SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Doet de bel het?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Toen keek ik al niet meer.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In de laatste aflevering wel
R.I.P DTS.![]()
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In de laatste aflevering welI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nadat Gertje meer geld verdiende met plop enk3 werd samson 20 jaar geleden al een beetje alleen gelaten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er is nu een meidquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nadat Gertje meer geld verdiende met plop enk3 werd samson 20 jaar geleden al een beetje alleen gelaten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar al heel lang geen Danny meer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sinds hem zijn ze aan de derde vier stem bezig ? Ik weet het niet toen Octaaf en Mevrouw Praline vervangen werden door frieda Kroket en die van Leemhuizen ben ik al afgehaakt
R.I.P DTS.![]()
Ook een fantastische vent Coen zag hem laatst op youtube voorbij komen bij een opening van iets loopt ie rond alsof hij de koning is lekker aan de wijntjes en de proseko leeft als een soort locale held daar aan de Belgische kust.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2965 / +118 / +56 / 6079 / 6800
2. Dr.Mikey / 632 / +0 / +7 / 409 / 597
3. Moeraskat / 616 / +46 / +41 / 1674 / 1978
4. KillemWieft / 450 / +36 / +33 / 285 / 435
5. Bally-b / 438 / +0 / +98 / 153 / 225
6. gebrokenglas / 334 / +5 / +9 / 1160 / 1425
7. hemarookworst / 327 / +10 / +31 / 663 / 850
8. _UserName_ / 322 / +0 / +0 / 314 / 442
9. HappyCharly / 289 / +52 / +23 / 918 / 1100
10. Lovely / 287 / +39 / +0 / 1623 / 1919
11. loveislikeakiss / 268 / +38 / +55 / 1198 / 1421
12. devzero / 255 / +1 / +0 / 231 / 306
13. Fogel / 224 / +21 / +12 / 588 / 766
14. Pinnenmutske / 221 / +5 / +3 / 205 / 284
15. StevenHyde / 209 / +23 / +0 / 1000 / 1233
16. mario390 / 200 / +0 / +54 / 18 / 54
17. Soury / 198 / +32 / +0 / 157 / 231
18. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
19. greysbones / 150 / +10 / +1 / 992 / 1081
20. aeque / 148 / +24 / +0 / 468 / 563SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
verdorie Dudje hoopte nog op een leuke picaquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben al op locatie bij de klant dus dat kan niet.
En ik heb vanochtend gevraagd of ik ontbijt moest maken voor haar en dat hoefde niet.
zit er dus ook niet inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verkeerde deel van het forumquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
verdorie Dudje hoopte nog op een leuke pica
zit er dus ook niet in
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dagbagger wordt niet meer gebruiktquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Verkeerde deel van het forum
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee neequote:Op dinsdag 15 april 2025 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dagbagger wordt niet meer gebruikt
Het keihard voor Danny deelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vroegaaaahhh postte dudje ook daarquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee nee
Het keihard voor Danny deel
Ja maar nu is hij bezet enzo, gaan mannen opeens minder hard hun best doenquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
vroegaaaahhh postte dudje ook daarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dan ben ik toch blij met die van mijquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar nu is hij bezet enzo, gaan mannen opeens minder hard hun best doen
die doet altijd zijn best
Hier ook. En het begint heel licht te waaien nu. Ik heb alle ramen tegen elkaar open, zodat de boel eens goed kan doortochten.quote:
Er is voor vanavond wat onstuimig weer voorspeld.How can I make this topic about me?![]()
waait hier al een poosjequote:Op dinsdag 15 april 2025 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier ook. En het begint heel licht te waaien nu. Ik heb alle ramen tegen elkaar open, dan de boel eens goed doortochten.
Er is voor vanavond wat onstuimig weer voorspeld.
ook veel vrachtvliegtuigen
zal eens kijken of er een oefening is van het leger in de buurtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hele bedrijf in rep en roer. We zaten 2 min zonder stroomTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en weggggg zijn de kuikensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wow! Vorige week was hier de stroom er ook al eventjes af!quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Hele bedrijf in rep en roer. We zaten 2 min zonder stroom![]()
![]()
noodpakketten tevoorschijn gehaald?quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Hele bedrijf in rep en roer. We zaten 2 min zonder stroomUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ergensquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mooie foto, waar is dat genomen?![]()
eten alle eieren en kuikensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ziet er wel een beetje achterhoek uit.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens![]()
eten alle eieren en kuikens![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje achterhoek uit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vieazzz woord
veluwe
Daarom zelf beginnen te eten voordat zij komen etenquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens![]()
eten alle eieren en kuikensUw ADH vitamine Worst
ik zou graag weer wat meer grutto's en kieviten zienquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom zelf beginnen te eten voordat zij komen etenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pak de luchtbuks en fiks hetquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou graag weer wat meer grutto's en kieviten zienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dan krijg je alle boze mensen weer achter je aanquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pak de luchtbuks en fiks het
maar er zaten er zeker 30Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die ook afschietenquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan krijg je alle boze mensen weer achter je aan
maar er zaten er zeker 30Uw ADH vitamine Worst
Heel Wageningen zonder stroomquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
algemene storing in het hele gebied?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zo praat ze ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje achterhoek uit.
Smile, it's free therapy.![]()
Dat is wel wat anders dan plat proat'n.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Greys heeft echt een vet Hollands accent![]()
Groningsquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders dan plat proat'n.
How can I make this topic about me?![]()
Niet zo uit de heugte hequote:Op dinsdag 15 april 2025 15:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo vulgair als mensen met een accent spreken![]()
![]()
Ja, en dan echt even pauzequote:Op dinsdag 15 april 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet nog 1 post bij elkaar zoeken om in excel te zetten...........
zul je als een van de weinigen denken hierquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel fijn dat je er weer bent, het was vet saai hier.![]()
![]()
Mijn moeder was wel echt een misses bucketquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:08 schreef KoningWouter het volgende:
Al die saaie suffe mensen. Zonder accent, uit de heugte neerkijkend op ons plebs.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:08 schreef KoningWouter het volgende:
Al die saaie suffe mensen. Zonder accent, uit de heugte neerkijkend op ons plebs.accentloos
😳quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neuh dat doen alleen oude lullen
Oeh...quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan gaan er een paar eraan![]()
![]()
lekker afknallen
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
KB is going full in....
Shields up everyone!!!jup soms wel ja
Het was een grapje he lilak. Ik hoop dat je me kunt vergeven.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn moeder was wel echt een misses bucket![]()
![]()
Jou altijdquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het was een grapje he lilak. Ik hoop dat je me kunt vergeven.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Succes ermee ridder. *gooit harnas en maliënkolderquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Succes. We will batten down the hatches and reinforce the shields...![]()
Doe er maar twee!quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:14 schreef KoningWouter het volgende:
Oven-kroketten zijn trouwens prima te kanen!![]()
Vreselijk hebquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Vorige week kwamen de schilders 3 dagen lang tussen 8 uur en 18 uur
Laminaat is geweest, een nieuwe plank er tussen zetten b lijf je zien zegt hij
Ze kunnen het aanplamuren en dan een stifje er over of de hele vloer er weer uit tot aan de kapote plank
Moet ik de kamer weer gedeelteleeghalen Plinten er weer van af, weer terug opnieuw schilderen pppfffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Preparing for trouble ....quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Succes ermee ridder. *gooit harnas en maliënkolderHow can I make this topic about me?![]()
Manmanmanquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk heb
Ze kunnen het aanplamuren en dan een stifje er over of de hele vloer er weer uit tot aan de kapote plank
Moet ik de kamer weer gedeelteleeghalen Plinten er weer van af, weer terug opnieuw schilderen pppfff![]()
Jeetje wat een gedoe. Zet gewoon een kastje op die plankquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk heb
Moet ik de kamer weer gedeelteleeghalen Plinten er weer van af, weer terug opnieuw schilderen pppfff![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk heb
Optie 1 heeft dan de voorkeur.How can I make this topic about me?![]()
Deze man hequote:Op dinsdag 15 april 2025 15:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jeetje wat een gedoe. Zet gewoon een kastje op die plank![]()
pfff wat een gedoe weer dott!quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk heb
Moet ik de kamer weer gedeelteleeghalen Plinten er weer van af, weer terug opnieuw schilderen pppfffSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jeetje wat een gedoe. Zet gewoon een kastje op die plank
Je zou wel knettergek zijn pppfff.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk heb
Moet ik de kamer weer gedeelteleeghalen Plinten er weer van af, weer terug opnieuw schilderen pppfff
Gewoon iets op die plank zetten. Wat @KoningWouter ook al zei.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies. En optisch schoon is ook schoon.
iets of iemandquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:20 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou wel knettergek zijn pppfff.
Gewoon iets op die plank zetten. Wat @:KoningWouter ook al zei.werkt ook
IK heb nog wel een hond met mand voor Dottquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja of gewoon een hond nemen en de hondenmand op die plank zetten.
Je hebt je kruit voor vandaag verschoten. Ga lekker ff fokken of gamen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik weet het pfffff heb geen zin meer![]()
![]()
Dan maak je maar zinquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik weet het pfffff heb geen zin meer![]()
![]()
neee moet nog veeeeel bijna klaar met december.. 1 post nog maar.......quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je hebt je kruit voor vandaag verschoten. Ga lekker ff fokken of gamen.Smile, it's free therapy.![]()
Lange rit ja?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Wel moe van in de auto zitten.![]()
Oke, dan even op je tandvlees die laatste post doen en dan even een uurtje wat anders. Je bent de hele dag al bezig.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neee moet nog veeeeel bijna klaar met december.. 1 post nog maar.......![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:18 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wel 1 van hun betere afleveringen!Uw ADH vitamine Worst
Hoofdpijn zeker?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Normaal heb ik wel zin nu ff niet![]()
![]()
Oké nog even lopende band want ik vertrouw die wolken buiten nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb alle ramen en deuren dicht. Het kan er elk moment uitvallen.How can I make this topic about me?![]()
oei zou vervelend zijn als die eruit vallenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb alle ramen en deuren dicht. Het kan er elk moment uitvallen.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo vulgair als mensen met een accent spreken![]()
Je ramen en je deuren kunnen eruitvallen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb alle ramen en deuren dicht. Het kan er elk moment uitvallen.![]()
![]()
wel eten uit de auto?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
buikpijn, rugpijn![]()
geen zin om paracetamol te halen![]()
spuit 11 hoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
Je ramen en je deuren kunnen eruitvallen?![]()
Zellufquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:28 schreef Kissingbird het volgende:
Blijft een mooi nr![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:accepted
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
waarheen lijdt de weg?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:28 schreef Kissingbird het volgende:
Blijft een mooi nr![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:28 schreef Kissingbird het volgende:
Blijft een mooi nr![]()
![]()
Ben je aan het hakken?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:28 schreef Kissingbird het volgende:
Blijft een mooi nr![]()
![]()
quote:
Nummertjes verwachtenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik dat aanzetten en verwachtte een zwijmelnummertje.
ik heb een snelle maaltijdquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
geloof dat je moet koken of zo of iets anders waardoor je niet post
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nummertjes verwachten
[ afbeelding ]
Zal dan wel heul ongezond zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
* gebrokenglas wrijft eens in zijn ogen en schudt zijn hoofdquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei zou vervelend zijn als die eruit vallen
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zal dan wel heul ongezond zijn
jawellussssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
* Kissingbird denkt: kijk maar uit dat die niet afvaltquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas wrijft eens in zijn ogen en schudt zijn hoofd
En @kree verdrietig makenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:32 schreef greysbones het volgende:
even @:Hemarookworst blij maken
Ohoo vind je dat Justin een slechte smaak heeftquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is wel een van de betere nummers die ik tot nu toe van je gehoord heb
Ik zeg dat ik dit een mooi nummer vind. Wat heeft dat met Justin's kansloze muzieksmaak te maken? Dat staat los van elkaar.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohoo vind je dat Justin een slechte smaak heeft![]()
![]()
jij quote justin netquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dit een mooi nummer vind. Wat heeft dat met Justin's kansloze muzieksmaak te maken? Dat staat los van elkaar.
jij eet om 10 uur?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
varkenshaas met champignons, broccoli, opbak aardappeltjes
Je mag maar 130 !quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Even prachtig nummer ook als je lekker 140 aan het cruisen bent op de snelweg
heel nie waarquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik ben een heul rustig persoon hema!
oeh dat is langzaamquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Even prachtig nummer ook als je lekker 140 aan het cruisen bent op de snelweg
betaal jij nu maar je bekeuringenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeh dat is langzaam![]()
![]()
zou me kapot irriteren als ik achter jou moest aan rijden
* gebrokenglas gaat midden op de weg rijden en laat KiBi er niet langs....quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeh dat is langzaam![]()
![]()
zou me kapot irriteren als ik achter jou moest aan rijden
Nope gister ook op tijd gegetenquote:
heb ik nou nooit last vanquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ohhh ja ben de hele dag al bezig met dingen. Concentratie is een beetje weg.
ALs dat zou kunnen, maar het is midden in de kamerquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jeetje wat een gedoe. Zet gewoon een kastje op die plank
maar 1 gehad dit jaarquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
betaal jij nu maar je bekeuringen
Ik baal hier zo van dat het nooit eens goed kan gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Optie 1 heeft dan de voorkeur.
Kleed erover?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs dat zou kunnen, maar het is midden in de kamer
dan buts ik je eraf aangezien ik toch nog een nieuwe bumper voor erop krijgquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gaat midden op de weg rijden en laat KiBi er niet langs....
Ja dan zou ik toch voor de hondenmand gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft nog een kleine anderhalf uur voordat hij er is.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik baal hier zo van dat het nooit eens goed kan gaan.
ZIt nu op de man van raamdecoratie te wachten. Kijken wat die gaat zetten.
Volgens mij vinden ze het hier te gezellig en willen steeds weer terug komenquote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dan toch iemand of mijn hond met mandquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vastquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pff balen zegquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
geen koffie met koekjes meerquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij vinden ze het hier te gezellig en willen steeds weer terug komen
Dat kan niet, en de eethoek kan ook niet verder naar achteren anders kan de deur niet meer open.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:20 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou wel knettergek zijn pppfff.
Gewoon iets op die plank zetten. Wat @:KoningWouter ook al zei.
dat zal het zijn!!!quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZUllen we Jussie er op zetten met een telefoon in zijn handen kan die gewoon doorgaan met bolkenquote:
"Dag mevrouw, daar zijn we weer"quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij altijd
dirty youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZUllen we Jussie er op zetten met een telefoon in zijn handen kan die gewoon doorgaan met bolken
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ZUllen we Jussie er op zetten met een telefoon in zijn handen kan die gewoon doorgaan met bolken
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]Jij mag alles vasthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
* Moonlight grijpt JustinK bij de oren
Dat was hetgeen het meeste uitstakquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niet, en de eethoek kan ook niet verder naar achteren anders kan de deur niet meer open.
Vrrrrroemquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:42 schreef greysbones het volgende:
@:Moonlight
dan moet je beide oren tegelijk pakken en dan doen of je gas geeft![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Thunderdome
Greys, de aussies kunnen uit de kast
Bij jou ook alquote:
Dan haal je de deur eruit, zet je de eethoek verder naar achteren en leg je de deur over de plank.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan niet, en de eethoek kan ook niet verder naar achteren anders kan de deur niet meer open.
Echt niet, hier geen hondquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dan toch iemand of mijn hond met mand
heb er echt nooit problemen mee gehadquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jou ook al
En Raamdecoratie een heel slecht bedrijf raad het niemand aa. Jij zei nog wel dat het een goed bedrijf was
Nee en ik zal de volgende keer ook gewoon mijn kleren aantrekkenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zal jou eens...quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:42 schreef greysbones het volgende:
@:Moonlight
dan moet je beide oren tegelijk pakken en dan doen of je gas geeft![]()
Je hebt toch niets anders te doen dan te bolken. Kan je net zo goed hier op dat plekkie gaan zitten. Krijg je af en toe wel wat te drinken of te eten hoorquote:
Ik zou er voor tekenen @JustinKquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt toch niets anders te doen dan te bolken. Kan je net zo goed hier op dat plekkie gaan zitten. Krijg je af en toe wel wat te drinken of te eten hoor
Ehm... Volgens mij doe ik meerdere dingen tegelijkquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt toch niets anders te doen dan te bolken. Kan je net zo goed hier op dat plekkie gaan zitten. Krijg je af en toe wel wat te drinken of te eten hoor
quote:
ZO jammer allemaal die vloer kosten mij 2200 euro (met leggen erbij). Daar verwacht je toch iets goed voor.quote:
Zou je denken hequote:Op dinsdag 15 april 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO jammer allemaal die vloer kosten mij 2200 euro (met leggen erbij). Daar verwacht je toch iets goed voor.
Verder gaat het wel goed met je?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan haal je de deur eruit, zet je de eethoek verder naar achteren en leg je de deur over de plank.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nu moet ik en langs Birtie en langs jou
Heb nog toblerone maar wil niet aanbrekenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je het daar liggen?of moet je het kopen nog
dat is echt een hoop geld Dott!quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO jammer allemaal die vloer kosten mij 2200 euro (met leggen erbij). Daar verwacht je toch iets goed voor.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nu moet ik en langs Birtie en langs jou
Zonder dollen ja behoorlijk klote. Maar je hebt er wel een soort van garantie op toch? Dus ze leggen dat opnieuw als je de kamer leeg maakt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |