SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Anywaysquote:Op donderdag 17 april 2025 00:11 schreef sp3c het volgende:
Ik werd ook een keer door wildvreemden aangesproken voor een handtekening en of ze aub met me op de foto mochten
Ze hadden geen idee wie ik ben maar een troepje oranje spelers bij FC Barcelona op het terrein vonden ze wel iets om over naar huis te schrijvenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je kunt je kinderen informeren en leren hoe je ermee om kunt gaan. Wat de gevaren zijn… en hopen dat als ze problemen hebben, ze bij je komen.
Scholen hebben ook pakketten mbt digitale weerbaarheid en cyberveiligheid.
Meer kan je soms niet doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ik heb ze niet verteld dat wij in het minuscule ijsbaantje moesten zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wtfquote:
Well, life can be a riot
Mooi verhaal welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waar, ik zie nog wel eens tegenstelling als wat ik deed vroeger op basisschool en wat mijn neefjes en nichtjes nu doen.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
Je kunt je kinderen informeren en leren hoe je ermee om kunt gaan. Wat de gevaren zijn… en hopen dat als ze problemen hebben, ze bij je komen.
Meer kan je soms niet doen.
Wat toen meer buiten spelen en hutten bouwen in parkje. of voetbal randjes gooien etc?
Nu is het meer op tablet enzo. tjaaaaaaaa ik kan er niet heel veel over zeggen want heb geen kinderen. dat maakt het lastig want snap het wel.
maar zie er wel verschil in? of het beter is? we zullen zien.Do what you love, love what you do!![]()
Die privacy gooien ze er zelf op hoor, ook jij. Al wens ik niemand de shit die je is overkomen.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Het is belachelijk hoe er nu om gegaan word met privacy van anderen. Dat is er niet meer.
Er is geen eerlijkheid meer. Iedereen op instagram en tiktok en facebook is enorm happy en posten foto's en filmpjes hoe goed het gaat. Alles is mooi en liefst ook duur. Eten drinken uitgaan lol en plezier. Filters hoe knap iedereen is het houdt niet op. Maar het is allemaal fake en nep.
Daar wil iedereen aan tippen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou in die voorlichting moet dan nog een hoop gebeuren als je dit ineens vandaag voorbij ziet komen...quote:Op donderdag 17 april 2025 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
Meer kan je soms niet doen.
https://www.nu.nl/tech/63(...)-gemaakt-hebben.htmlOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door aeque op 17-04-2025 00:16:30 ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Gaat weer lekker...kut mobiel.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja wacht jij en ik en die je bedoelt wel? En dat is bewust he?quote:Op donderdag 17 april 2025 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die privacy gooien ze er zelf op hoor, ook jij. Als wens ik niemand de shit die je is overkomen.
Er is geen eerlijkheid meer. Iedereen op instagram en tiktok en facebook is enorm happy en posten foto's en filmpjes hoe goed het gaat. Alles is mooi en liefst ook duur. Eten drinken uitgaan lol en plezier. Filters hoe knap iedereen is het houdt niet op. Maar het is allemaal fake en nep.
Daar wil iedereen aan tippen.
Althans voor mij wel en kan er tegen dan ook kritiek erop of weet ik veel wat iedereen denkt.
maar kinderen doen dat ook. en ik heb mijn twijfels erover of ze doorzien dat het oneindig op interent blijft staan en of ze zich dat wel realiseren, met wat ze zeggen?
Ik denk ziet de helft niet. en daarom moet je mss kinderen wat beschermen erin.Do what you love, love what you do!![]()
Die van mij speelt gelukkig graag buiten. Maar ze is ook een gamer. Net als dr moeder.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
waar, ik zie nog wel eens tegenstelling als wat ik deed vroeger op basisschool en wat mijn neefjes en nichtjes nu doen.
Wat toen meer buiten spelen en hutten bouwen in parkje. of voetbal randjes gooien etc?
Nu is het meer op tablet enzo. tjaaaaaaaa ik kan er niet heel veel over zeggen want heb geen kinderen. dat maakt het lastig want snap het wel.
maar zie er wel verschil in? of het beter is? we zullen zien.
Ze sport twee keer per week. En als ik zeg dat ze haar iPad of console uit moet zetten doet ze het. Dus op zich ben ik daar blij mee
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Precies dat dus. Het is allemaal nep, alles voor de likes en de "fame"quote:Op donderdag 17 april 2025 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die privacy gooien ze er zelf op hoor, ook jij. Als wens ik niemand de shit die je is overkomen.
Daar wil iedereen aan tippen.
En die hele social media wereld is ook zo giftig als de pest. Als je iets positiefs plaatst dan is iedereen blij en leuk, en als je dan iets negatiefs plaatst dan moet je je niet aanstellen noem het op.
Tijd terug een voorbeeld van Dr.Mikey. Iemand had wat van mij geupload, daar waren eigenlijk alleen maar positieve comments onder want het was iets waar mensen respect voor hadden. Dag later word er een ander filmpje geupload, een review ergens van. En diezelfde mensen hadden opeens bijna allemaal een andere mening![]()
Social media, en dan vooral de jeugd die er op zitten. Zijn zo makkelijk te beinvloeden, en gaan zo makkelijk mee met andere richtingen dat het bijna eng is.Well, life can be a riot
Ja…. Bizar hèquote:Op donderdag 17 april 2025 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou in die voorlichting moet dan nog een hoop gebeuren als je dit ineens vandaag voorbij ziet komen...
https://www.nu.nl/tech/63(...)-gemaakt-hebben.htmlWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat doorzien ze idd niet. Want de hersenen zijn nog niet eens volgroeid. Je moet ze idd beschermenquote:Op donderdag 17 april 2025 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja wacht jij en ik en die je bedoelt wel? En dat is bewust he?
Althans voor mij wel en kan er tegen dan ook kritiek erop of weet ik veel wat iedereen denkt.
maar kinderen doen dat ook. en ik heb mijn twijfels erover of ze doorzien dat het oneindig op interent blijft staan en of ze zich dat wel realiseren, met wat ze zeggen?
Ik denk ziet de helft niet. en daarom moet je mss kinderen wat beschermen erin.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet bijnaquote:Op donderdag 17 april 2025 00:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dat dus. Het is allemaal nep, alles voor de likes en de "fame"
En die hele social media wereld is ook zo giftig als de pest. Als je iets positiefs plaatst dan is iedereen blij en leuk, en als je dan iets negatiefs plaatst dan moet je je niet aanstellen noem het op.
Tijd terug een voorbeeld van Dr.Mikey. Iemand had wat van mij geupload, daar waren eigenlijk alleen maar positieve comments onder want het was iets waar mensen respect voor hadden. Dag later word er een ander filmpje geupload, een review ergens van. En diezelfde mensen hadden opeens bijna allemaal een andere mening![]()
Social media, en dan vooral de jeugd die er op zitten. Zijn zo makkelijk te beinvloeden, en gaan zo makkelijk mee met andere richtingen dat het bijna eng is.Trust nobody![]()
niks mis mee he?quote:Op donderdag 17 april 2025 00:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die van mij speelt gelukkig graag buiten. Maar ze is ook een gamer. Net als dr moeder.
Ze sport twee keer per week. En als ik zeg dat ze haar iPad of console uit moet zetten doet ze het. Dus op zich ben ik daar blij mee
lever dan ook geen kritiek want ieder voed zijn kinderen anders op. en ga uit van dat ouders het goede doen.
maar daar denk ik dus wel eens over eigenlijk
Do what you love, love what you do!![]()
Nee oke, het IS gewoon heel eng. En het is triest gesteld met de maatschappij dat mensen zich zoveel aantrekken van "het perfecte plaatje" waardoor mensen niet meer zichzelf zijn, maar een gekunstelde versie.quote:Well, life can be a riot
QFTquote:Op donderdag 17 april 2025 00:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Social media, en dan vooral de jeugd die er op zitten. Zijn zo makkelijk te beinvloeden, en gaan zo makkelijk mee met andere richtingen dat het bijna eng is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als er twee verschillende dingen worden geüpload, dan is het toch niet zo raar dat er ook twee verschillende meningen kunnen zijn?quote:Op donderdag 17 april 2025 00:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Social media, en dan vooral de jeugd die er op zitten. Zijn zo makkelijk te beinvloeden, en gaan zo makkelijk mee met andere richtingen dat het bijna eng is.
Nee is gelukkig niks mis mee. Maar er zijn ook kinderen die niet meer buiten willen spelen. Kitten wil wel eens met een vriendin of vriend spelen maar soms komt ze teleurgesteld terug omdat hij/zij zei dat ie liever op de iPad ging.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee he?
lever dan ook geen kritiek want ieder voed zijn kinderen anders op. en ga uit van dat ouders het goede doen.
maar daar denk ik dus wel eens over eigenlijk
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik val ook altijd op vrouwen die dan niet het perfecte plaatje zijn. LOL.
naja het heeft iig 1 keer niet gewerkt. en nu nr 2. moet nog zien.Do what you love, love what you do!![]()
Precies dit jaquote:Op donderdag 17 april 2025 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
Meer kan je soms niet doen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of kinderen die niet meer aan durven te bellen bij mensen in dat vragen of X thuis is. Dat hoor ik ook vakerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik denk dat we er aan moeten gaan wennen dat er twee werelden zijn. De echte en de virtuele. Het onderscheid maken daarin lijkt me wel wat voor het onderwijs.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee oke, het IS gewoon heel eng. En het is triest gesteld met de maatschappij dat mensen zich zoveel aantrekken van "het perfecte plaatje" waardoor mensen niet meer zichzelf zijn, maar een gekunstelde versie.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou, waar in het ene filmpje persoon A nog zei "holy shit hij is getalenteerd" zei in het andere filmpje diezelfde persoon A "wat een ongelofelijk vet varken, hoop dat 'ie zich dood eet" dus eh...quote:Op donderdag 17 april 2025 00:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Als er twee verschillende dingen worden geüpload, dan is het toch niet zo raar dat er ook twee verschillende meningen kunnen zijn?![]()
Kan wel lachen om die achterlijke uitspraken thoHet mooie is dat diezelfde lui die je zo anoniem op internet voor rotte vis uitmaken je in 't echt schaapachtig aankijken als ze je tegenkomen.
Well, life can be a riot
Erg welquote:Op donderdag 17 april 2025 00:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee is gelukkig niks mis mee. Maar er zijn ook kinderen die niet meer buiten willen spelen. Kitten wil wel eens met een vriendin of vriend spelen maar soms komt ze teleurgesteld terug omdat hij/zij zei dat ie liever op de iPad ging.Trust nobody![]()
Geen idee of het onderwijs daar al mee bezig is eigenlijk.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
ik denk dat we er aan moeten gaan wennen dat er twee werelden zijn. De echte en de virtuele. Het onderscheid maken daarin lijkt me wel wat voor het onderwijs.Well, life can be a riot
ja het is ook gewoon niet direct te vergelijken denk ik dan....quote:Op donderdag 17 april 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
ik denk dat we er aan moeten gaan wennen dat er twee werelden zijn. De echte en de virtuele. Het onderscheid maken daarin lijkt me wel wat voor het onderwijs.
Het veranderd per generatie wel natuurlijk zeker nu met alle tech vooruitgang.Do what you love, love what you do!![]()
Jup, maar ook dat is kennelijk de realiteitquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij m’n dochter op school welquote:Op donderdag 17 april 2025 00:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee of het onderwijs daar al mee bezig is eigenlijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of ouders kunnen hun kinderen gewoon opvoedenquote:Op donderdag 17 april 2025 00:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee of het onderwijs daar al mee bezig is eigenlijk.Trust nobody![]()
Lijkt me wel maar het heeft nog geen effect omdat ze allemaal tijdens de les op hun mobiel zittenquote:Op donderdag 17 april 2025 00:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee of het onderwijs daar al mee bezig is eigenlijk.
Iedereen is een kutlultrut
Had nooit verwacht dat Social Media echt 2 totaal verschillende gezichten had, tot ik 't zelf mee maakte. En ben blij dat ik er niets meer mee te maken heb
Well, life can be a riot
Hahahaquote:Op donderdag 17 april 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel maar het heeft nog geen effect omdat ze allemaal tijdens de les op hun mobiel zittenTouché
Well, life can be a riot
Mijn ex heeft haar dochter ook zo verpest. Dochter moest maar op de 3ds of iPad iets gaan doen. Mee naar buiten nemen naar de speeltuin? Welnee. Anders kon moeders niet achter de tv of laptop blijven hangen.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee is gelukkig niks mis mee. Maar er zijn ook kinderen die niet meer buiten willen spelen. Kitten wil wel eens met een vriendin of vriend spelen maar soms komt ze teleurgesteld terug omdat hij/zij zei dat ie liever op de iPad ging.
Dan kwam ik thuis van werk en gingen we standaard naar de speeltuin als het weer het toeliet.
Maar nee ik was de slechte invloed kreeg ik later om mijn oren.
Kijk top!quote:Well, life can be a riot
loopt aantal jaar achter als je het mij vraagt, pogingen doen wel, maar oke dit is experiment generatie. met burgerschap etc.... het werkt niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee of het onderwijs daar al mee bezig is eigenlijk.
mss meer normen en waarden leren zoals het was denk ik, maar dan ben ik weer ouderwets wss.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is ook een dingetje. Als het niet zo goed gaat op school komen de ouders verhaal halen.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of ouders kunnen hun kinderen gewoon opvoeden
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 17 april 2025 00:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn ex heeft haar dochter ook zo verpest. Dochter moest maar op de 3ds of iPad iets gaan doen. Mee naar buiten nemen naar de speeltuin? Welnee. Anders kon moeders niet achter de tv of laptop blijven hangen.
Dan kwam ik thuis van werk en gingen we standaard naar de speeltuin als het weer het toeliet.
Echt blij dat vrienden van mij dat kind geen telefoon of ander apparaat geven. Ze krijgt geloof ik wel even schermtijd in de vorm van TV kijken, maar niet naar van die hyperactieve cocomelon achtige rommel.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn ex heeft haar dochter ook zo verpest. Dochter moest maar op de 3ds of iPad iets gaan doen. Mee naar buiten nemen naar de speeltuin? Welnee. Anders kon moeders niet achter de tv of laptop blijven hangen.
Ben benieuwd hoe dat kind opgroeit, is nu 2. Kan al behoorlijk praten, leuk om te zien. Groen links ouders
Well, life can be a riot
3ds had wel leuke spelletjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ben blij he dat ik geen kind ben in deze generatie? het lijkt me fucking lastig namelijk om goed van kwaad enzo te onderscheiden. maarja dat ligt aan regelgeving en wereld politiek.Do what you love, love what you do!![]()
Dat gevoel heb ik ook wel hoor, lijkt me lastig. Maar de wereld politiek laat is er wel buitenquote:Op donderdag 17 april 2025 00:27 schreef kree het volgende:
ik ben blij he dat ik geen kind ben in deze generatie? het lijkt me fucking lastig namelijk om goed van kwaad enzo te onderscheiden. maarja dat ligt aan regelgeving en wereld politiek.
Vroeger was je bang voor de potloodventer of de kinderlokker in de speeltuin. Nu voor een vieze oude man die zich voor doet als kind op Roblox.
Je kan niks op het internet meer vertrouwen.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Vroeger was je bang voor de potloodventer of de kinderlokker in de speeltuin. Nu voor een vieze oude man die zich voor doet als kind op Roblox.Well, life can be a riot
Ben jij te vertrouwen?quote:Op donderdag 17 april 2025 00:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan niks op het internet meer vertrouwen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weinig inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2025 00:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan niks op het internet meer vertrouwen.Trust nobody![]()
Strikvraag natuurlijk.quote:
Ik als persoon irl ben zeker te vertrouwen en ben een goed mens. Maar het is en blijft het internet, dus als de andere partij al in zijn/haar hoofd heeft zitten dat mensen op het internet per definitie niet te vertrouwen zijn heb je niks aan mijn woorden
Maar gelukkig is daar dan de uitspraak actions speak louder than words.Well, life can be a riot
Ach ja. Vraag me af of ze nog enigzins goed terecht is gekomen. Maar gelukkig had ze toen al wel redelijk een eigen willetje.quote:
Ex en ik hebben kort nog bij elkaar in de buurt gewoond. Maar ze had dochter verboden om überhaupt al hoi tegen me te zeggen. Als ze me dan zag in de supermarkt kwam er stiekem zo'n 7/8 jarige naar me toe geslopen.
nouja niet rechtsreeks mss wereld, maar ook dat speelt mee. Maar ok dat is mss waar kinderen niet zo snel zich in verdiepen.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook wel hoor, lijkt me lastig. Maar de wereld politiek laat is er wel buiten
Maarja lessen? dat niet ze ze leren toch wel denk? althans het idee ervan?
denk basisschool. laat die kinderen lekker kind zijn. mss op middelbaar onderwijs meer. op basisscholen gaan ze al veel te ver wmb,. leer ze eerst maar rekenen en Nederlands denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
Gek is dat je kent soms mensen niet persoonlijk. Maar ik zou hem 100% vertrouwen.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik walg van dat soort vrouwenquote:Op donderdag 17 april 2025 00:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ja. Vraag me af of ze nog enigzins goed terecht is gekomen. Maar gelukkig had ze toen al wel redelijk een eigen willetje.
Ex en ik hebben kort nog bij elkaar in de buurt gewoond. Maar ze had dochter verboden om überhaupt al hoi tegen me te zeggen. Als ze me dan zag in de supermarkt kwam er stiekem zo'n 7/8 jarige naar me toe geslopen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
FOK! Voelt anders. Ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek is dat je kent soms mensen niet persoonlijk. Maar ik zou hem 100% vertrouwen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 00:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Strikvraag natuurlijk.
Ik als persoon irl ben zeker te vertrouwen en ben een goed mens. Maar het is en blijft het internet, dus als de andere partij al in zijn/haar hoofd heeft zitten dat mensen op het internet per definitie niet te vertrouwen zijn heb je niks aan mijn woorden
Maar gelukkig is daar dan de uitspraak actions speak louder than words.
Heb ik zeker niet met iedereen hoor.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik heb te veel mee gemaakt om mensen te naaien/fucken, zit niet zo in elkaar. Dus dank je wel dat je dit zegtquote:Op donderdag 17 april 2025 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek is dat je kent soms mensen niet persoonlijk. Maar ik zou hem 100% vertrouwen.
Well, life can be a riot
en die hele sex lessen en hoe iedereen onzijdig is ben ik het al helemaal niet mee eens. op basis school ...
hele
wtf
Damn. mss hebben ze keertje doktertje gespeeld ofzo met elkaar. Oke moet je dan al dat helemaal gay verhaal vertellen en je mag zijn wie je bent?
Wmb no way he. niet dan, ik ben het er totaal mee eens dat iedereen kan zijn wie ie wil of homo of lesbienne of etc. maar op de basisschool daar verhaal over maken? niet mee eens. later mss wel trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vertrouw alleen @JustinK iemand met zo'n staat van dienst wat betreft het bokken moet wel te vertrouwen zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb het meestal wel met users die er al jaren zijn. Ik krijg daar doorgaans geen creepy gevoel van.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik zeker niet met iedereen hoor.
Op andere plekken op het internet heb ik dat voor m’n gevoel eerder. Al zitten er vast op FOK! Ook wel engnekken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je doorziet wel iemands karakter denk ik. Zo voelt het iig, neemt niet weg dat ik me kan vergissen maar dat denk ik niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb te veel mee gemaakt om mensen te naaien/fucken, zit niet zo in elkaar. Dus dank je wel dat je dit zegtIedereen is een kutlultrut
Vroeger kreeg je seksuele voorlichting. Dat heb je natuurlijk nu nog steeds, maar nu heet het anders en is het wat alles omvattender. Wat ik wel kan begrijpen als je ziet naar alles wat er is veranderd.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:33 schreef kree het volgende:
en die hele sex lessen en hoe iedereen onzijdig is ben ik het al helemaal niet mee eens. op basis school ...
hele
wtf
Damn. mss hebben ze keertje doktertje gespeeld ofzo met elkaar. Oke moet je dan al dat helemaal gay verhaal vertellen en je mag zijn wie je bent?
Wmb no way he. niet dan, ik ben het er totaal mee eens dat iedereen kan zijn wie ie wil of homo of lesbienne of etc. maar op de basisschool daar verhaal over maken? niet mee eens. later mss wel trouwens.Well, life can be a riot
Bij jou ging het in ieder geval al mis bij de taallessen.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:33 schreef kree het volgende:
hele
wtf
Wmb no way he. niet dan, ik ben het er totaal mee eens dat iedereen kan zijn wie ie wil of homo of lesbienne of etc. maar op de basisschool daar verhaal over maken? niet mee eens. later mss wel trouwens.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Over het algemeen kan je wel een goed beeld schetsen van hoe iemand is op basis van FOK! posts denk ik ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je doorziet wel iemands karakter denk ik. Zo voelt het iig, neemt niet weg dat ik me kan vergissen maar dat denk ik niet.
Je vergissen doe je naar mijn inziens niet, weet ook hoe ik ben. Ben zeker te vertrouwen, alleen ik ben wel iemand waar je moeilijk bij binnenkomt, en ik vind het zelf juist moeilijk anderen goed te vertrouwen.Well, life can be a riot
Ja, maar die richten misschien niet per se schade aan. (Fysiek)quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Zo'n haat aan dat soort mensen.
Well, life can be a riot
Wel emotioneel/ mentaal.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar die richten misschien niet per se schade aan. (Fysiek)Trust nobody![]()
...... Nooouuuuu, ben het daar ook niet mee eensquote:Op donderdag 17 april 2025 00:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar die richten misschien niet per se schade aan. (Fysiek)Al is het inderdaad meer emotioneel/mentaal in mijn geval, zowel wat er gebeurd is op stalkingsgebied als break-up.
Well, life can be a riot
Ja snap ik. Maar ook met users die hier al lang rondlopen hoef ik niet iets bij te voelen ofzo. De één spreekt me meer aan dan de ander.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb het meestal wel met users die er al jaren zijn. Ik krijg daar doorgaans geen creepy gevoel van.
Op andere plekken op het internet heb ik dat voor m’n gevoel eerder. Al zitten er vast op FOK! Ook wel engnekken.Iedereen is een kutlultrut
Noem namen danquote:Op donderdag 17 april 2025 00:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
...... Nooouuuuu, ben het daar ook niet mee eens
Ja dat sowieso, dat heb ik ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar ook met users die hier al lang rondlopen hoef ik niet iets bij te voelen ofzo. De één spreekt me meer aan dan de ander.
En soms klopt het totaal niet
Ja he? Allemaalquote:Iedereen is een kutlultrut
Dat wel jaquote:
Mijn ervaringen met FOK!’ers zijn gelukkig over het algemeen echt goed. Heb heel veel leuke mensen ontmoet
ik begrijp het wel, maar om kinderen te vertellen dat gelijk alles oke is terwijl die wss zelf niks weten en elkaar elkaars piemels laten zien.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je seksuele voorlichting. Dat heb je natuurlijk nu nog steeds, maar nu heet het anders en is het wat alles omvattender. Wat ik wel kan begrijpen als je ziet naar alles wat er is veranderd.
En ok vraag ik jullie eerlijk? is dat raar? ik dacht nooit vroeger hoor met zwemles enzo gebeurde dat?
Maar dan weet je nog niet he sowieso van sex. En als je dan tegelijkertijd klassen krijgt over hoe goed het is om je zelf te zijn en gay en weet ik veel wat, terwijl je mss er nog niks van af weet?
Ik denk dat is te snel, later helemaal ok, maar op basisscholen? ik ben er op tegen eigenlijk.
Maar hoe denken jullie?Do what you love, love what you do!![]()
Nee, ik doel nu niet zozeer op mensen van FOK! hoor. Maar meer uit eigen ervaring in de online wereld.quote:
Wat begin als wat lollig internet pesten werd al snel fysiek en dat zorgde dan weer voor het mentale gedeelte. Zeker als er ook hele heftige dingen over je geschreven worden die je niet even 1-2-3 kan ontkrachten, want in zo'n geval kan je wel zeggen "nee is niet zo" maar het maakt dan niet uit wat je zegt want mensen trekken het toch in twijfel.Well, life can be a riot
Fijnquote:Op donderdag 17 april 2025 00:38 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn ervaringen met FOK!’ers zijn gelukkig over het algemeen echt goed. Heb heel veel leuke mensen ontmoet
Trust nobody![]()
Ik had het wel specifiek over FOK!quote:Op donderdag 17 april 2025 00:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, ik doel nu niet zozeer op mensen van FOK! hoor. Maar meer uit eigen ervaring in de online wereld.
Wat begin als wat lollig internet pesten werd al snel fysiek en dat zorgde dan weer voor het mentale gedeelte. Zeker als er ook hele heftige dingen over je geschreven worden die je niet even 1-2-3 kan ontkrachten, want in zo'n geval kan je wel zeggen "nee is niet zo" maar het maakt dan niet uit wat je zegt want mensen trekken het toch in twijfel.
Same. Heb eigenlijk alleen maar leuke mensen ontmoet op FOK! Het heeft 1x een vervelende nasmaak gekregen, maar dat kwam niet eens door die persoon maar door iemand anders die zich er later opeens mee ging bemoeien.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:38 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn ervaringen met FOK!’ers zijn gelukkig over het algemeen echt goed. Heb heel veel leuke mensen ontmoetWell, life can be a riot
Maar klopt, dat is kutWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh daarom hebben wij nog nooit gemeet dus.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:38 schreef Moeraskat het volgende:
🚩quote:Op donderdag 17 april 2025 00:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh daarom hebben wij nog nooit gemeet dus.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
mijn seksuele voorlichting was op de LTS dus dik na basis onderwijs.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je seksuele voorlichting. Dat heb je natuurlijk nu nog steeds, maar nu heet het anders en is het wat alles omvattender. Wat ik wel kan begrijpen als je ziet naar alles wat er is veranderd.
en ok verder als ging om een condoom over een paal te trekken ging dat niet.
Niet tegen dat of mss voorbehoedsmiddelen, maar ben tegen promoten van gay dingen wel. voorlichten oke mee. maar dit is beetje twijfelachtig. daarom heb je die hele club nl die elke keer drama maakt van me-too. blijf lekker me-too en val de rest er niet mee lastig en is het voor mij ok.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij ook nog nooit echt een hele rare ontmoet iddOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Maar ik heb er ook genoeg gemeet die niet zo leuk waren hoor.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kree zullen we niet deze kant op gaan?
Well, life can be a riot
nee hoor ik respecteer ieder, maar zo denk ik er overquote:Op donderdag 17 april 2025 00:42 schreef Grotetijd het volgende:
Kree zullen we niet deze kant op gaan?
Seksuele voorlichting kreeg ik vroeger gewoon op de basisschool. En nu is dat nog.
Ik heb in de lesstof nog nooit gekke dingen gezien en ook geen rare verhalen gehoord vanuit kitten.
Is allemaal heel netjes en normaaal. En ja. Ze hebben ook transgenders besproken.
Nou en?…
Vroeger zat er bij mij een jongen in de klas die in transitie zat naar een meisje. In groep 7 was dat. Heel normaal. Niemand vond dat gek.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In het zuiden van de VS pas je er zo tussen.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
mijn seksuele voorlichting was op de LTS dus dik na basis onderwijs.
en ok verder als ging om een condoom over een paal te trekken ging dat niet.
Niet tegen dat of mss voorbehoedsmiddelen, maar ben tegen promoten van gay dingen wel. voorlichten oke mee. maar dit is beetje twijfelachtig. daarom heb je die hele club nl die elke keer drama maakt van me-too. blijf lekker me-too en val de rest er niet mee lastig en is het voor mij ok.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Degene waarbij ik het meest dacht "oh god wat ga ik ontmoeten" was Tailfox. Dat was puur gebaseerd op z'n typegedrag op FOK! Dacht dat het echt een hele rare knakker was. Maar toen kwam ik daar aan in de regen, studentenhuisquote:Op donderdag 17 april 2025 00:42 schreef sp3c het volgende:
Volgens mij ook nog nooit echt een hele rare ontmoet iddHeb mij echt ontzettend met die gast vermaakt. Zeer relaxede / chille kerel. Echt bijna het tegenovergestelde van hoe hij hier was.
Mis die gast ook![]()
![]()
Heb het ook meegemaakt dat mensen van mij dachten dat ik een rare kwibus zou zijn, en heb van de laatste paar die ik heb gemeet vooral gehoord dat ik meeviel en een chiller ben dus dat is fijn
Well, life can be a riot
Pluff nooit gemeet dus.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:42 schreef sp3c het volgende:
Volgens mij ook nog nooit echt een hele rare ontmoet idd
ik sta er open in he? begrijp dat wel?
Maar ik zie die promotie niet zo zitten die er soort van is.Do what you love, love what you do!![]()
Ja. Je kunt met tekst echt heel anders overkomen. Heb dat ook vaak meegemaakt. Ook dat ik echt een super goede band had / leuke klik had online. Maar irl was ze vet saai. Maar echt, zó saai.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Degene waarbij ik het meest dacht "oh god wat ga ik ontmoeten" was Tailfox. Dat was puur gebaseerd op z'n typegedrag op FOK! Dacht dat het echt een hele rare knakker was. Maar toen kwam ik daar aan in de regen, studentenhuisHeb mij echt ontzettend met die gast vermaakt. Zeer relaxede / chille kerel. Echt bijna het tegenovergestelde van hoe hij hier was.
Mis die gast ook![]()
![]()
Heb het ook meegemaakt dat mensen van mij dachten dat ik een rare kwibus zou zijn, en heb van de laatste paar die ik heb gemeet vooral gehoord dat ik meeviel en een chiller ben dus dat is fijn
Het viel zo tegen dat het zelfs twee verschillende mensen leken. En ik had de neiging om tegen haar online te ‘klagen’ over de slechte meet die ik. Had maar dat kon natuurlijk niet omdat ze dat zelf was. Zo gekWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja hoor dag in groep 7quote:Op donderdag 17 april 2025 00:44 schreef Moeraskat het volgende:
Seksuele voorlichting kreeg ik vroeger gewoon op de basisschool. En nu is dat nog.
Ik heb in de lesstof nog nooit gekke dingen gezien en ook geen rare verhalen gehoord vanuit kitten.
Is allemaal heel netjes en normaaal. En ja. Ze hebben ook transgenders besproken.
Nou en?…
Vroeger zat er bij mij een jongen in de klas die in transitie zat naar een meisje. In groep 7 was dat. Heel normaal. Niemand vond dat gek.Geloof er geen zak van dat iedereen dat zo normaal vond. Dat transgender gezeik, hoe hip
Jij ziet het als promotie. Ik als voorlichting. Dat is net het verschilWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan geloof je het niet. Ze is nooit gepest geweest of whatever. Boeide echt niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor dag in groep 7Geloof er geen zak van dat iedereen dat zo normaal vond. Dat transgender gezeik, hoe hip
Transgender gezeik?quote:Op donderdag 17 april 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor dag in groep 7Geloof er geen zak van dat iedereen dat zo normaal vond. Dat transgender gezeik, hoe hip
Nee omdat kinderen op die leeftijd niet oordelen, wat me wel dwars zit dat zo'n kind in transitie zit. Fuck datquote:Op donderdag 17 april 2025 00:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Ze is nooit gepest geweest of whatever. Boeide echt niet.
Eh. Ok.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee omdat kinderen op die leeftijd niet oordelen, wat me wel dwars zit dat zo'n kind in transitie zit. Fuck datWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja gezeik ja! dat jonge kinderen daar mee opgezadeld worden.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ze werd er niet mee opgezadeld. Ze wilde dit zelf. En gelukkig ook, want daarna was ze in elk geval wel blij, vrolijk en gelukkig. En nu nog.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt ja. Daarom ben ik wel een voorstander van (stel ik heb contact met iemand via WhatsApp) om al snel spraakberichten te sturen i.p.v te chatten, want je leert toch beter iemand in te schatten.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Je kunt met tekst echt heel anders overkomen. Heb dat ook vaak meegemaakt. Ook dat ik echt een super goede band had / leuke klik had online. Maar irl was ze vet saai. Maar echt, zó saai.
Het viel zo tegen dat het zelfs twee verschillende mensen leken. En ik had de neiging om tegen haar online te ‘klagen’ over de slechte meet die ik. Had maar dat kon natuurlijk niet omdat ze dat zelf was. Zo gek
Niet dat het niet kan via tekst, maar je geeft er toch je eigen invulling aan
Heb ook met iemand jaren terug een hele leuke klik gehad online, zelfs een relatie. En naja, hoe dat is gelopen weet iedereen wel ondertussenMaar dat was dus ook iets wat ik nooit had gedacht, maar dat is misschien een wat extremer geval wel
Well, life can be a riot
Wij wisten toen niet eens wat transgender was. Ze was gewoon in het verkeerde lichaam geboren.
Maar goed..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dit beetje waar ik moeite mee heb.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Mja, toen hadden we wel gewoon veel gebeld maar ook dat was anders.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt ja. Daarom ben ik wel een voorstander van (stel ik heb contact met iemand via WhatsApp) om al snel spraakberichten te sturen i.p.v te chatten, want je leert toch beter iemand in te schatten.
Niet dat het niet kan via tekst, maar je geeft er toch je eigen invulling aan
Heb ook met iemand jaren terug een hele leuke klik gehad online, zelfs een relatie. En naja, hoe dat is gelopen weet iedereen wel ondertussenMaar dat was dus ook iets wat ik nooit had gedacht.
Je weet het soms toch nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tuurlijk ik wilde ook wel eens een jongetje zijn. Vond poppen stom en mijn buurjongen was mijn bestie. Maar ik wilde achteraf toch geen piemel hoor.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:52 schreef Moeraskat het volgende:
Ze werd er niet mee opgezadeld. Ze wilde dit zelf. En gelukkig ook, want daarna was ze in elk geval wel blij, vrolijk en gelukkig. En nu nog.
Je kan het inderdaad soms niet lekker inschatten.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja, toen hadden we wel gewoon veel gebeld maar ook dat was anders.
Je weet het soms toch niet
Gek is dat wel. Lichaamstaal speelt een behoorlijke rol!Well, life can be a riot
We zijn nu zowat 30 jaar verder hè. Wil je beweren dat dit een opwelling was?quote:Op donderdag 17 april 2025 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk ik wilde ook wel eens een jongetje zijn. Vond poppen stom en mijn buurjongen was mijn bestie. Maar ik wilde achteraf toch geen piemel hoor.
Natuurlijk wil jij dat niet, jij bent dus kennelijk niet in het verkeerde lichaam geboren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En zo is iedereen anders.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk ik wilde ook wel eens een jongetje zijn. Vond poppen stom en mijn buurjongen was mijn bestie. Maar ik wilde achteraf toch geen piemel hoor.
Opgelost, slotje.Well, life can be a riot
Jonge kinderen worden daarmee opgezadeld? Wat denk je van dat zelf ook iets te vertellen hebben?quote:Op donderdag 17 april 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gezeik ja! dat jonge kinderen daar mee opgezadeld worden.
Een van de kinderen van een niet nader te noemen fokster wilde graag lang haar, jurken en met poppen spelen. So what.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nu met voorlichting zul je maar moeten accepteren he dat je toch een piemel hadquote:Op donderdag 17 april 2025 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Om het te overdrijven dus, maar zo wordt het beetje gebracht. het is normaal joh, dat je er later wss spijt van krijgt is vraag twee en zie daarover Louis docu.Do what you love, love what you do!![]()
Jap. Laten we er maar over ophouden want dit schiet niet op.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En zo is iedereen anders.
Opgelost, slotje.
Prima laat mensen er zelf voor kiezen als ze volwassen zijn. En niet zweefteef ouders die het gelijk zien als dat kind amper kan praten. Daar heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap. Laten we er maar over ophouden want dit schiet niet op.Iedereen is een kutlultrut
En jij denkt dat er meteen over wordt gegaan op een geslachtsoperatie?quote:Op donderdag 17 april 2025 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
daarmee eens dus, kiezen als ze volwassen zijn en dan mogen ze doen wat ze willen.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima laat mensen er zelf voor kiezen als ze volwassen zijn. En niet zweefteef ouders die het gelijk zien als dat kind amper kan praten. Daar heb ik geen enkel probleem mee.Do what you love, love what you do!![]()
Nee wel medicatie en ander shit.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:59 schreef aeque het volgende:
[..]
En jij denkt dat er meteen over wordt gegaan op een geslachtsoperatie?Iedereen is een kutlultrut
Beetje intens wel dit Soury. Ouders gaan echt niet over een nacht ijs als er zoiets ter spraken komt.Well, life can be a riot
Ik heb mijn twijfels daarover gezien de leeftijd van sommige kinderen.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:00 schreef Grotetijd het volgende:
Beetje intens wel dit Soury. Ouders gaan echt niet over een nacht ijs als er zoiets ter spraken komt.Iedereen is een kutlultrut
Zelfs dat niet eens. Zullen er gevallen tussen zitten, vast. Net zoals dat er ouders zijn die hun kind bewust ziek maken.quote:
Plus dat elk kind anders is en dus ook de snelheid van transitie.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Transitie kan ook beter voor de puberteit. Zeker van man naar vrouw.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs dat niet eens. Zullen er gevallen tussen zitten, vast. Net zoals dat er ouders zijn die hun kind bewust ziek maken.
Plus dat elk kind anders is en dus ook de snelheid van transitie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
kinderen zijn makkelijk te beïnvloeden he? dat is mijn punt....
met ouders ook of indoctrinatie op onderwijs. ik ben er oke mee als iemand voor wat anders kiest dus. maar al met al is het niet normaal en denk ook niet dat ouders dat moeten gaan stimuleren,. want uiteindelijk komen ze dan (die kinderen) in crisis met zichzelf en hadden ze er ooit zelf voor gekozen? of was het ingegoten met opvoeding. ?Do what you love, love what you do!![]()
Dit ging over iemand die ik ken. Dat was in groep zeven. Zo’n 25-30 jaar geleden. Er is geen spijt, er is geen druk van ouders geweest.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:02 schreef kree het volgende:
kinderen zijn makkelijk te beïnvloeden he? dat is mijn punt....
met ouders ook of indoctrinatie op onderwijs. ik ben er oke mee als iemand voor wat anders kiest dus. maar al met al is het niet normaal en denk ook niet dat ouders dat moeten gaan stimuleren,. want uiteindelijk komen ze dan (die kinderen) in crisis met zichzelf en hadden ze er ooit zelf voor gekozen? of was het ingegoten met opvoeding. ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh HC. NIks mis met een discussie, maar niet op deze manier
Dit voelt meer als ff een plasje doen door sommigen zonder dat ze open staan voor andere hun mening.Well, life can be a riot
Je hebt gelijk. Bedtijd. Morgen collegequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
tja ik ben er nou eenmaal kritisch over, maar ieder staat zijn gedachten vrij hoor over hoe en wat
Kwetsend is het. Zeker als het over feiten gaat.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:04 schreef Grotetijd het volgende:
Oh HC. NIks mis met een discussie, maar niet op deze manier
Dit voelt meer als ff een plasje doen door sommigen zonder dat ze open staan voor andere hun mening.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Was jij niet de gene die zei dat in de puberteit de hersenen nog niet helemaal voltooid waren?quote:Op donderdag 17 april 2025 01:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Transitie kan ook beter voor de puberteit. Zeker van man naar vrouw.
nou dan is er wmb ook geen probleem over.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit ging over iemand die ik ken. Dat was in groep zeven. Zo’n 25-30 jaar geleden. Er is geen spijt, er is geen druk van ouders geweest.Do what you love, love what you do!![]()
Neemt niet weg dat het lichamelijk beter is om voor de puberteit in transitie te gaan dan na.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Was jij niet de gene die zei dat in de puberteit de hersenen nog niet helemaal voltooid waren?Well, life can be a riot
Je doet het erom hè?quote:Op donderdag 17 april 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Was jij niet de gene die zei dat in de puberteit de hersenen nog niet helemaal voltooid waren?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik keur het af. Laat ik het daar bij laten.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het lichamelijk beter is om voor de puberteit in transitie te gaan dan na.Iedereen is een kutlultrut
wellicht. maar ik denk niet kinderen kunnen dat zo zelf beslissen, uitzonderingen daargelaten dus.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het lichamelijk beter is om voor de puberteit in transitie te gaan dan na.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig is het niet aan jou. Maar aan het kind, de ouders en de artsen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja en wie geven de doorslag erover dan over een invloedbaar kind?quote:Op donderdag 17 april 2025 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
Gelukkig is het niet aan jou. Maar aan het kind, de ouders en de artsen.
kind zelf wss niet he? daar maak ik me zorgen over. ik denk moet je niet willen zo vroeg al kinderen beslissen wat ze wel of niet willen zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Het is jammer dat mensen hier zo bekrompen over doen.. Kom op zeg.Well, life can be a riot
Zegt me zo niks neequote:
Wel een keer zo'n administratie type die met notitieboekje bij een crewmeet op kwam dagen
Dacht dat het een soort vergadering was ofzo ... 30 man zo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dan afvragen waarom mensen je zuur noemen.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Was jij niet de gene die zei dat in de puberteit de hersenen nog niet helemaal voltooid waren?
quote:Op donderdag 17 april 2025 01:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zegt me zo nieks nee
Wel een keer zo'n administratie type die met notitieboekje bij een crewmeet op kwam dagen
Dacht dat het een soort vergadering was ofzo ... 30 man zo![]()
![]()
nee dat is het niet makker. ik ben er niet bekrompen over want best als ze die keuze maken. maar dan wel als ze ff pubertijd door zijn en wat meer volwassen als alleen ouders en andere meningen volgen. dat is mijn hele punt erover.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:10 schreef Grotetijd het volgende:
Het is jammer dat mensen hier zo bekrompen over doen.. Kom op zeg.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Zo aardig als ik d'r vind, soms is d'r username wel toepasselijk.Well, life can be a riot
Gelukkig kan het ook allemaal maar. Ben je wat onzeker neem je een ander lichaam. Ben je dik en geen zin in sporten neem je een maagband. Staan je tanden of neus scheef, koop je een nieuwe. Over 20 jaar (zie je nu al) lijken we allemaal op Ken en Barbie. Geen persoonlijkheid meer alles nep. Jippie !!!quote:Op donderdag 17 april 2025 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
Gelukkig is het niet aan jou. Maar aan het kind, de ouders en de artsen.Iedereen is een kutlultrut
Kan je gevallen opnoemen dat het een foutje was?quote:Op donderdag 17 april 2025 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat is het niet makker. ik ben er niet bekrompen over want best als ze die keuze maken. maar dan wel als ze ff pubertijd door zijn en wat meer volwassen als alleen ouders en andere meningen volgen. dat is mijn hele punt erover.
Want ik ken serieus diverse mensen die transities hebben doorgemaakt. Niemand heeft spijtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je draaft nu wel een beetje door hoorquote:Op donderdag 17 april 2025 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig kan het ook allemaal maar. Ben je wat onzeker neem je een ander lichaam. Ben je dik en geen zin in sporten neem je een maagband. Staan je tanden of neus scheef, koop je een nieuwe. Over 20 jaar (zie je nu al) lijken we allemaal op Ken en Barbie. Geen persoonlijkheid meer alles nep. Jippie !!!
nee niet echt eigenlijk? Dus kan ook niet uit ervaring spreken.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je gevallen opnoemen dat het een foutje was?
Want ik ken serieus diverse mensen die transities hebben doorgemaakt. Niemand heeft spijtDo what you love, love what you do!![]()
Ja daar gaan we weer. Geen discussie mogelijk met mr. aeque maar wel lekker zeiken vanaf de zijlijn. Lafjes likes zettenquote:Op donderdag 17 april 2025 01:10 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan afvragen waarom mensen je zuur noemen.Iedereen is een kutlultrut
Deze user gaf duizenden euro's uit aan een prostituee, omdat hij dacht dat ze echt iets met hem wilde. Dat ging zover dat hij zelfs een roze keuken voor haar kocht. Dan denk je sterke verhalen uiteraard. Maar nee we kregen op een gegeven moment zelfs bewijs te zien.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zegt me zo niks nee
Dacht dat het een soort vergadering was ofzo ... 30 man zo
Vervolgens waren we op een meet in Amsterdam. Daar kwam hij ook opdagen. Al snel was hij met lokale zwervers vrienden aan het worden en toen wij het centrum in trokken vanuit het Vondelpark bleef hij daar met zijn nieuwe maten achter.
Waarom ben je er dan zo bang of bezorgd voor?quote:Op donderdag 17 april 2025 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee niet echt eigenlijk? Dus kan ook niet uit ervaring spreken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wauwquote:Op donderdag 17 april 2025 01:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze user gaf duizenden euro's uit aan een prostituee, omdat hij dacht dat ze echt iets met hem wilde. Dat ging zover dat hij zelfs een roze keuken voor haar kocht. Dan denk je sterke verhalen uiteraard. Maar nee we kregen op een gegeven moment zelfs bewijs te zien.
Vervolgens waren we op een meet in Amsterdam. Daar kwam hij ook opdagen. Al snel was hij met lokale zwervers vrienden aan het worden en toen wij het centrum in trokken vanuit het Vondelpark bleef hij daar met zijn nieuwe maten achter.
Is dat zo?quote:Op donderdag 17 april 2025 01:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je draaft nu wel een beetje door hoorIedereen is een kutlultrut
.... Mag ik ook wat van dat spul?quote:Op donderdag 17 april 2025 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig kan het ook allemaal maar. Ben je wat onzeker neem je een ander lichaam. Ben je dik en geen zin in sporten neem je een maagband. Staan je tanden of neus scheef, koop je een nieuwe. Over 20 jaar (zie je nu al) lijken we allemaal op Ken en Barbie. Geen persoonlijkheid meer alles nep. Jippie !!!Well, life can be a riot
Ja dat ken ikquote:Iedereen is een kutlultrut
Ja de groetenquote:Op donderdag 17 april 2025 01:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
.... Mag ik ook wat van dat spul?
ik ben er niet bang voor, maar ik wil gewoon niet dat kinderen geïndoctrineerd worden met lesmateriaal dat dat allemaal oke is?quote:Op donderdag 17 april 2025 01:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan zo bang of bezorgd voor?
Op een leeftijd waarop ze eigenlijk dat nog niet kunnen beslissen (naar mijn mening dat dus)Do what you love, love what you do!![]()
Heb je het lesmateriaal gezien?quote:Op donderdag 17 april 2025 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben er niet bang voor, maar ik wil gewoon niet dat kinderen geïndoctrineerd worden met lesmateriaal dat dat allemaal oke is?
Op een leeftijd waarop ze eigenlijk dat nog niet kunnen beslissen (naar mijn mening dat dus)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh ja, je gaat hier vet recalcitrant zitten doen en tegen van alles en nog wat aanschoppen en je laat graag horen wat jij vind dat niet oke is en niet open lijkt te staan voor de mening van een ander, tot ergenis van meerder mensen toe. Nu komt er commentaar en krijgen we dit?quote:
Ik vind je een hartstikke aardig mens, maar je slaat wel door Zuurtje.
Well, life can be a riot
ik zie nieuws en alle tegenstand ertegen.quote:
Goed wat ik al zei, ik heb geen kinderen dus zie vanaf zijlijn, maar je kunt mij niet vertellen dat kinderen van 5 ofzo een keuze maken om meisje te zijn of jongen????
wrtf zie docu? kinderen bedenken zich dat niet zo, tis totaal beïnvloed enzo door extern.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb de lesstof wel gezien. En zoals ik daarstraks al zei, er staat niks geks in. Allemaal erg basic en er wordt nergens diep op ingegaan.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie nieuws en alle tegenstand ertegen.
Goed wat ik al zei, ik heb geen kinderen dus zie vanaf zijlijn, maar je kunt mij niet vertellen dat kinderen van 5 ofzo een keuze maken om meisje te zijn of jongen????
wrtf zie docu? kinderen bedenken zich dat niet zo, tis totaal beïnvloed enzo door extern.
Maar goed
zie die docu, beslist dat kind dat?>. of is het mss meer nagepraat van ouders en anderen die die wss hoog heeft staan?Do what you love, love what you do!![]()
Lieverd, ik zit mobiel en zet amper likes. Als ik tegenwoordig een like zet is het perongeluk omdat mij dikke vinger de quote knop mist.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar gaan we weer. Geen discussie mogelijk met mr. aeque maar wel lekker zeiken vanaf de zijlijn. Lafjes likes zetten
Daarnaast bleef je hetzelfde herhalen op een iets andere manier. De reden waarom anderen er al mee stopten en nu dus ik ook.
Jij bent degene waar geen discussie mee mogelijk is. Continue hetzelfde zeggen is geen discussie.
En daar gaan we inderdaad weer. Iets wat ik gisteren al had moeten doen toen je de discussie met Shii had als ik mij niet vergis in de user. Maar toen liet ik het gaan. Want je had wel allerlei mooie gedachten over waarom mensen grijpen naar die term. Dat komt echt niet door je username, alhoewel het daardoor wel iets makkelijker wordt. Nee omdat je stelselmatig direct zo'n opmerking eruit gooit die meteen zuur overkomt. Ik kan het weten, ik ben jarenlang zuur genoemd in de r&p sc, dat kan moeraskat misschien nog wel herinneren. En weet je waarom ik zo werd genoemd? Omdat ik zuur deed. Dat wist ik zelf ook wel en ik deed het er zelfs regelmatig om. Dus schei toch uit met die neppe verontwaardiging, kijk naar wat je post en beweer dan nog een keer met droge ogen dat het geen zure opmerking was.
Groetjes, kusje kroel.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2025 01:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Lieverd, ik zit mobiel en zet amper likes. Als ik tegenwoordig een like zet is het perongeluk omdat mij dikke vinger de quote knop mist.
Daarnaast bleef je hetzelfde herhalen op een iets andere manier. De reden waarom anderen er al mee stopten en nu dus ik ook.
Jij bent degene waar geen discussie mee mogelijk is. Continue hetzelfde zeggen is geen discussie.
En daar gaan we inderdaad weer. Iets wat ik gisteren al had moeten doen toen je de discussie met Shii had als ik mij niet vergis in de user. Maar toen liet ik het gaan. Want je had wel allerlei mooie gedachten over waarom mensen grijpen naar die term. Dat komt echt niet door je username, alhoewel het daardoor wel iets makkelijker wordt. Nee omdat je stelselmatig direct zo'n opmerking eruit gooit die meteen zuur overkomt. Ik kan het weten, ik ben jarenlang zuur genoemd in de r&p sc, dat kan moeraskat misschien nog wel herinneren. En weet je waarom ik zo werd genoemd? Omdat ik zuur deed. Dat wist ik zelf ook wel en ik deed het er zelfs regelmatig om. Dus schei toch uit met die neppe verontwaardiging, kijk naar wat je post en beweer dan nog een keer met droge ogen dat het geen zure opmerking was.
Groetjes, kusje kroel.
Spijker > KopWell, life can be a riot
het maakt niet uit he. we kunnen het hier mee oneens zijn. maar zoals ik het zie heb ik mijn twijfels erover en of het niet meer beïnvloed is als eigen idee van een kindje.Do what you love, love what you do!![]()
Huh? Ik discuseer netjes en laat mijn mening weten. Recalcitrant en schoppen. En flikker lekker op zegquote:Op donderdag 17 april 2025 01:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh ja, je gaat hier vet recalcitrant zitten doen en tegen van alles en nog wat aanschoppen en je laat graag horen wat jij vind dat niet oke is, tot ergenis van meerder mensen toe. Nu komt er commentaar en krijgen we dit?
Ik vind je een hartstikke aardig mens, maar je slaat wel door Zuurtje.
Jij was idd zuur soms ja. Ik vind dat je wel veranderd bentquote:Op donderdag 17 april 2025 01:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Lieverd, ik zit mobiel en zet amper likes. Als ik tegenwoordig een like zet is het perongeluk omdat mij dikke vinger de quote knop mist.
Groetjes, kusje kroel.
ik ook en idd laten we het gewoon netjes houden. we hoeven het niet eens te zijn altijd. maar denk laat iedereen in zijn waarde wel.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh? Ik discuseer netjes en laat mijn mening weten. Recalcitrant en schoppen. En flikker lekker op zegDo what you love, love what you do!![]()
Nou. En weg sfeer.
Welke sfeerquote:
Well, life can be a riot
Hoe kom jij eigenlijk op je usernamequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee hoor, maar het mooie is dat we het er hier gewoon over kunnen hebben denk ik?quote:
dus sfeer niet weg, maar mss is dit een wat moeilijker onderwerp als alleen bolk ofzo zeggen....?Do what you love, love what you do!![]()
Je laat je mening weten, maar naar mijn beleving ben je niet echt netjes aan 't discussiëren.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh? Ik discuseer netjes en laat mijn mening weten. Recalcitrant en schoppen. En flikker lekker op zeg
M.i is een discussie ook openstaan voor andere mensen hun mening en dat doe jij niet.
Maar prima joh. Dan flikker ik wel even op.
Malle pietje
Well, life can be a riot
Sfeer hoeft niet altijd goed te zijn toch. Ik vind sparren soms wel ok. Maar blijkbaar word een mening weggezet als zuur en recalcitrant. Dat helpt niet in overtuigingquote:
Zal nog eens een persoonlijke ervaring delenquote:not.
Whehehequote:Op donderdag 17 april 2025 01:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze user gaf duizenden euro's uit aan een prostituee, omdat hij dacht dat ze echt iets met hem wilde. Dat ging zover dat hij zelfs een roze keuken voor haar kocht. Dan denk je sterke verhalen uiteraard. Maar nee we kregen op een gegeven moment zelfs bewijs te zien.
Vervolgens waren we op een meet in Amsterdam. Daar kwam hij ook opdagen. Al snel was hij met lokale zwervers vrienden aan het worden en toen wij het centrum in trokken vanuit het Vondelpark bleef hij daar met zijn nieuwe maten achter.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb echt geen idee meerquote:Op donderdag 17 april 2025 01:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk op je username![]()
Was iets wat in mij op kwam en waarom? Echt keine ahnung.Well, life can be a riot
Soury, je laat niet je mening weten. Je roept onzin en presenteert dat als feiten om daarna te roepen "dat vind ik!". Je zegt net bijvoorbeeld: "mensen die niet willen sporten dus nemen ze maar een maagband". Dan heb je echt nul inhoudelijke kennis plus dat het geen mening is.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh? Ik discuseer netjes en laat mijn mening weten. Recalcitrant en schoppen. En flikker lekker op zegOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
kijk die docu maar een hoor graag hoe jullie erover denken en of het keuze was van kind of meer van ouders?Do what you love, love what you do!![]()
Ik dacht, daar zit een leuk verhaal achter…quote:Op donderdag 17 april 2025 01:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb echt geen idee meer![]()
Was iets wat in mij op kwam en waarom? Echt keine ahnung.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee spijtig genoeg ben ik niet zo van het lang nadenken over usernamesquote:Op donderdag 17 april 2025 01:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht, daar zit een leuk verhaal achter…
Well, life can be a riot
Geen zorgen, mijn telefoon is bijna leeg.quote:
Ik geloof best dat er dergelijke walgelijke ouders zijn die hun kind zoiets aandoen. Maar mijn ervaring is godzijdank, anders.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:29 schreef kree het volgende:
kijk die docu maar een hoor graag hoe jullie erover denken en of het keuze was van kind of meer van ouders?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik moet eigenlijk toch slapen. Want morgen college. Morgen weer OVgenotquote:Op donderdag 17 april 2025 01:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijn telefoon is bijna leeg.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
echt dat typische Amerikaanse gelul van die artsen ook
Typisch voor dat land, volgens mij denken ze niet zo aan kind. maar meer aan van kunnen we even geld eraan verdienen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 01:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zal nog eens een persoonlijke ervaring delennot.
Trust nobody![]()
Wel lekkere gratis lunch. Heul uitgebreid en vers
Niks mis met een beetje geld verdienenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nicequote:Op donderdag 17 april 2025 01:31 schreef Moeraskat het volgende:
Wel lekkere gratis lunch. Heul uitgebreid en versOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kijk ook serie dopesick btw. ook een mooie over artsen in de Usa
Bekijk deze YouTube-video
zou je denken dat hebben ze afgestraft, maar nee, bestaat nog steeds die firma.Do what you love, love what you do!![]()
Nu al zin in.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat..quote:Op donderdag 17 april 2025 01:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Soury, je laat niet je mening weten. Je roept onzin en presenteert dat als feiten om daarna te roepen "dat vind ik!". Je zegt net bijvoorbeeld: "mensen die niet willen sporten dus nemen ze maar een maagband". Dan heb je echt nul inhoudelijke kennis plus dat het geen mening is.
Daarnaast "mensen die niet willen sporten dus nemen ze maar een maagband" is sowieso belachelijk.
#LETSMAKETHISABOUTME *kuch*
Ik ben veel afgevallen in 1.5 jaar tijd, kleine 40 Kilo. Geen maagband, maar óók niet sporten. Hoe wel? Op je eten letten, meer verbranden dan je binnenkrijgt. Calculeren hoeveel je max mag eten op een dag en daar onder gaan zitten, en ik ben gaan wandelen. Van letterlijk misschien 300 stappen per dag naar nu 5000 tot 7500 stappen per dag
Het is inderdaad vooral een mening geven om het geven van een mening, hoe andere daar in staan lijkt niks te doen. En dat is zonde. Je zegt open te staan voor anderen, maar laat dat niet terug zien in je reacties.Well, life can be a riot
Ik geef mijn mening over hoe makkelijk het tegenwoordig is om met je tekortkomingen om te gaan. Heb je kort haar neem je extensions b.v. Dat kon 30 jaar geleden niet. Dat is het perfecte wat we willen zien, het neppe. Ik ben ok zelf als ik het mag zeggen. Geen perfect gebit en wat ouder inmiddels (kan daar ook wat aan gedaan wordenquote:Op donderdag 17 april 2025 01:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Soury, je laat niet je mening weten. Je roept onzin en presenteert dat als feiten om daarna te roepen "dat vind ik!". Je zegt net bijvoorbeeld: "mensen die niet willen sporten dus nemen ze maar een maagband". Dan heb je echt nul inhoudelijke kennis plus dat het geen mening is.
Trustenquote:Op donderdag 17 april 2025 01:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk toch slapen. Want morgen college. Morgen weer OVgenot
te makkelijk mss wel denk ik, hoewel meeste zijn goed zoals ze zijn dus.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening over hoe makkelijk het tegenwoordig is om met je tekortkomingen om te gaan. Heb je kort haar neem je extensions b.v. Dat kon 30 jaar geleden niet. Dat is het perfecte wat we willen zien, het neppe. Ik ben ok zelf als ik het mag zeggen. Geen perfect gebit en wat ouder inmiddels (kan daar ook wat aan gedaan wordenDo what you love, love what you do!![]()
vergeet je niet je tanden te poetsenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat knap zegquote:Op donderdag 17 april 2025 01:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat..
Daarnaast "mensen die niet willen sporten dus nemen ze maar een maagband" is sowieso belachelijk.
#LETSMAKETHISABOUTME *kuch*
Ik ben veel afgevallen in 1.5 jaar tijd, kleine 40 Kilo. Geen maagband, maar óók niet sporten. Hoe wel? Op je eten letten, meer verbranden dan je binnenkrijgt. Calculeren hoeveel je max mag eten op een dag en daar onder gaan zitten, en ik ben gaan wandelen. Van letterlijk misschien 300 stappen per dag naar nu 5000 tot 7500 stappen per dag
Het is inderdaad vooral een mening geven om het geven van een mening, hoe andere daar in staan lijkt niks te doen. En dat is zonde. Je zegt open te staan voor anderen, maar laat dat niet terug zien in je reacties.
Kom tosti's etenquote:Well, life can be a riot
Ja en dat is het gevaar van social media. Alles is mooi en perfect en dat wil iedereen en dat kan je na gelang en wat geld gewoon aanpassen.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
te makkelijk mss wel denk ik, hoewel meeste zijn goed zoals ze zijn dus.Iedereen is een kutlultrut
klopt en vandaar dat ik het daar dus vaak niet mee eens ben.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dat is het gevaar van social media. Alles is mooi en perfect en dat wil iedereen en dat kan je na gelang en wat geld gewoon aanpassen.Do what you love, love what you do!![]()
Dank je welquote:Al is dat niet het punt wat ik probeerde te maken. Het is onzin dat de enige optie tegen dik zijn een maagband is als je niet wil sporten.
Sterker nog, weet ik dan weer via via. Als je een maagband/maagverkleiningstraject in gaat MOET je onder begeleiding x aantal kilo's afvallen om te laten zien dat je wel degelijk serieus bent volgens mij.
Sporten is niets voor mij, dus vind het prettig dat er ook gewoon een manier is om zonder te sporten af te vallen. Alleen door dat ik nooit sportte werd mijn conditie niet beter, werden mijn spieren niet sterker en werd ik niet fitter.
Zelfs nu ik alleen wat wandel zijn mijn spieren sterker, is mijn conditie beter. en het helpt .Well, life can be a riot
ne die meid wie ik ken he en vaker over gehad heeft, die heeft maagband gedaan.
Nu klaagt ze over teveel afvallen?
Oke dan.
En laat staan psych problemen ermee, daarom al geen fan van aan aanpassingen doen aan je lijf. en zo geldt wmb zelfde voor gender.Do what you love, love what you do!![]()
En wat is daar erg aan? Als jij daardoor beter in je vel zit moet het geen klap uitmaken wat je doet. Die voorbeelden konden misschien 30 jaar geleden niet, toen werd het anders gedaan.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening over hoe makkelijk het tegenwoordig is om met je tekortkomingen om te gaan. Heb je kort haar neem je extensions b.v. Dat kon 30 jaar geleden niet. Dat is het perfecte wat we willen zien, het neppe. Ik ben ok zelf als ik het mag zeggen. Geen perfect gebit en wat ouder inmiddels (kan daar ook wat aan gedaan wordenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja dat weet ik ook allemaal wel, maar mijn punt is dat het kan. Als je te dik bent en je komt in aanmerking KAN het.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dank je welAl is dat niet het punt wat ik probeerde te maken. Het is onzin dat de enige optie tegen dik zijn een maagband is als je niet wil sporten.
Sterker nog, weet ik dan weer via via. Als je een maagband/maagverkleiningstraject in gaat MOET je onder begeleiding x aantal kilo's afvallen om te laten zien dat je wel degelijk serieus bent volgens mij.
Sporten is niets voor mij, dus vind het prettig dat er ook gewoon een manier is om zonder te sporten af te vallen. Alleen door dat ik nooit sportte werd mijn conditie niet beter, werden mijn spieren niet sterker en werd ik niet fitter.
Zelfs nu ik alleen wat wandel zijn mijn spieren sterker, is mijn conditie beter. en het helpt .
Het is mogelijk, alles kan en soms ook wel goed anders ga je dood ofzo
btw ik vond haar leuk zonder maagband en nu nog, dus oke dat maakt het qua persoonlijkheid of op vallen niet anders. maarja. je kunt je zelf nou eenmaal medisch laten aanpassen he tegenwoordig.Do what you love, love what you do!![]()
Ik gooi mijn gebit gewoon in een glas met steradent.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vergeet je niet je tanden te poetsenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
vindt dr nu minder leuk omdat ik weet dat ik dan met iemand in zee ga gaan die persoonlijk helemaal in de knoop zit. en weet zeker onder meer door dat dus.Do what you love, love what you do!![]()
Dat we een kant op gaan dat we onszelf niet meer zijn. Dat zie je nu al gebeuren met dames die allemaal het zelfde smoelwerk hebben.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:41 schreef aeque het volgende:
[..]
En wat is daar erg aan? Als jij daardoor beter in je vel zit moet het geen klap uitmaken wat je doet. Die voorbeelden konden misschien 30 jaar geleden niet, toen werd het anders gedaan.Iedereen is een kutlultrut
Teveel afvallen kan inderdaad een probleem zijn als je niet opnieuw goed "leert" eten.
Zelfde met Ozempic. Daarom raad ik dat ook af als mensen willen afvallen. Ga de confrontatie met jezelf aan, gooi jezelf via een app voor de leeuwen. Vul in wat je leeftijd/lengte/gewicht is, hoeveel je beweeg en hoeveel je kwijt wil per maand en kijkt die app wat haalbaar is, hoe lang dat duurt, en wat je maximaal mag eten per maand om af te vallen.
Je komt er op die manier trouwens ook achter dat je FUCKING VEEL mag eten voor je zelfs in de buurt komt van je maximum, als je maar de juiste dingen eet.
Ik at vandaag 1 bak Skyrr met Cruesli, 6 sneetjes wit brood met kaas/ham én als avond eten had ik 200 gram Broccoli, 465 gram Bruine Bonen én 150 Gram Kipdijfilet en ik mocht nog 700 kcal eten!
Had ik niet 6 sneetjes wit brood met kaas/ham gegeten. maar 4 Bruine sneetjes met alleen kaas, had ik gewoon nog bijna 1000 kcal mogen etenEn ik zat toch echt goed vol.
Well, life can be a riot
En dan plak je 't vast met kukident?quote:Op donderdag 17 april 2025 01:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gooi mijn gebit gewoon in een glas met steradent.
Of gebruik je koenraad's kleefpasta?!Well, life can be a riot
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook allemaal wel, maar mijn punt is dat het kan. Als je te dik bent en je komt in aanmerking KAN het.
Het is mogelijk, alles kan en soms ook wel goed anders ga je dood ofzo
Doodgaan hoeft nog even niet, dank u
Well, life can be a riot
het zal wel tijd kosten en mss komt het wel goed, voor nu hou ik het maar ff af behalve gewoon leuk contact. zo geen zin weer in een drama verhaal enzo.
kan het niet aan gewoon, niet als relatie met. zo op afstand steunen. dat wel. maar zal nog wel ff duren voor ze weer er beetje dr normale zelf is als voor die aanpassing. als ze al ook nog keertje neit meer afgekeurd is voor 80% werk.Do what you love, love what you do!![]()
Het percentage dat zich zo laat verbouwen zal vast omhoog zijn gegaan omdat het onder andere beter verkrijgbaar is. Maar het is echt niet zo dat we allemaal die kant nu uitgaan. Het is alleen meer zichtbaar dan vroeger door social media waardoor die indruk gewekt wordt.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat we een kant op gaan dat we onszelf niet meer zijn. Dat zie je nu al gebeuren met dames die allemaal het zelfde smoelwerk hebben.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Meestal met van die plakjes smelt cheddar. Heb je toch een lekker smaakje de halve dag.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dan plak je 't vast met kukident?
Of gebruik je koenraad's kleefpasta?!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Tijd om zo te gaan slapen denk ik dan.quote:
Ik iig wel
Well, life can be a riot
En dat is best eng.quote:Op donderdag 17 april 2025 01:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Het percentage dat zich zo laat verbouwen zal vast omhoog zijn gegaan omdat het onder andere beter verkrijgbaar is. Maar het is echt niet zo dat we allemaal die kant nu uitgaan. Het is alleen meer zichtbaar dan vroeger door social media waardoor die indruk gewekt wordt.Iedereen is een kutlultrut
nou hoop dat jullie mijn kant snappen en hoe ik het zie. voor de rest maakt het niet uit. doe lekker wat je zelf wil. Maar Ibn mijn ervaring. alle die ik ken die aanpassing deden aan lichaam, voor het betere. kwamen er niet beter uit. iig niet psychisch.Do what you love, love what you do!![]()
Deze man snapt het. Wat een life hackquote:Op donderdag 17 april 2025 01:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Meestal met van die plakjes smelt cheddar. Heb je toch een lekker smaakje de halve dag.Gewoon je gebit vastplakken met cheddar
Well, life can be a riot
Kruste Tree.
Eh ....Nou ja dat dus. Ik ga ook
Well, life can be a riot
Ja ik ookquote:Op donderdag 17 april 2025 01:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tijd om zo te gaan slapen denk ik dan.
Ik iig wel
Trusten!Trust nobody![]()
Nee hoor, gewoon geen aandacht aan besteden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vond het toch wel een leuke discussieOf is het de aandacht die mensen willen dat we er aan bestedenquote:Op donderdag 17 april 2025 02:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon geen aandacht aan besteden.
Maatschappelijk punt meer En idd sowieso interessantquote:Op donderdag 17 april 2025 02:04 schreef Soury het volgende:
Vond het toch wel een leuke discussie
[..]
Of is het de aandacht die mensen willen dat we er aan bestedenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3282 / +252 / +0 / 6870 / 7664
2. Dr.Mikey / 649 / +12 / +0 / 452 / 649
3. Moeraskat / 642 / +18 / +8 / 1904 / 2238
4. _UserName_ / 512 / +190 / +0 / 326 / 465
5. KillemWieft / 478 / +28 / +0 / 309 / 469
6. Bally-b / 439 / +1 / +0 / 158 / 231
7. hemarookworst / 364 / +35 / +0 / 764 / 978
8. gebrokenglas / 342 / +2 / +0 / 1253 / 1527
9. loveislikeakiss / 331 / +52 / +0 / 1375 / 1619
10. HappyCharly / 298 / +3 / +5 / 1047 / 1237
11. Lovely / 290 / +0 / +0 / 1730 / 2044
12. devzero / 258 / +2 / +1 / 259 / 337
13. Fogel / 231 / +7 / +0 / 633 / 827
14. Pinnenmutske / 231 / +7 / +0 / 223 / 313
15. StevenHyde / 222 / +4 / +0 / 1145 / 1386
16. Soury / 214 / +12 / +3 / 226 / 314
17. mario390 / 200 / +0 / +0 / 18 / 54
18. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
19. aeque / 163 / +7 / +6 / 645 / 754
20. greysbones / 162 / +5 / +0 / 1310 / 1408SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BlokOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nou vooruitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HongerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het ziet er al vies uit, maar ook zonder plaatje zou ik een frikandel speciaal pizza niet willen proberen![]()
Weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Eet het wel gewoon op natuurlijkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Eten is eten. Maar als ik kan kiezen, dan zou ik toch voor de bitterballen met mosterd pizza gaanquote:![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:quote:
Yup, gister ook niet. Vanmiddag werken dus hoop zo nog een uurtje te pakken mits vrouwlief wakker is, die had er 2.5 uur slaap opzitten toen ik er half 4 uit gingquote:Op donderdag 17 april 2025 06:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was het weer zover ja? Wilde ze niet slapen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Okidoki hier. En met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kost ook veel energie de hele dag bolken. Of heb je slecht geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Sodequote:
Sliep redelijk op tijd, juist voor deze situaties. Heb er 5.5 uur slaap op zitten dus opzich oke. Als het in de ochtend niet gaat, gaat ik na werk ff platquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee, alleen wat kortquote:Op donderdag 17 april 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kost ook veel energie de hele dag bolken. Of heb je slecht geslapen?![]()
Daar is de koppijn weerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh dat is op zich nog te doen. Later idd nog ff wat pakkenquote:Op donderdag 17 april 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Sliep redelijk op tijd, juist voor deze situaties. Heb er 5.5 uur slaap op zitten dus opzich oke. Als het in de ochtend niet gaat, gaat ik na werk ff plat![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: