SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik weet het ook niet maar er zijn twee kanten van het verhaal. Ik vertrouw die Hazes jr. ook niet, of beter ik mag hem niet.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Van wat ik ervan weet (volg niet alles) hebben die ouders van Rachel wel een slechte rol hierin ja. Maar hoe Rachel nu tegen haar eigen kinderen doet daar kan ik echt helemaal niks bij voorstellen dat je dat kunt doen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja daar zou ik zo wel mee op vakantie kunnen denk ik. Humor, maar denk ook wel gewoon rustig en vriendelijk buiten de camera.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:51 schreef Shii het volgende:
André van Duin lijkt me een hele aardige man.
Janny idem ditoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Janny is toch van Heel holland bakt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja daar zou ik zo wel mee op vakantie kunnen denk ik. Humor, maar denk ook wel gewoon rustig en vriendelijk buiten de camera.
Janny idem dito![]()
Andre ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Janny is toch van Heel holland bakt?![]()
Best, maar dan wil ik niet steeds een beoordeling als ik eten voor ze bereid heb tijdens vakantiequote:![]()
Jep, daar maakt Andre ook een ander programma mee waarmee ze met een boot door heel Nederland varen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Janny is toch van Heel holland bakt?Haha scherpquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Best, maar dan wil ik niet steeds een beoordeling als ik eten voor ze bereid heb tijdens vakantie![]()
Dat ze zo met dat vorkje zit te prikken in je eten ..... zoals alleen Janny dat kan....![]()
Janny eet wel altijd charmant en netjes. Die zie ik niet zo snel die zak chips wegkanen zoals ik het zelf doe.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind het wel fijn als mensen snel hun eten op hebben, kan nooit zo heel lang stilzitten met eten.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:56 schreef StevenHyde het volgende:
Janny eet wel altijd charmant en netjes. Die zie ik niet zo snel die zak chips wegkanen zoals ik het zelf doe.![]()
Ik mis het zuurtjequote:Op dinsdag 15 april 2025 23:55 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Dat ze zo met dat vorkje zit te prikken in je eten ..... zoals alleen Janny dat kan....(op mijn lijf geschreven)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis het zuurtje(op mijn lijf geschreven)
![]()
![]()
🤝 Heb altijd als eerste het bord leegquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn als mensen snel hun eten op hebben, kan nooit zo heel lang stilzitten met eten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Soms ben ik dat wel zat hoor.quote:Kan niks zeggen of ik ben zuur, ik denk dat ik mijn usernaam laat veranderen in Spicey
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: