SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 16-04-2025 20:46:45 ]![]()
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank godThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet niet of dat mag van @Moeraskatquote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd naar de bijbehorende pica voor de OP![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank god![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank god
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zal haar de groeten doen Greys!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 16 april 2025 19:02 schreef maily het volgende:
[..]
Zou onze @:-Spring daar nog wat van kunnen maken?
CRE / [Taxidermie #5] -Spring is blij met een dooie mus![]()
![]()
Ze gaat nu naar 1 hier in het dorpquote:
Daar kun je in met een barcode
Is verder niemand
Ik vind het wat apartThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen vriend?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank god
DMs incoming
Van wat ik hoor is oma zijn best leuk!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ze heeft 2 relaties gehad beide 2 jaarquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen vriend?
DMs incoming
Van wat ik hoor is oma zijn best leuk!
Lekker even van alles voor zichzelf doen
Heel erg goed voor haarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
groot gelijk hoor!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft 2 relaties gehad beide 2 jaar
Heel erg goed voor haar
lekker jong zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd naar de bijbehorende pica voor de OP![]()
![]()
Preciesquote:
Zonder gezeur lekker je eigen ding doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oooh dus je bent al wel schoonmoeder geweestquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft 2 relaties gehad beide 2 jaar
Heel erg goed voor haar
Ik dacht even dat je je kleine meisje nog niet met een partner wilde zien (ook al is ze al 20)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 16 april 2025 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh dus je bent al wel schoonmoeder geweest
Ik dacht even dat je je kleine meisje nog niet met een partner wilde zien (ook al is ze al 20)
Als ze iemand vindt die haar gelukkig maakt is het primaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan ook als je al wat ouder bentquote:Op woensdag 16 april 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Zonder gezeur lekker je eigen ding doen
Ik lig lekker in bed
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goed genoeg!quote:
Ik altijd maar denken dat greysie grijs is
Jemig. Pppfffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Spring:W jij hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen haar bottenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed genoeg!
Ik altijd maar denken dat greysie grijs is![]()
![]()
Hey KWquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar uit?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vandaag een paar grijze haren uitgetrokken![]()
The ghost whisperer op tv aan en lekker wegdoezelemIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Luguber wel...quote:
De deur dichthouden terwijl je moeder nog binnen is!? Psychopaat.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hier ookquote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaat nu naar 1 hier in het dorp
Daar kun je in met een barcode
Is verder niemand
Ik vind het wat apartWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben blondquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed genoeg!
Ik altijd maar denken dat greysie grijs is
Dat weet je trouwens
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kreeeeequote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef kree het volgende:
hoi oja abo afgelopen, gelijk weer niet te doen hier
Heb je de afgelopen weken gemist man
Vind het hier zonder abbo prima te doen overigens.Well, life can be a riot
nou was er nog begin deze week wel. haha maar die heb je ff gemist danquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kreeeee
Heb je de afgelopen weken gemist man
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, was flauwe grapquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben blond
Dat weet je trouwens
Hey zomaar door de weeksquote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef kree het volgende:
eerst maar abo doen, want dit is geen doen zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Scheelt dat jus zei dat je daar in de buurt woontquote:
En hij woont 2 uur van mij
Nee die advertenties zijn echt vervelend jaquote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef kree het volgende:
eerst maar abo doen, want dit is geen doen zo.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja denk het. Post sowieso eigenlijk overdag helemaal niet meer in DTS, en de weekenden ben ik ook meer bezig met andere zaken. Begint wat meer naar achteren te schuivenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
nou was er nog begin deze week wel. haha maar die heb je ff gemist dan
Well, life can be a riot
2uur kruipenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Scheelt dat jus zei dat je daar in de buurt woont
En hij woont 2 uur van mijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
bij mij ook maar blijft altijd leuk om ff te kletsen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja denk het. Post sowieso eigenlijk overdag helemaal niet meer in DTS, en de weekenden ben ik ook meer bezig met andere zaken. Begint wat meer naar achteren te schuiven
Nu ben ik hard opzoek aar waar die link zit om abo te verlengen ....Do what you love, love what you do!![]()
Ongezelligquote:Op woensdag 16 april 2025 20:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja denk het. Post sowieso eigenlijk overdag helemaal niet meer in DTS, en de weekenden ben ik ook meer bezig met andere zaken. Begint wat meer naar achteren te schuiven
Er staat hier een chick op de loopband, tv te kijken op haar telefoon. Met geluid aan. Van die krijsende kinderfilm stemmen
Jij staat te fokkenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
Er staat hier een chick op de loopband, tv te kijken op haar telefoon. Met geluid aan. Van die krijsende kinderfilm stemmen
Ja het is hartstikke gezellig om af en toe wat te ouwehoeren.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
bij mij ook maar blijft altijd leuk om ff te kletsen.
Nu ben ik hard opzoek aar waar die link zit om abo te verlengen ....Well, life can be a riot
Ja sorryquote:Het leven gebeurt nu het warmer word wat meer geloof ik
Well, life can be a riot
Dat maakt dus geen geluid hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
haha jullie kunnen vast ff helpen, want niet duidelijk, waar is de link of menu om abo te verlengen?Do what you love, love what you do!![]()
https://fok.nl/shop/new/abo/quote:Op woensdag 16 april 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
bij mij ook maar blijft altijd leuk om ff te kletsen.
Nu ben ik hard opzoek aar waar die link zit om abo te verlengen ....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Logisch! Lekker doen!quote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja sorryHet leven gebeurt nu het warmer word wat meer geloof ik
Onderaanquote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef kree het volgende:
haha jullie kunnen vast ff helpen, want niet duidelijk, waar is de link of menu om abo te verlengen?![]()
haha daarquote:
Thanks. hij is niet heel duidelijk trouwens als je even zoekt.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar het voelt ook wel gek om niet meer zo geïnvesteerd te zijn in mensen waar je heel veel mee praattequote:Ook al ken je ze niet IRL.
Well, life can be a riot
Ja hoor nu staat ze kei hard te lachen
whut?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar het voelt ook wel gek om niet meer zo geïnvesteerd te zijn in mensen waar je heel veel mee praatteOok al ken je ze niet IRL.
![]()
Vernederlandstststquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oke opgelost weer met abo, toch is het het nog wel waard moet ik zeggen.
Onder het typevak links zie ze abonnement staan daar kan je op klikkenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
haha daar
Thanks. hij is niet heel duidelijk trouwens als je even zoekt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las hier ook een nws kopquote:
Die influencer had vernederlandst
Voor sommigen welquote:Op woensdag 16 april 2025 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is naar de sportschool gaan codetaal voor keihard FOK!ken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 16 april 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik las hier ook een nws kop
Trouwens als je op het sterretje naast je naam klikt kom je ook bij het abo veldquote:Op woensdag 16 april 2025 21:03 schreef kree het volgende:
oke opgelost weer met abo, toch is het het nog wel waard moet ik zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja zie het nu, was niet de eerste waar ik zocht trouwens. meer in profiel of settings ofzo dacht ik.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder het typevak links zie ze abonnement staan daar kan je op klikken
maar gelukt. thanks voor de hulp.Do what you love, love what you do!![]()
Hoppa drie sterrenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je spreekt hier toch best veel mensen, sommige wat meer dan anderen. Als je dat dan opeens niet meer, of minder doet is dat toch gekkig.quote:Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik las hier ook een nws kop
Well, life can be a riot
jullie gezellig genoeg om wat meer mee te kletsen dus zeg maarquote:
investeren is niet hetzelfde als interesserenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je spreekt hier toch best veel mensen, sommige wat meer dan anderen. Als je dat dan opeens niet meer, of minder doet is dat toch gekkig.![]()
![]()
Nou leuk, waarom heb je voor drie gekozen?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
jullie gezellig genoeg om wat meer mee te kletsen dus zeg maarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Omdat jij dat ook hebt natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou leuk, waarom heb je voor drie gekozen?![]()
Eh oh eh...quote:Op woensdag 16 april 2025 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
investeren is niet hetzelfde als interesserenIk bedoelde ook interesseren
Maar tot op zekere hoogte klopt investeren ook wel ergens, want je spendeert wel tijd op een forum met anderen.Well, life can be a riot
Ik vroeg het toch niet aan jouhouuuquote:Op woensdag 16 april 2025 21:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat jij dat ook hebt natuurlijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
mwah omdat ik hier al zolang rond hang dat ik wel voor een jaar ofzo kan kiezen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou leuk, waarom heb je voor drie gekozen?
Ik vind het vaak nog wel gezellig om ff met jullie te kletsen nl. en mss omdat ik al zolang op fok zit.Do what you love, love what you do!![]()
Enhelikopterenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
gewichtbolken
op de bolkende band
vrije bolksprongen
Netjesquote:Op woensdag 16 april 2025 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
mwah omdat ik hier al zolang rond hang dat ik wel voor een jaar ofzo kan kiezen.
Ik vind het vaak nog wel gezellig om ff met jullie te kletsen nl. en mss omdat ik al zolang op fok zit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yes Mamquote:Op woensdag 16 april 2025 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vroeg het toch niet aan jouhouuu![]()
![]()
Bolktrainerquote:Op woensdag 16 april 2025 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
gewichtbolken
op de bolkende band
vrije bolksprongenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
weet trouwens niet of ik het hele model van fok zo oke vind vanuit het beleid erover.
maar oke, het blijft voor mij nog steeds leuk en kunnen die paar tientjes wel tegen aan.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom 3 sterren en niet gewoon schraal 1tje?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef kree het volgende:
weet trouwens niet of ik het hele model van fok zo oke vind vanuit het beleid erover.
maar oke, het blijft voor mij nog steeds leuk en kunnen die paar tientjes wel tegen aan.![]()
Ik ben ook zo'n schrale.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom 3 sterren en niet gewoon schraal 1tje?![]()
omdat voordeliger en omdat ik toch weet dat ik hier nog wel langer rond ga hangen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom 3 sterren en niet gewoon schraal 1tje?
Dat vooral.
kijk gooi ook in een collecte bussen enzo he hier aan de deur of bestel voor 30 euro eten. Oke als ik hier jaar zonder ellendige reclame kan hebben kan posten, tis het voor mij waard.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe bedoel je het model?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef kree het volgende:
maar oke, het blijft voor mij nog steeds leuk en kunnen die paar tientjes wel tegen aan.Well, life can be a riot
Die gast heeft dikke doekoesquote:Op woensdag 16 april 2025 21:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom 3 sterren en niet gewoon schraal 1tje?
dat er wat meer de focus is op inkomsten hebben als wat fok forum in het begin was.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Over de aardappelsquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik eet eigenlijk nooit Jusquote:
Of gekookte aardappelsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou ga het niet laat maken. cursus ochtend en moet ik nog naar bedrijf om nieuwe folie te laten plakken ivm ingebroken in auto. dus ok relaxed dagje dat wel.
en jullie vrij ook zo?Do what you love, love what you do!![]()
Nu je het zegt. Volgens mij is de laatste keer zeker 20 jaar geleden, toen ik nog thuis woonde.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit Jus
Of gekookte aardappels![]()
Ja vroegahquote:Op woensdag 16 april 2025 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Volgens mij is de laatste keer zeker 20 jaar geleden, toen ik nog thuis woonde.
Aardappels groente vlees![]()
Maar ook toen at ik ze bijna nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ooh. Maar dat snap ik ook ergens wel, FOK! is namelijk nu ook groter dan het in het begin was.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
dat er wat meer de focus is op inkomsten hebben als wat fok forum in het begin was.Well, life can be a riot
Ja niet dusquote:Op woensdag 16 april 2025 21:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ooh. Maar dat snap ik ook ergens wel, FOK! is namelijk nu ook groter dan het in het begin was.![]()
jawel ik ook, maar het idee is meer commercieel nu als het in begin was. en snap ik he. goed voor iedereen nieuw niet zo handig, maarja ik doe er te lang al aan meequote:Op woensdag 16 april 2025 21:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ooh. Maar dat snap ik ook ergens wel, FOK! is namelijk nu ook groter dan het in het begin was.Do what you love, love what you do!![]()
Qua leden toch wel ?quote:
Well, life can be a riot
Nee man, in mijn tijd poste je een topic en binnen een minuut had je 20 reacties.quote:
Fok was echt veeeel groter.
Wat ook wel logisch is want toen was het het enige jongerenforum. Nu heb je social media wat afsnoept.![]()
yups dat is wel wat het was iig. nu loopt het ook. maar het is niet meer fok zoals vroeger als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee man, in mijn tijd poste je een topic en binnen een minuut had je 20 reacties.
Fok was echt veeeel groter.Do what you love, love what you do!![]()
Leeft ook niet echt onder de jeugd.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee man, in mijn tijd poste je een topic en binnen een minuut had je 20 reacties.
Wat ook wel logisch is want toen was het het enige jongerenforum. Nu heb je social media wat afsnoept.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het zijn nu allemaal oude lullen die zijn blijven hangen in toenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leeft ook niet echt onder de jeugd.![]()
![]()
Jeugd leeft voor mijn gevoel veel meer op TikTok en Discord tegenwoordig.. Jammerquote:Op woensdag 16 april 2025 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leeft ook niet echt onder de jeugd.Well, life can be a riot
* gebrokenglas verslikt zich in de colaquote:Op woensdag 16 april 2025 21:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het zijn nu allemaal oude lullen die zijn blijven hangen in toen
How can I make this topic about me?![]()
1 schrale ster is genoegquote:Op woensdag 16 april 2025 21:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom 3 sterren en niet gewoon schraal 1tje?![]()
Ooohhh, dan is dat in mijn beleving gewoon anders. Voor mijn gevoel is het niet heel anders dan 10 jaar terug of zoquote:Op woensdag 16 april 2025 21:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ook wel logisch is want toen was het het enige jongerenforum. Nu heb je social media wat afsnoept.Well, life can be a riot
Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het zijn nu allemaal oude lullen die zijn blijven hangen in toen![]()
![]()
Ik spreek dan ook over toen het er net was. Niet 10 jaar terug. 10 jaar terug hadden we al deze layout. Ik bedoel de tijd van dat oerlelijke gele gedrocht.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ooohhh, dan is dat in mijn beleving gewoon anders. Voor mijn gevoel is het niet heel anders dan 10 jaar terug of zo![]()
Ook niet op snapchat.
Kreeg laatst een smsje dat mn 79-jarige moeder zich op snapchat had aangemeld
10-15 jaar geleden was het hier wel echt veel drukker.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ooohhh, dan is dat in mijn beleving gewoon anders. Voor mijn gevoel is het niet heel anders dan 10 jaar terug of zo![]()
Ooh ja dat gele gedrocht herinner ik mij nog welquote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik spreek dan ook over toen het er net was. Niet 10 jaar terug. 10 jaar terug hadden we al deze layout. Ik bedoel de tijd van dat oerlelijke gele gedrocht.Vrij kort nadat ik met mijn eerste account hier registreerde werd het dit.
Well, life can be a riot
Heb het eind 2023 tot midden 2024 heeeeel intens gebruikt. Nu doe ik er vrijwel niks meer meequote:
Well, life can be a riot
O ja die layout was ik al helemaal vergetenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik spreek dan ook over toen het er net was. Niet 10 jaar terug. 10 jaar terug hadden we al deze layout. Ik bedoel de tijd van dat oerlelijke gele gedrocht.![]()
![]()
Japquote:Op woensdag 16 april 2025 21:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jeugd leeft voor mijn gevoel veel meer op TikTok en Discord tegenwoordig.. JammerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ouderdomquote:Op woensdag 16 april 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja die layout was ik al helemaal vergeten![]()
![]()
Ik gebruik het ivm gamen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb het eind 2023 tot midden 2024 heeeeel intens gebruikt. Nu doe ik er vrijwel niks meer meeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook totdat ik naar de nieuwe abo layout ging en terug wilde naar deze. Toen koos ik dus de verkeerde theme en zat ik vast in dat oerlelijke gele ding. Kon niet meer vinden hoe ik terug moest en heb een topic in Feedback moeten openenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja die layout was ik al helemaal vergeten![]()
![]()
Ik ben deze layout zo gewend..... Maakt allemaal niet zoveel uit.
Die nieuwe layout doet geen automatische refresh volgens mij.How can I make this topic about me?![]()
Nee daar had ik ook last van. Niet werkbaar nog.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben deze layout zo gewend..... Maakt allemaal niet zoveel it.
Die nieuwe layout doet geen automatische refresh volgens mij.![]()
Ik gebruikte het vanwege gamen, videobellen met ex en een discordserver waar ik in zat.quote:
Slinger het nu 1x per week aan om te kijken of er nieuwe berichten in m'n server zijn en verder is't wel prima
Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3269 / +121 / +239 / 6817 / 7608
2. Dr.Mikey / 649 / +12 / +12 / 451 / 648
3. Moeraskat / 629 / +41 / +13 / 1778 / 2105
4. _UserName_ / 512 / +0 / +190 / 326 / 465
5. KillemWieft / 478 / +33 / +28 / 309 / 469
6. Bally-b / 438 / +98 / +0 / 154 / 226
7. hemarookworst / 364 / +33 / +35 / 756 / 969
8. gebrokenglas / 340 / +15 / +0 / 1217 / 1488
9. loveislikeakiss / 331 / +66 / +52 / 1375 / 1619
10. HappyCharly / 293 / +24 / +3 / 1001 / 1189
11. Lovely / 290 / +3 / +0 / 1730 / 2044
12. devzero / 257 / +0 / +2 / 244 / 321
13. Fogel / 231 / +12 / +7 / 633 / 827
14. Pinnenmutske / 231 / +6 / +7 / 223 / 313
15. StevenHyde / 221 / +9 / +3 / 1114 / 1353
16. Soury / 211 / +1 / +12 / 193 / 277
17. mario390 / 200 / +54 / +0 / 18 / 54
18. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
19. greysbones / 162 / +8 / +5 / 1310 / 1408
20. aeque / 156 / +2 / +6 / 584 / 689SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heb die nieuwe geprobeerd maar je kreeg steeds zo'n irritante ventilator in beeld bij het refreshen, dus ben weer terug naar de 'oude' gegaan. Ook wat rustiger voor de ogen, word oudquote:Op woensdag 16 april 2025 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben deze layout zo gewend..... Maakt allemaal niet zoveel uit.
Die nieuwe layout doet geen automatische refresh volgens mij.![]()
![]()
Oh.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik gebruikte het vanwege gamen, videobellen met ex en een discordserver waar ik in zat.
Slinger het nu 1x per week aan om te kijken of er nieuwe berichten in m'n server zijn en verder is't wel prima
Ik ookquote:Op woensdag 16 april 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
Posten jullie hier ook echt voor die punten? Ik kom gewoon langs voor de gezelligheid![]()
![]()
Ik allebei inmiddels. Ik zocht een snellere sc, en toen kwam ik achter de punten, ik vind het allebei leukquote:Op woensdag 16 april 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
Posten jullie hier ook echt voor die punten? Ik kom gewoon langs voor de gezelligheidWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zijn hier punten dan?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
Posten jullie hier ook echt voor die punten? Ik kom gewoon langs voor de gezelligheid![]()
![]()
Nee. 's ochtends wel eens, als het rustig is, maar verder boeit het mij niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
Posten jullie hier ook echt voor die punten? Ik kom gewoon langs voor de gezelligheid
Hoewel, als je hoog in de lijst staat is dat stiekem wel leuk.
Ik post hier ook alleen maar voor de leuke gesprekken (vooral in de avond, overdag is er meer spel)quote:Op woensdag 16 april 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
Posten jullie hier ook echt voor die punten? Ik kom gewoon langs voor de gezelligheidWell, life can be a riot
Wel leuk trouwens dat je hier ook af en toe komt buurtenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
![]()
De sc gaat hier lekker rap idd.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik allebei inmiddels. Ik zocht een snellere sc, en toen kwam ik achter de punten, ik vind het allebei leuk
De ONZ SC of die van 40+ gaat echt heel wat langzamer.How can I make this topic about me?![]()
Ja vind wat snellere SC's wel leukquote:Op woensdag 16 april 2025 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel leuk trouwens dat je hier ook af en toe komt buurten![]()
![]()
In KAA is een SC waar er volgens mij meerdere jaren over 1 topic wordt gedaan. Dat is met recht een Slow Chatquote:Op woensdag 16 april 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De sc gaat hier lekker rap idd.
De ONZ SC of die van 40+ gaat echt heel wat langzamer.![]()
![]()
Maar daar kom ik niet. Ik heb al jaren dezelfde sc’s.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De ONZ SC of die van 40+ gaat echt heel wat langzamer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo danquote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In KAA is een SC waar er volgens mij meerdere jaren over 1 topic wordt gedaan. Dat is met recht een Slow Chat![]()
![]()
Nou, soms komen hier best interessante dingen voorbij wel.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
En dit schijnt volgens sommigen marginaal interessanter te zijn dan KSC en anderen!How can I make this topic about me?![]()
"» Er is al 430 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren."quote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In KAA is een SC waar er volgens mij meerdere jaren over 1 topic wordt gedaan. Dat is met recht een Slow ChatHow can I make this topic about me?![]()
Smiley diarreequote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, soms komen hier best interessante dingen voorbij wel.![]()
![]()
Sowieso!quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, soms komen hier best interessante dingen voorbij wel.Maar je weet van wie het komt!
![]()
![]()
KSC is volgens mij wel meer echt onderwerp gericht. Daar gaat het vaak echt specifiek over een onderwerp waar men zo in rolt.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, soms komen hier best interessante dingen voorbij wel.
Hier is't vooral echt te doen om punten overdag en slap ouwehoeren later op de avond. En dan komt er hier iemand meeuwengedrag vertonen tussendoor waardoor het hele klerezooitje meteen ontregelt is
Well, life can be a riot
ontregeldquote:Op woensdag 16 april 2025 21:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
KSC is volgens mij wel meer echt onderwerp gericht. Daar gaat het vaak echt specifiek over een onderwerp waar men zo in rolt.
Hier is't vooral echt slap ouwehoeren. En dan komt er hier iemand meeuwengedrag vertonen tussendoor waardoor het hele klerezooitje meteen ontregelt is
met een dHow can I make this topic about me?![]()
nauw ehn.quote:Well, life can be a riot
Dit is dan ook geen SCquote:Op woensdag 16 april 2025 21:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
KSC is volgens mij wel meer echt onderwerp gericht. Daar gaat het vaak echt specifiek over een onderwerp waar men zo in rolt.
Hier is't vooral echt te doen om punten overdag en slap ouwehoeren later op de avond. En dan komt er hier iemand meeuwengedrag vertonen tussendoor waardoor het hele klerezooitje meteen ontregelt is![]()
![]()
Oh jaquote:Op woensdag 16 april 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou jij had eens kritiek op een taalfout van mij
Well, life can be a riot
Ik lust eigenlijk geen koffie en post er ookquote:Op woensdag 16 april 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar ze trouwens zelden koffie drinken....![]()
![]()
BOLKquote:
Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk geen koffie en post er ook
Ja togggquote:Op woensdag 16 april 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is DTS, lekker punten pakken.![]()
Staat toch voor kut slowchat?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar ze trouwens zelden koffie drinken....Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb ook thee hoor.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk geen koffie en post er ook
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De ONZ SC of die van 40+ gaat echt heel wat langzamer.quote:
Smile, it's free therapy.![]()
Dat dusquote:Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet wat sommigen denken
Smile, it's free therapy.![]()
Dit is ook eerder een fc.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Als mensen hier willen SCen en verder de bolkers en puntenscoorders niet tot last zijn, lekker laten doen toch?Iedereen tevreden. Daarom was ik ook zo specifiek over "laat in de avond" dan gaat naar mijn idee het spelelement wat meer naar de achtergrond en is er meer "ruimte" voor slowchatten.
Well, life can be a riot
Hier kan idd van alles, maar het is en blijft een spelquote:Op woensdag 16 april 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
Als mensen hier willen SCen en verder de bolkers en puntenscoorders niet tot last zijn, lekker laten doen toch?Iedereen tevreden. Daarom was ik ook zo specifiek over "laat in de avond" dan gaat naar mijn idee het spelelement wat meer naar de achtergrond en is er meer "ruimte" voor slowchatten.
![]()
![]()
Mij was dat hele spelelement nog niet echt opgevallen, maar kwam ook vooral 's avonds eens binnenwaaien de laatste dagen. Misschien daarom.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
Volgens mij doen maar 2 mensen het voor het spelelement.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jij bent neutraalquote:Op woensdag 16 april 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mij was dat hele spelelement nog niet echt opgevallen, maar kwam ook vooral 's avonds eens binnenwaaien de laatste dagen. Misschien daarom.![]()
![]()
![]()
De rest gelooft er niet meer inquote:Op woensdag 16 april 2025 21:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij doen maar 2 mensen het voor het spelelement.![]()
![]()
Ja de vertraging is wat te groot om de juiste mensen te targetten
En die 2e tegen beter weten in.quote:
quote:
Well, life can be a riot
Zou kunnenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mij was dat hele spelelement nog niet echt opgevallen, maar kwam ook vooral 's avonds eens binnenwaaien de laatste dagen. Misschien daarom.
Hehe preciesquote:![]()
Maar er doen er wel veel meer mee voor het spelelement, maar alleen niet voor de winst.![]()
En wat is de prijs als je wint?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hehe precies![]()
Maar er doen er wel veel meer mee voor het spelelement, maar alleen niet voor de winst.![]()
![]()
Het zit je niet mee he?quote:
In het geval van Justin wordt de 100e jubileum ronde hernoemd naar het JustinK spel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ToTgod!quote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
En dit schijnt volgens sommigen marginaal interessanter te zijn dan KSC en anderen!
Lukt jou dat ook?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Kangoeroe klaar, tijd voor meeuwengedrag
[ afbeelding ]
Nou de loopband kan niet fysiek omhoogWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Optillenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nou de loopband kan niet fysiek omhoogOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wel omlaag?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nou de loopband kan niet fysiek omhoog![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nou de loopband kan niet fysiek omhoog
Iemand zei dat toch laatst hier. Maar ik zie dat dit niet kan. HelaasWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kom jij dat even doen dan?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Schuin omhoog, zodat het lijkt alsof je tegen een helling op loopt?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand zei dat toch laatst hier. Maar ik zie dat dit niet kan. HelaasI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat was ik waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand zei dat toch laatst hier. Maar ik zie dat dit niet kan. HelaasHow can I make this topic about me?![]()
Ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Schuin omhoog, zodat het lijkt alsof je tegen een helling op loopt?How can I make this topic about me?![]()
Jaquote:Op woensdag 16 april 2025 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Schuin omhoog, zodat het lijkt alsof je tegen een helling op loopt?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook nietquote:Op woensdag 16 april 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien staat er ergens een loopband schuin?heb echt nog nooit gezien dat die dingen omhoog gaan. En als ik ernaar kijk, zie ik ook niet echt een geschikt systeem daar voor
maar maakt niet uit, ik vind de loopband niet zo leuk
Wat vind je wel leuk? Roeien?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook nietheb echt nog nooit gezien dat die dingen omhoog gaan. En als ik ernaar kijk, zie ik ook niet echt een geschikt systeem daar voor
Ik doe altijd de 2000 meter op die dingen.How can I make this topic about me?![]()
Vindt de loopband jou wel leuk?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook nietheb echt nog nooit gezien dat die dingen omhoog gaan. En als ik ernaar kijk, zie ik ook niet echt een geschikt systeem daar voor
![]()
Ja roeien. Maar ik doe de band ook gewoon braaf.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat vind je wel leuk? Roeien?
Ik doe altijd de 2000 meter op die dingen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja roeien. Maar ik doe de band ook gewoon braaf.
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan gaat hij inderdaad fysiek omhoogJij hangt hier de fitgirl uit.quote:
Bij de sportschool waar ik kom kunnen ze toch echt omhoog.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, bij de mijne ook.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij de sportschool waar ik kom kunnen ze toch echt omhoog.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: