SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik weet het ook niet maar er zijn twee kanten van het verhaal. Ik vertrouw die Hazes jr. ook niet, of beter ik mag hem niet.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Van wat ik ervan weet (volg niet alles) hebben die ouders van Rachel wel een slechte rol hierin ja. Maar hoe Rachel nu tegen haar eigen kinderen doet daar kan ik echt helemaal niks bij voorstellen dat je dat kunt doen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja daar zou ik zo wel mee op vakantie kunnen denk ik. Humor, maar denk ook wel gewoon rustig en vriendelijk buiten de camera.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:51 schreef Shii het volgende:
André van Duin lijkt me een hele aardige man.
Janny idem ditoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Janny is toch van Heel holland bakt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja daar zou ik zo wel mee op vakantie kunnen denk ik. Humor, maar denk ook wel gewoon rustig en vriendelijk buiten de camera.
Janny idem dito![]()
Andre ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Janny is toch van Heel holland bakt?![]()
Best, maar dan wil ik niet steeds een beoordeling als ik eten voor ze bereid heb tijdens vakantiequote:![]()
Jep, daar maakt Andre ook een ander programma mee waarmee ze met een boot door heel Nederland varen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Janny is toch van Heel holland bakt?Haha scherpquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Best, maar dan wil ik niet steeds een beoordeling als ik eten voor ze bereid heb tijdens vakantie![]()
Dat ze zo met dat vorkje zit te prikken in je eten ..... zoals alleen Janny dat kan....![]()
Janny eet wel altijd charmant en netjes. Die zie ik niet zo snel die zak chips wegkanen zoals ik het zelf doe.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind het wel fijn als mensen snel hun eten op hebben, kan nooit zo heel lang stilzitten met eten.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:56 schreef StevenHyde het volgende:
Janny eet wel altijd charmant en netjes. Die zie ik niet zo snel die zak chips wegkanen zoals ik het zelf doe.![]()
Ik mis het zuurtjequote:Op dinsdag 15 april 2025 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Dat ze zo met dat vorkje zit te prikken in je eten ..... zoals alleen Janny dat kan....(op mijn lijf geschreven)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis het zuurtje(op mijn lijf geschreven)
![]()
![]()
🤝 Heb altijd als eerste het bord leegquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn als mensen snel hun eten op hebben, kan nooit zo heel lang stilzitten met eten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Soms ben ik dat wel zat hoor.quote:Kan niks zeggen of ik ben zuur, ik denk dat ik mijn usernaam laat veranderen in Spicey
Ik wil nog wel over de hazes fam zeggen die Dré en Roxanne doen sinds zijn dood net alsof de nummers kleine jongen en wees zuinig op mijn meisje voor ze geschreven is door sr maar dat was natuurlijk voor Melvin en Nathalie veel eerder al.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
schrok schrokquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
🤝 Heb altijd als eerste het bord leeg
Lekker dat je t vaak lekker kan eten![]()
Klopt die zijn afgekocht denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil nog wel over de hazes fam zeggen die Dré en Roxanne doen sinds zijn dood net alsof de nummers kleine jongen en wees zuinig op mijn meisje voor ze geschreven is door sr maar dat was natuurlijk voor Melvin en Nathalie veel eerder al.Iedereen is een kutlultrut
Usernamer met een cijfe erachter is wel het meest neutralequote:Op dinsdag 15 april 2025 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms ben ik dat wel zat hoor.Kan niks zeggen of ik ben zuur, ik denk dat ik mijn usernaam laat veranderen in Spicey
![]()
Zuur word je hier al snel gevonden als je een andere mening geeft of een discussie aangaat, wat best wel jammer is eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms ben ik dat wel zat hoor.Kan niks zeggen of ik ben zuur, ik denk dat ik mijn usernaam laat veranderen is Spicey
Bij Spicey denk ik aan een Spice Girl.![]()
![]()
of vroeg, tis sinds een paar minuten woensdagquote:Op woensdag 16 april 2025 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
Wat eet je laat rookworst?
Ja klopt![]()
Ik had zaterdag nog Thaise groene curry. Heerlijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
Thaise groen curry en een Aziatische komkommersalade![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh ga ik echt niet doenquote:Op woensdag 16 april 2025 00:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Usernamer met een cijfe erachter is wel het meest neutrale, plus het is een een muis ipv sour maar Souris was niet beschikbaar. Was maar een grapje
Joh er is zelfs een conspiracy dat Dre jr helemaal niet van Hazes is.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil nog wel over de hazes fam zeggen die Dré en Roxanne doen sinds zijn dood net alsof de nummers kleine jongen en wees zuinig op mijn meisje voor ze geschreven is door sr maar dat was natuurlijk voor Melvin en Nathalie veel eerder al.
Maar het is vooral inderdaad triest dat ze zo weglopen met nummers die geschreven zijn ruim voordat Hazes dacht aan Rachel (omdat ze toen amper geboren was)
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ook erg dat ze niet bij de uitvaart mochten zijn dood gezwegen werden eigenlijk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is idd wel vaak een term die er snel ingegooid wordt als iemand iets niet aanstaat.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Zuur word je hier al snel gevonden als je een andere mening geeft of een discussie aangaat, wat best wel jammer is eigenlijk.
Bij Spicey denk ik aan een Spice Girl.
Black mirror seizoen 7 episode 1 begint wat soft he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welke is da?quote:Op woensdag 16 april 2025 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Black mirror seizoen 7 episode 1 begint wat soft he.
Van die zieke vrouw?Trust nobody![]()
Ja was dat niet eerder tegen jou? Dat boek van Jos van Zoelen is echt de moeite waard over Andre Hazes, die heeft heel lang met hem opgetrokken.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook erg dat ze niet bij de uitvaart mochten zijn dood gezwegen werden eigenlijk.Iedereen is een kutlultrut
Ben je moe?quote:Well, life can be a riot
Dat boek wil ik nog steeds een keer lezen, lijkt mij zeer interessant!quote:Op woensdag 16 april 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was dat niet eerder tegen jou? Dat boek van Jos van Zoelen is echt de moeite waard over Andre Hazes, die heeft heel lang met hem opgetrokken.
Dat gezegd hebbende.. Ik heb ook "Life" van Keith Richards hier nog liggen
Well, life can be a riot
Ja al komt er nu wat pit in.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Welke is da?
Van die zieke vrouw?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een zwart/witte hangoor gehad, dat was gewoon net een kat. Liep los door de kamer en sprong op de bank bij je en deed netjes z'n behoefte in z'n kooi. Dat was echt een lieverd.![]()
![]()
wie is keith richards?quote:Op woensdag 16 april 2025 00:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat boek wil ik nog steeds een keer lezen, lijkt mij zeer interessant!
Dat gezegd hebbende.. Ik heb ook "Life" van Keith Richards hier nog liggen![]()
Klopt lijkt mij een interessant boek.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was dat niet eerder tegen jou? Dat boek van Jos van Zoelen is echt de moeite waard over Andre Hazes, die heeft heel lang met hem opgetrokken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die doet een aardig boekje open. Is dat wat? Life Ik bedoel waarom zou je dat willen lezen?quote:Op woensdag 16 april 2025 00:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat boek wil ik nog steeds een keer lezen, lijkt mij zeer interessant!
Dat gezegd hebbende.. Ik heb ook "Life" van Keith Richards hier nog liggenIedereen is een kutlultrut
miss identificeerde zij zichzelf als kat maar had zij als labeltje konijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:13 schreef Shii het volgende:
Ik heb een zwart/witte hangoor gehad, dat was gewoon net een kat. Liep los door de kamer en sprong op de bank bij je en deed netjes z'n behoefte in z'n kooi. Dat was echt een lieverd.![]()
Johquote:Iedereen is een kutlultrut
Wat grappigquote:Op woensdag 16 april 2025 00:13 schreef Shii het volgende:
Ik heb een zwart/witte hangoor gehad, dat was gewoon net een kat. Liep los door de kamer en sprong op de bank bij je en deed netjes z'n behoefte in z'n kooi. Dat was echt een lieverd.
Trust nobody![]()
Maaaaaaaaaaaaaat. Wat zeg jijquote:![]()
Well, life can be a riot
Nou hij heeft best een heftig leven achter de rug en heeft er in alle vrijheid over geschreven dus ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die doet een aardig boekje open. Is dat wat? Life Ik bedoel waarom zou je dat willen lezen?Well, life can be a riot
Awwwquote:
Well, life can be a riot
wist ik wel hoor....quote:Op woensdag 16 april 2025 00:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaat. Wat zeg jij![]()
[ afbeelding ]
Nee garpje. Namen ben ik wel zo ontzettend slecht in, al had ik deze echt nog nooit van gehoord. Wel de bandnaam, ik weet alleen van een foto bij een zebrapad met ze.![]()
Klopt. De Rolling Beatles. Met John, Paul, George and Keith Richardquote:Op woensdag 16 april 2025 00:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wist ik wel hoor....
Nee garpje. Namen ben ik wel zo ontzettend slecht in, al had ik deze echt nog nooit van gehoord. Wel de bandnaam, ik weet alleen van een foto bij een zebrapad met ze.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 00:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wist ik wel hoor....
Nee garpje. Namen ben ik wel zo ontzettend slecht in, al had ik deze echt nog nooit van gehoord. Wel de bandnaam, ik weet alleen van een foto bij een zebrapad met ze.
Well, life can be a riot
Hahaha, Keith op drumsquote:Op woensdag 16 april 2025 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. De Rolling Beatles. Met John, Paul, George and Keith RichardMick op backingvocals ala Yoko Ono. Top band.
Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 16 april 2025 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. De Rolling Beatles. Met John, Paul, George and Keith Richard
Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. De Rolling Beatles. Met John, Paul, George and Keith Richard![]()
![]()
Yoko Jaggerquote:Op woensdag 16 april 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahaha, Keith op drumsMick op backingvocals ala Yoko Ono. Top band.
![]()
Ik hou wel van dat autobiografische, ben nu een boek van Herman Koch aan het lezen. Hij heeft kanker en heeft dat lang verborgen gehouden voor de buitenwereld.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou hij heeft best een heftig leven achter de rug en heeft er in alle vrijheid over geschreven dus ben wel benieuwd.
Karin Bloemen ook gelezen, ook heftig verhaal.
Martine Bijl, ach dat ging ook nog maar net.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 16 april 2025 00:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wist ik wel hoor....
Nee garpje. Namen ben ik wel zo ontzettend slecht in, al had ik deze echt nog nooit van gehoord. Wel de bandnaam, ik weet alleen van een foto bij een zebrapad met ze.
Ben blij dat ik geen BN'er ben als ik het allemaal zo lees.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat autobiografische, ben nu een boek van Herman Koch aan het lezen. Hij heeft kanker en heeft dat lang verborgen gehouden voor de buitenwereld.
Martine Bijl, ach dat ging ook nog maar net.![]()
Vind dat soort boeken altijd wel interessant. Al zijn het bij mij meer audioboeken die de voorkeur hebben.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat autobiografische, ben nu een boek van Herman Koch aan het lezen. Hij heeft kanker en heeft dat lang verborgen gehouden voor de buitenwereld.
Martine Bijl, ach dat ging ook nog maar net.
Ook Dick van Dyke wil ik nog opsnorrenKeep Moving. Lijkt me wel interessant ook
Well, life can be a riot
Het verkoopt wel een stuk makkelijker dan Gerda de Vries met een verleden of een ziektequote:Op woensdag 16 april 2025 00:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben blij dat ik geen BN'er ben als ik het allemaal zo lees.
Als jij een boek schrijft over jouw leven wil ik het best kopen hoor.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Het verkoopt wel een stuk makkelijker dan Gerda de Vries met een verleden of een ziekte![]()
Dat rivermind + is wel mooi gedaan een mooie satirische uitwerking van wat meeste subscriptie diensten nu doen spotify streaming diensten maar ook PlayStation + eerst maken ze je afhankelijk en daarna moet je aan de duurdere + subscription om te kunnen blijven leven mooi gedaanquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat rivermind + is wel mooi gedaan een mooie satirische uitwerking van wat meeste subscriptie diensten nu doen spotify streaming diensten maar ook PlayStation + eerst maken ze je afhankelijk en daarna moet je aan de duurdere + subscription om te kunnen blijven leven mooi gedaan![]()
![]()
Ja doodengquote:Op woensdag 16 april 2025 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat rivermind + is wel mooi gedaan een mooie satirische uitwerking van wat meeste subscriptie diensten nu doen spotify streaming diensten maar ook PlayStation + eerst maken ze je afhankelijk en daarna moet je aan de duurdere + subscription om te kunnen blijven leven mooi gedaan
Ik had t niet doorTrust nobody![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb die aflevering ook gezien![]()
Dit is precies wat sony hbo spotify zelfs YouTube ook gedaan hebben prachtig netflix zelf eigenlijk ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar ga ik even over nadenken. Zou zomaar een bestseller kunnen worden. Het is wel jammer dat Copycat hier niet meer is want die zou ik hard nodig hebbenquote:Op woensdag 16 april 2025 00:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als jij een boek schrijft over jouw leven wil ik het best kopen hoor.
Niet spoilerrn!!!quote:Op woensdag 16 april 2025 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
En aan het einde gaanIk heb die aflevering ook gezien
Trust nobody![]()
Vind t engquote:Op woensdag 16 april 2025 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is precies wat sony hbo spotify zelfs YouTube ook gedaan hebben prachtig netflix zelf eigenlijk ook.
Trust nobody![]()
Ik zit nog te kijken, jan doedel.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
En aan het einde gaan ze allebei doodIk heb die aflevering ook gezien
R.I.P DTS.![]()
Ik sla maar over denk ikquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Onder een spoiler gedaan, ik dacht dat jullie het al gezien hadden. Even mijn quote weghalen danquote:![]()
Is wel een pasta uit Thailand idd, pittiger dan wat je in de NL supermarkt vindtquote:Op woensdag 16 april 2025 00:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
heb je de thaise pittigheid curry of de nederlandse pittigheid?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als ze niet upgraden krijgt ze reclame tussendoor
R.I.P DTS.![]()
Dagboek van een FOK!'erquote:Op woensdag 16 april 2025 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga ik even over nadenken. Zou zomaar een bestseller kunnen worden. Het is wel jammer dat Copycat hier niet meer is want die zou ik hard nodig hebben![]()
Ja 2 blz. en dan nog vol met vouten.quote:Iedereen is een kutlultrut
Wel jammer dat ze aan het einde allebei doodgaan.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:31 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Onder een spoiler gedaan, ik dacht dat jullie het al gezien hadden. Even mijn quote weghalen danOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2025 00:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze aan het einde allebei doodgaan.
zuurkoolquote:Op woensdag 16 april 2025 00:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze aan het einde allebei doodgaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nah heb ik recent nog op. Dan ga ik liever voor boerenkool.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Had @kree deze al gezien ben benieuwd naar zijn mening.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zijn hersens worden bestuurd door Jezusquote:Op woensdag 16 april 2025 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had @:kree deze al gezien ben benieuwd naar zijn mening.![]()
Uiteindelijk gaan we allemaal doodquote:Op woensdag 16 april 2025 00:40 schreef aeque het volgende:
Maar ze gaan wel allebei dood aan het einde @:kree
@:devzero had hier verder niks mee te maken.![]()
It’s all about the journeyZquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had trek in de late avond, dus ik had Thaise groene curry met kip en restgroentes uit de koelkast gemaakt, daarnaast een Aziatische komokmmersalade, dat heb ik gemaakt met koriander, lente-ui, gember, knoflook, sojasaus, sesamolie en rijstazijn en wat chilivlokken. Hoort eigenlijk wat sesamzaad bij maar dat had ik niet.![]()
![]()
Fuiyoh @KillemWieftUw ADH vitamine Worst
Ik mis Kreequote:Op woensdag 16 april 2025 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had @:kree deze al gezien ben benieuwd naar zijn mening.Well, life can be a riot
Waarschijnlijk ben ik onsterfelijk. Een grap van moeder natuur puur om mij gewoon te pesten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Over doodgaan gesproken er komt een nieuwe Final Destination aan dat is echt mijn guilty pleasure wat films betreft.Iedereen is een kutlultrut
Johan Cruyff leeft ook nog steedsquote:Op woensdag 16 april 2025 00:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik onsterfelijk. Een grap van moeder natuur puur om mij gewoon te pesten.![]()
Doodgaan is geen grapje nee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nope, is beetje gebaseerd op de komkommersalade uit Sichuanquote:Op woensdag 16 april 2025 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Die komkommer salade klinkt wel goed. Geen vissaus? Dat maakt het helemaal Thais.Uw ADH vitamine Worst
Johan Cruijff daarentegen is wel morsdood.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De grap is dat we wel allemaal gaan.quote:Iedereen is een kutlultrut
Kogel visjequote:Op woensdag 16 april 2025 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
eens investeren in een goed flesje vissaus
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zolang we niet allemaal naar dezelfde bestemming gaan vind ik dat niet erg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
vissaus + sesamolie + citroensap en je hebt een vinaigrette waar je iedere salade "aziatisch" mee maakt. Gember of soja saus of sambal toevoegen naar smaak.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
eens investeren in een goed flesje vissaus![]()
Alleen @kree gaat naar de hemel, voor ons is er maar 1 plaats waar we terug komenquote:Op woensdag 16 april 2025 00:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang we niet allemaal naar dezelfde bestemming gaan vind ik dat niet erg.![]()
![]()
Naar de hel, want daar zitten al mijn vrienden.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang we niet allemaal naar dezelfde bestemming gaan vind ik dat niet erg.Je gaat nergens heen je gaat naar de plek voor je bevruchting het grote niks.
heb een flesje sushi azijn, dat maakt het ok lekkerquote:Op woensdag 16 april 2025 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]
vissaus + sesamolie + citroensap en je hebt een vinaigrette waar je iedere salade "aziatisch" mee maakt. Gember of soja saus of sambal toevoegen naar smaak.Uw ADH vitamine Worst
Dus we komen hier weer terug.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen @:kree gaat naar de hemel, voor ons is er maar 1 plaats waar we terug komen
Bloemkool rijst is ook rijst.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
You fucked up, you forgot most import thing!
[ afbeelding ]
Ik vond dat als kind zo'n angstige gedachte. Als je dood bent is er voor eeuwig niks..... , nooit meer iets....quote:Op woensdag 16 april 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar de hel, want daar zitten al mijn vrienden.Je gaat nergens heen je gaat naar de plek voor je bevruchting het grote niks.
![]()
Had bruin/zilvervliesrijst en haverkorrelsquote:Op woensdag 16 april 2025 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
You fucked up, you forgot most import thing!
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Hij was er van het weekend nog toch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus terug naar de ballen van mijn vader? Dat gaat nog lastig worden aangezien die asdeeltjes nu ergens in de grond geregend zijn in noord-limburg.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar de hel, want daar zitten al mijn vrienden.Je gaat nergens heen je gaat naar de plek voor je bevruchting het grote niks.
Ja ik ook, niet gelovig dus. Nu is het wel ok.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vond dat als kind zo'n angstige gedachte. Als je dood bent is er voor eeuwig niks..... , nooit meer iets....Iedereen is een kutlultrut
Haiyah!quote:Op woensdag 16 april 2025 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had bruin/zilvervliesrijst en haverkorrels
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Iedereenquote:Op woensdag 16 april 2025 00:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen @:kree gaat naar de hemel, voor ons is er maar 1 plaats waar we terug komen
Trust nobody![]()
Ja nou ja als je het zo wil bekijken zie ik een lichtpuntjequote:Op woensdag 16 april 2025 00:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus terug naar de ballen van mijn vader? Dat gaat nog lastig worden aangezien die asdeeltjes nu ergens in de grond geregend zijn in noord-limburg.
Ik ben ook niet gelovig, maar denk (dacht/hoopte) dat er wel meer zou zijn tussen hemel en aarde en hoopte dat te merken toen m'n beide ouders in de afgelopen jaren zijn overleden, maar helaas. En toch is er altijd wel het toeval van een liedje, een gevoel of gedachten, maar niet iets dat je denkt, ja dit is het bewijs.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook, niet gelovig dus. Nu is het wel ok.![]()
Dat is het einde van de schacht van je vaders penis.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja als je het zo wil bekijken zie ik een lichtpuntje
DTSquote:Op woensdag 16 april 2025 00:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Awwquote:Op woensdag 16 april 2025 00:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gelovig, maar denk (dacht/hoopte) dat er wel meer zou zijn tussen hemel en aarde en hoopte dat te merken toen m'n beide ouders in de afgelopen jaren zijn overleden, maar helaas. En toch is er altijd wel het toeval van een liedje, een gevoel of gedachten, maar niet iets dat je denkt, ja dit is het bewijs.
Hoop dat dat moment nog komt
Trust nobody![]()
Weer een slechte wedstrijd gewonnenquote:
R.I.P DTS.![]()
Knuffelhond van mij
Een dame die daarop is gebaseerd door Chat GPT
Uw ADH vitamine Worst
Dat hoopt iedereen en daarom zoeken we er naar. Er was miljarden jaren niks voor ons en er is na de korte tijd die we op aarde verblijven ook niks, dus maak er wat van.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gelovig, maar denk (dacht/hoopte) dat er wel meer zou zijn tussen hemel en aarde en hoopte dat te merken toen m'n beide ouders in de afgelopen jaren zijn overleden, maar helaas. En toch is er altijd wel het toeval van een liedje, een gevoel of gedachten, maar niet iets dat je denkt, ja dit is het bewijs.
Of niet. Maakt toch geen ruk uit.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen en daarom zoeken we er naar. Er was miljarden jaren niks voor ons en er is na de korte tijd die we op aarde verblijven ook niks, dus maak er wat van.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En laten we eerlijk zijn, het zoeken naar een geloof in iets geeft alleen maar gedonder op dat bolletje.Iedereen is een kutlultrut
@Moonlightquote:Op woensdag 16 april 2025 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
Knuffelhond van mij
[ afbeelding ]
Een dame die daarop is gebaseerd door Chat GPT
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Is iedereen zijn eigen keus.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of niet. Maakt toch geen ruk uit.
Ja mee eens hoor en snap wat je wil zeggen. Toen we er nog niet waren misten we ook niets, maar ja, ineens ben je er, besef je dat je er bent, en dus ook op een gegeven moment er niet meer bent.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen en daarom zoeken we er naar. Er was miljarden jaren niks voor ons en er is na de korte tijd die we op aarde verblijven ook niks, dus maak er wat van.![]()
Zelfs atheïsten kunnen niet zonder geloof. Geloof is alles.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
En laten we eerlijk zijn, het zoeken naar een geloof in iets geeft alleen maar gedonder op dat bolletje.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Prachtig al eeuwen lang elkaar vermoorden.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:06 schreef HappyCharly het volgende:
Mooi als mensen steun uit hun geloof halen
Zonder foto, maar met alleen beschrijving komt ie hier mee
Uw ADH vitamine Worst
Dat is op geen enkele manier wat ik zegquote:Op woensdag 16 april 2025 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig al eeuwen lang elkaar vermoorden.
En dat weet je vast welTrust nobody![]()
Waar geloven die in dan?quote:Op woensdag 16 april 2025 01:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelfs atheïsten kunnen niet zonder geloof. Geloof is alles.Iedereen is een kutlultrut
Nee dat weet ik niet, prima als mensen steun halen uit geloof. Maar ik heb er niks meequote:Op woensdag 16 april 2025 01:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is op geen enkele manier wat ik zeg
En dat weet je vast welIedereen is een kutlultrut
Dat kan.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, prima als mensen steun halen uit geloof. Maar ik heb er niks mee
Zo reageren met quoten slaat nergens op.Trust nobody![]()
Huh? Jij vraagt mij iets toch. Ik geef je antwoord.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat kan.
Zo reageren met quoten slaat nergens op.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 16 april 2025 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh? Jij vraagt mij iets toch. Ik geef je antwoord.![]()
Trust nobody![]()
Ja de groeten met jequote:
Welk berichtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon geloven dat je het niet heb gelezen.quote:Iedereen is een kutlultrut
Geen idee, maar je kunt als mens haast niet functioneren zonder geloof in bredere zin van het woord.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon geloven dat je het niet heb gelezen.
Trust nobody![]()
Dat zou ik eerder hopen noemen. Geloven in jezelf en als het wat minder gaat geloven of hopen.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kunt als mens haast niet functioneren zonder geloof in bredere zin van het woord.Iedereen is een kutlultrut
Was vast voor niks.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Van die man die 10 jaar cel kreeg
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel bv:quote:Op woensdag 16 april 2025 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder hopen noemen. Geloven in jezelf en als het wat minder gaat geloven of hopen.
“Morele oordelen ("het is verkeerd om te liegen") zijn vaak gebaseerd op overtuigingen die je aanneemt — niet omdat ze rationeel bewezen zijn, maar omdat je ze moreel intuïtief of existentieel noodzakelijk acht.”Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Moest lachen.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon geloven dat je het niet heb gelezen.
Oeh ja bleeehquote:Op woensdag 16 april 2025 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Van die man die 10 jaar cel kreegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk het leven is soms geen pretpark. Volwassen willen worden en er achter komen dat niet alles je aan komt waaien. Je moet een boel zelf doenquote:Op woensdag 16 april 2025 01:20 schreef Shii het volgende:
Altijd geloven in jezelf, maar externe factoren/mensen kunnen dat wel moeilijk maken.Iedereen is een kutlultrut
Ik heb genoten van de eerste aflevering
R.I.P DTS.![]()
Ja I know, ben ook al een end op weg met volwassen worden.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk het leven is soms geen pretpark. Volwassen willen worden en er achter komen dat niet alles je aan komt waaien. Je moet een boel zelf doen![]()
![]()
![]()
Gewoon aanwezig zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
nog een dagje werken of zal ik niet werkenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh best lastig dit. Ik vind bv liegen soms niet verkeerd.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel bv:
“Morele oordelen ("het is verkeerd om te liegen") zijn vaak gebaseerd op overtuigingen die je aanneemt — niet omdat ze rationeel bewezen zijn, maar omdat je ze moreel intuïtief of existentieel noodzakelijk acht.”Iedereen is een kutlultrut
al heb ik wel wat kleine to do's voordat ik weekje weg benquote:Uw ADH vitamine Worst
Het gaat niet meer lukken. Tijd verspildquote:Op woensdag 16 april 2025 01:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja I know, ben ook al een end op weg met volwassen worden.![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gaat goedkomen, ook al zat ik er ff helemaal doorheenUw ADH vitamine Worst
Mooie serieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoezo, was dat de intentie dan?quote:Op woensdag 16 april 2025 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
en mij eruit gooien gaat niet zo snel gebeuren
[ afbeelding ]![]()
Maar waar ging het nou over? Welk nieuws. Ik maakte wel een grapje maar je gooit er ook soms losse flodders in.quote:
Never mind heb het al gevonden.Iedereen is een kutlultrut
Daar krijg je meer aandacht mee.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar waar ging het nou over? Welk nieuws. Ik maakte wel een grapje maar je gooit er ook soms losse flodders in.
Wat een verschrikkelijk bedrijf in die tweede aflevering amandel melk geneuzel allemaal van die weekdieren
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, maar toch ook klein beetje ja![]()
Dat klinkt tegenstrijdig.![]()
Ja ik trek dat slecht op die manier.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar krijg je meer aandacht mee.Iedereen is een kutlultrut
Ik ga niet op de details in maar het klinkt denk ik iets erger dan het isquote:
Uw ADH vitamine Worst
Snap dat je niet in gaat op details en fijn dat het 'meevalt'/ *erger klinkt dan het is*.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga niet op de details in maar het klinkt denk ik iets erger dan het is![]()
Ja die is wel meer sciencefictionquote:Op woensdag 16 april 2025 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een verschrikkelijk bedrijf in die tweede aflevering amandel melk geneuzel allemaal van die weekdierenTrust nobody![]()
Ik heb iets beters voor je:quote:Op woensdag 16 april 2025 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dacht even dat ze in haar blote kont danste
vind het maar een mager dansjequote:Op woensdag 16 april 2025 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb iets beters voor je:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
NikeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja matig eerste leuker heel dat bedrijf ook amandel melk die chefkok die kerel met die baard allemaal van die aparte typetjes.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja die is wel meer sciencefictionThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
OchThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tjaquote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
![]()
![]()
woensdag 16 april 2025 (week 16) 02:16:22 #242Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Al net zo voorspelbaar als het lawaai van beneden al begon hij een stuk later deze nacht.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BOLK
![]()
Gewoon z’n vriendin neuken.quote:Op woensdag 16 april 2025 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al net zo voorspelbaar als het lawaai van beneden al begon hij een stuk later deze nacht.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3030 / +121 / +0 / 6379 / 7115
2. Dr.Mikey / 647 / +12 / +10 / 447 / 641
3. Moeraskat / 616 / +41 / +0 / 1680 / 1985
4. KillemWieft / 457 / +33 / +7 / 297 / 450
5. Bally-b / 438 / +98 / +0 / 154 / 226
6. hemarookworst / 346 / +33 / +17 / 708 / 904
7. gebrokenglas / 340 / +15 / +0 / 1214 / 1484
8. _UserName_ / 322 / +0 / +0 / 314 / 442
9. HappyCharly / 293 / +24 / +3 / 997 / 1185
10. Lovely / 290 / +3 / +0 / 1698 / 2000
11. loveislikeakiss / 279 / +66 / +0 / 1301 / 1537
12. devzero / 257 / +0 / +2 / 244 / 321
13. Fogel / 224 / +12 / +0 / 592 / 770
14. Pinnenmutske / 224 / +6 / +0 / 212 / 293
15. StevenHyde / 218 / +9 / +0 / 1065 / 1301
16. Soury / 211 / +1 / +12 / 193 / 277
17. mario390 / 200 / +54 / +0 / 18 / 54
18. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
19. greysbones / 157 / +8 / +0 / 1134 / 1226
20. aeque / 151 / +2 / +1 / 528 / 631SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie dan zo'n Keileweg figuur voor me
Die kan die 23cm van Mikey makkelijk hebben.
Dank, Monitor!
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Killhelm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gelukkig ben je dat zelf nooit.quote:Op woensdag 16 april 2025 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al net zo voorspelbaar als het lawaai van beneden al begon hij een stuk later deze nacht.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
MogguuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben er alweer vandoor.
ik was liever blijven liggen maar moest er een zonodig alles onderzeiken.. en da te wakker zijn om weer in slaap te vallen. Wacht wel weer tot de volgende voeding voor poging tweeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zou ook wel kunnen slapen nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja nog drie uurtjes
Maar is de eerste dag van de weekOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja zeker met wisselende diensten
Wel 9000 stappen alOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja bijna meiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spannend ! Was je 39e wel een bijzonder jaar zeker.quote:Op woensdag 16 april 2025 03:58 schreef _UserName_ het volgende:
oeh, binnen 1 maand ga ik naar mijn 40e levensjaar, eng!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het jaar dat ik vader werd dus jaquote:Op woensdag 16 april 2025 03:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spannend ! Was je 39e wel een bijzonder jaar zeker.![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Sterkte en slaap zachtquote:
[ Bericht 5% gewijzigd door _UserName_ op 16-04-2025 04:14:36 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daaromquote:Op woensdag 16 april 2025 04:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het jaar dat ik vader werd dus ja![]()
R.I.P DTS.![]()
Nu moet ik zeggen dat de laatste 3-4 jaar sowieso superjaren zijn geweest; getrouwd, rijbewijs (terug) gehaald, mooie functie gescoord en veel geleerdquote:Vele malen beter dan de +/- 10 jaren er voor
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Slaapkamer recht aan het terras.quote:Op woensdag 16 april 2025 06:08 schreef _UserName_ het volgende:
Leuke beestjes zijn dat, als ik ze zo eens google
https://www.utopiainafrica.net/
Rhinos RestWerewolf![]()
Ben jij daar nu of?quote:Op woensdag 16 april 2025 06:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Slaapkamer recht aan het terras.
https://www.utopiainafrica.net/
Rhinos RestTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3030 / +121 / +0 / 6379 / 7115
2. Dr.Mikey / 649 / +12 / +12 / 448 / 644
3. Moeraskat / 616 / +41 / +0 / 1680 / 1985
4. _UserName_ / 507 / +0 / +185 / 325 / 463
5. KillemWieft / 478 / +33 / +28 / 298 / 458
6. Bally-b / 438 / +98 / +0 / 154 / 226
7. hemarookworst / 351 / +33 / +22 / 708 / 905
8. gebrokenglas / 340 / +15 / +0 / 1214 / 1484
9. loveislikeakiss / 309 / +66 / +30 / 1302 / 1540
10. HappyCharly / 293 / +24 / +3 / 997 / 1185
11. Lovely / 290 / +3 / +0 / 1698 / 2000
12. devzero / 257 / +0 / +2 / 244 / 321
13. Pinnenmutske / 228 / +6 / +4 / 212 / 298
14. Fogel / 224 / +12 / +0 / 592 / 770
15. StevenHyde / 218 / +9 / +0 / 1065 / 1301
16. Soury / 211 / +1 / +12 / 193 / 277
17. mario390 / 200 / +54 / +0 / 18 / 54
18. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
19. greysbones / 157 / +8 / +0 / 1134 / 1226
20. aeque / 155 / +2 / +5 / 529 / 633SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja we hebben weinig keus he, al duik ik er straks nog wel ff inTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: