hoor. Maar bij zo’n club als deze, lukt dat wel.![]()
![]()
En dit houdt je aandacht ook wel vast. Ik ben meestal zo snel afgeleid dat de SC’s van tegenwoordig zo langzaam gaan, dat ik vergeet weer te kijken. Beetje vergelijkbaar met een tv serie die maar eens per week op tv is. Als het elke dag is, dan kan ik het beter volgen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tot mensen weggaan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je vindt het hier gezellig?quote:Op donderdag 17 april 2025 07:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik moest er ook weer even inkomen hoor. Maar bij zo’n club als deze, lukt dat wel.
How can I make this topic about me?![]()
Misschienquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rustig aan doen vandaag?quote:Op donderdag 17 april 2025 08:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beetje moe, maar verder ook wel oke!![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 08:21 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 17 april 2025 08:21 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb gewoon een privé hotelik ben serieus de enige gast
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik zie een trendquote:Op donderdag 17 april 2025 08:23 schreef DJMO het volgende:
Ik heb gewoon een privé hotelik ben serieus de enige gast
![]()
![]()
?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ach ja... Het is wel toevallig iddquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Je hebt slim geboekt, lekker rustig . Lekker gebruik maken van alle faciliteitenquote:of vind je het erg dat het zo rustig is?
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Welterustenquote:Op donderdag 17 april 2025 08:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow ik dacht Amy te zien![]()
Nog niet wakker![]()
![]()
Oh lekker hoor!!quote:Op donderdag 17 april 2025 08:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Morgen een vrije dag
Voelt echt luxe 👌![]()
![]()
![]()
Heerlijk juistquote:Op donderdag 17 april 2025 08:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je hebt slim geboekt, lekker rustig . Lekker gebruik maken van alle faciliteitenof vind je het erg dat het zo rustig is?
Ja, jammer dat het weer zo kut word. Rain Day incomingquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja was zo mooi maar natuur is blij, ook belangrijk.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dat is zeker wel balen, lekker binnen wat doen danquote:Op donderdag 17 april 2025 08:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het weer zo kut word. Rain Day incomingen tussen de buien door...
![]()
Tis niet veel, dus we kunnen snel weer genieten van lekker weerquote:Op donderdag 17 april 2025 08:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja was zo mooi maar natuur is blij, ook belangrijk.![]()
Ja precies, dekentjesweer. Maar het is Pasen, dus beetje eten en dankbaar zijn moet ookquote:Op donderdag 17 april 2025 08:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
dat is zeker wel balen, lekker binnen wat doen danen tussen de buien door...
quote:Op donderdag 17 april 2025 08:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies, dekentjesweer. Maar het is Pasen, dus beetje eten en dankbaar zijn moet ook![]()
![]()
Genoeg te doenquote:Op donderdag 17 april 2025 08:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld.
Lekker schilderen![]()
![]()
Its the most wunderful timequote:
Of the yeaaaaaar'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Pasenquote:Op donderdag 17 april 2025 08:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Its the most wunderful time
Of the yeaaaaaar![]()
Jij nog plannen?![]()
Moet met de kat naar de dierenarts, prikje halen en 1jaarlijkse controle.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ow ok, kat in het bakkie dusquote:Op donderdag 17 april 2025 08:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Moet met de kat naar de dierenarts, prikje halen en 1jaarlijkse controle.![]()
Nou nee wantquote:
Haha was echt erg. Er is zo*n kattensnack dat is vrij vloeibaar maar mijn kat werd helemaal crazy van dat spul... de dierenarts gaf hem dat en hij wou meer en toen beet dat draakje in haar hand en wou niet los laten. Dat was best gênant
Dus ik hoop dat alles goed gaat
Oepsquote:Op donderdag 17 april 2025 08:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou nee want![]()
Haha was echt erg. Er is zo*n kattensnack dat is vrij vloeibaar maar mijn kat werd helemaal crazy van dat spul... de dierenarts gaf hem dat en hij wou meer en toen beet dat draakje in haar hand en wou niet los laten. Dat was best gênant
Dus ik hoop dat alles goed gaat![]()
Hopelijk gedraagt ie zich nu een beetje![]()
![]()
Rode katten gonna gingergenquote:Op donderdag 17 april 2025 08:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oeps![]()
Hopelijk gedraagt ie zich nu een beetje
Succes danquote:Op donderdag 17 april 2025 08:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Rode katten gonna gingergen![]()
![]()
Je kan ook even gemberthee voor me zettenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waar dacht je dat ik mee bezig was?quote:Op donderdag 17 april 2025 08:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kan ook even gemberthee voor me zetten![]()
![]()
Vuil onder je nagels aan het weghalen met een uitgevouwen paperclipquote:Op donderdag 17 april 2025 08:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar dacht je dat ik mee bezig was?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat doe ik daarna. Eerst jouw theequote:Op donderdag 17 april 2025 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vuil onder je nagels aan het weghalen met een uitgevouwen paperclip![]()
![]()
O lekker. Ga je nog ergens naar toequote:Op donderdag 17 april 2025 07:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar het is pas de tweede dag hè![]()
Eergisteren enorm koppijn. Stekend. Rondom m’n voorhoofd.
En dat ging echt niet weg. Dat ging pas na een nacht (onrustig) slapen weg.
Gisteren was ik top fit. Heb bijna 6 km gelopen gisteren.
Vanmorgen word ik wakker, en Bam! Weer die stekende hoofdpijn. Zit nu achter mn wenkbrauwen.
Maar je hebt gelijk. Dinsdag had ik ook training en ik heb ondertussen het drukpunt in m’n oor gemasseerd, aan m’n haar getrokken en m’n nek gemasseerd ( wanneer het kon ) … en dat gaf even verlichting tot ik los liet.
Kan ook stress zijn. Ik heb na morgen vakantie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liefquote:Op donderdag 17 april 2025 08:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat doe ik daarna. Eerst jouw thee
Ja, naar de ontspanningquote:Op donderdag 17 april 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Ga je nog ergens naar toeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De werkelijkheid is dat ik toch zelf moet opstaanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De werkelijkheid is dat ik toch zelf moet opstaan![]()
![]()
Jezus die Olof van MAFS.
Even snel jullie een goedemorgen(bolk) wensen. Zodadelijk de deur uit.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
opaashaas zijn is vermoeiend, ben nog aan het bijkomenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dacht dat ik om 10 vergadering had maar da is om 15 pasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Thuis lang uit op de bank bolkenquote:
Hahaha jaquote:Op donderdag 17 april 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
een transformatie van vis naar koe
Maar het blijft blubWerewolf![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
ow en de rest niet
pfffffffffffffffffEr is er maar één zo verzot op witquote:![]()
![]()
![]()
Nee neequote:
Alleen amyzzz taggen he
Jammer weer dit
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja voor WITTE donderdag welquote:Op donderdag 17 april 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee nee
Alleen amyzzz taggen he
Jammer weer dit![]()
![]()
Witte chocolaquote:Op donderdag 17 april 2025 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Er is er maar één zo verzot op wit![]()
Er is meer wit dan enkel chocolade
Ze houdt van bijna alles witquote:Op donderdag 17 april 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Witte chocola
Er is meer wit dan enkel chocolade![]()
![]()
En witte chocolade is nie eens wit
Das gewoon gelig
Ik voelde me wel even spesjul jaquote:Op donderdag 17 april 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee nee
Alleen amyzzz taggen he
Jammer weer dit
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ja en als wij roepen dat we van wit houden is het weer racistisch enzoquote:Op donderdag 17 april 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Witte chocola
Er is meer wit dan enkel chocoladeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik voelde me wel even spesjul ja
Ben je ookquote:Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik voelde me wel even spesjul ja![]()
![]()
ik dacht dat ik je al spesjul had laten voelenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik voelde me wel even spesjul ja
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hou van WITquote:Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en als wij roepen dat we van wit houden is het weer racistisch enzo
Bite me
Zoiets jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo heb het zwart op wit
Beste ********
Bedankt voor uw geduld.
Bij deze bevestig ik de annulering van uw bestelling.
Het betaalde bedrag van ¤ 1.587,70 wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen teruggestort op uw rekening. U mag de geleverde producten behouden.
U kunt ons aansluitend een offerte sturen omtrent het vervangen van het gebarsten glas.
Mochten er vragen zijn dan help ik u graagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik voornamelijk nog milka
Moet nog boodschappen doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is van?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Zo heb het zwart op wit
Beste ********
Bedankt voor uw geduld.
Het betaalde bedrag van ¤ 1.587,70 wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen teruggestort op uw rekening. U mag de geleverde producten behouden.
U kunt ons aansluitend een offerte sturen omtrent het vervangen van het gebarsten glas.
Mochten er vragen zijn dan help ik u graagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Zo heb het zwart op wit
Beste ********
Bedankt voor uw geduld.
Mochten er vragen zijn dan help ik u graag![]()
![]()
![]()
ik ook want de melk is opquote:Op donderdag 17 april 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
Moet nog boodschappen doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zou random vragen terugsturenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Zo heb het zwart op wit
Beste ********
Bedankt voor uw geduld.
Mochten er vragen zijn dan help ik u graagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb Lindt paaseitjes besteldquote:Op donderdag 17 april 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
Moet nog boodschappen doen![]()
![]()
Melk komt van de boerquote:
Die haal ik op zaterdagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De plise gordijnen en de thermische breukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
had gezegd, dan had ik van de bron mee kunnen nemen voor jequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen zin om daar mijn engerie in te steken eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou random vragen terugsturenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook met 50% korting?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had gezegd, dan had ik van de bron mee kunnen nemen voor je![]()
Vind ze dit jaar niet te betalen, hier geen paaseitjes dit jaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen idee, ik weet alleen als je naar de fabriek gaat je onbeperkt mag etenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijn dat je je geld terug krijgtquote:Op donderdag 17 april 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De plise gordijnen en de thermische breuk
Maar nog steeds niks voor je ramen dan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
gaat neit goedkoper worden, chocolade is duurquote:Op donderdag 17 april 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze dit jaar niet te betalen, hier geen paaseitjes dit jaar
en je hebt 1500 euries, is een hoop eitjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar soms hou ik ook wel van andere kleuren, of zwart!quote:
Daarom met 50% kortingquote:Op donderdag 17 april 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze dit jaar niet te betalen, hier geen paaseitjes dit jaar![]()
![]()
Ik eet ze liever gespreid en niet in één keer opquote:Op donderdag 17 april 2025 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee, ik weet alleen als je naar de fabriek gaat je onbeperkt mag eten![]()
Ze hangen nog, maar ik moet nog wat uitzoeken, weet alleen nog niet wat.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn dat je je geld terug krijgt
Maar nog steeds niks voor je ramen dan?
Kan niet veel hier aan de ramen alles komt dicht bij het raamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaah ook natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je al spesjul had laten voelen
Ik heb al een hapje Lindt gehad
Misschien zo nog een hapje
nog niet aan de gezouten noten gesabbeld?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah ook natuurlijk
Ik heb al een hapje Lindt gehad
Misschien zo nog een hapjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, die zien er zo lekker uit, bang dat ik die in een keer naar binnen werkquote:Op donderdag 17 april 2025 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog niet aan de gezouten noten gesabbeld?
Kan dat?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik eet ze liever gespreid en niet in één keer op![]()
Ja weet het, haal ook vrijwel geen chocolade meer.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gaat neit goedkoper worden, chocolade is duur
en je hebt 1500 euries, is een hoop eitjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke
douchen
borst trainen
cardio doen
weer douchen inc haar
ergens tussendoor lunch en om 1500 vergaderingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker pure chocoladeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
en niet tegen dudje zeggen maar ik heb gisteren iets te veel gedaanben nog moe
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
en niet tegen dudje zeggen maar ik heb gisteren iets te veel gedaanben nog moe
![]()
![]()
quote:zit jij ook al in het Justin-adoratie clubje?
Mooi clubje welquote:Op donderdag 17 april 2025 10:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zit jij ook al in het Justin-adoratie clubje?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja je bent niet alleen Amy je moet hem delenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn er al 2 leden blijkbaar.
Nog even en we hebben een OR nodig.
Daar hebben we @kree voorquote:Op donderdag 17 april 2025 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog even en we hebben een OR nodig.![]()
![]()
Gelukkig zitten er veel 2 minuten in een dagquote:Op donderdag 17 april 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je bent niet alleen Amy je moet hem delen
Preciesquote:Op donderdag 17 april 2025 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er veel 2 minuten in een dag![]()
![]()
quote:!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik zette mijn bureau in sta stand en nu is het internet foetsie
Ik gok dat een kat ergens iets heeft gedaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat ga ik straks doen als de koppijn weg is.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
douchen
borst trainen
cardio doen
weer douchen inc haar
ergens tussendoor lunch en om 1500 vergaderingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kabeltje eruit getrokken toen bureau omhoog ging?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zette mijn bureau in sta stand en nu is het internet foetsie
Ik gok dat een kat ergens iets heeft gedaan![]()
Gezellig clubje welquote:Op donderdag 17 april 2025 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog even en we hebben een OR nodig.
Alleen moeten we onze missie en naam misschien wat wijzigen.
Ik stel voor om het Justin-adoratieclubje om te dopen naar het witte-chocolade-adoratieclubje
Of over de router heen gepiestquote:Op donderdag 17 april 2025 10:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kabeltje eruit getrokken toen bureau omhoog ging?
Mag ik ook meedoen?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig clubje wel
Ik stel voor om het Justin-adoratieclubje om te dopen naar het witte-chocolade-adoratieclubjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee neequote:Op donderdag 17 april 2025 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig clubje wel
Ik stel voor om het Justin-adoratieclubje om te dopen naar het witte-chocolade-adoratieclubje![]()
Mogguh
Vrij hebben is
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met als missie witte chocolade adoreren?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het moet het JustinK-adoratieclubje blijven heten?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nou ja... Misschien ook eigenlijk wel nietquote:Op donderdag 17 april 2025 10:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het moet het JustinK-adoratieclubje blijven heten?![]()
![]()
Dat kanquote:Op donderdag 17 april 2025 11:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met als missie witte chocolade adoreren?
Natuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:
Hou je van witte chocolade?
Die miscommunicatie tussen Giovanni en dingetje is bizar. Zij staat zo op een ander niveau, dat ik het voor haar jammer vindt en voor hem sneuWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Natuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Hou je van witte chocolade?nou dat eigenlijk niet echt. Of mag ik dan niet meedoen?
Wie?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
Die miscommunicatie tussen Giovanni en dingetje is bizar. Zij staat zo op een ander niveau, dat ik het voor haar jammer vindt en voor hem sneuI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jawel, dan blijft er meer over voor @gebrokenglas en mijquote:Op donderdag 17 april 2025 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nou dat eigenlijk niet echt. Of mag ik dan niet meedoen?
Kun jij mooi Justin adoreren terwijl wij witte chocolade eten
Mag ik puur eten?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, dan blijft er meer over voor @:gebrokenglas en mij
Kun jij mooi Justin adoreren terwijl wij witte chocolade etenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan ook niks eten hoorquote:Op donderdag 17 april 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet eerst in de OR besproken worden?als dat beter past.
Langzame denkers. Zou dat ook niet trekken om zo’n persoon als partner te hebben.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu niet maar dat is wel eens gebeurd. Moest ik om 9 uur op kantoor zijn, werd ik pas wakker om 10:10 uurquote:![]()
Was ik pas half twaalf op kantoor.
Oja ze heet hinkeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo vulgair weerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Had je anders verwacht?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb het idee dat het eerder 2 sec isquote:Op donderdag 17 april 2025 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er veel 2 minuten in een dag
Gehoopt, dat wel.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lijkt alsof de kabels er nog inzitten, maar nopequote:Op donderdag 17 april 2025 10:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kabeltje eruit getrokken toen bureau omhoog ging?
Maar ook nul zin om het uit te vogelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik blijf dan wel bij Justin, vind witte chocolade helemaal niets aan.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig clubje wel
Ik stel voor om het Justin-adoratieclubje om te dopen naar het witte-chocolade-adoratieclubjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 april 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf dan wel bij Justin, vind witte chocolade helemaal niets aan.zwel er direct van op.
TENZIJJJJ het die crunch witte chocolade is van de Aldi. In die roze verpakking . Maar die heb ik al jaren niet meer gezien.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf dan wel bij Justin, vind witte chocolade helemaal niets aan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: