Lolquote:Op woensdag 16 april 2025 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is de Europese houding die honderdduizenden Oekraiense levens eisen. Het geweld had in 03-2022 al gestopt kunnen worden.
Dit is nog stupider als de Irak of Vietnam oorlog.
Gewoonweg walgelijk om Europa de schuld te geven door een oorlog die totaal onnodig door Rusland is gestart en zegt weer alles over jou als persoon en morele waarden.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is de Europese houding die honderdduizenden Oekraiense levens eisen. Het geweld had in 03-2022 al gestopt kunnen worden.
Dit is nog stupider als de Irak of Vietnam oorlog.
maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 16 april 2025 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je niks te melden hebt, meld dan ook niks.
Nee, nieuwe technologie, aka drones.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:51 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Geen idee waar je op foto's doelt maar in al die filmpjes en verhalen in Oekraïne hoor je dat ze nu drones gebruiken om vuur ergens heen te leiden en het ook aan te passen als ze mis schieten. Dat is niet echt een geheim of iets baanbrekends wat ik zeg. In het nieuwsbericht wat ik plaatste hebben ze het nota bene over 'nieuwe technieken'.
Ik geef Europa -->mede<-- de schuld dat deze oorlog bestendigd wordt, er waren echt kansen om dit te beëindigen. Wie en waarom de oorlog is gestart heeft verschillende oorzaken en is een lang verhaal waar meerdere partijen een hand in hebben gehad. De oorlog in kinetische zin is in 02-2022 begonnen door Poetinquote:Op woensdag 16 april 2025 17:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoonweg walgelijk om Europa de schuld te geven door een oorlog die totaal onnodig door Rusland is gestart en zegt weer alles over jou als persoon en morele waarden.
Meerdere Europese leiders hebben Putin gesmeekt om het niet te doen, voor Rusland binnenviel. Terwijl ze iedereen beloofden het niet te te gaan doen.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geef Europa -->mede<-- de schuld dat deze oorlog bestendigd wordt, er waren echt kansen om dit te beëindigen. Wie en waarom de oorlog is gestart heeft verschillende oorzaken en is een lang verhaal waar meerdere partijen een hand in hebben gehad. De oorlog in kinetische zin is in 02-2022 begonnen door Poetin
Het is zo ingewikkeld!quote:Op woensdag 16 april 2025 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geef Europa -->mede<-- de schuld dat deze oorlog bestendigd wordt, er waren echt kansen om dit te beëindigen. Wie en waarom de oorlog is gestart heeft verschillende oorzaken en is een lang verhaal waar meerdere partijen een hand in hebben gehad. De oorlog in kinetische zin is in 02-2022 begonnen door Poetin
https://blog.cyberwar.nl/(...)l-sweeney-1997-2001/quote:12. Enigmas have no solution
in de proposals in Istanbul lag een overeenkomst voor de Krim en de Oblasten en snoeiharde veiligheidsgaranties vanuit USA. Was laatst nog een stukje over bij de NPO (doc ukraine war). Vanuit alternatieve bronnen lijkt het erop dat Johnsen één van de politici was die Zelensky weerhouden hebben van tekenen op voorwaarde dat er meer steun zou komen.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meerdere Europese leiders hebben Putin gesmeekt om het niet te doen.
De notie dat Europa koste wat kost daarna Oekraine daarna geblokkeerd heeft om op te geven. Want zo zit het ook, er was geen sprake van vrede, er was sprake of Oekraine volledig moest capituleren of niet. En dat is ook niet waar.
Quatch. Hij heeft gedreigd en geëist. De arrogante lul denkt dat ie de baas over de hele wereld is en dat ie ongestraft de EU de oorlog kan verklaren.quote:
Flinke rookwolk.quote:Russian Telegram channels report a large fire at Kursk bearing plant.
Causes of the fire are not clear.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lmwtd75gzc2a
Ah dat is wel handig. Benieuwd welke Nederlandse namen daarop staan!quote:
Een sterk stukje pragmatiek.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kwam ook een artikel vandaag uit dat Amerika druk uitoefent op landen die Oekraine nog wel steunt, om daarmee te stoppen.
[ x ]
ja het is jammer dat niet iedereen dezelfde kwaliteit als jou op de mat brengtquote:Op woensdag 16 april 2025 17:58 schreef Parafernalia het volgende:
Zo jongens, hebben jullie weer vakkundig het fake news van Php de nek omgedraaid! Ga zo door, jullie komen er wel!
quote:Op woensdag 16 april 2025 13:53 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Php's haat jegens Oekraïne wordt alleen maar groter als hij ziet dat Oekraïne gewonde Russische militairen afknalt. Oorlogsmisdaden!
quote:Op maandag 14 april 2025 16:03 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dit dus.
'Stop Volgen'
Veel succes met debunken
quote:Op maandag 14 april 2025 15:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wedden dat negeren het beste werkt?
quote:Op maandag 14 april 2025 15:10 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat jij/jullie maar blíjven reageren op deze onzin vind ik eigenlijk net zo naïef
quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 19:10 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Denk dat Php het stiekem wel lekker vindt
etcetera, etceteraquote:
Wie is de fabrikant?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:07 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om het nieuwsbericht dat we weer 120mm mortieren hebben.
Hotchkiss TDA Armaments volgens mij weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |