abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2025 @ 00:10:40 #1
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217390049

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.

SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
SPOILER: DTS GEBODEN
SPOILER: Winnaar Maart
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217390053
:O :O :O :O :O :O :O :O :O :O
Trust nobody
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 00:11:48 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390054
Anyways

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:11 schreef sp3c het volgende:
Ik werd ook een keer door wildvreemden aangesproken voor een handtekening en of ze aub met me op de foto mochten

Ze hadden geen idee wie ik ben maar een troepje oranje spelers bij FC Barcelona op het terrein vonden ze wel iets om over naar huis te schrijven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:12:10 #4
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390056
Je kunt je kinderen informeren en leren hoe je ermee om kunt gaan. Wat de gevaren zijn… en hopen dat als ze problemen hebben, ze bij je komen.

Scholen hebben ook pakketten mbt digitale weerbaarheid en cyberveiligheid.

Meer kan je soms niet doen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_217390057
En alle AI helpt niet mee ook wmb.
Do what you love, love what you do!
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 00:12:39 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390059
Nee ik heb ze niet verteld dat wij in het minuscule ijsbaantje moesten zijn _O-
pi_217390060
Eng wel
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 00:12:55 #8
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390061
:+
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:13:00 #9
508590 Grotetijd
pi_217390062
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:11 schreef sp3c het volgende:
Anyways
[..]

Wtf _O-
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 00:13:18 #10
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390064
Mooi verhaal wel
pi_217390067
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
Je kunt je kinderen informeren en leren hoe je ermee om kunt gaan. Wat de gevaren zijn… en hopen dat als ze problemen hebben, ze bij je komen.

waar, ik zie nog wel eens tegenstelling als wat ik deed vroeger op basisschool en wat mijn neefjes en nichtjes nu doen.

Wat toen meer buiten spelen en hutten bouwen in parkje. of voetbal randjes gooien etc?

Nu is het meer op tablet enzo. tjaaaaaaaa ik kan er niet heel veel over zeggen want heb geen kinderen. dat maakt het lastig want snap het wel.

maar zie er wel verschil in? of het beter is? we zullen zien.
pi_217390068
quote:
6s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:07 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Precies. Het is belachelijk hoe er nu om gegaan word met privacy van anderen. Dat is er niet meer.
Die privacy gooien ze er zelf op hoor, ook jij. Al wens ik niemand de shit die je is overkomen.

Er is geen eerlijkheid meer. Iedereen op instagram en tiktok en facebook is enorm happy en posten foto's en filmpjes hoe goed het gaat. Alles is mooi en liefst ook duur. Eten drinken uitgaan lol en plezier. Filters hoe knap iedereen is het houdt niet op. Maar het is allemaal fake en nep.
Daar wil iedereen aan tippen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 17 april 2025 @ 00:15:05 #13
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390069
quote:

Nou in die voorlichting moet dan nog een hoop gebeuren als je dit ineens vandaag voorbij ziet komen...

https://www.nu.nl/tech/63(...)-gemaakt-hebben.html
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  donderdag 17 april 2025 @ 00:15:24 #14
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390070
.

[ Bericht 99% gewijzigd door aeque op 17-04-2025 00:16:30 ]
  donderdag 17 april 2025 @ 00:15:40 #15
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390071
Gaat weer lekker... :') kut mobiel. :+
pi_217390072
Gaaaap
Trust nobody
pi_217390076
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Die privacy gooien ze er zelf op hoor, ook jij. Als wens ik niemand de shit die je is overkomen.

Er is geen eerlijkheid meer. Iedereen op instagram en tiktok en facebook is enorm happy en posten foto's en filmpjes hoe goed het gaat. Alles is mooi en liefst ook duur. Eten drinken uitgaan lol en plezier. Filters hoe knap iedereen is het houdt niet op. Maar het is allemaal fake en nep.
ja wacht jij en ik en die je bedoelt wel? En dat is bewust he?
Althans voor mij wel en kan er tegen dan ook kritiek erop of weet ik veel wat iedereen denkt.

maar kinderen doen dat ook. en ik heb mijn twijfels erover of ze doorzien dat het oneindig op interent blijft staan en of ze zich dat wel realiseren, met wat ze zeggen?

Ik denk ziet de helft niet. en daarom moet je mss kinderen wat beschermen erin.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:17:35 #18
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390077
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:14 schreef kree het volgende:

[..]
waar, ik zie nog wel eens tegenstelling als wat ik deed vroeger op basisschool en wat mijn neefjes en nichtjes nu doen.

Wat toen meer buiten spelen en hutten bouwen in parkje. of voetbal randjes gooien etc?

Nu is het meer op tablet enzo. tjaaaaaaaa ik kan er niet heel veel over zeggen want heb geen kinderen. dat maakt het lastig want snap het wel.

maar zie er wel verschil in? of het beter is? we zullen zien.
Die van mij speelt gelukkig graag buiten. Maar ze is ook een gamer. Net als dr moeder.

Ze sport twee keer per week. En als ik zeg dat ze haar iPad of console uit moet zetten doet ze het. Dus op zich ben ik daar blij mee :)
  donderdag 17 april 2025 @ 00:17:45 #19
508590 Grotetijd
pi_217390078
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Die privacy gooien ze er zelf op hoor, ook jij. Als wens ik niemand de shit die je is overkomen.

Precies dat dus. Het is allemaal nep, alles voor de likes en de "fame"
En die hele social media wereld is ook zo giftig als de pest. Als je iets positiefs plaatst dan is iedereen blij en leuk, en als je dan iets negatiefs plaatst dan moet je je niet aanstellen noem het op.

Tijd terug een voorbeeld van Dr.Mikey. Iemand had wat van mij geupload, daar waren eigenlijk alleen maar positieve comments onder want het was iets waar mensen respect voor hadden. Dag later word er een ander filmpje geupload, een review ergens van. En diezelfde mensen hadden opeens bijna allemaal een andere mening _O-
Social media, en dan vooral de jeugd die er op zitten. Zijn zo makkelijk te beinvloeden, en gaan zo makkelijk mee met andere richtingen dat het bijna eng is.
Well, life can be a riot
pi_217390079
Factchecker in t zwembad
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 00:18:04 #21
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390081
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:15 schreef aeque het volgende:

[..]
Nou in die voorlichting moet dan nog een hoop gebeuren als je dit ineens vandaag voorbij ziet komen...

https://www.nu.nl/tech/63(...)-gemaakt-hebben.html
Ja…. Bizar hè
  donderdag 17 april 2025 @ 00:19:20 #22
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390084
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:17 schreef kree het volgende:

[..]
ja wacht jij en ik en die je bedoelt wel? En dat is bewust he?
Althans voor mij wel en kan er tegen dan ook kritiek erop of weet ik veel wat iedereen denkt.

maar kinderen doen dat ook. en ik heb mijn twijfels erover of ze doorzien dat het oneindig op interent blijft staan en of ze zich dat wel realiseren, met wat ze zeggen?

Ik denk ziet de helft niet. en daarom moet je mss kinderen wat beschermen erin.
Dat doorzien ze idd niet. Want de hersenen zijn nog niet eens volgroeid. Je moet ze idd beschermen
pi_217390085
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:17 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
En die hele social media wereld is ook zo giftig als de pest. Als je iets positiefs plaatst dan is iedereen blij en leuk, en als je dan iets negatiefs plaatst dan moet je je niet aanstellen noem het op.

Tijd terug een voorbeeld van Dr.Mikey. Iemand had wat van mij geupload, daar waren eigenlijk alleen maar positieve comments onder want het was iets waar mensen respect voor hadden. Dag later word er een ander filmpje geupload, een review ergens van. En diezelfde mensen hadden opeens bijna allemaal een andere mening _O-
Social media, en dan vooral de jeugd die er op zitten. Zijn zo makkelijk te beinvloeden, en gaan zo makkelijk mee met andere richtingen dat het bijna eng is.
Niet bijna
Trust nobody
pi_217390086
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:17 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Die van mij speelt gelukkig graag buiten. Maar ze is ook een gamer. Net als dr moeder.

Ze sport twee keer per week. En als ik zeg dat ze haar iPad of console uit moet zetten doet ze het. Dus op zich ben ik daar blij mee :)
niks mis mee he? ;)

lever dan ook geen kritiek want ieder voed zijn kinderen anders op. en ga uit van dat ouders het goede doen.

maar daar denk ik dus wel eens over eigenlijk :)
  donderdag 17 april 2025 @ 00:20:05 #25
508590 Grotetijd
pi_217390087
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:19 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Niet bijna
Nee oke, het IS gewoon heel eng. En het is triest gesteld met de maatschappij dat mensen zich zoveel aantrekken van "het perfecte plaatje" waardoor mensen niet meer zichzelf zijn, maar een gekunstelde versie.
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 00:20:08 #26
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390088
quote:

[..]

QFT
  donderdag 17 april 2025 @ 00:20:23 #27
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390090
quote:

[..]

Als er twee verschillende dingen worden geüpload, dan is het toch niet zo raar dat er ook twee verschillende meningen kunnen zijn? :+
  donderdag 17 april 2025 @ 00:21:09 #28
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390091
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:19 schreef kree het volgende:

[..]
niks mis mee he? ;)

lever dan ook geen kritiek want ieder voed zijn kinderen anders op. en ga uit van dat ouders het goede doen.

maar daar denk ik dus wel eens over eigenlijk :)
Nee is gelukkig niks mis mee. Maar er zijn ook kinderen die niet meer buiten willen spelen. Kitten wil wel eens met een vriendin of vriend spelen maar soms komt ze teleurgesteld terug omdat hij/zij zei dat ie liever op de iPad ging. :')
pi_217390092
Ik val ook altijd op vrouwen die dan niet het perfecte plaatje zijn. LOL.

naja het heeft iig 1 keer niet gewerkt. en nu nr 2. moet nog zien.
pi_217390093
quote:

Precies dit ja
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  donderdag 17 april 2025 @ 00:22:12 #31
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390094
Of kinderen die niet meer aan durven te bellen bij mensen in dat vragen of X thuis is. Dat hoor ik ook vaker
pi_217390095
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Nee oke, het IS gewoon heel eng. En het is triest gesteld met de maatschappij dat mensen zich zoveel aantrekken van "het perfecte plaatje" waardoor mensen niet meer zichzelf zijn, maar een gekunstelde versie.
ik denk dat we er aan moeten gaan wennen dat er twee werelden zijn. De echte en de virtuele. Het onderscheid maken daarin lijkt me wel wat voor het onderwijs.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 17 april 2025 @ 00:22:25 #33
508590 Grotetijd
pi_217390097
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:20 schreef aeque het volgende:

[..]
Als er twee verschillende dingen worden geüpload, dan is het toch niet zo raar dat er ook twee verschillende meningen kunnen zijn? :+
Nou, waar in het ene filmpje persoon A nog zei "holy shit hij is getalenteerd" zei in het andere filmpje diezelfde persoon A "wat een ongelofelijk vet varken, hoop dat 'ie zich dood eet" dus eh... :')
Kan wel lachen om die achterlijke uitspraken tho :') Het mooie is dat diezelfde lui die je zo anoniem op internet voor rotte vis uitmaken je in 't echt schaapachtig aankijken als ze je tegenkomen.
Well, life can be a riot
pi_217390100
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:21 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Nee is gelukkig niks mis mee. Maar er zijn ook kinderen die niet meer buiten willen spelen. Kitten wil wel eens met een vriendin of vriend spelen maar soms komt ze teleurgesteld terug omdat hij/zij zei dat ie liever op de iPad ging. :')
Erg wel
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 00:23:31 #35
508590 Grotetijd
pi_217390102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:22 schreef Soury het volgende:

[..]
ik denk dat we er aan moeten gaan wennen dat er twee werelden zijn. De echte en de virtuele. Het onderscheid maken daarin lijkt me wel wat voor het onderwijs.
Geen idee of het onderwijs daar al mee bezig is eigenlijk.
Well, life can be a riot
pi_217390103
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:22 schreef Soury het volgende:

[..]
ja het is ook gewoon niet direct te vergelijken denk ik dan....
Het veranderd per generatie wel natuurlijk zeker nu met alle tech vooruitgang.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:23:52 #37
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390104
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:22 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Erg wel
Jup, maar ook dat is kennelijk de realiteit
  donderdag 17 april 2025 @ 00:24:15 #38
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390106
quote:
11s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:23 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Bij m’n dochter op school wel
pi_217390107
quote:

[..]
Of ouders kunnen hun kinderen gewoon opvoeden
Trust nobody
pi_217390108
quote:

[..]
Lijkt me wel maar het heeft nog geen effect omdat ze allemaal tijdens de les op hun mobiel zitten _O-
  donderdag 17 april 2025 @ 00:24:47 #41
508590 Grotetijd
pi_217390110
Had nooit verwacht dat Social Media echt 2 totaal verschillende gezichten had, tot ik 't zelf mee maakte. En ben blij dat ik er niets meer mee te maken heb :X
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 00:25:00 #42
508590 Grotetijd
pi_217390112
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Lijkt me wel maar het heeft nog geen effect omdat ze allemaal tijdens de les op hun mobiel zitten _O-
Hahaha _O- Touché
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 00:25:06 #43
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390113
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:21 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Mijn ex heeft haar dochter ook zo verpest. Dochter moest maar op de 3ds of iPad iets gaan doen. Mee naar buiten nemen naar de speeltuin? Welnee. Anders kon moeders niet achter de tv of laptop blijven hangen.

Dan kwam ik thuis van werk en gingen we standaard naar de speeltuin als het weer het toeliet.

Maar nee ik was de slechte invloed kreeg ik later om mijn oren. _O-
  donderdag 17 april 2025 @ 00:25:13 #44
508590 Grotetijd
pi_217390114
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:24 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Bij m’n dochter op school wel
Kijk top!
Well, life can be a riot
pi_217390115
quote:

[..]
loopt aantal jaar achter als je het mij vraagt, pogingen doen wel, maar oke dit is experiment generatie. met burgerschap etc.... het werkt niet.

mss meer normen en waarden leren zoals het was denk ik, maar dan ben ik weer ouderwets wss.
pi_217390118
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:24 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Of ouders kunnen hun kinderen gewoon opvoeden
Dat is ook een dingetje. Als het niet zo goed gaat op school komen de ouders verhaal halen. :')
  donderdag 17 april 2025 @ 00:25:52 #47
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390119
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:25 schreef aeque het volgende:

[..]
Mijn ex heeft haar dochter ook zo verpest. Dochter moest maar op de 3ds of iPad iets gaan doen. Mee naar buiten nemen naar de speeltuin? Welnee. Anders kon moeders niet achter de tv of laptop blijven hangen.

Dan kwam ik thuis van werk en gingen we standaard naar de speeltuin als het weer het toeliet.

Verschrikkelijk ;(
  donderdag 17 april 2025 @ 00:26:26 #48
508590 Grotetijd
pi_217390121
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:25 schreef aeque het volgende:

[..]

Echt blij dat vrienden van mij dat kind geen telefoon of ander apparaat geven. Ze krijgt geloof ik wel even schermtijd in de vorm van TV kijken, maar niet naar van die hyperactieve cocomelon achtige rommel.
Ben benieuwd hoe dat kind opgroeit, is nu 2. Kan al behoorlijk praten, leuk om te zien. Groen links ouders :D
Well, life can be a riot
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 00:26:35 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390123
3ds had wel leuke spelletjes
pi_217390124
ik ben blij he dat ik geen kind ben in deze generatie? het lijkt me fucking lastig namelijk om goed van kwaad enzo te onderscheiden. maarja dat ligt aan regelgeving en wereld politiek.
pi_217390127
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:27 schreef kree het volgende:
ik ben blij he dat ik geen kind ben in deze generatie? het lijkt me fucking lastig namelijk om goed van kwaad enzo te onderscheiden. maarja dat ligt aan regelgeving en wereld politiek.
Dat gevoel heb ik ook wel hoor, lijkt me lastig. Maar de wereld politiek laat is er wel buiten :+
  donderdag 17 april 2025 @ 00:28:19 #52
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390128
Vroeger was je bang voor de potloodventer of de kinderlokker in de speeltuin. Nu voor een vieze oude man die zich voor doet als kind op Roblox.
;(
  donderdag 17 april 2025 @ 00:28:49 #53
508590 Grotetijd
pi_217390130
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Vroeger was je bang voor de potloodventer of de kinderlokker in de speeltuin. Nu voor een vieze oude man die zich voor doet als kind op Roblox.
;(
Je kan niks op het internet meer vertrouwen.
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 00:29:08 #54
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390131
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:28 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ben jij te vertrouwen?
pi_217390133
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:28 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Weinig inderdaad
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 00:30:06 #56
508590 Grotetijd
pi_217390134
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:29 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ben jij te vertrouwen?
Strikvraag natuurlijk.

Ik als persoon irl ben zeker te vertrouwen en ben een goed mens. Maar het is en blijft het internet, dus als de andere partij al in zijn/haar hoofd heeft zitten dat mensen op het internet per definitie niet te vertrouwen zijn heb je niks aan mijn woorden :D
Maar gelukkig is daar dan de uitspraak actions speak louder than words.
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 00:30:16 #57
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390136
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Verschrikkelijk ;(
Ach ja. Vraag me af of ze nog enigzins goed terecht is gekomen. Maar gelukkig had ze toen al wel redelijk een eigen willetje.

Ex en ik hebben kort nog bij elkaar in de buurt gewoond. Maar ze had dochter verboden om überhaupt al hoi tegen me te zeggen. Als ze me dan zag in de supermarkt kwam er stiekem zo'n 7/8 jarige naar me toe geslopen. _O-
pi_217390137
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat gevoel heb ik ook wel hoor, lijkt me lastig. Maar de wereld politiek laat is er wel buiten :+
nouja niet rechtsreeks mss wereld, maar ook dat speelt mee. Maar ok dat is mss waar kinderen niet zo snel zich in verdiepen.

Maarja lessen? dat niet ze ze leren toch wel denk? althans het idee ervan?
denk basisschool. laat die kinderen lekker kind zijn. mss op middelbaar onderwijs meer. op basisscholen gaan ze al veel te ver wmb,. leer ze eerst maar rekenen en Nederlands denk ik.
pi_217390138
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:29 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ben jij te vertrouwen?
Gek is dat je kent soms mensen niet persoonlijk. Maar ik zou hem 100% vertrouwen.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:31:00 #60
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390139
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:30 schreef aeque het volgende:

[..]
Ach ja. Vraag me af of ze nog enigzins goed terecht is gekomen. Maar gelukkig had ze toen al wel redelijk een eigen willetje.

Ex en ik hebben kort nog bij elkaar in de buurt gewoond. Maar ze had dochter verboden om überhaupt al hoi tegen me te zeggen. Als ze me dan zag in de supermarkt kwam er stiekem zo'n 7/8 jarige naar me toe geslopen. _O-
Ik walg van dat soort vrouwen
  donderdag 17 april 2025 @ 00:31:36 #61
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390140
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Gek is dat je kent soms mensen niet persoonlijk. Maar ik zou hem 100% vertrouwen.
FOK! Voelt anders. Ofzo.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:32:12 #62
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390142
quote:
12s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:30 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Strikvraag natuurlijk.

Ik als persoon irl ben zeker te vertrouwen en ben een goed mens. Maar het is en blijft het internet, dus als de andere partij al in zijn/haar hoofd heeft zitten dat mensen op het internet per definitie niet te vertrouwen zijn heb je niks aan mijn woorden :D
Maar gelukkig is daar dan de uitspraak actions speak louder than words.
:Y
pi_217390143
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:31 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
FOK! Voelt anders. Ofzo.
Heb ik zeker niet met iedereen hoor.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:32:31 #64
508590 Grotetijd
pi_217390145
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb te veel mee gemaakt om mensen te naaien/fucken, zit niet zo in elkaar. Dus dank je wel dat je dit zegt O+
Well, life can be a riot
pi_217390150
en die hele sex lessen en hoe iedereen onzijdig is ben ik het al helemaal niet mee eens. op basis school ...
hele

wtf
Damn. mss hebben ze keertje doktertje gespeeld ofzo met elkaar. Oke moet je dan al dat helemaal gay verhaal vertellen en je mag zijn wie je bent?

Wmb no way he. niet dan, ik ben het er totaal mee eens dat iedereen kan zijn wie ie wil of homo of lesbienne of etc. maar op de basisschool daar verhaal over maken? niet mee eens. later mss wel trouwens.
pi_217390152
Tjonge
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 00:33:33 #67
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390153
Ik vertrouw alleen @JustinK iemand met zo'n staat van dienst wat betreft het bokken moet wel te vertrouwen zijn.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:33:37 #68
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390154
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Heb ik zeker niet met iedereen hoor.
Ik heb het meestal wel met users die er al jaren zijn. Ik krijg daar doorgaans geen creepy gevoel van.

Op andere plekken op het internet heb ik dat voor m’n gevoel eerder. Al zitten er vast op FOK! Ook wel engnekken.
pi_217390155
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:32 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ik heb te veel mee gemaakt om mensen te naaien/fucken, zit niet zo in elkaar. Dus dank je wel dat je dit zegt O+
Je doorziet wel iemands karakter denk ik. Zo voelt het iig, neemt niet weg dat ik me kan vergissen maar dat denk ik niet.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:34:14 #70
508590 Grotetijd
pi_217390156
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:33 schreef kree het volgende:
en die hele sex lessen en hoe iedereen onzijdig is ben ik het al helemaal niet mee eens. op basis school ...
hele

wtf
Damn. mss hebben ze keertje doktertje gespeeld ofzo met elkaar. Oke moet je dan al dat helemaal gay verhaal vertellen en je mag zijn wie je bent?

Wmb no way he. niet dan, ik ben het er totaal mee eens dat iedereen kan zijn wie ie wil of homo of lesbienne of etc. maar op de basisschool daar verhaal over maken? niet mee eens. later mss wel trouwens.
Vroeger kreeg je seksuele voorlichting. Dat heb je natuurlijk nu nog steeds, maar nu heet het anders en is het wat alles omvattender. Wat ik wel kan begrijpen als je ziet naar alles wat er is veranderd.
Well, life can be a riot
pi_217390157
Engnekken :D
Trust nobody
pi_217390158
Achterbakse oneerlijke mensen wel :Y
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 00:34:44 #73
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390159
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:34 schreef HappyCharly het volgende:
Engnekken :D
:@
  donderdag 17 april 2025 @ 00:34:47 #74
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390160
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:33 schreef kree het volgende:
hele

wtf

Bij jou ging het in ieder geval al mis bij de taallessen.
pi_217390161
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:34 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
:@
Vind grappig woord :D
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 00:35:19 #76
508590 Grotetijd
pi_217390162
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Je doorziet wel iemands karakter denk ik. Zo voelt het iig, neemt niet weg dat ik me kan vergissen maar dat denk ik niet.
Over het algemeen kan je wel een goed beeld schetsen van hoe iemand is op basis van FOK! posts denk ik ja.
Je vergissen doe je naar mijn inziens niet, weet ook hoe ik ben. Ben zeker te vertrouwen, alleen ik ben wel iemand waar je moeilijk bij binnenkomt, en ik vind het zelf juist moeilijk anderen goed te vertrouwen.
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 00:35:23 #77
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390164
quote:
Ja, maar die richten misschien niet per se schade aan. (Fysiek)
  donderdag 17 april 2025 @ 00:35:38 #78
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390165
quote:
Vertel ons meer.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:35:46 #79
508590 Grotetijd
pi_217390167
quote:
:r Zo'n haat aan dat soort mensen.
Well, life can be a riot
pi_217390168
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:35 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Wel emotioneel/ mentaal.
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 00:36:07 #81
508590 Grotetijd
pi_217390169
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:35 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
...... Nooouuuuu, ben het daar ook niet mee eens :@ Al is het inderdaad meer emotioneel/mentaal in mijn geval, zowel wat er gebeurd is op stalkingsgebied als break-up.
Well, life can be a riot
pi_217390171
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:33 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ik heb het meestal wel met users die er al jaren zijn. Ik krijg daar doorgaans geen creepy gevoel van.

Op andere plekken op het internet heb ik dat voor m’n gevoel eerder. Al zitten er vast op FOK! Ook wel engnekken.
Ja snap ik. Maar ook met users die hier al lang rondlopen hoef ik niet iets bij te voelen ofzo. De één spreekt me meer aan dan de ander.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:36:51 #83
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390172
quote:
15s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:36 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
...... Nooouuuuu, ben het daar ook niet mee eens :@
Noem namen dan :9
  donderdag 17 april 2025 @ 00:37:15 #84
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390174
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja snap ik. Maar ook met users die hier al lang rondlopen hoef ik niet iets bij te voelen ofzo. De één spreekt me meer aan dan de ander.
Ja dat sowieso, dat heb ik ook.
En soms klopt het totaal niet :D
pi_217390175
quote:
Ja he? Allemaal
  donderdag 17 april 2025 @ 00:37:32 #86
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390176
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:36 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Echt he
  donderdag 17 april 2025 @ 00:37:34 #87
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390177
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:36 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Wel emotioneel/ mentaal.
Dat wel ja :Y
  donderdag 17 april 2025 @ 00:38:30 #88
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390179
Mijn ervaringen met FOK!’ers zijn gelukkig over het algemeen echt goed. Heb heel veel leuke mensen ontmoet O+
pi_217390180
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:34 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Vroeger kreeg je seksuele voorlichting. Dat heb je natuurlijk nu nog steeds, maar nu heet het anders en is het wat alles omvattender. Wat ik wel kan begrijpen als je ziet naar alles wat er is veranderd.
ik begrijp het wel, maar om kinderen te vertellen dat gelijk alles oke is terwijl die wss zelf niks weten en elkaar elkaars piemels laten zien.

En ok vraag ik jullie eerlijk? is dat raar? ik dacht nooit vroeger hoor met zwemles enzo gebeurde dat?

Maar dan weet je nog niet he sowieso van sex. En als je dan tegelijkertijd klassen krijgt over hoe goed het is om je zelf te zijn en gay en weet ik veel wat, terwijl je mss er nog niks van af weet?

Ik denk dat is te snel, later helemaal ok, maar op basisscholen? ik ben er op tegen eigenlijk.
Maar hoe denken jullie?
  donderdag 17 april 2025 @ 00:39:09 #90
508590 Grotetijd
pi_217390181
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:36 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Nee, ik doel nu niet zozeer op mensen van FOK! hoor. Maar meer uit eigen ervaring in de online wereld.
Wat begin als wat lollig internet pesten werd al snel fysiek en dat zorgde dan weer voor het mentale gedeelte. Zeker als er ook hele heftige dingen over je geschreven worden die je niet even 1-2-3 kan ontkrachten, want in zo'n geval kan je wel zeggen "nee is niet zo" maar het maakt dan niet uit wat je zegt want mensen trekken het toch in twijfel.
Well, life can be a riot
pi_217390182
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:38 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn ervaringen met FOK!’ers zijn gelukkig over het algemeen echt goed. Heb heel veel leuke mensen ontmoet O+
Fijn O+
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 00:39:45 #92
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390183
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:39 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Nee, ik doel nu niet zozeer op mensen van FOK! hoor. Maar meer uit eigen ervaring in de online wereld.
Wat begin als wat lollig internet pesten werd al snel fysiek en dat zorgde dan weer voor het mentale gedeelte. Zeker als er ook hele heftige dingen over je geschreven worden die je niet even 1-2-3 kan ontkrachten, want in zo'n geval kan je wel zeggen "nee is niet zo" maar het maakt dan niet uit wat je zegt want mensen trekken het toch in twijfel.
Ik had het wel specifiek over FOK! :D
  donderdag 17 april 2025 @ 00:40:07 #93
508590 Grotetijd
pi_217390184
quote:
Same. Heb eigenlijk alleen maar leuke mensen ontmoet op FOK! Het heeft 1x een vervelende nasmaak gekregen, maar dat kwam niet eens door die persoon maar door iemand anders die zich er later opeens mee ging bemoeien.
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 00:40:19 #94
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390185
Maar klopt, dat is kut
  donderdag 17 april 2025 @ 00:40:51 #95
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390187
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:39 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Fijn O+
En jij?
  donderdag 17 april 2025 @ 00:40:57 #96
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390188
quote:
Oh daarom hebben wij nog nooit gemeet dus. ;(
  donderdag 17 april 2025 @ 00:41:21 #97
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390190
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:40 schreef aeque het volgende:

[..]
Oh daarom hebben wij nog nooit gemeet dus. ;(
🚩
pi_217390193
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:34 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
mijn seksuele voorlichting was op de LTS dus dik na basis onderwijs.
en ok verder als ging om een condoom over een paal te trekken ging dat niet.

Niet tegen dat of mss voorbehoedsmiddelen, maar ben tegen promoten van gay dingen wel. voorlichten oke mee. maar dit is beetje twijfelachtig. daarom heb je die hele club nl die elke keer drama maakt van me-too. blijf lekker me-too en val de rest er niet mee lastig en is het voor mij ok.
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 00:42:40 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390194
Volgens mij ook nog nooit echt een hele rare ontmoet idd
  donderdag 17 april 2025 @ 00:42:58 #100
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390195
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:41 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
🚩
_O-

Maar ik heb er ook genoeg gemeet die niet zo leuk waren hoor.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:42:59 #101
508590 Grotetijd
pi_217390196
Kree zullen we niet deze kant op gaan? :')
Well, life can be a riot
pi_217390197
quote:
15s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:42 schreef Grotetijd het volgende:
Kree zullen we niet deze kant op gaan? :')
nee hoor ik respecteer ieder, maar zo denk ik er over :)
  donderdag 17 april 2025 @ 00:44:38 #103
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390200
Seksuele voorlichting kreeg ik vroeger gewoon op de basisschool. En nu is dat nog.

Ik heb in de lesstof nog nooit gekke dingen gezien en ook geen rare verhalen gehoord vanuit kitten.
Is allemaal heel netjes en normaaal. En ja. Ze hebben ook transgenders besproken.

Nou en?…
Vroeger zat er bij mij een jongen in de klas die in transitie zat naar een meisje. In groep 7 was dat. Heel normaal. Niemand vond dat gek.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:45:19 #104
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390202
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:42 schreef kree het volgende:

[..]
mijn seksuele voorlichting was op de LTS dus dik na basis onderwijs.
en ok verder als ging om een condoom over een paal te trekken ging dat niet.

Niet tegen dat of mss voorbehoedsmiddelen, maar ben tegen promoten van gay dingen wel. voorlichten oke mee. maar dit is beetje twijfelachtig. daarom heb je die hele club nl die elke keer drama maakt van me-too. blijf lekker me-too en val de rest er niet mee lastig en is het voor mij ok.
In het zuiden van de VS pas je er zo tussen.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:45:29 #105
508590 Grotetijd
pi_217390205
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:42 schreef sp3c het volgende:
Degene waarbij ik het meest dacht "oh god wat ga ik ontmoeten" was Tailfox. Dat was puur gebaseerd op z'n typegedrag op FOK! Dacht dat het echt een hele rare knakker was. Maar toen kwam ik daar aan in de regen, studentenhuis :') Heb mij echt ontzettend met die gast vermaakt. Zeer relaxede / chille kerel. Echt bijna het tegenovergestelde van hoe hij hier was.

Mis die gast ook ;( :@

Heb het ook meegemaakt dat mensen van mij dachten dat ik een rare kwibus zou zijn, en heb van de laatste paar die ik heb gemeet vooral gehoord dat ik meeviel en een chiller ben dus dat is fijn :D
Well, life can be a riot
pi_217390206
er is mooie docu hierover. Louis Theroux. check het.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:46:49 #107
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390209
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:42 schreef sp3c het volgende:
Pluff nooit gemeet dus. :P
pi_217390211
ik sta er open in he? begrijp dat wel?

Maar ik zie die promotie niet zo zitten die er soort van is.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:48:11 #109
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390213
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:45 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Degene waarbij ik het meest dacht "oh god wat ga ik ontmoeten" was Tailfox. Dat was puur gebaseerd op z'n typegedrag op FOK! Dacht dat het echt een hele rare knakker was. Maar toen kwam ik daar aan in de regen, studentenhuis :') Heb mij echt ontzettend met die gast vermaakt. Zeer relaxede / chille kerel. Echt bijna het tegenovergestelde van hoe hij hier was.

Mis die gast ook ;( :@

Heb het ook meegemaakt dat mensen van mij dachten dat ik een rare kwibus zou zijn, en heb van de laatste paar die ik heb gemeet vooral gehoord dat ik meeviel en een chiller ben dus dat is fijn :D
Ja. Je kunt met tekst echt heel anders overkomen. Heb dat ook vaak meegemaakt. Ook dat ik echt een super goede band had / leuke klik had online. Maar irl was ze vet saai. Maar echt, zó saai.
Het viel zo tegen dat het zelfs twee verschillende mensen leken. En ik had de neiging om tegen haar online te ‘klagen’ over de slechte meet die ik. Had maar dat kon natuurlijk niet omdat ze dat zelf was. Zo gek
pi_217390214
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:44 schreef Moeraskat het volgende:
Seksuele voorlichting kreeg ik vroeger gewoon op de basisschool. En nu is dat nog.

Ik heb in de lesstof nog nooit gekke dingen gezien en ook geen rare verhalen gehoord vanuit kitten.
Is allemaal heel netjes en normaaal. En ja. Ze hebben ook transgenders besproken.

Nou en?…
Vroeger zat er bij mij een jongen in de klas die in transitie zat naar een meisje. In groep 7 was dat. Heel normaal. Niemand vond dat gek.
Ja hoor dag in groep 7 _O- Geloof er geen zak van dat iedereen dat zo normaal vond. Dat transgender gezeik, hoe hip
  donderdag 17 april 2025 @ 00:48:49 #111
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390215
Jij ziet het als promotie. Ik als voorlichting. Dat is net het verschil
  donderdag 17 april 2025 @ 00:49:17 #112
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390216
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja hoor dag in groep 7 _O- Geloof er geen zak van dat iedereen dat zo normaal vond. Dat transgender gezeik, hoe hip
Dan geloof je het niet. Ze is nooit gepest geweest of whatever. Boeide echt niet.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:50:27 #113
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390217
quote:

[..]
Transgender gezeik? :')
pi_217390218
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:49 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Dan geloof je het niet. Ze is nooit gepest geweest of whatever. Boeide echt niet.
Nee omdat kinderen op die leeftijd niet oordelen, wat me wel dwars zit dat zo'n kind in transitie zit. Fuck dat :{w
  donderdag 17 april 2025 @ 00:51:05 #115
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390219
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee omdat kinderen op die leeftijd niet oordelen, wat me wel dwars zit dat zo'n kind in transitie zit. Fuck dat :{w
Eh. Ok.
pi_217390221
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:50 schreef aeque het volgende:

[..]
Transgender gezeik? :')
Ja gezeik ja! dat jonge kinderen daar mee opgezadeld worden.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:52:59 #117
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390224
Ze werd er niet mee opgezadeld. Ze wilde dit zelf. En gelukkig ook, want daarna was ze in elk geval wel blij, vrolijk en gelukkig. En nu nog.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:53:35 #118
508590 Grotetijd
pi_217390225
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:48 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ja. Je kunt met tekst echt heel anders overkomen. Heb dat ook vaak meegemaakt. Ook dat ik echt een super goede band had / leuke klik had online. Maar irl was ze vet saai. Maar echt, zó saai.
Het viel zo tegen dat het zelfs twee verschillende mensen leken. En ik had de neiging om tegen haar online te ‘klagen’ over de slechte meet die ik. Had maar dat kon natuurlijk niet omdat ze dat zelf was. Zo gek
Klopt ja. Daarom ben ik wel een voorstander van (stel ik heb contact met iemand via WhatsApp) om al snel spraakberichten te sturen i.p.v te chatten, want je leert toch beter iemand in te schatten.
Niet dat het niet kan via tekst, maar je geeft er toch je eigen invulling aan :@

Heb ook met iemand jaren terug een hele leuke klik gehad online, zelfs een relatie. En naja, hoe dat is gelopen weet iedereen wel ondertussen :') Maar dat was dus ook iets wat ik nooit had gedacht, maar dat is misschien een wat extremer geval wel :')
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 00:54:14 #119
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390226
Wij wisten toen niet eens wat transgender was. Ze was gewoon in het verkeerde lichaam geboren.

Maar goed..
pi_217390227
quote:

[..]
dit beetje waar ik moeite mee heb.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:55:00 #121
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390228
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:53 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Klopt ja. Daarom ben ik wel een voorstander van (stel ik heb contact met iemand via WhatsApp) om al snel spraakberichten te sturen i.p.v te chatten, want je leert toch beter iemand in te schatten.
Niet dat het niet kan via tekst, maar je geeft er toch je eigen invulling aan :@

Heb ook met iemand jaren terug een hele leuke klik gehad online, zelfs een relatie. En naja, hoe dat is gelopen weet iedereen wel ondertussen :') Maar dat was dus ook iets wat ik nooit had gedacht.
Mja, toen hadden we wel gewoon veel gebeld maar ook dat was anders.

Je weet het soms toch niet
pi_217390229
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:52 schreef Moeraskat het volgende:
Ze werd er niet mee opgezadeld. Ze wilde dit zelf. En gelukkig ook, want daarna was ze in elk geval wel blij, vrolijk en gelukkig. En nu nog.
Tuurlijk ik wilde ook wel eens een jongetje zijn. Vond poppen stom en mijn buurjongen was mijn bestie. Maar ik wilde achteraf toch geen piemel hoor. :D
  donderdag 17 april 2025 @ 00:55:49 #123
508590 Grotetijd
pi_217390231
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:55 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Mja, toen hadden we wel gewoon veel gebeld maar ook dat was anders.

Je weet het soms toch niet
Je kan het inderdaad soms niet lekker inschatten.
Gek is dat wel. Lichaamstaal speelt een behoorlijke rol!
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 00:56:00 #124
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390232
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Tuurlijk ik wilde ook wel eens een jongetje zijn. Vond poppen stom en mijn buurjongen was mijn bestie. Maar ik wilde achteraf toch geen piemel hoor. :D
We zijn nu zowat 30 jaar verder hè. Wil je beweren dat dit een opwelling was? :')

Natuurlijk wil jij dat niet, jij bent dus kennelijk niet in het verkeerde lichaam geboren.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:56:12 #125
508590 Grotetijd
pi_217390233
quote:

[..]
En zo is iedereen anders.
Opgelost, slotje.
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 00:56:53 #126
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390234
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja gezeik ja! dat jonge kinderen daar mee opgezadeld worden.
Jonge kinderen worden daarmee opgezadeld? Wat denk je van dat zelf ook iets te vertellen hebben?

Een van de kinderen van een niet nader te noemen fokster wilde graag lang haar, jurken en met poppen spelen. So what.
pi_217390236
quote:

[..]
nu met voorlichting zul je maar moeten accepteren he dat je toch een piemel had :P

Om het te overdrijven dus, maar zo wordt het beetje gebracht. het is normaal joh, dat je er later wss spijt van krijgt is vraag twee en zie daarover Louis docu.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:57:10 #128
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390237
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:56 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
En zo is iedereen anders.
Opgelost, slotje.
Jap. Laten we er maar over ophouden want dit schiet niet op. :X
pi_217390240
agree to disagree is dit.
pi_217390241
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:57 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Jap. Laten we er maar over ophouden want dit schiet niet op. :X
Prima laat mensen er zelf voor kiezen als ze volwassen zijn. En niet zweefteef ouders die het gelijk zien als dat kind amper kan praten. Daar heb ik geen enkel probleem mee.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:59:22 #131
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390242
quote:

[..]
En jij denkt dat er meteen over wordt gegaan op een geslachtsoperatie? :')
pi_217390243
Dus...
Trust nobody
pi_217390244
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Prima laat mensen er zelf voor kiezen als ze volwassen zijn. En niet zweefteef ouders die het gelijk zien als dat kind amper kan praten. Daar heb ik geen enkel probleem mee.
daarmee eens dus, kiezen als ze volwassen zijn en dan mogen ze doen wat ze willen.
pi_217390245
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:59 schreef aeque het volgende:

[..]
En jij denkt dat er meteen over wordt gegaan op een geslachtsoperatie? :')
Nee wel medicatie en ander shit.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:00:22 #135
508590 Grotetijd
pi_217390246
Beetje intens wel dit Soury. Ouders gaan echt niet over een nacht ijs als er zoiets ter spraken komt.
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 01:00:54 #136
508590 Grotetijd
pi_217390247
Maar goed.
Bekijk deze YouTube-video
EVEN GENIETEN :D
Stones zijn toch wel op hun best in kleine clubs _O_
Well, life can be a riot
pi_217390248
quote:
15s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:00 schreef Grotetijd het volgende:
Beetje intens wel dit Soury. Ouders gaan echt niet over een nacht ijs als er zoiets ter spraken komt.
Ik heb mijn twijfels daarover gezien de leeftijd van sommige kinderen.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:01:33 #138
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390249
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:59 schreef HappyCharly het volgende:
Dus...
  donderdag 17 april 2025 @ 01:02:21 #139
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390250
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee wel medicatie en ander shit.
Zelfs dat niet eens. Zullen er gevallen tussen zitten, vast. Net zoals dat er ouders zijn die hun kind bewust ziek maken.

Plus dat elk kind anders is en dus ook de snelheid van transitie.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:02:53 #140
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390251
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:02 schreef aeque het volgende:

[..]
Zelfs dat niet eens. Zullen er gevallen tussen zitten, vast. Net zoals dat er ouders zijn die hun kind bewust ziek maken.

Plus dat elk kind anders is en dus ook de snelheid van transitie.
Transitie kan ook beter voor de puberteit. Zeker van man naar vrouw.
pi_217390252
kinderen zijn makkelijk te beïnvloeden he? dat is mijn punt....

met ouders ook of indoctrinatie op onderwijs. ik ben er oke mee als iemand voor wat anders kiest dus. maar al met al is het niet normaal en denk ook niet dat ouders dat moeten gaan stimuleren,. want uiteindelijk komen ze dan (die kinderen) in crisis met zichzelf en hadden ze er ooit zelf voor gekozen? of was het ingegoten met opvoeding. ?
pi_217390253
Discussie om 1 uur
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 01:04:00 #143
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390254
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:02 schreef kree het volgende:
kinderen zijn makkelijk te beïnvloeden he? dat is mijn punt....

met ouders ook of indoctrinatie op onderwijs. ik ben er oke mee als iemand voor wat anders kiest dus. maar al met al is het niet normaal en denk ook niet dat ouders dat moeten gaan stimuleren,. want uiteindelijk komen ze dan (die kinderen) in crisis met zichzelf en hadden ze er ooit zelf voor gekozen? of was het ingegoten met opvoeding. ?
Dit ging over iemand die ik ken. Dat was in groep zeven. Zo’n 25-30 jaar geleden. Er is geen spijt, er is geen druk van ouders geweest.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:04:08 #144
508590 Grotetijd
pi_217390255
Oh HC. NIks mis met een discussie, maar niet op deze manier :@
Dit voelt meer als ff een plasje doen door sommigen zonder dat ze open staan voor andere hun mening.
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 01:04:23 #145
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390256
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
Discussie om 1 uur
Je hebt gelijk. Bedtijd. Morgen college
pi_217390257
tja ik ben er nou eenmaal kritisch over, maar ieder staat zijn gedachten vrij hoor over hoe en wat :)
  donderdag 17 april 2025 @ 01:04:39 #147
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390258
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:04 schreef Grotetijd het volgende:
Oh HC. NIks mis met een discussie, maar niet op deze manier :@
Dit voelt meer als ff een plasje doen door sommigen zonder dat ze open staan voor andere hun mening.
Kwetsend is het. Zeker als het over feiten gaat.
pi_217390259
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:02 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Transitie kan ook beter voor de puberteit. Zeker van man naar vrouw.
Was jij niet de gene die zei dat in de puberteit de hersenen nog niet helemaal voltooid waren? _O-
pi_217390260
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:04 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Dit ging over iemand die ik ken. Dat was in groep zeven. Zo’n 25-30 jaar geleden. Er is geen spijt, er is geen druk van ouders geweest.
nou dan is er wmb ook geen probleem over.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:06:38 #150
508590 Grotetijd
pi_217390261
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Was jij niet de gene die zei dat in de puberteit de hersenen nog niet helemaal voltooid waren? _O-
Neemt niet weg dat het lichamelijk beter is om voor de puberteit in transitie te gaan dan na.
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 01:06:45 #151
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390262
quote:

[..]
Je doet het erom hè?
pi_217390263
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:06 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Neemt niet weg dat het lichamelijk beter is om voor de puberteit in transitie te gaan dan na.
Ik keur het af. Laat ik het daar bij laten.
pi_217390264
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:06 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
wellicht. maar ik denk niet kinderen kunnen dat zo zelf beslissen, uitzonderingen daargelaten dus.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:08:26 #154
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390265
Gelukkig is het niet aan jou. Maar aan het kind, de ouders en de artsen.
pi_217390266
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
ja en wie geven de doorslag erover dan over een invloedbaar kind?

kind zelf wss niet he? daar maak ik me zorgen over. ik denk moet je niet willen zo vroeg al kinderen beslissen wat ze wel of niet willen zijn?
  donderdag 17 april 2025 @ 01:10:06 #156
508590 Grotetijd
pi_217390268
Het is jammer dat mensen hier zo bekrompen over doen.. Kom op zeg.
Well, life can be a riot
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 01:10:33 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390270
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:46 schreef aeque het volgende:

[..]
Pluff nooit gemeet dus. :P
Zegt me zo niks nee

Wel een keer zo'n administratie type die met notitieboekje bij een crewmeet op kwam dagen

Dacht dat het een soort vergadering was ofzo ... 30 man zo :?
  donderdag 17 april 2025 @ 01:10:40 #158
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390272
quote:

[..]
En dan afvragen waarom mensen je zuur noemen. _O-
  donderdag 17 april 2025 @ 01:10:48 #159
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390273
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zegt me zo nieks nee

Wel een keer zo'n administratie type die met notitieboekje bij een crewmeet op kwam dagen

_O- _O- _O-
pi_217390275
quote:
15s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:10 schreef Grotetijd het volgende:
Het is jammer dat mensen hier zo bekrompen over doen.. Kom op zeg.
nee dat is het niet makker. ik ben er niet bekrompen over want best als ze die keuze maken. maar dan wel als ze ff pubertijd door zijn en wat meer volwassen als alleen ouders en andere meningen volgen. dat is mijn hele punt erover.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:12:29 #161
508590 Grotetijd
pi_217390276
_O-
Zo aardig als ik d'r vind, soms is d'r username wel toepasselijk.
Well, life can be a riot
pi_217390278
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
Gelukkig kan het ook allemaal maar. Ben je wat onzeker neem je een ander lichaam. Ben je dik en geen zin in sporten neem je een maagband. Staan je tanden of neus scheef, koop je een nieuwe. Over 20 jaar (zie je nu al) lijken we allemaal op Ken en Barbie. Geen persoonlijkheid meer alles nep. Jippie !!!
  donderdag 17 april 2025 @ 01:13:03 #163
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390280
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:11 schreef kree het volgende:

[..]
nee dat is het niet makker. ik ben er niet bekrompen over want best als ze die keuze maken. maar dan wel als ze ff pubertijd door zijn en wat meer volwassen als alleen ouders en andere meningen volgen. dat is mijn hele punt erover.
Kan je gevallen opnoemen dat het een foutje was?

Want ik ken serieus diverse mensen die transities hebben doorgemaakt. Niemand heeft spijt
  donderdag 17 april 2025 @ 01:13:34 #164
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390281
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Gelukkig kan het ook allemaal maar. Ben je wat onzeker neem je een ander lichaam. Ben je dik en geen zin in sporten neem je een maagband. Staan je tanden of neus scheef, koop je een nieuwe. Over 20 jaar (zie je nu al) lijken we allemaal op Ken en Barbie. Geen persoonlijkheid meer alles nep. Jippie !!!
Je draaft nu wel een beetje door hoor :D
pi_217390282
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Kan je gevallen opnoemen dat het een foutje was?

Want ik ken serieus diverse mensen die transities hebben doorgemaakt. Niemand heeft spijt
nee niet echt eigenlijk? Dus kan ook niet uit ervaring spreken.
pi_217390283
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:10 schreef aeque het volgende:

[..]
En dan afvragen waarom mensen je zuur noemen. _O-
Ja daar gaan we weer. Geen discussie mogelijk met mr. aeque maar wel lekker zeiken vanaf de zijlijn. Lafjes likes zetten
  donderdag 17 april 2025 @ 01:14:52 #167
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390284
quote:
88s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zegt me zo niks nee

Deze user gaf duizenden euro's uit aan een prostituee, omdat hij dacht dat ze echt iets met hem wilde. Dat ging zover dat hij zelfs een roze keuken voor haar kocht. Dan denk je sterke verhalen uiteraard. Maar nee we kregen op een gegeven moment zelfs bewijs te zien. _O-

Vervolgens waren we op een meet in Amsterdam. Daar kwam hij ook opdagen. Al snel was hij met lokale zwervers vrienden aan het worden en toen wij het centrum in trokken vanuit het Vondelpark bleef hij daar met zijn nieuwe maten achter. _O-
  donderdag 17 april 2025 @ 01:14:57 #168
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390285
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:14 schreef kree het volgende:

[..]
nee niet echt eigenlijk? Dus kan ook niet uit ervaring spreken.
Waarom ben je er dan zo bang of bezorgd voor?
  donderdag 17 april 2025 @ 01:15:29 #169
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390286
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:14 schreef aeque het volgende:

[..]
Deze user gaf duizenden euro's uit aan een prostituee, omdat hij dacht dat ze echt iets met hem wilde. Dat ging zover dat hij zelfs een roze keuken voor haar kocht. Dan denk je sterke verhalen uiteraard. Maar nee we kregen op een gegeven moment zelfs bewijs te zien. _O-

Vervolgens waren we op een meet in Amsterdam. Daar kwam hij ook opdagen. Al snel was hij met lokale zwervers vrienden aan het worden en toen wij het centrum in trokken vanuit het Vondelpark bleef hij daar met zijn nieuwe maten achter. _O-
Wauw :D
pi_217390287
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Je draaft nu wel een beetje door hoor :D
Is dat zo?
pi_217390288
  donderdag 17 april 2025 @ 01:16:58 #172
508590 Grotetijd
pi_217390289
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:12 schreef Soury het volgende:

[..]
.... Mag ik ook wat van dat spul?
Well, life can be a riot
pi_217390290
quote:
Ja dat ken ik
pi_217390291
quote:
18s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:16 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
.... Mag ik ook wat van dat spul?
Ja de groeten :W
pi_217390292
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:14 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Waarom ben je er dan zo bang of bezorgd voor?
ik ben er niet bang voor, maar ik wil gewoon niet dat kinderen geïndoctrineerd worden met lesmateriaal dat dat allemaal oke is?
Op een leeftijd waarop ze eigenlijk dat nog niet kunnen beslissen (naar mijn mening dat dus)
  donderdag 17 april 2025 @ 01:18:30 #176
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390294
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:17 schreef kree het volgende:

[..]
ik ben er niet bang voor, maar ik wil gewoon niet dat kinderen geïndoctrineerd worden met lesmateriaal dat dat allemaal oke is?
Op een leeftijd waarop ze eigenlijk dat nog niet kunnen beslissen (naar mijn mening dat dus)
Heb je het lesmateriaal gezien?
  donderdag 17 april 2025 @ 01:19:56 #177
508590 Grotetijd
pi_217390295
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja de groeten :W
Oh ja, je gaat hier vet recalcitrant zitten doen en tegen van alles en nog wat aanschoppen en je laat graag horen wat jij vind dat niet oke is en niet open lijkt te staan voor de mening van een ander, tot ergenis van meerder mensen toe. Nu komt er commentaar en krijgen we dit?

Ik vind je een hartstikke aardig mens, maar je slaat wel door Zuurtje. :@
Well, life can be a riot
pi_217390296
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:18 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Heb je het lesmateriaal gezien?
ik zie nieuws en alle tegenstand ertegen.
Goed wat ik al zei, ik heb geen kinderen dus zie vanaf zijlijn, maar je kunt mij niet vertellen dat kinderen van 5 ofzo een keuze maken om meisje te zijn of jongen????

wrtf zie docu? kinderen bedenken zich dat niet zo, tis totaal beïnvloed enzo door extern.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:21:55 #179
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390298
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:20 schreef kree het volgende:

[..]
ik zie nieuws en alle tegenstand ertegen.
Goed wat ik al zei, ik heb geen kinderen dus zie vanaf zijlijn, maar je kunt mij niet vertellen dat kinderen van 5 ofzo een keuze maken om meisje te zijn of jongen????

wrtf zie docu? kinderen bedenken zich dat niet zo, tis totaal beïnvloed enzo door extern.
Ik heb de lesstof wel gezien. En zoals ik daarstraks al zei, er staat niks geks in. Allemaal erg basic en er wordt nergens diep op ingegaan.

Maar goed :D
pi_217390299
zie die docu, beslist dat kind dat?>. of is het mss meer nagepraat van ouders en anderen die die wss hoog heeft staan?
  donderdag 17 april 2025 @ 01:22:23 #181
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390300
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja daar gaan we weer. Geen discussie mogelijk met mr. aeque maar wel lekker zeiken vanaf de zijlijn. Lafjes likes zetten
Lieverd, ik zit mobiel en zet amper likes. Als ik tegenwoordig een like zet is het perongeluk omdat mij dikke vinger de quote knop mist.

Daarnaast bleef je hetzelfde herhalen op een iets andere manier. De reden waarom anderen er al mee stopten en nu dus ik ook.

Jij bent degene waar geen discussie mee mogelijk is. Continue hetzelfde zeggen is geen discussie.

En daar gaan we inderdaad weer. Iets wat ik gisteren al had moeten doen toen je de discussie met Shii had als ik mij niet vergis in de user. Maar toen liet ik het gaan. Want je had wel allerlei mooie gedachten over waarom mensen grijpen naar die term. Dat komt echt niet door je username, alhoewel het daardoor wel iets makkelijker wordt. Nee omdat je stelselmatig direct zo'n opmerking eruit gooit die meteen zuur overkomt. Ik kan het weten, ik ben jarenlang zuur genoemd in de r&p sc, dat kan moeraskat misschien nog wel herinneren. En weet je waarom ik zo werd genoemd? Omdat ik zuur deed. Dat wist ik zelf ook wel en ik deed het er zelfs regelmatig om. Dus schei toch uit met die neppe verontwaardiging, kijk naar wat je post en beweer dan nog een keer met droge ogen dat het geen zure opmerking was.

Groetjes, kusje kroel.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:23:24 #182
508590 Grotetijd
pi_217390301
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:22 schreef aeque het volgende:

[..]
Lieverd, ik zit mobiel en zet amper likes. Als ik tegenwoordig een like zet is het perongeluk omdat mij dikke vinger de quote knop mist.

Daarnaast bleef je hetzelfde herhalen op een iets andere manier. De reden waarom anderen er al mee stopten en nu dus ik ook.

Jij bent degene waar geen discussie mee mogelijk is. Continue hetzelfde zeggen is geen discussie.

En daar gaan we inderdaad weer. Iets wat ik gisteren al had moeten doen toen je de discussie met Shii had als ik mij niet vergis in de user. Maar toen liet ik het gaan. Want je had wel allerlei mooie gedachten over waarom mensen grijpen naar die term. Dat komt echt niet door je username, alhoewel het daardoor wel iets makkelijker wordt. Nee omdat je stelselmatig direct zo'n opmerking eruit gooit die meteen zuur overkomt. Ik kan het weten, ik ben jarenlang zuur genoemd in de r&p sc, dat kan moeraskat misschien nog wel herinneren. En weet je waarom ik zo werd genoemd? Omdat ik zuur deed. Dat wist ik zelf ook wel en ik deed het er zelfs regelmatig om. Dus schei toch uit met die neppe verontwaardiging, kijk naar wat je post en beweer dan nog een keer met droge ogen dat het geen zure opmerking was.

Groetjes, kusje kroel.
_O_
Spijker > Kop
Well, life can be a riot
pi_217390302
het maakt niet uit he. we kunnen het hier mee oneens zijn. maar zoals ik het zie heb ik mijn twijfels erover en of het niet meer beïnvloed is als eigen idee van een kindje.
pi_217390303
quote:
15s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:19 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Oh ja, je gaat hier vet recalcitrant zitten doen en tegen van alles en nog wat aanschoppen en je laat graag horen wat jij vind dat niet oke is, tot ergenis van meerder mensen toe. Nu komt er commentaar en krijgen we dit?

Ik vind je een hartstikke aardig mens, maar je slaat wel door Zuurtje. :@
Huh? Ik discuseer netjes en laat mijn mening weten. Recalcitrant en schoppen. En flikker lekker op zeg :')
  donderdag 17 april 2025 @ 01:24:59 #185
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390304
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:22 schreef aeque het volgende:

[..]

Groetjes, kusje kroel.
Jij was idd zuur soms ja. Ik vind dat je wel veranderd bent :Y
pi_217390305
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Huh? Ik discuseer netjes en laat mijn mening weten. Recalcitrant en schoppen. En flikker lekker op zeg :')
ik ook en idd laten we het gewoon netjes houden. we hoeven het niet eens te zijn altijd. maar denk laat iedereen in zijn waarde wel.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:26:13 #187
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390306
Nou. En weg sfeer.

:D
  donderdag 17 april 2025 @ 01:26:53 #188
508590 Grotetijd
pi_217390309
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:26 schreef Moeraskat het volgende:
Nou. En weg sfeer.

Welke sfeer :D
Well, life can be a riot
pi_217390310
Het was daarstraks gezellig O+ -O-
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 01:27:27 #190
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390311
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:26 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Welke sfeer :D
Hoe kom jij eigenlijk op je username
pi_217390312
quote:
Nou. En weg sfeer.

nee hoor, maar het mooie is dat we het er hier gewoon over kunnen hebben denk ik?
dus sfeer niet weg, maar mss is dit een wat moeilijker onderwerp als alleen bolk ofzo zeggen....?
  donderdag 17 april 2025 @ 01:27:52 #192
508590 Grotetijd
pi_217390313
quote:

[..]
Je laat je mening weten, maar naar mijn beleving ben je niet echt netjes aan 't discussiëren.
M.i is een discussie ook openstaan voor andere mensen hun mening en dat doe jij niet.
Maar prima joh. Dan flikker ik wel even op.

Malle pietje :')
Well, life can be a riot
pi_217390314
quote:
Nou. En weg sfeer.

Sfeer hoeft niet altijd goed te zijn toch. Ik vind sparren soms wel ok. Maar blijkbaar word een mening weggezet als zuur en recalcitrant. Dat helpt niet in overtuiging :P
  donderdag 17 april 2025 @ 01:28:08 #194
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390315
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:27 schreef HappyCharly het volgende:
Het was daarstraks gezellig O+ -O-
Zal nog eens een persoonlijke ervaring delen :D not.
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 01:28:14 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390316
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:14 schreef aeque het volgende:

[..]

Whehehe
  donderdag 17 april 2025 @ 01:28:38 #196
508590 Grotetijd
pi_217390317
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:27 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Hoe kom jij eigenlijk op je username
Heb echt geen idee meer :')
Was iets wat in mij op kwam en waarom? Echt keine ahnung.
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 01:28:45 #197
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390318
quote:

[..]
Soury, je laat niet je mening weten. Je roept onzin en presenteert dat als feiten om daarna te roepen "dat vind ik!". Je zegt net bijvoorbeeld: "mensen die niet willen sporten dus nemen ze maar een maagband". Dan heb je echt nul inhoudelijke kennis plus dat het geen mening is.
pi_217390319
kijk die docu maar een hoor graag hoe jullie erover denken en of het keuze was van kind of meer van ouders?
  donderdag 17 april 2025 @ 01:29:34 #199
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390321
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:28 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Heb echt geen idee meer :')
Was iets wat in mij op kwam en waarom? Echt keine ahnung.
Ik dacht, daar zit een leuk verhaal achter…
  donderdag 17 april 2025 @ 01:30:03 #200
508590 Grotetijd
pi_217390322
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:29 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ik dacht, daar zit een leuk verhaal achter…
Nee spijtig genoeg ben ik niet zo van het lang nadenken over usernames _O-
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 01:30:06 #201
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390323
quote:
Nou. En weg sfeer.

Geen zorgen, mijn telefoon is bijna leeg. :+
  donderdag 17 april 2025 @ 01:30:24 #202
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390325
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:29 schreef kree het volgende:
kijk die docu maar een hoor graag hoe jullie erover denken en of het keuze was van kind of meer van ouders?
Ik geloof best dat er dergelijke walgelijke ouders zijn die hun kind zoiets aandoen. Maar mijn ervaring is godzijdank, anders.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:30:56 #203
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390326
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:30 schreef aeque het volgende:

[..]
Geen zorgen, mijn telefoon is bijna leeg. :+
Ik moet eigenlijk toch slapen. Want morgen college. Morgen weer OVgenot
pi_217390327
echt dat typische Amerikaanse gelul van die artsen ook

Typisch voor dat land, volgens mij denken ze niet zo aan kind. maar meer aan van kunnen we even geld eraan verdienen.
pi_217390328
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:28 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Zal nog eens een persoonlijke ervaring delen :D not.
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 01:31:36 #206
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390329
Wel lekkere gratis lunch. Heul uitgebreid en vers *O*
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 01:31:57 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390330
Niks mis met een beetje geld verdienen
  donderdag 17 april 2025 @ 01:31:59 #208
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390331
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:31 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
:X

:*
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 01:32:06 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390332
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:31 schreef Moeraskat het volgende:
Wel lekkere gratis lunch. Heul uitgebreid en vers *O*
Nice
pi_217390333
kijk ook serie dopesick btw. ook een mooie over artsen in de Usa

Bekijk deze YouTube-video

zou je denken dat hebben ze afgestraft, maar nee, bestaat nog steeds die firma.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:32:39 #211
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nice
Nu al zin in.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:32:49 #212
508590 Grotetijd
pi_217390335
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:28 schreef aeque het volgende:

[..]
Soury, je laat niet je mening weten. Je roept onzin en presenteert dat als feiten om daarna te roepen "dat vind ik!". Je zegt net bijvoorbeeld: "mensen die niet willen sporten dus nemen ze maar een maagband". Dan heb je echt nul inhoudelijke kennis plus dat het geen mening is.
Dat..
Daarnaast "mensen die niet willen sporten dus nemen ze maar een maagband" is sowieso belachelijk.
#LETSMAKETHISABOUTME *kuch* :D
Ik ben veel afgevallen in 1.5 jaar tijd, kleine 40 Kilo. Geen maagband, maar óók niet sporten. Hoe wel? Op je eten letten, meer verbranden dan je binnenkrijgt. Calculeren hoeveel je max mag eten op een dag en daar onder gaan zitten, en ik ben gaan wandelen. Van letterlijk misschien 300 stappen per dag naar nu 5000 tot 7500 stappen per dag

Het is inderdaad vooral een mening geven om het geven van een mening, hoe andere daar in staan lijkt niks te doen. En dat is zonde. Je zegt open te staan voor anderen, maar laat dat niet terug zien in je reacties.
Well, life can be a riot
pi_217390336
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:28 schreef aeque het volgende:

[..]
Ik geef mijn mening over hoe makkelijk het tegenwoordig is om met je tekortkomingen om te gaan. Heb je kort haar neem je extensions b.v. Dat kon 30 jaar geleden niet. Dat is het perfecte wat we willen zien, het neppe. Ik ben ok zelf als ik het mag zeggen. Geen perfect gebit en wat ouder inmiddels (kan daar ook wat aan gedaan worden ;)
  donderdag 17 april 2025 @ 01:33:47 #214
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390338
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:30 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ik moet eigenlijk toch slapen. Want morgen college. Morgen weer OVgenot
Trusten :W
pi_217390340
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik geef mijn mening over hoe makkelijk het tegenwoordig is om met je tekortkomingen om te gaan. Heb je kort haar neem je extensions b.v. Dat kon 30 jaar geleden niet. Dat is het perfecte wat we willen zien, het neppe. Ik ben ok zelf als ik het mag zeggen. Geen perfect gebit en wat ouder inmiddels (kan daar ook wat aan gedaan worden ;)
te makkelijk mss wel denk ik, hoewel meeste zijn goed zoals ze zijn dus.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:34:43 #216
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390341
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:33 schreef aeque het volgende:

[..]
Trusten :W
vergeet je niet je tanden te poetsen
pi_217390342
Wel zin in broodjes
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 01:35:03 #218
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390343
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:32 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Dat..
Daarnaast "mensen die niet willen sporten dus nemen ze maar een maagband" is sowieso belachelijk.
#LETSMAKETHISABOUTME *kuch* :D
Ik ben veel afgevallen in 1.5 jaar tijd, kleine 40 Kilo. Geen maagband, maar óók niet sporten. Hoe wel? Op je eten letten, meer verbranden dan je binnenkrijgt. Calculeren hoeveel je max mag eten op een dag en daar onder gaan zitten, en ik ben gaan wandelen. Van letterlijk misschien 300 stappen per dag naar nu 5000 tot 7500 stappen per dag

Het is inderdaad vooral een mening geven om het geven van een mening, hoe andere daar in staan lijkt niks te doen. En dat is zonde. Je zegt open te staan voor anderen, maar laat dat niet terug zien in je reacties.
Wat knap zeg _O_
  donderdag 17 april 2025 @ 01:36:26 #219
508590 Grotetijd
pi_217390345
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:34 schreef HappyCharly het volgende:
Wel zin in broodjes
Kom tosti's eten
Well, life can be a riot
pi_217390346
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:34 schreef kree het volgende:

[..]
te makkelijk mss wel denk ik, hoewel meeste zijn goed zoals ze zijn dus.
Ja en dat is het gevaar van social media. Alles is mooi en perfect en dat wil iedereen en dat kan je na gelang en wat geld gewoon aanpassen.
pi_217390347
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja en dat is het gevaar van social media. Alles is mooi en perfect en dat wil iedereen en dat kan je na gelang en wat geld gewoon aanpassen.
klopt en vandaar dat ik het daar dus vaak niet mee eens ben.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:37:33 #222
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390348
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:36 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Kom tosti's eten
Ooooooh
  donderdag 17 april 2025 @ 01:37:38 #223
508590 Grotetijd
pi_217390349
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:35 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Wat knap zeg _O_
Dank je wel :@ Al is dat niet het punt wat ik probeerde te maken. Het is onzin dat de enige optie tegen dik zijn een maagband is als je niet wil sporten.
Sterker nog, weet ik dan weer via via. Als je een maagband/maagverkleiningstraject in gaat MOET je onder begeleiding x aantal kilo's afvallen om te laten zien dat je wel degelijk serieus bent volgens mij.
Sporten is niets voor mij, dus vind het prettig dat er ook gewoon een manier is om zonder te sporten af te vallen. Alleen door dat ik nooit sportte werd mijn conditie niet beter, werden mijn spieren niet sterker en werd ik niet fitter.
Zelfs nu ik alleen wat wandel zijn mijn spieren sterker, is mijn conditie beter. en het helpt .
Well, life can be a riot
pi_217390350
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:36 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Kom tosti's eten
:9~ :9~
Trust nobody
pi_217390351
ne die meid wie ik ken he en vaker over gehad heeft, die heeft maagband gedaan.

Nu klaagt ze over teveel afvallen?
Oke dan.

En laat staan psych problemen ermee, daarom al geen fan van aan aanpassingen doen aan je lijf. en zo geldt wmb zelfde voor gender.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:41:52 #226
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:33 schreef Soury het volgende:

[..]
En wat is daar erg aan? Als jij daardoor beter in je vel zit moet het geen klap uitmaken wat je doet. Die voorbeelden konden misschien 30 jaar geleden niet, toen werd het anders gedaan.
pi_217390353
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:37 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Dank je wel :@ Al is dat niet het punt wat ik probeerde te maken. Het is onzin dat de enige optie tegen dik zijn een maagband is als je niet wil sporten.
Sterker nog, weet ik dan weer via via. Als je een maagband/maagverkleiningstraject in gaat MOET je onder begeleiding x aantal kilo's afvallen om te laten zien dat je wel degelijk serieus bent volgens mij.
Sporten is niets voor mij, dus vind het prettig dat er ook gewoon een manier is om zonder te sporten af te vallen. Alleen door dat ik nooit sportte werd mijn conditie niet beter, werden mijn spieren niet sterker en werd ik niet fitter.
Zelfs nu ik alleen wat wandel zijn mijn spieren sterker, is mijn conditie beter. en het helpt .

Ja dat weet ik ook allemaal wel, maar mijn punt is dat het kan. Als je te dik bent en je komt in aanmerking KAN het.
Het is mogelijk, alles kan en soms ook wel goed anders ga je dood ofzo :D
pi_217390354
btw ik vond haar leuk zonder maagband en nu nog, dus oke dat maakt het qua persoonlijkheid of op vallen niet anders. maarja. je kunt je zelf nou eenmaal medisch laten aanpassen he tegenwoordig.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:43:27 #229
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390355
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:34 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
vergeet je niet je tanden te poetsen
Ik gooi mijn gebit gewoon in een glas met steradent.
pi_217390356
vindt dr nu minder leuk omdat ik weet dat ik dan met iemand in zee ga gaan die persoonlijk helemaal in de knoop zit. en weet zeker onder meer door dat dus.
pi_217390357
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:41 schreef aeque het volgende:

[..]
En wat is daar erg aan? Als jij daardoor beter in je vel zit moet het geen klap uitmaken wat je doet. Die voorbeelden konden misschien 30 jaar geleden niet, toen werd het anders gedaan.
Dat we een kant op gaan dat we onszelf niet meer zijn. Dat zie je nu al gebeuren met dames die allemaal het zelfde smoelwerk hebben.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:45:01 #232
508590 Grotetijd
pi_217390359
Teveel afvallen kan inderdaad een probleem zijn als je niet opnieuw goed "leert" eten.
Zelfde met Ozempic. Daarom raad ik dat ook af als mensen willen afvallen. Ga de confrontatie met jezelf aan, gooi jezelf via een app voor de leeuwen. Vul in wat je leeftijd/lengte/gewicht is, hoeveel je beweeg en hoeveel je kwijt wil per maand en kijkt die app wat haalbaar is, hoe lang dat duurt, en wat je maximaal mag eten per maand om af te vallen.
Je komt er op die manier trouwens ook achter dat je FUCKING VEEL mag eten voor je zelfs in de buurt komt van je maximum, als je maar de juiste dingen eet.

Ik at vandaag 1 bak Skyrr met Cruesli, 6 sneetjes wit brood met kaas/ham én als avond eten had ik 200 gram Broccoli, 465 gram Bruine Bonen én 150 Gram Kipdijfilet en ik mocht nog 700 kcal eten!
Had ik niet 6 sneetjes wit brood met kaas/ham gegeten. maar 4 Bruine sneetjes met alleen kaas, had ik gewoon nog bijna 1000 kcal mogen eten :') En ik zat toch echt goed vol.
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 01:45:57 #233
508590 Grotetijd
pi_217390362
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:43 schreef aeque het volgende:

[..]
Ik gooi mijn gebit gewoon in een glas met steradent.
En dan plak je 't vast met kukident?
Of gebruik je koenraad's kleefpasta?!
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 01:46:18 #234
508590 Grotetijd
pi_217390364
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat weet ik ook allemaal wel, maar mijn punt is dat het kan. Als je te dik bent en je komt in aanmerking KAN het.
Het is mogelijk, alles kan en soms ook wel goed anders ga je dood ofzo :D
Daar heb je gelijk in.
Doodgaan hoeft nog even niet, dank u :D
Well, life can be a riot
pi_217390365
het zal wel tijd kosten en mss komt het wel goed, voor nu hou ik het maar ff af behalve gewoon leuk contact. zo geen zin weer in een drama verhaal enzo.

kan het niet aan gewoon, niet als relatie met. zo op afstand steunen. dat wel. maar zal nog wel ff duren voor ze weer er beetje dr normale zelf is als voor die aanpassing. als ze al ook nog keertje neit meer afgekeurd is voor 80% werk.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:48:21 #236
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390366
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat we een kant op gaan dat we onszelf niet meer zijn. Dat zie je nu al gebeuren met dames die allemaal het zelfde smoelwerk hebben.
Het percentage dat zich zo laat verbouwen zal vast omhoog zijn gegaan omdat het onder andere beter verkrijgbaar is. Maar het is echt niet zo dat we allemaal die kant nu uitgaan. Het is alleen meer zichtbaar dan vroeger door social media waardoor die indruk gewekt wordt.
pi_217390367
Het wordt steeds waziger
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 01:49:07 #238
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390368
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:45 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
En dan plak je 't vast met kukident?
Of gebruik je koenraad's kleefpasta?!
Meestal met van die plakjes smelt cheddar. Heb je toch een lekker smaakje de halve dag.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:49:11 #239
508590 Grotetijd
pi_217390369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:48 schreef HappyCharly het volgende:
Het wordt steeds waziger
Tijd om zo te gaan slapen denk ik dan.
Ik iig wel :@
Well, life can be a riot
pi_217390370
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:48 schreef aeque het volgende:

[..]
Het percentage dat zich zo laat verbouwen zal vast omhoog zijn gegaan omdat het onder andere beter verkrijgbaar is. Maar het is echt niet zo dat we allemaal die kant nu uitgaan. Het is alleen meer zichtbaar dan vroeger door social media waardoor die indruk gewekt wordt.
En dat is best eng.
pi_217390371
nou hoop dat jullie mijn kant snappen en hoe ik het zie. voor de rest maakt het niet uit. doe lekker wat je zelf wil. Maar Ibn mijn ervaring. alle die ik ken die aanpassing deden aan lichaam, voor het betere. kwamen er niet beter uit. iig niet psychisch.
  donderdag 17 april 2025 @ 01:49:33 #242
508590 Grotetijd
pi_217390372
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:49 schreef aeque het volgende:

[..]
Meestal met van die plakjes smelt cheddar. Heb je toch een lekker smaakje de halve dag.
Deze man snapt het. Wat een life hack :D Gewoon je gebit vastplakken met cheddar _O_
Well, life can be a riot
pi_217390374
truste allemaal. moet nog dag werken :W
  donderdag 17 april 2025 @ 01:53:27 #244
508590 Grotetijd
pi_217390375
Kruste Tree.
Eh .... :@ Nou ja dat dus. Ik ga ook _O-
Well, life can be a riot
pi_217390379
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:49 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Tijd om zo te gaan slapen denk ik dan.
Ik iig wel :@
Ja ik ook
Trusten!
Trust nobody
  donderdag 17 april 2025 @ 02:00:07 #246
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390381
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 01:49 schreef Soury het volgende:

[..]
En dat is best eng.
Nee hoor, gewoon geen aandacht aan besteden.
pi_217390383
Vond het toch wel een leuke discussie
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 02:00 schreef aeque het volgende:

[..]
Nee hoor, gewoon geen aandacht aan besteden.
Of is het de aandacht die mensen willen dat we er aan besteden :?
pi_217390385
Volgens mij heb ik een leuke discussie gemist -O- Na de afwas maar even terug lezen :@
pi_217390386
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 02:04 schreef Soury het volgende:
Vond het toch wel een leuke discussie
[..]
Of is het de aandacht die mensen willen dat we er aan besteden :?
Maatschappelijk punt meer En idd sowieso interessant
pi_217390391
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-04-2025 02:30

nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3282 / +252 / +0 / 6870 / 7664
2. Dr.Mikey / 649 / +12 / +0 / 452 / 649
3. Moeraskat / 642 / +18 / +8 / 1904 / 2238
4. _UserName_ / 512 / +190 / +0 / 326 / 465
5. KillemWieft / 478 / +28 / +0 / 309 / 469
6. Bally-b / 439 / +1 / +0 / 158 / 231
7. hemarookworst / 364 / +35 / +0 / 764 / 978
8. gebrokenglas / 342 / +2 / +0 / 1253 / 1527
9. loveislikeakiss / 331 / +52 / +0 / 1375 / 1619
10. HappyCharly / 298 / +3 / +5 / 1047 / 1237
11. Lovely / 290 / +0 / +0 / 1730 / 2044
12. devzero / 258 / +2 / +1 / 259 / 337
13. Fogel / 231 / +7 / +0 / 633 / 827
14. Pinnenmutske / 231 / +7 / +0 / 223 / 313
15. StevenHyde / 222 / +4 / +0 / 1145 / 1386
16. Soury / 214 / +12 / +3 / 226 / 314
17. mario390 / 200 / +0 / +0 / 18 / 54
18. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
19. aeque / 163 / +7 / +6 / 645 / 754
20. greysbones / 162 / +5 / +0 / 1310 / 1408
SPOILER
Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 02:32:26 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390392
Bolk
pi_217390393
Blok
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_217390396
Bolk die Sally :T
pi_217390399
If you can't get what you want
Then come with me :muziek:
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 03:00:05 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390400
Nou vooruit
  donderdag 17 april 2025 @ 03:12:59 #256
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217390401
:7
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 03:24:16 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390404
Honger
  donderdag 17 april 2025 @ 03:32:55 #259
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_217390406
|:)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_217390407
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 03:24 schreef sp3c het volgende:
Honger
pi_217390408
Het ziet er al vies uit, maar ook zonder plaatje zou ik een frikandel speciaal pizza niet willen proberen
  donderdag 17 april 2025 @ 03:40:45 #262
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_217390409
Vooroordelen :N
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 03:43:32 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390410
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 03:34 schreef devzero het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Weet niet wat ik hiervan moet denken
  donderdag 17 april 2025 @ 03:49:54 #264
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_217390411
quote:
88s.gif Op donderdag 17 april 2025 03:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
Weet niet wat ik hiervan moet denken
Niet zeiken, gewoon vreten!
pi_217390412
Mijn abbonement is afgelopen en nu zie ik een hoop reclame :r
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 03:55:01 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390413
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 03:49 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Niet zeiken, gewoon vreten!
Eet het wel gewoon op natuurlijk
  donderdag 17 april 2025 @ 03:59:20 #267
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_217390414
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 03:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
Moedig! :D
pi_217390415
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 03:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
Eten is eten. Maar als ik kan kiezen, dan zou ik toch voor de bitterballen met mosterd pizza gaan
  donderdag 17 april 2025 @ 04:06:38 #269
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_217390417
pi_217390418
Jammer van die tomaten bovenop. Dat maakt het net iets te gezond
  donderdag 17 april 2025 @ 04:19:11 #271
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_217390419
pi_217390421
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2025 @ 04:40:48 #273
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217390425
Moggûh :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
  donderdag 17 april 2025 @ 05:32:31 #274
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390442
^)
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2025 @ 05:40:42 #275
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217390443
Hee kat :W
pi_217390472
:O
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2025 @ 06:39:33 #277
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217390474
JustinnerT! :W
pi_217390476
UserT :W
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2025 @ 06:40:43 #279
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217390477
Hoe ist?
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 06:41:24 #280
388664 crew  Dotteke
pi_217390479
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_217390480
Moe :O en bij jou?
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2025 @ 06:42:21 #282
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217390482
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:41 schreef JustinK het volgende:
Moe :O en bij jou?
Ook moe, nachtdienst -O-
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2025 @ 06:42:37 #283
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217390484
Hee Dot :W
pi_217390485
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
Morguh :W
Dottie :W
pi_217390488
quote:
88s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ook moe, nachtdienst -O-
Was het weer zover ja? Wilde ze niet slapen?
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 06:44:17 #286
388664 crew  Dotteke
pi_217390489
quote:
88s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Dot :W
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:42 schreef JustinK het volgende:

[..]
Dottie :W
:W
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2025 @ 06:44:36 #287
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217390491
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:43 schreef JustinK het volgende:

[..]
Was het weer zover ja? Wilde ze niet slapen?
Yup, gister ook niet. Vanmiddag werken dus hoop zo nog een uurtje te pakken mits vrouwlief wakker is, die had er 2.5 uur slaap opzitten toen ik er half 4 uit ging
pi_217390492
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
[..]
:W
Hoest met Dot?
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 06:46:04 #289
388664 crew  Dotteke
pi_217390493
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:44 schreef JustinK het volgende:

[..]
Hoest met Dot?
Okidoki hier. En met jou?
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2025 @ 06:46:09 #290
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217390494
Hoort er allemaal bij he
pi_217390497
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Okidoki hier. En met jou?
Gelukkig :) beetje moe :O
  donderdag 17 april 2025 @ 06:46:48 #292
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217390498
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 03:34 schreef devzero het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ziet er goor uit maar zou hem zeker proberen. :Y
pi_217390502
quote:
88s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
Hoort er allemaal bij he
Ja idd, maar wel zwaar hoor
  donderdag 17 april 2025 @ 06:47:21 #294
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217390503
quote:
Zou eten 10/10 :9
  donderdag 17 april 2025 @ 06:47:50 #295
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217390506
Oh, en mogge
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 06:47:54 #296
388664 crew  Dotteke
pi_217390507
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:46 schreef JustinK het volgende:

[..]
Gelukkig :) beetje moe :O
Kost ook veel energie de hele dag bolken. Of heb je slecht geslapen?
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 06:48:11 #297
388664 crew  Dotteke
pi_217390509
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:47 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Zou eten 10/10 :9
Hey Sode :W
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2025 @ 06:49:11 #298
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217390511
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:47 schreef JustinK het volgende:

[..]
Ja idd, maar wel zwaar hoor
Sliep redelijk op tijd, juist voor deze situaties. Heb er 5.5 uur slaap op zitten dus opzich oke. Als het in de ochtend niet gaat, gaat ik na werk ff plat
pi_217390514
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kost ook veel energie de hele dag bolken. Of heb je slecht geslapen?
Nee, alleen wat kort
  donderdag 17 april 2025 @ 06:50:24 #300
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217390516
Daar is de koppijn weer
pi_217390517
quote:
88s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Sliep redelijk op tijd, juist voor deze situaties. Heb er 5.5 uur slaap op zitten dus opzich oke. Als het in de ochtend niet gaat, gaat ik na werk ff plat
Oh dat is op zich nog te doen. Later idd nog ff wat pakken :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')