Nou wel wat langer dan 1.5 week hoorquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is altijd maar zo'n korte periode he. Anderhalve week ofzo dat het echt op zijn mooist en meest vol is, en dan begint alle bloesem idd alweer te vallen.
Edit, hier begint de oleander nu langzaam in bloei te raken. Ook super mooi, geeft alleen erg veel zooi want ook hier flikkeren al die bloemblaadjes op gegeven moment op de grond, je tuin in.
Oh beterquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou wel wat langer dan 1.5 week hoorin maart waren ze al flink in de bloei hier en eigenlijk nu pas gaan er wat blaadjes vallen..
Gelukkig andersquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh beterik herinner me dat het altijd maar (voor mijn idee) echt anderhalf max 2 weken echt mooi vol was, en dat de aftakeling dan al begon in te zetten.
Dit. Bijna 2 maanden en nog is alles vol en prachtig.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou wel wat langer dan 1.5 week hoorin maart waren ze al flink in de bloei hier en eigenlijk nu pas gaan er wat blaadjes vallen..
LEUGENSquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hebben daar überhaupt wel mooie dikke bloemen aan gezeten?quote:
Verschilt hier wel heel erg per boom. Maar ik vind wel dat ze langer mogen bloeien. Rhododendrons ook. Max 2/3 weken en het is alweer klaarquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben daar überhaupt wel mooie dikke bloemen aan gezeten?Veel harde regen gehad?
Hier overal de dikste mooie bloesems die je je maar kunt voorstellen.
Die is echt zielig? Die boom heeft giga dorst lijkt hetquote:
Heb je die foto met een aardappel genomen?quote:
Bewust wazig gemaakt anders gaan mensen 1000x enhancen en uit het serienummer van de prullenbak mijn straat doxxen. #csiquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb je die foto met een aardappel genomen?
Ha! Ik weet nu waar je huis woont!!! Ik stap zo in de auto en ben over plusminus 35 uur bij je!!!quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bewust wazig gemaakt anders gaan mensen 1000x enhancen en uit het serienummer van de prullenbak mijn straat doxxen. #csi
Dan is het rond de 16 graden, dat is geen herfst en ook geen kou. Wat een sensatiezoeker weer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:36 schreef INViCTuS het volgende:
De grillen van het voorjaar. Eerst lekker maken met aangename temperaturen en zon om vervolgens weer de herfst te laten retourneren met kou
[ x ]
Pluim midden stond op 12-14. Maar de Bilt is altijd al een buitenbeentje geweestquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan is het rond de 16 graden, dat is geen herfst en ook geen kou. Wat een sensatiezoeker weer.
Volgens mij is dit in Schoonebeek. Alhoewel ik wel getwijfeld heb aan de SportSingel in Bantquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bewust wazig gemaakt anders gaan mensen 1000x enhancen en uit het serienummer van de prullenbak mijn straat doxxen. #csi
Omdat ze ¨experimenteren´ met geo-engineering . Is de laatste paar jaar al het geval.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:36 schreef INViCTuS het volgende:
De grillen van het voorjaar. Eerst lekker maken met aangename temperaturen en zon om vervolgens weer de herfst te laten retourneren met kou
[ x ]
Waarom mag jij hier nog posten eigenlijk..?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ze ¨experimenteren´ met geo-engineering . Is de laatste paar jaar al het geval.
Terug naar BNW jij, wappie!quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ze ¨experimenteren´ met geo-engineering . Is de laatste paar jaar al het geval.
Ken wel iemand die Geo heet. Zal hem eens vragen danquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Echt? Hier stralend en duidelijk warmer dan de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Hier blijft het bewolkt en koud vandaag, brrrr.
10-11 graden inderdaad in de oostelijke helft, terwijl mijn iPhone weer app 16 aangeeft. Wordt een matige Koningsnacht zo..quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Hier blijft het bewolkt en koud vandaag, brrrr.
hier in het oosten ook, hoor. gewoon fris en grijsquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Hier stralend en duidelijk warmer dan de afgelopen dagen.
Ik was net met jas aan kort in de tuin bezig. Had bijna een koelvestje nodig.
Zo te zien komt de zon echt morgen pas, de wolkenradar laat niet echt vooruitgang zien. Het blijft hangen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
10-11 graden inderdaad in de oostelijke helft, terwijl mijn iPhone weer app 16 aangeeft. Wordt een matige Koningsnacht zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |