SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 16-04-2025 20:46:45 ]![]()
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank godThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet niet of dat mag van @Moeraskatquote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd naar de bijbehorende pica voor de OP![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank god![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank god
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zal haar de groeten doen Greys!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 16 april 2025 19:02 schreef maily het volgende:
[..]
Zou onze @:-Spring daar nog wat van kunnen maken?
CRE / [Taxidermie #5] -Spring is blij met een dooie mus![]()
![]()
Ze gaat nu naar 1 hier in het dorpquote:
Daar kun je in met een barcode
Is verder niemand
Ik vind het wat apartThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen vriend?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank god
DMs incoming
Van wat ik hoor is oma zijn best leuk!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ze heeft 2 relaties gehad beide 2 jaarquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen vriend?
DMs incoming
Van wat ik hoor is oma zijn best leuk!
Lekker even van alles voor zichzelf doen
Heel erg goed voor haarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
groot gelijk hoor!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft 2 relaties gehad beide 2 jaar
Heel erg goed voor haar
lekker jong zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd naar de bijbehorende pica voor de OP![]()
![]()
Preciesquote:
Zonder gezeur lekker je eigen ding doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oooh dus je bent al wel schoonmoeder geweestquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft 2 relaties gehad beide 2 jaar
Heel erg goed voor haar
Ik dacht even dat je je kleine meisje nog niet met een partner wilde zien (ook al is ze al 20)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 16 april 2025 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh dus je bent al wel schoonmoeder geweest
Ik dacht even dat je je kleine meisje nog niet met een partner wilde zien (ook al is ze al 20)
Als ze iemand vindt die haar gelukkig maakt is het primaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan ook als je al wat ouder bentquote:Op woensdag 16 april 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Zonder gezeur lekker je eigen ding doen
Ik lig lekker in bed
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goed genoeg!quote:
Ik altijd maar denken dat greysie grijs is
Jemig. Pppfffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Spring:W jij hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen haar bottenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed genoeg!
Ik altijd maar denken dat greysie grijs is![]()
![]()
Hey KWquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar uit?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vandaag een paar grijze haren uitgetrokken![]()
The ghost whisperer op tv aan en lekker wegdoezelemIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Luguber wel...quote:
De deur dichthouden terwijl je moeder nog binnen is!? Psychopaat.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hier ookquote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaat nu naar 1 hier in het dorp
Daar kun je in met een barcode
Is verder niemand
Ik vind het wat apartWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben blondquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed genoeg!
Ik altijd maar denken dat greysie grijs is
Dat weet je trouwens
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kreeeeequote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef kree het volgende:
hoi oja abo afgelopen, gelijk weer niet te doen hier
Heb je de afgelopen weken gemist man
Vind het hier zonder abbo prima te doen overigens.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
nou was er nog begin deze week wel. haha maar die heb je ff gemist danquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kreeeee
Heb je de afgelopen weken gemist man
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, was flauwe grapquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben blond
Dat weet je trouwens
Hey zomaar door de weeksquote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef kree het volgende:
eerst maar abo doen, want dit is geen doen zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: