abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217421180
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 14:20 schreef Jaco078 het volgende:
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat als ik mijn hele administratie inricht op het investeren in HCN.be, dat er wat meer dan 1 project zou(den) komen....
Loop je dan niet het risico dat het platform ten onder gaat? Soms heb je wel bijzonder beheer nodig
pi_217424627
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 14:20 schreef Jaco078 het volgende:
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat als ik mijn hele administratie inricht op het investeren in HCN.be, dat er wat meer dan 1 project zou(den) komen....
Ik heb zomaar het vermoeden (mede op basis van hoe m'n zakelijk account actief te krijgen) dat de belgische regelgeving ondanks europeese regels toch net wat anders (lees: lastiger) in elkaar steekt. Bij projecten zonder bronheffing/voorheffing op rente mogen bijvoorbeeld zakelijke accounts niet aan meedoen, maar dat verschijnsel kennen we in Nederland dus niet.
pi_217424663
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 15:02 schreef Fredericm het volgende:

[..]
Loop je dan niet het risico dat het platform ten onder gaat? Soms heb je wel bijzonder beheer nodig
Ik neem aan dat Jaco078 bedoelt dat hij zijn eigen administratie heeft ingericht voor een extra platform en dat het vervolgens na het eerste project (waar je vervolgens formeel met een zakelijkaccount niet aan zou mogen deelnemen, Belgische regels) erg stil is gebleven.
pi_217426455
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 19:52 schreef tnhb het volgende:

[..]
Ik neem aan dat Jaco078 bedoelt dat hij zijn eigen administratie heeft ingericht voor een extra platform en dat het vervolgens na het eerste project (waar je vervolgens formeel met een zakelijkaccount niet aan zou mogen deelnemen, Belgische regels) erg stil is gebleven.
Is dat dan zoveel werk?
Ik beperk mij tot:
Platform
Datum maandbetaling
Naam
Verwachte jaar maand eindaflossing
Initiële storting
Aflossing
Ontvangen rente op jaarbasis
Nog te verwachten rente op jaarbasis
Soort zekerheid
Rente%