SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jus vast welquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:50 schreef Kissingbird het volgende:
Do you like it hard![]()
Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was ook best benauwd netquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
de temperatuur hier daalt ook vrij vlot![]()
![]()
owww muziekjesquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is die van de hardere muziekjes?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekkere trackquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:50 schreef Kissingbird het volgende:
Do you like it hard![]()
Bekijk deze YouTube-videoKut trackquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze is pas kut
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze is pas kut
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ja afgezaagd kutdeuntje incl zeikstemquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze is pas kut
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En nu?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb er echt nooit problemen mee gehad![]()
onze bank mist een deel van
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
lang geledenquote:
was er een Nick in BB
die was zelf ook Hardstyle DJ
en was helemaal weg van dit nummer
@engine ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jordyquote:jordy
jordy
jordy
jordy
jordy
jordy
jordy
jordy
jordy
jordy
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Echt balen zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
With a haunting dance, now you're both in a trance
It's time to cast your spell on the nightThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Marloth Parkquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waar gaan jullie nu heen Pinnenmutske?Werewolf![]()
Geen vriendje meer?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Huh je stond in mn vriendenlijst en was groen en nu niet meer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Huh je stond in mn vriendenlijst en was groen en nu niet meersta ik niet in je vriendenlijst?
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]sta ik niet in je vriendenlijst?
![]()
![]()
![]()
Jij sowieso nietquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]sta ik niet in je vriendenlijst?
![]()
![]()
![]()
Idd. Van Satara is het idd ver.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeh ja stukje rijden van waar jullie eerst zaten.
Maar kleine leeuwtjes gezien
Werewolf![]()
Raamdecoratie belt.
Hallo mevr, ik kom wat later. Ik moet 16.15 in Winterswijk zijn. Daar ben ik drie kwartier aan het werk.
Dan moet ik nog naar u rijden is ook zo drie kwartier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig dott!!! Nog steeds gedoe maar dit is wel goed nieuws.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Raamdecoratie belt.
Hallo mevr, ik kom wat later. Ik moet 16.15 in Winterswijk zijn. Daar ben ik drie kwartier aan het werk.
Dan moet ik nog naar u rijden is ook zo drie kwartier.Smile, it's free therapy.![]()
Gaat er nog IETS goed in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Raamdecoratie belt.
Dan moet ik nog naar u rijden is ook zo drie kwartier.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Raamdecoratie belt.
Dan moet ik nog naar u rijden is ook zo drie kwartier.Aah gelukkig soort van goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Raamdecoratie belt.
Dan moet ik nog naar u rijden is ook zo drie kwartier.Goed nieuws Dot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig dott!!! Nog steeds gedoe maar dit is wel goed nieuws.Ja echt he, maar nu moet ik wel wat anders gaan uitzoeken en geen idee wat eerlijk gezegdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raamdecoratie belt.
Dan moet ik nog naar u rijden is ook zo drie kwartier.Dan kun je die gordijnen gebruiken als kleed voor over de plank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee zonder dollen. Goed nieuws! Blij dat alles vergoed wordt!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah gelukkig soort van goed nieuwsJa gelukkig wel, maar ben wel klaar met dit gedoe hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En wanneer ga je uit eten?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja echt he, maar nu moet ik wel wat anders gaan uitzoeken en geen idee wat eerlijk gezegd![]()
Ja ik ook een hele opluchtingquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan kun je die gordijnen gebruiken als kleed voor over de plank!![]()
Nee zonder dollen. Goed nieuws! Blij dat alles vergoed wordt!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen afspraak gemaakt joh was gewoon een geintje, dat ben ikquote:
Echt hè mannen
Moet zometeen dud0r even![]()
Hij zet chocolade op het boodschappen lijstje
Dus ik zeg jongen de hele tafel staat vol
"Ja maar dat is voor jou"
Ik ben gvd geen broederige hen, de chocolade is om te delen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Raamdecoratie belt.
Dan moet ik nog naar u rijden is ook zo drie kwartier.Blij voor je. Meevaller die je wel toekomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik lasquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt hè mannen
Ik ben gvd geen broederige hen, de chocolade is om te delen
BloederigTrust nobody![]()
Dank je Stevenquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Blij voor je. Meevaller die je wel toekomt.
Je kunt nooit genoeg chocola hebben. Ik begrijp dudor.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt hè mannen
Ik ben gvd geen broederige hen, de chocolade is om te delenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Steven. Het spijt me. We zijn het vergeten...quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Blij voor je. Meevaller die je wel toekomt.![]()
Mooi, meteen generaliserenquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt hè mannen
Ik ben gvd geen broederige hen, de chocolade is om te delen![]()
Geen enkel probleem. Ik heb er ook niet aan gedacht meer. Was bij mijn ouders en heb een kg drop opquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Steven. Het spijt me. We zijn het vergeten...
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
We moeten een nieuwe bastogne-date plannen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Ik heb er ook niet aan gedacht meer. Was bij mijn ouders en heb een kg drop op
@loveislikeakiss heb jij wel nog dat pak bastogne koeken opgevroten vanmorgen om 10 uur?![]()
Nee heb nu pas boodschappen gedaan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We moeten een nieuwe bastogne-date plannen.
@:loveislikeakiss heb jij wel nog dat pak bastogne koeken opgevroten vanmorgen om 10 uur?
; En dacht dat we kwart over dedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Koeken voor iedereenquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Bastognekoeken zijn deze week in de bonus!
*Lust geen koffie*![]()
Kwart over wat? 10?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee heb nu pas boodschappen gedaan.
; En dacht dat we kwart over deden
We moeten dit wel strakker regelen. Zo gaan we nooit synchroon.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kwart over wat? 10?
We moeten dit wel strakker regelen. Zo gaan we nooit synchroon.
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik moet ook nog nieuwe koeken halen. Dus 10 red ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan ben ik om tien aan het auto rijden
Wanneer kun je wel?![]()
Euhm lastigquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik moet ook nog nieuwe koeken halen. Dus 10 red ik ook niet.
Wanneer kun je wel?
Heb eerst arbo
Auto wassen
Lunch bij papa
Langs zus 1
Langs zus 2
Zus 3 ophalen van stage
Vette hap onderweg halen
Naar huis rijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oke, en @StevenHyde is ook weer spoorloos.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Euhm lastig
Heb eerst arbo
Auto wassen
Lunch bij papa
Langs zus 1
Langs zus 2
Zus 3 ophalen van stage
Vette hap onderweg halen
Naar huis rijden
Laten we het even op zijn beloop. Plannen we samen een nieuw moment.![]()
uitstel wordt toch geen afstel, hèquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke, en @:StevenHyde is ook weer spoorloos.
Laten we het even op zijn beloop. Plannen we samen een nieuw moment.
How can I make this topic about me?![]()
Moet gaan koken nu 😃 maar morgen kan ik de hele dag synchroon bastogne koeken eten. Dus tijd is aan jullie. Of vanavond later in het donker met een kaarsje naast mequote:Op dinsdag 15 april 2025 16:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Laten we het even op zijn beloop. Plannen we samen een nieuw moment.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nope!quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
uitstel wordt toch geen afstel, hè![]()
Vanavond red ik niet meer, ben het vergeten te kopen daarstraks.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moet gaan koken nu 😃 maar morgen kan ik de hele dag synchroon bastogne koeken eten. Dus tijd is aan jullie. Of vanavond later in het donker met een kaarsje naast me
Morgenvroeg ga ik weer langs de supermarkt. Ergens in de avond moet voor ons allemaal wel te doen zijn.![]()
Deal or no deal? DEAL 🤝quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vanavond red ik niet meer, ben het vergeten te kopen daarstraks.
Morgenvroeg ga ik weer langs de supermarkt. Ergens in de avond moet voor ons allemaal wel te doen zijn.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
31 april?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Laten we het even op zijn beloop. Plannen we samen een nieuw moment.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jonguh was grapjequote:Op dinsdag 15 april 2025 17:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je niet wil moet je het gewoon zeggen hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zit daar een complete LEGO set in?quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
free file hosting no registration
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Albertoquote:
Ik moest kloppen want de bel deed het niet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hihahoquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Alberto
Ik moest kloppen want de bel deed het niet.![]()
Een hele Snorlaxquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zit daar een complete LEGO set in?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik pas daar heul niet in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wow wil je niet zulke prive foto's van mij plaatsen. Ik heb niet eens kleding aan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
free file hosting no registration
Welles
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Voordeel van zo'n pensquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow wil je niet zulke prive foto's van mij plaatsen. Ik heb niet eens kleding aan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij siswet glijdt heel dat ei zonder moeite naar binnen gok ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kinderspelquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij siswet glijdt heel dat ei zonder moeite naar binnen gok ik.![]()
Zelfs zonder die pens valt er weinig te zien, dat geluk heb ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb nog een groterequote:Op dinsdag 15 april 2025 17:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij siswet glijdt heel dat ei zonder moeite naar binnen gok ik.
Dit is 150 gram
Ik heb nog een kinder ei van 320
*Lust geen koffie*![]()
Bij Siswet glijdt alles er ook gewoon zonder moeite zo weer uit als ze niet oppast. Die is over een jaar of 10 gewoon fecaal incontinent hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij siswet glijdt heel dat ei zonder moeite naar binnen gok ik.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Yoloquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bij Siswet glijdt alles er ook gewoon zonder moeite zo weer uit als ze niet oppast. Die is over een jaar of 10 gewoon fecaal incontinent hoor.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij een beetje druk gaat die sluis nu waarschijnlijk al meteen weer open.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bij Siswet glijdt alles er ook gewoon zonder moeite zo weer uit als ze niet oppast. Die is over een jaar of 10 gewoon fecaal incontinent hoor.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hahahaquote:
Well, life can be a riot
Die heeft geen sluismeester meer nee.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij een beetje druk gaat die sluis nu waarschijnlijk al meteen weer open.Well, life can be a riot
Uitgerekt gatquote:Well, life can be a riot
Visdeurbel?quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij een beetje druk gaat die sluis nu waarschijnlijk al meteen weer open.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pizzaquote:Well, life can be a riot
Of je een ei in je hol wilquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:23 schreef HappyCharly het volgende:
Jeetje
Ik weet niet wat jullie zeggen
Maar denk dat ik t ok niet wil wetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ongetwijfeld dat zij ook een webcam heeft geïnstalleerd daarbinnen.quote:
Dat moet wel een paasei zijn dan!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb ook gevulde maar die zijn wat kleinerquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is geen uitdagingquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb ook gevulde maar die zijn wat kleiner![]()
Witte crèmevulling zeker.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb ook gevulde maar die zijn wat kleiner
Zo flink dat we niks zienquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
[url=https://nl.imgbb.com/]
Is best flink![]()
Lieeeevvvvquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:30 schreef Lovely het volgende:
Gebruik dan ook deze site https://postimages.org/nl/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zit ie in een pot?quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://postimg.cc/vxydN7VN
Zelf klikken als je mijn eitje wil zienOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Denk je?quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan wordt zo'n ei minder snel op gegeten
Ja, want zo'n deksel open krijgen is gevaarlijkquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is bijna hetzelfde als een Grolsch beugelquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, want zo'n deksel open krijgen is gevaarlijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou ik doe mij er altijd zeer aan die dekselsquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is bijna hetzelfde als een Grolsch beugel
Hoe danquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik doe mij er altijd zeer aan die dekselsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou omdat je die beugel omhoog moet drukken en tjaquote:
Over drukken gesproken. Groetjes vanaf de troon aan @loveislikeakissquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou omdat je die beugel omhoog moet drukken en tjaOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Over drukken gesproken. Groetjes vanaf de troon aan @:loveislikeakiss
*Lust geen koffie*![]()
Wel goed je billekes afvegen hequote:Op dinsdag 15 april 2025 17:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Over drukken gesproken. Groetjes vanaf de troon aan @:loveislikeakiss
Mijn 12-jarige zelf wilden posten: bewijs maar.quote:
Maar mijn volwassen ik hield dat gelukkig tegen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jammer hoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn 12-jarige zelf wilden posten: bewijs maar.
Maar mijn volwassen ik hield dat gelukkig tegen.![]()
Kan geregeld worden hoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn 12-jarige zelf wilden posten: bewijs maar.
Maar mijn volwassen ik hield dat gelukkig tegen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: