Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Turken lieten ze zonder infanterie optrekken. Dan is elke tank kwetsbaar.
Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het was geen opslag maar een bommenfabriek. Niets doen had veel meer dode Jezidi's opgeleverd.
En dan gaan de Denen terug in witte zaken naar hun ouders in Denemaker. En dan?quote:Op woensdag 16 april 2025 12:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als de Russen ze beschieten schieten de Denen gewoon terug.
Eerst werden Oekraïners getraind in het buitenland, door buitenlanders.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Deense soldaten gaan juist getraind worden in Oekraïne
Wat jij laat zien zijn dikwijls clickbaits man.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Iedereen op dit forum weet dat er nogal veel schort aan jouw voorstellingsvermogen, Hans.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij laat zien zijn dikwijls clickbaits man.
Amerika gaan Oekraïne niet tegenwerken, ze proberen alleen vrede te forceren.
quote:Op woensdag 16 april 2025 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij laat zien zijn dikwijls clickbaits man.
Amerika gaan Oekraïne niet tegenwerken, ze proberen alleen vrede hun capitulatie te forceren.
Ik moest ook lachen om het nieuwsbericht dat we weer 120mm mortieren hebben. Ze zeggen dan dat ze een mannetje vooruit sturen die het doelwit moet bepalen en bijsturen etc.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Deense soldaten gaan juist getraind worden in Oekraïne
Ik verwacht van niet, maar het is altijd slimmer om niet precies te vertellen hoe je het e.e.a. nou precies doet.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:07 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om het nieuwsbericht dat we weer 120mm mortieren hebben. Ze zeggen dan dat ze een mannetje vooruit sturen die het doelwit moet bepalen en bijsturen etc.
Hoop niet dat defensie echt nog zo werkt...
Als je zegt dat je het gewoon via drones doet zoals Oekraïne en Rusland dat ook doen dan is dat niet iets wat geheim moet blijven ofzo.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet, maar het is altijd slimmer om niet precies te vertellen hoe je het e.e.a. nou precies doet.
Je bedoelt Forward Air Control en dergelijke?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:07 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om het nieuwsbericht dat we weer 120mm mortieren hebben. Ze zeggen dan dat ze een mannetje vooruit sturen die het doelwit moet bepalen en bijsturen etc.
Bizar eigenlijk hoe dat werkt. Rusland begint een illegale oorlog. Maar ze kunnen wel legitieme doelen raken.quote:
Php's haat jegens Oekraïne wordt alleen maar groter als hij ziet dat Oekraïne gewonde Russische militairen afknalt. Oorlogsmisdaden!quote:Op woensdag 16 april 2025 11:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik zie nu een versie met een iets langere duur. Loopt niet goed af voor de man met krukken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2025 13:53 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Php's haat jegens Oekraïne wordt alleen maar groter als hij ziet dat Oekraïne gewonde Russische militairen afknalt. Oorlogsmisdaden!
Een terugtrekkend usa betekent een totale inname van Oekraïne uiteindelijk. Dat moeten we niet willen.quote:
ik haat absoluut Oekraïne dan wel Oekraïners niet. Dat land heeft mij niks misdaan, en de bevolking al helemaal niet. Ik kom ze in mijn omgeving wel eens tegen, en ze doen niemand kwaad. Wat er gebeurt vind ik zwaar kut voor hen.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:53 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Php's haat jegens Oekraïne wordt alleen maar groter als hij ziet dat Oekraïne gewonde Russische militairen afknalt. Oorlogsmisdaden!
Denk wel dat ze je het gaan vertellen zolangg je ze putinversteher blijft noemenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ x ]
Het is trouwens HIER!
Echt direct aan het front, een man met krukken wordt door razorwire gestuurd om oekraiense posities aan te vallen.
Vraag me echt af wat de Putinverstehers hier nou van vinden in dit topic.
Na dertien jaar heeft Luchtmobiele Brigade weer zware mortieren - https://nos.nl/l/2563775quote:Op woensdag 16 april 2025 13:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je bedoelt Forward Air Control en dergelijke?
https://en.wikipedia.org/wiki/Forward_air_control
Zo werkt het overalquote:Op woensdag 16 april 2025 13:07 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Oorlog is bizar.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:42 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk hoe dat werkt. Rusland begint een illegale oorlog. Maar ze kunnen wel legitieme doelen raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |