SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 16-04-2025 20:46:45 ]![]()
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank godThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet niet of dat mag van @Moeraskatquote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd naar de bijbehorende pica voor de OP![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank god![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank god
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zal haar de groeten doen Greys!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 16 april 2025 19:02 schreef maily het volgende:
[..]
Zou onze @:-Spring daar nog wat van kunnen maken?
CRE / [Taxidermie #5] -Spring is blij met een dooie mus![]()
![]()
Ze gaat nu naar 1 hier in het dorpquote:
Daar kun je in met een barcode
Is verder niemand
Ik vind het wat apartThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen vriend?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank god
DMs incoming
Van wat ik hoor is oma zijn best leuk!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ze heeft 2 relaties gehad beide 2 jaarquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen vriend?
DMs incoming
Van wat ik hoor is oma zijn best leuk!
Lekker even van alles voor zichzelf doen
Heel erg goed voor haarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
groot gelijk hoor!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft 2 relaties gehad beide 2 jaar
Heel erg goed voor haar
lekker jong zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd naar de bijbehorende pica voor de OP![]()
![]()
Preciesquote:
Zonder gezeur lekker je eigen ding doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oooh dus je bent al wel schoonmoeder geweestquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft 2 relaties gehad beide 2 jaar
Heel erg goed voor haar
Ik dacht even dat je je kleine meisje nog niet met een partner wilde zien (ook al is ze al 20)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 16 april 2025 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh dus je bent al wel schoonmoeder geweest
Ik dacht even dat je je kleine meisje nog niet met een partner wilde zien (ook al is ze al 20)
Als ze iemand vindt die haar gelukkig maakt is het primaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan ook als je al wat ouder bentquote:Op woensdag 16 april 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Zonder gezeur lekker je eigen ding doen
Ik lig lekker in bed
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goed genoeg!quote:
Ik altijd maar denken dat greysie grijs is
Jemig. Pppfffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Spring:W jij hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen haar bottenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed genoeg!
Ik altijd maar denken dat greysie grijs is![]()
![]()
Hey KWquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar uit?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vandaag een paar grijze haren uitgetrokken![]()
The ghost whisperer op tv aan en lekker wegdoezelemIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Luguber wel...quote:
De deur dichthouden terwijl je moeder nog binnen is!? Psychopaat.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hier ookquote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaat nu naar 1 hier in het dorp
Daar kun je in met een barcode
Is verder niemand
Ik vind het wat apartWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben blondquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed genoeg!
Ik altijd maar denken dat greysie grijs is
Dat weet je trouwens
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kreeeeequote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef kree het volgende:
hoi oja abo afgelopen, gelijk weer niet te doen hier
Heb je de afgelopen weken gemist man
Vind het hier zonder abbo prima te doen overigens.Well, life can be a riot
nou was er nog begin deze week wel. haha maar die heb je ff gemist danquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kreeeee
Heb je de afgelopen weken gemist man
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, was flauwe grapquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben blond
Dat weet je trouwens
Hey zomaar door de weeksquote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef kree het volgende:
eerst maar abo doen, want dit is geen doen zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Scheelt dat jus zei dat je daar in de buurt woontquote:
En hij woont 2 uur van mij
Nee die advertenties zijn echt vervelend jaquote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef kree het volgende:
eerst maar abo doen, want dit is geen doen zo.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja denk het. Post sowieso eigenlijk overdag helemaal niet meer in DTS, en de weekenden ben ik ook meer bezig met andere zaken. Begint wat meer naar achteren te schuivenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
nou was er nog begin deze week wel. haha maar die heb je ff gemist dan
Well, life can be a riot
2uur kruipenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Scheelt dat jus zei dat je daar in de buurt woont
En hij woont 2 uur van mijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
bij mij ook maar blijft altijd leuk om ff te kletsen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja denk het. Post sowieso eigenlijk overdag helemaal niet meer in DTS, en de weekenden ben ik ook meer bezig met andere zaken. Begint wat meer naar achteren te schuiven
Nu ben ik hard opzoek aar waar die link zit om abo te verlengen ....Do what you love, love what you do!![]()
Ongezelligquote:Op woensdag 16 april 2025 20:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja denk het. Post sowieso eigenlijk overdag helemaal niet meer in DTS, en de weekenden ben ik ook meer bezig met andere zaken. Begint wat meer naar achteren te schuiven
Er staat hier een chick op de loopband, tv te kijken op haar telefoon. Met geluid aan. Van die krijsende kinderfilm stemmen
Jij staat te fokkenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
Er staat hier een chick op de loopband, tv te kijken op haar telefoon. Met geluid aan. Van die krijsende kinderfilm stemmen
Ja het is hartstikke gezellig om af en toe wat te ouwehoeren.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
bij mij ook maar blijft altijd leuk om ff te kletsen.
Nu ben ik hard opzoek aar waar die link zit om abo te verlengen ....Well, life can be a riot
Ja sorryquote:Het leven gebeurt nu het warmer word wat meer geloof ik
Well, life can be a riot
Dat maakt dus geen geluid hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
haha jullie kunnen vast ff helpen, want niet duidelijk, waar is de link of menu om abo te verlengen?Do what you love, love what you do!![]()
https://fok.nl/shop/new/abo/quote:Op woensdag 16 april 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
bij mij ook maar blijft altijd leuk om ff te kletsen.
Nu ben ik hard opzoek aar waar die link zit om abo te verlengen ....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Logisch! Lekker doen!quote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja sorryHet leven gebeurt nu het warmer word wat meer geloof ik
Onderaanquote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef kree het volgende:
haha jullie kunnen vast ff helpen, want niet duidelijk, waar is de link of menu om abo te verlengen?![]()
haha daarquote:
Thanks. hij is niet heel duidelijk trouwens als je even zoekt.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar het voelt ook wel gek om niet meer zo geïnvesteerd te zijn in mensen waar je heel veel mee praattequote:Ook al ken je ze niet IRL.
Well, life can be a riot
Ja hoor nu staat ze kei hard te lachen
whut?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar het voelt ook wel gek om niet meer zo geïnvesteerd te zijn in mensen waar je heel veel mee praatteOok al ken je ze niet IRL.
![]()
Vernederlandstststquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oke opgelost weer met abo, toch is het het nog wel waard moet ik zeggen.
Onder het typevak links zie ze abonnement staan daar kan je op klikkenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
haha daar
Thanks. hij is niet heel duidelijk trouwens als je even zoekt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las hier ook een nws kopquote:
Die influencer had vernederlandst
Voor sommigen welquote:Op woensdag 16 april 2025 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is naar de sportschool gaan codetaal voor keihard FOK!ken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 16 april 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik las hier ook een nws kop
Trouwens als je op het sterretje naast je naam klikt kom je ook bij het abo veldquote:Op woensdag 16 april 2025 21:03 schreef kree het volgende:
oke opgelost weer met abo, toch is het het nog wel waard moet ik zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja zie het nu, was niet de eerste waar ik zocht trouwens. meer in profiel of settings ofzo dacht ik.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder het typevak links zie ze abonnement staan daar kan je op klikken
maar gelukt. thanks voor de hulp.Do what you love, love what you do!![]()
Hoppa drie sterrenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je spreekt hier toch best veel mensen, sommige wat meer dan anderen. Als je dat dan opeens niet meer, of minder doet is dat toch gekkig.quote:Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik las hier ook een nws kop
Well, life can be a riot
jullie gezellig genoeg om wat meer mee te kletsen dus zeg maarquote:
investeren is niet hetzelfde als interesserenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je spreekt hier toch best veel mensen, sommige wat meer dan anderen. Als je dat dan opeens niet meer, of minder doet is dat toch gekkig.![]()
![]()
Nou leuk, waarom heb je voor drie gekozen?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
jullie gezellig genoeg om wat meer mee te kletsen dus zeg maarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Omdat jij dat ook hebt natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou leuk, waarom heb je voor drie gekozen?![]()
Eh oh eh...quote:Op woensdag 16 april 2025 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
investeren is niet hetzelfde als interesserenIk bedoelde ook interesseren
Maar tot op zekere hoogte klopt investeren ook wel ergens, want je spendeert wel tijd op een forum met anderen.Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: