SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat kb uitbundiger dan greys is misschien?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik snap het plaatje van maily niet.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Onze excel goeroequote:Op dinsdag 15 april 2025 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ga terug lezen! je stoort me gewoon met excel!!![]()
![]()
Het is een keuze om te kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ga terug lezen! je stoort me gewoon met excel!!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ech niequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ech niesorry not sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ech nieDoet ze dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
had je wel je goeie bril op?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tss beetje mij dissen als ik er niet ben he![]()
![]()
![]()
het is maar GG die gedist wordt zie ik nu![]()
![]()
![]()
Moet je je telefoon maar op stil zetten.quote:
oh dit is echt zooooo laag van jou he!!quote:![]()
![]()
![]()
je maakt hem gewoon ook nog!Smile, it's free therapy.![]()
lufjoetoequote:Op dinsdag 15 april 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh dit is echt zooooo laag van jou he!!![]()
![]()
![]()
je maakt hem gewoon ook nog!![]()
![]()
Staat hij ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je je telefoon maar op stil zetten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb hem alleen aan voor specifieke contacten.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
klopt
ik zet dat geluid altijd uit 's nachts
ow, ik bedoel alleen het appgeluid ....quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen aan voor specifieke contacten.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen aan voor specifieke contacten.contextquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
ow, ik bedoel alleen het appgeluid ....Smile, it's free therapy.![]()
Niet stil genoeg dan.quote:
Enkel op trilquote:
Maar kb stuurt gewoon 100 appjesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zoveel?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan er gelukkig om lachen 1150 lachjes
heb je geturfd in excel zeker?![]()
![]()
Rare vogelquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enkel op tril
Maar kb stuurt gewoon 100 appjes![]()
is heel nie waar jij!quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enkel op tril
Maar kb stuurt gewoon 100 appjes
leer eens fatsoenlijk tellen
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enkel op tril
Maar kb stuurt gewoon 100 appjes
97 dusquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is heel nie waar jij!
leer eens fatsoenlijk tellen![]()
![]()
Heb het sowieso toch niet in huis.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
dat kan.
lekker over dromen, bijna kwijlen
maarja, je ging het ff rustig aan doen, toch?
Maar beter kipkluifjes dan chips, koek, snoep etcSame shit, different day
SC hopper present![]()
en voor elk appje gaat er een koekje minder in de arretjescakequote:Op dinsdag 15 april 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enkel op tril
Maar kb stuurt gewoon 100 appjes![]()
![]()
Vogelgriepquote:
Joewelquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is heel nie waar jij!
leer eens fatsoenlijk tellenecht hoorquote:
Die lees je dan toch gewoon de volgende ochtend?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enkel op tril
Maar kb stuurt gewoon 100 appjesHow can I make this topic about me?![]()
KB moet er 1 voor mij makenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
en voor elk appje gaat er een koekje minder in de arretjescake
dat ligt aan de aantallen hequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb het sowieso toch niet in huis.
Maar beter kipkluifjes dan chips, koek, snoep etc![]()
![]()
Dat is soms geen optiequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die lees je dan toch gewoon de volgende ochtend?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja is goedquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
en voor elk appje gaat er een koekje minder in de arretjescake
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
mensen die mijn app gedrag kennen weten : IS HEUL NIE WAAR JIJquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vogelgriep
[..]
Joewel
[..]
echt hoor
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja is goed
Duurt al veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te lang met jou
Mensen die jouw appgedrag kennen gaan dit bevestigenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mensen die mijn app gedrag kennen weten : IS HEUL NIE WAAR JIJ
quote:quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uitgesteld genot![]()
Hoeft niet allemaal meteen he
Dus jij geniet van een oude drogequote:
Verklaart veel
Anders geef ik hem gewoon af bij het bejaardentehuisquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Durf je dat aan? Ze heeft het nog maar 1x eerder gemaakt?
Dat kan. Even wachten tot ze weg is en dan direct daar afgevenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders geef ik hem gewoon af bij het bejaardentehuis
En gewoon keihard beweren dat ie lekker was...
How can I make this topic about me?![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan. Even wachten tot ze weg is en dan direct daar afgeven
En gewoon keihard beweren dat ie lekker was...
Dan stuur ik gewoon de foto’s
of aan de tuinman @JustinKquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders geef ik hem gewoon af bij het bejaardentehuis![]()
![]()
Wutquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
die lust alles, behalve koffie en kaas @:JustinK
Koffie
Kaas
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:En zeker als het van @greysbones isquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
die lust alles, behalve koffie en kaas @:JustinK![]()
![]()
Die is al eventjes onder hoor.quote:
ja en die was niet zo lekker..quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Durf je dat aan? Ze heeft het nog maar 1x eerder gemaakt?Smile, it's free therapy.![]()
port? ja lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus jij geniet van een oude droge
Verklaart veelSmile, it's free therapy.![]()
biatch!! nu gaat er zeker wat geks mee gebeuren!!!quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Dan stuur ik gewoon de foto’sSmile, it's free therapy.![]()
drink niet snel portquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
een droge port? wtf .....
ik heb liever een natte
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
een droge port? wtf .....
ik heb liever een natte
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Not over yetquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
oei dat is echt een gemisquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit arretjescake op
kipkluifjes2quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit arretjescake op![]()
Weetiktochniet mainlyquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet eens wat het is.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit arretjescake op
Klopt, maar niet verder vertellen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb het in andere topics ook gehoord herinner ik mequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooral een @:greysbones en @:kissingbird dingetjeSame shit, different day
SC hopper present![]()
In het heel holland bakt topiquequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb het in andere topics ook gehoord herinner ik meBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooral een @:greysbones en @:kissingbird dingetjeja want ik word gedwongen om er een voor haar te maken
Neem je het mee naar de meetquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja want ik word gedwongen om er een voor haar te maken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Jussiequote:
ik krijg net een beter idee dan @KoningWouter voor op je plankquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie robert van heel holland bakt, met accentje, de arretjescakes beoordelenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
ik krijg net een beter idee dan @:KoningWouter voor op je plankTrek je grapjurk of lolbroek maar weer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zit al in bed. Kopeind omhoog. Lekker hart van Nederland te kijken. En dan zo slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik duik er ook inquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zit al in bed. Kopeind omhoog. Lekker hart van Nederland te kijken. En dan zo slapen![]()
![]()
Gegundquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zit al in bed. Kopeind omhoog. Lekker hart van Nederland te kijken. En dan zo slapen
Tot morgenochtend 7.30![]()
![]()
![]()
Ik schuif al een eindje op.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel iets gezaktWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zou lekker zijn. En morgen geen afspraken dus lekker rustigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben trots op mezelf. Heb de kaasbroodjes en saucijzenbroodjes laten staan bij de lunch. Al zijn saucijzenbroodjes echt wel een van m’n lievelingsvetzakkerij lunchtoevoegingen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, ik kijk nog wel door 1 oog. Maar goed.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je een oogoperatie gehad?quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik kijk nog wel door 1 oog. Maar goed.![]()
Trots op jouquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Heb de kaasbroodjes en saucijzenbroodjes laten staan bij de lunch. Al zijn saucijzenbroodjes echt wel een van m’n lievelingsvetzakkerij lunchtoevoegingen.![]()
![]()
mag je zeker trots op zijnquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Heb de kaasbroodjes en saucijzenbroodjes laten staan bij de lunch. Al zijn saucijzenbroodjes echt wel een van m’n lievelingsvetzakkerij lunchtoevoegingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hier gaat men tot heel laat door he. Kan beter Mar mag nie klagenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja prima, met jou?
Kom je hier eens buurten? Gezellig!![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Heb de kaasbroodjes en saucijzenbroodjes laten staan bij de lunch. Al zijn saucijzenbroodjes echt wel een van m’n lievelingsvetzakkerij lunchtoevoegingen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kwarkiequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja hier gaat men tot heel laat door he. Kan beter Mar mag nie klagen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat wel vreemd is he we leven nu in een tijd waar iemand als Gordon de boel moet wakker schudden over Hazes.srThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ow jeequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het slijm sijpelt al door de keuken heen.![]()
Al heeft hij gewoon mijn oude posts gelezen denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij vertelde dat ie dood was?quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat wel vreemd is he we leven nu in een tijd waar iemand als Gordon de boel moet wakker schudden over Hazes.srSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja hier is het vaak wel leuk als je zin hebt om wat later door te gaan alhoewel dat in KSC ook weleens gebeurde.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja hier gaat men tot heel laat door he. Kan beter Mar mag nie klagen![]()
Nja ik ben een echte avondmens.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hier is het vaak wel leuk als je zin hebt om wat later door te gaan alhoewel dat in KSC ook weleens gebeurde.![]()
Huh?quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat wel vreemd is he we leven nu in een tijd waar iemand als Gordon de boel moet wakker schudden over Hazes.srTrust nobody![]()
Nee dat het vreemd is dat we een pedofiel als hazes sr nog steeds eren terwijl we tegelijkertijd een Marco Borsato cancelen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja want ik word gedwongen om er een voor haar te maken
twee losers bij elkaarquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij had uitgehaald naar derksen![]()
Eensquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:02 schreef StevenHyde het volgende:
Al was Geer en Goor wel om te gieren.![]()
![]()
jouw schuld dat ik het nu weetquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tja, vind her ook niet nieuwswaardig![]()
![]()
Geer kan ik nog wel waarderen maar Goorquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:02 schreef StevenHyde het volgende:
Gordenmoe al heel lang
Al was Geer en Goor wel om te gieren.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nietquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
geen idee .... die deel ik niet uit hoor![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Haha ja ik zie nu ook in wat een belastende feiten ik heb meegedeeld aan je. Ik zal het nooooiiittt meer doenquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
geen idee .... die deel ik niet uit hoor![]()
![]()
![]()
Ja Gordon is een aandacht geile mafketel die net te dol is op het poeder meer dan dat goed voor hem is, Maar dat hazes sr als 35 jarige een relatie begon met een 15 jarige rachel die hij eerder kende en dat ze hem heeft verleid in opdracht van haar ouders terwijl ze babysitter was van Melvin is wel een bekend verhaal wat men nog steeds graag negeert in Nederland.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
onder de keukentafelquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja Gordon is een aandacht geile mafketel die net te dol is op het poeder meer dan dat goed voor hem is, Maar dat hazes sr als 35 jarige een relatie begon met een 15 jarige rachel die hij eerder kende en dat ze hem heeft verleid in opdracht van haar ouders terwijl ze babysitter was van Melvin is wel een bekend verhaal wat men nog steeds graag negeert in Nederland.![]()
![]()
Owja over poeder gesproken. Ik zag vandaag een huis op funda en vroeg me wat af, brbBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is toch apart.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
True true, beetje Michael Jackson achtig, weet ook iedereen ongeveer wel van dat ie niet helemaal kosjer gestorven isquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja Gordon is een aandacht geile mafketel die net te dol is op het poeder meer dan dat goed voor hem is, Maar dat hazes sr als 35 jarige een relatie begon met een 15 jarige rachel die hij eerder kende en dat ze hem heeft verleid in opdracht van haar ouders terwijl ze babysitter was van Melvin is wel een bekend verhaal wat men nog steeds graag negeert in Nederland.Same shit, different day
SC hopper present![]()
goeie vraag ...... Gordon zou dat wel ff schoongesnoven hebben ....quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een zwart schoteltje/plaatje met coke denken jullie?![]()
De eigenaar had het geld beter uitgegeven aan een monitorstand en fatsoenlijke gordijnenquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maar die kreeg tijdens zijn leven genoeg te verduren daarover al hazes hoor je echt nooit wat overquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True true, beetje Michael Jackson achtig, weet ook iedereen ongeveer wel van dat ie niet helemaal kosjer gestorven isEn heel veel eerder al die broer.quote:Rachel Hazes heeft op haar vijftiende voor het eerst seks gehad met André Hazes. De toen 34-jarige zanger kwam haar slaapkamer binnen toen ze op zijn zoon Melvin paste. De artiest was toen nog samen met Ellen Wolf. Rachel wilde het wel, maar het overviel haar ook, zei ze gisteravond voor het oog van 694.000 kijkers in de docuserie Kleine jongen.
Leon van Wijk 22-04-21, 08:51They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
goeie vraag ...... Gordon zou dat wel ff schoongesnoven hebben ....die is te druk met zichzelf en hazes blijkbaar
Ja niet echt ergonomischquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De eigenaar had het geld beter uitgegeven aan een monitorstand en fatsoenlijke gordijnenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
er is een fun met funda-topic; daar kun je ook deze foto (met fundalink) plaatsen en de vraag stellenquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
15e??quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar die kreeg tijdens zijn leven genoeg te verduren daarover al hazes hoor je echt nooit wat over
[..]
En heel veel eerder al die broer.Trust nobody![]()
Is toch niet leuk. Doe toch noet zo serieus. Je lijkt te serieus en verstandig voor dit leven.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De eigenaar had het geld beter uitgegeven aan een monitorstand en fatsoenlijke gordijnen![]()
Ja daar heb ik weleens gepost. Maar deelde toen een huis wat niet speciaal genoeg was ofzoquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
er is een fun met funda-topic; daar kun je ook deze foto (met fundalink) plaatsen en de vraag stellen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat waren de reacties?quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja daar heb ik weleens gepost. Maar deelde toen een huis wat niet speciaal genoeg was ofzo![]()
Rachel zag de zilvervloot al binnenvarenquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar die kreeg tijdens zijn leven genoeg te verduren daarover al hazes hoor je echt nooit wat over
[..]
En heel veel eerder al die broer.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Volgens mij was ze jongerquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Oh, excusesquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is toch niet leuk. Doe toch noet zo serieus. Je lijkt te serieus en verstandig voor dit leven.![]()
![]()
Ze zal niet gevallen zijn op z'n uiterlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rachel zag de zilvervloot al binnenvaren![]()
Je zult je maar druk maken over wat de familie Hazes of Gordon doen.
Wat moet je anders na elven op maandagavond..quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:17 schreef aeque het volgende:
Je zult je maar druk maken over wat de familie Hazes of Gordon doen.![]()
Haar ouders waren fan dus was het wel prima allemaal.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ze zal niet gevallen zijn op z'n uiterlijk.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Is het pas maandag.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat moet je anders na elven op maandagavond..![]()
![]()
![]()
Ik geef Gordon wel gelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:17 schreef aeque het volgende:
Je zult je maar druk maken over wat de familie Hazes of Gordon doen.Iedereen is een kutlultrut
Nee lekker normaal vinden als een 34 jarige man op een puber meisje kruipt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:17 schreef aeque het volgende:
Je zult je maar druk maken over wat de familie Hazes of Gordon doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik vond een huis bijzonder. Was een soort oude school meen ik. Maar daar bleken er al heel veel van in NL te zijn.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Andere bronnen hadden het inderdaad al over 13 of 14 maar Rachel zelf heeft het over 15 misschien om der eigen eer nog wat te redden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beetje handwerken ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat moet je anders na elven op maandagavond..Ja want dat staat er natuurlijk ook. Dat ik het compleet normaal vind.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee lekker normaal vinden als een 34 jarige man op een puber meisje kruipt.
Mag alleen niet meer.quote:
Denk niet dat het persoonlijk naar jou bedoeld was.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Beetje handwerken ofzo.
[..]
Ja want dat staat er natuurlijk ook. Dat ik het compleet normaal vind.Iedereen is een kutlultrut
op een gegeven moment is het zoutgehalte zo weinig dat je nog beter op een preistengel kan knagen.quote:![]()
Ja morgen of overmorgen ga ik weer hardlopen, dus dan mag ik wel een halve zak nog op vind ikquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
is veel te veel kcalquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja morgen of overmorgen ga ik weer hardlopen, dus dan mag ik wel een halve zak nog op vind ik![]()
Bestaan er bolognesepreistengels?quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
op een gegeven moment is het zoutgehalte zo weinig dat je nog beter op een preistengel kan knagen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb geen chips anders zou ik geen halve zak eten, maar een hele.... Kan daar nooit met mate van eten.![]()
je kan ze uitvinden en er patent op zettenquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bestaan er bolognesepreistengels?![]()
klipjesquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:29 schreef Shii het volgende:
Ik heb geen chips anders zou ik geen halve zak eten, maar een hele.... Kan daar nooit met mate van eten.![]()
Ik eet ook vaak een hele. Echt nul discipline om te stoppenquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:29 schreef Shii het volgende:
Ik heb geen chips anders zou ik geen halve zak eten, maar een hele.... Kan daar nooit met mate van eten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het zou zomaar een nieuwe hype kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bestaan er bolognesepreistengels?![]()
![]()
Eerst bastogne-ijsquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je kan ze uitvinden en er patent op zetten![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Die liggen hier altijd nutteloos in de kast.![]()
![]()
time for changequote:Op dinsdag 15 april 2025 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Die liggen hier altijd nutteloos in de kast.![]()
![]()
Dan nog. De man heeft zichzelf kapot gedronken en is zo dood als een pier. Er zijn betere dingen om je druk over te maken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat het persoonlijk naar jou bedoeld was.
En schijnbaar heeft die opgedroogde druif die de naam Raggel draagt er zelf 0 moeite mee, anders had ze zelf moeten werken voor haar geld.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zo ja ik heb nog een hoop dingen om door te ontwikkelen en op de markt te brengen. Helaas ben ik daarvoor momenteel te druk ivm het leegeten van een zak chips pieppieppiep.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En morgen een extea rondje hardlopenquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo ja ik heb nog een hoop dingen om door te ontwikkelen en op de markt te brengen. Helaas ben ik daarvoor momenteel te druk ivm het leegeten van een zak chips pieppieppiep.![]()
![]()
prio's HHHEEEEL BELANGRIJKquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo ja ik heb nog een hoop dingen om door te ontwikkelen en op de markt te brengen. Helaas ben ik daarvoor momenteel te druk ivm het leegeten van een zak chips pieppieppiep.![]()
Inclusief de veel te kleine kooien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Toch maak jij je ook een soort druk over wat andere hierover zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan nog. De man heeft zichzelf kapot gedronken en is zo dood als een pier. Er zijn betere dingen om je druk over te maken.
En schijnbaar heeft die opgedroogde druif die de naam Raggel draagt er zelf 0 moeite mee, anders had ze zelf moeten werken voor haar geld.![]()
![]()
Ho ho ik reageerde op je omdat je Mikey aanviel, maar het boeit je dus welquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan nog. De man heeft zichzelf kapot gedronken en is zo dood als een pier. Er zijn betere dingen om je druk over te maken.
En schijnbaar heeft die opgedroogde druif die de naam Raggel draagt er zelf 0 moeite mee, anders had ze zelf moeten werken voor haar geld.
Iedereen is een kutlultrut
Ik geloof je meteen.quote:
Geen waarschuwing dat ze niet geschikt zijn als huisdier.
En dat je moet uitkijken met bepaalde voersoorten.![]()
Omdat dts heul belangrijk is uiteraard.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Toch maak jij je ook een soort druk over wat andere hierover zeggen
Waar moeten we anders bolken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Truequote:Op dinsdag 15 april 2025 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat dts heul belangrijk is uiteraard.
Waar moeten we anders bolken.![]()
![]()
What a surprise.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ho ho ik reageerde op je omdat je Mikey aanviel, maar het boeit je dus welOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
In de ezelwei balken is ook al weer zo wat.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat dts heul belangrijk is uiteraard.
Waar moeten we anders bolken.![]()
Roxeanne is daarentegen wel een leuker mens dan haar moeder vind ik. (positief omdenken)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De leukste in de familiequote:Op dinsdag 15 april 2025 23:39 schreef StevenHyde het volgende:
Roxeanne is daarentegen wel een leuker mens dan haar moeder vind ik. (positief omdenken)![]()
![]()
Wie vind jij in de BN wereld nog meer een leuk mens?quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:39 schreef StevenHyde het volgende:
Roxeanne is daarentegen wel een leuker mens dan haar moeder vind ik. (positief omdenken)![]()
Dat laatste is bij konijnen ook zo. Maar ja genoeg mensen die zich überhaupt niet inlezen als ze een huisdier nemen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Geen waarschuwing dat ze niet geschikt zijn als huisdier.
En dat je moet uitkijken met bepaalde voersoorten.
Wat een diepgaande vraag zo op de maandagdinsdagavond even over nadenken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wie vind jij in de BN wereld nog meer een leuk mens?
Wie jij?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Achteraf kan je ook wel stellen dat Rachel niet zo goed begonnen is als kind. Ze is hard en ook meedogenloos, ze wordt meestal als de kwaaie pier gezien. Ik geef haar gelijk dat ze die Hazes uitmelkt wat dat betreft. Heeft geen prettig leven gehad met die zuipschuit en door haar ouders gedwongen om hem te pijpen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:39 schreef StevenHyde het volgende:
Roxeanne is daarentegen wel een leuker mens dan haar moeder vind ik. (positief omdenken)Iedereen is een kutlultrut
Ik volg het totaal niet jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, dat wel. Van wat ik ervan weet (volg niet alles) hebben die ouders van Rachel wel een slechte rol hierin ja. Maar hoe Rachel nu tegen haar eigen kinderen doet daar kan ik echt helemaal niks bij voorstellen dat je dat kunt doen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Achteraf kan je ook wel stellen dat Rachel niet zo goed begonnen is als kind. Ze is hard en ook meedogenloos, ze wordt meestal als de kwaaie pier gezien. Ik geef haar gelijk dat ze die Hazes uitmelkt wat dat betreft. Heeft geen prettig leven gehad met die zuipschuit en door haar ouders gedwongen om hem te pijpen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee de ups en downs van de familie hazes volg ik nietquote:
Maar je hebt wel een puntOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat die ouders omdat ze fan waren haar zo gepusht hebben terwijl ze nog kind was om met hem in contact te komen in de hoop dat hij erop zou kruipen is behoorlijk gestoord.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op mobiel moet je dan even het vinkje aanvinken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Erica + montana Meilandquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat een diepgaande vraag zo op de maandagdinsdagavond even over nadenken.
Wie jij?
Dieuwertje Blok vond ik altijd heel natuurlijk overkomen Helaas RIP
henry van loon
tjitske reidinga
chantal janzen
linda de mol![]()
o ja die ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:47 schreef StevenHyde het volgende:
Heb erover nagedacht en ik vind Jelka van Houten een leuke bn-er
en nog wat cabaretiers![]()
BijnaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: