abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2025 @ 20:30:42 #151
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217396083
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb jij een verklaring, iedere gok is as good as mine, waarom de slachtoffers voornamelijk vrouwen en kinderen zijn. En niet de mannen?
Er zijn meer vrouwen en kinderen dan mannen. Dit is in elk land zo. Je bent geen enkele onevenredigheid op het spoor zonder specifiekere cijfers te gebruiken.
Antifa
pi_217396089
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:26 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb je enig idee of vrouwen en kinderen in die tunnels mogen schuilen? Of is dat verboden gebied voor ze?
Geen idee. Daar is zover ik weet niet zoveel over bekend en volgens mij hebben wij een te geromantiseerd beeld bij de tunnels en de faciliteiten daar. Maar als iemand 't weet is het @Qarrad
  donderdag 17 april 2025 @ 20:33:21 #153
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217396113
Samenleving bestaat uit:

Jongetje/Meisje (J/M)
Kind/Volwassen (K/V)

Je bent enkel een man als je 18+ én jongetje bent. In alle andere combinaties dus niet.

ZoUDeN zE nIEt iN tUnNeLS mOGeN.

[ Bericht 20% gewijzigd door sp3c op 17-04-2025 20:38:40 ]
Antifa
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 20:34:44 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217396127
PrAAt NiEt zO rAAr jOH iS MEgaIrrItant
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 20:36:32 #155
236264 crew  capricia
pi_217396146
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:33 schreef VoMy het volgende:
Samenleving bestaat uit:

Jongetje/Meisje (J/M)
Kind/Volwassen (K/V)

Je bent enkel een man als je 18+ én jongetje bent. In alle andere combinaties dus niet.

ZoUDeN zE nIEt iN tUnNeLS mOGeN.
Nou, vertel maar. Mogen vrouwen en kinderen ook in die tunnels schuilen? Of liggen de prioriteiten wellicht anders?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 17 april 2025 @ 20:37:57 #156
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217396157
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Geen idee. Daar is zover ik weet niet zoveel over bekend en volgens mij hebben wij een te geromantiseerd beeld bij de tunnels en de faciliteiten daar. Maar als iemand 't weet is het @:qarrad
Er zijn duizenden mensen die daar natuurlijk meer vanaf weten. Alleen die zitten niet allemaal op dit forum.
Antifa
pi_217396188
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:32 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het is inderdaad buitengewoon tragisch maar het is ook buitengewoon makkelijk om vanuit je veilige zolderkamer voor te stellen dat ze Israël dankbaar zouden moeten zijn.
Ad hominem.

Ga nou gewoon eens op de inhoud in.
pi_217396190
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Kinderen zijn vaker buiten en vrouwen vaker binnen. Mannen zitten in de tunnels / zijn aan het werk en misschien zijn de kantoren op plekken buiten de gevechtszone.

Mannen weten misschien ook beter hoe ze dekking moeten zoeken.

Wat mogelijke hypotheses.
Dat zou net raar zijn, dat die vrouwen omkomen terwijl ze net veilig binnen zitten.

Er zijn toch al heel wat artikelen over de tactieken geschreven en hoe bijvoorbeeld AI een rol speelt. Daar wordt toch uitvoerig beschreven hoe de aanvallen snachts zijn, waar door haast en prioriteit veel controles niet of nauwelijks plaatsvinden. En aan de ene kant is daar moeilijk iets van te vinden want het is zoals HR stelt dat de lijn tussen Palestijn en Hamas dun is, dat maakt de hoeveelheid collateral damage ook steeds ruimer wordt.
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 20:41:25 #159
236264 crew  capricia
pi_217396200
Ander vraagje: waarom zijn die kinderen die binnen gebracht worden in zo'n ziekenhuis door hun vaders, zo ondervoed maar de vaders/mannen zelf niet?
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 17 april 2025 @ 20:48:18 #160
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217396288
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:36 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou, vertel maar. Mogen vrouwen en kinderen ook in die tunnels schuilen? Of liggen de prioriteiten wellicht anders?
Er zijn meer vrouwen en kinderen dan dat er mannen zijn. Je hebt niet aangetoond dat de verhoudingen niet evenredig zijn, of waarom je dat überhaupt zou verwachten. Waarom zouden er niet juist meer mannen gedood moeten worden dan evenredig te verwachten was? En waarom zou dat niet zo zijn? En als dat niet ,o is, wat zegt dat dan over de inzet van geweld door Israël, als ze er vooral de verkeerde mensen mee raken?

Dit zijn allemaal logischere vragen om eerst te stellen en uit te zoeken - en daarnaast voor de derde keer een weerlegging van je ""geweldige vondst"" over evenredigheid die dua geen vondat is - die je allemaal niet stelt en allemaal gaat negeren.

Israël gedraagd zich als het hedendaagse equivalent van Nazi-Duitsland. Waarom doden ze dan vrouwen en kinderen? Omdat ze zoveel mogelijk Palestijnen willen doden, en daar zitten nou eenmaal veel vrouwen en kinderen tussen. Zo werken genocides. Zo,opgelost.

Ga nu maar weer ergens boven janken over een crewbash.
Antifa
  donderdag 17 april 2025 @ 20:49:20 #161
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217396302
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:41 schreef capricia het volgende:
Ander vraagje: waarom zijn die kinderen die binnen gebracht worden in zo'n ziekenhuis door hun vaders, zo ondervoed maar de vaders/mannen zelf niet?
Dit is een uitstekende vraag, dit contrast is mij ook al eerder opgevallen.

In de Palestijnse samenleving kun je het zelfs niet uitsluiten dat kinderen uitgehongerd worden voor propagandadoeleinden. In normale omstandigheden is het namelijk zo dat ouders er alles zullen aandoen om hun kinderen in leven te houden en dus het laatste stukje brood of wat dan ook bij de kinderen naar binnen te werken, dat is een natuurlijke impuls als ouder.

Bij de NOS kwam men vorig jaar al eens met een tranentrekker van een ondervoed kind met een hele gezonde moeder (video) toen bleek dat er vooral voedsel uit blik beschikbaar was en het kind dat schijnbaar niet wilde eten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 17 april 2025 @ 20:49:39 #162
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217396309
quote:
Bron met cijfermatige onderbouwing dat dit het geval is.
Antifa
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 20:50:41 #163
236264 crew  capricia
pi_217396323
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:48 schreef VoMy het volgende:

[..]

Alles okay met je?
Ik begrijp niet helemaal waarom je het zo persoonlijk maakt.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 20:50:52 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217396326
quote:

[..]
Er zijn meer vrouwen en kinderen dan dat er mannen zijn. Je hebt niet aangetoond dat de verhoudingen niet evenredig zijn, of waarom je dat überhaupt zou verwachten. Waarom zouden er niet juist meer mannen gedood moeten worden dan evenredig te verwachten was? En waarom zou dat niet zo zijn? En als dat niet ,o is, wat zegt dat dan over de inzet van geweld door Israël, als ze er vooral de verkeerde mensen mee raken?

Dit zijn allemaal logischere vragen om eerst te stellen en uit te zoeken - en daarnaast voor de derde keer een weerlegging van je ""geweldige vondst"" over evenredigheid die dua geen vondat is - die je allemaal niet stelt en allemaal gaat negeren.

Israël gedraagd zich als het hedendaagse equivalent van Nazi-Duitsland. Waarom doden ze dan vrouwen en kinderen? Omdat ze zoveel mogelijk Palestijnen willen doden, en daar zitten nou eenmaal veel vrouwen en kinderen tussen. Zo werken genocides. Zo,opgelost.

Zit je stringetje te strak ofzo?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:52:13 #165
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217396360
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat zou net raar zijn, dat die vrouwen omkomen terwijl ze net veilig binnen zitten.

Er zijn toch al heel wat artikelen over de tactieken geschreven en hoe bijvoorbeeld AI een rol speelt. Daar wordt toch uitvoerig beschreven hoe de aanvallen snachts zijn, waar door haast en prioriteit veel controles niet of nauwelijks plaatsvinden. En aan de ene kant is daar moeilijk iets van te vinden want het is zoals HR stelt dat de lijn tussen Palestijn en Hamas dun is, dat maakt de hoeveelheid collateral damage ook steeds ruimer wordt.
Wie zegt dat je binnen veilig bent? Gebouwen die instorten, secundaire explosies etc.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:52:37 #166
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217396368
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Alles okay met je?
Ik begrijp niet helemaal waarom je het zo persoonlijk maakt.
Wat is er persoonlijk aan?
Antifa
  donderdag 17 april 2025 @ 20:53:09 #167
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217396372
quote:

[..]

Mensen zoals jij maken een discussie over dit toch al beladen onderwerp onmogelijk. Je hoeft het conflict niet hierheen te halen.
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 20:53:25 #168
236264 crew  capricia
pi_217396376
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:49 schreef VoMy het volgende:

[..]
Bron met cijfermatige onderbouwing dat dit het geval is.
Nou, het NOS bericht gaat over ondervoede kinderen. Niet over ondervoede mannen of vrouwen die binnen gebracht worden.
Een foto van een mager jongetje wat door zijn vader binnen gebracht wordt in het artikel.
Dat geeft toch te denken?

Duizenden kinderen in ziekenhuis om acute ondervoeding in Gaza na blokkade - https://nos.nl/l/2563556
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 17 april 2025 @ 20:54:37 #169
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217396390
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou, het NOS bericht gaat over ondervoede kinderen.
Dus? Wat bewijst dat dan?
Antifa
pi_217396400
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb jij een verklaring, iedere gok is as good as mine, waarom de slachtoffers voornamelijk vrouwen en kinderen zijn. En niet de mannen?
Laten we het erop houden dat de uitkomst van de Titanic ramp iets anders geweest zou zijn.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 20:56:10 #171
236264 crew  capricia
pi_217396405
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:52 schreef VoMy het volgende:

[..]
Wat is er persoonlijk aan?
Je opmerking over 'boven janken' geeft toch de indruk dat je de paar posts van mij hier nogal persoonlijk opvat.
Dat is niet nodig, Wmb.
Ik zit er zelf niet zo emotioneel in.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 17 april 2025 @ 20:57:12 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217396416
quote:

[..]

Je projecteert hier natuurlijk.

De Palestijnse samenleving is met afstand dé samenleving die het meest weg heeft van Nazi-Duitsland sinds de Holocaust. Als jonge kinderen al opscheppen over hoe ze Joden haten en klaar zijn om deze neer te steken of te overrijden met een auto, dan heb je te maken met een totaal verdorven samenleving waar Hitler trots op zou zijn. Het was trouwens ook niet zomaar dat de nazi's tijdens de Tweede Wereldoorlog uitstekende banden onderhielden met de Palestijnen waaronder leider Amin al-Husseini.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217396420
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Je opmerking over 'boven janken' geeft toch de indruk dat je de paar posts van mij hier nogal persoonlijk opvat.
Dat is niet nodig, Wmb.
Ik zit er zelf niet zo emotioneel in.
Het is allemaal wat heftig voor hem.
pi_217396430
quote:
Dat was mij niet opgevallen, maar ik zie die smerig beelden ook maar zelden

Als ik naar de kinderen hier in de buurt kijk, tussen de 3 en 10, dan kan een conclusie zijn dat de ouders, waaronder ik, de kinderen te weinig eten geven. Een rug waar je ribben kan tellen is niet uitzonderlijk
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 20:57:49 #175
236264 crew  capricia
pi_217396431
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:54 schreef VoMy het volgende:

[..]
Dus? Wat bewijst dat dan?
Ik vind het opmerkelijk dat de vader een gezond gewicht heeft, en het kind met ondervoeding opgenomen moet worden. Jij niet?
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')