Als ze dat doet, komt de 10 opeens best dichtbij.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of Anna begint waar ze geëindigd is.
Flopwinnaars bestaan niet na zo'n zware koers.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk net zo’n weer als vorig jaar op de Muur maar dan nu met een fatsoenlijke winnaar
Vorig jaar was een flopwinnaar….. Moest ‘t opzoeken om te weten wat z’n naam wasquote:Op donderdag 17 april 2025 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Flopwinnaars bestaan niet na zo'n zware koers.
Stukje Joe Biden.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vorig jaar was een flopwinnaar….. Moest ‘t opzoeken om te weten wat z’n naam was
Terwijl het in de OP staat.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vorig jaar was een flopwinnaar….. Moest ‘t opzoeken om te weten wat z’n naam was
Lees ik nooit (goh).quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Terwijl het in de OP staat.
Geniale koers, want muursprintje.quote:Op maandag 21 april 2025 19:02 schreef kibo het volgende:
Flopkoers, en op het eind wint er een springveer van 50kg het laatste sprintje.
VPP is helaas blessa.quote:Op maandag 21 april 2025 19:02 schreef kibo het volgende:
Flopkoers, en op het eind wint er een springveer van 50kg het laatste sprintje.
Astarloa ook, denk ik? Was in ieder geval de laatste winnaar uit een vluchtquote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef The_Undertone het volgende:
Mario Aerts laatste om solo aan te komen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Astarloa ook, denk ik? Was in ieder geval de laatste winnaar uit een vlucht
Doet Pogahontas alweer mee ja?quote:
Dat wordt ook allemaal wel wat overdreven...de beste man zit tot nu toe op 12 koersdagen in 2025. Ja daar zitten wel zware koersen tussen, maar laten we het niet te groot maken.quote:Op maandag 21 april 2025 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doet Pogahontas alweer mee ja?
Hoeveel koersen kan een mens achter elkaar aan zeg:
Nou al die klassiekers rijden doet geen mens verderquote:Op maandag 21 april 2025 21:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat wordt ook allemaal wel wat overdreven...de beste man zit tot nu toe op 12 koersdagen in 2025. Ja daar zitten wel zware koersen tussen, maar laten we het niet te groot maken.
Pedersen heeft ook wel veel gereden.quote:Op maandag 21 april 2025 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou al die klassiekers rijden doet geen mens verder
quote:Remco Evenepoel hint op aanval in Waalse Pijl nog voor Muur van Hoei: “Ik wil Nys niet gratis naar finale brengen”
Na een geslaagde comeback in de Brabantse Pijl en de Amstel Gold Race rijdt Remco Evenepoel (Soudal Quick-Step) woensdag de derde wedstrijd van zijn seizoen, de Waalse Pijl. In zijn persconferentie na de Gold Race hintte de olympische kampioen op een ander koersscenario, waarbij niet wordt gewacht op de slotbeklimming van de Muur van Hoei.
De Waalse Pijl zit doorgaans vast in zijn traditionele stramien, waarin de topfavorieten wachten tot de laatste keer Muur van Hoei, maar Evenepoel ziet woensdag kansen op een ander scenario door de herinvoering van de Côte de Cherave: “De aanloop naar Hoei is moeilijker geworden dan de voorbije edities, met de extra helling die erbij is gekomen. Ook dat is geen gemakkelijke klim. Ik denk dat we anders kunnen koersen.”
Evenepoel lijkt daarmee de punchertypes af te gaan willen schudden. “Natuurlijk willen we Thibau Nys niet ‘gratis’ naar de finale brengen. Uiteraard gaan we koers maken. De Waalse Pijl is een heel mooie wedstrijd, en als er punch in mijn benen zit, ga ik het zeker proberen. Er zitten twee dagen tussen de Amstel en de Waalse Pijl, een dag meer dan na de Brabantse Pijl, dus hoop ik dat ik goed hersteld aan de start zal staan.”
Evenepoel stond nog maar eenmaal aan het vertrek van de Waalse Pijl, in 2022. Hij werd toen 43e, op 51 seconden van winnaar Dylan Teuns.
De verwachtingen voor Thibau zijn wel enorm, benieuwd of hij daarmee om kan gaan. Las ook al een quote van Skjelmose dat hij gelooft dat Nys Pogi kan kloppen en dat ze voor hem moeten gaan als hij zich goed voelt. Terwijl Skjelmose zelf ook al 2e werd in 2023 en de aankomst dus ook aan kanquote:
Het vertrouwen is dusdanig groot dat de vleesgeworden open deur Sven Nys er zowaar ferme uitspraken van gaat doen.quote:Sven Nys prikkelt concurrentie voor Muur van Hoei: "Thibau naar voet brengen, is problemen veroorzaken"
Van Petegem had er in 1999 op dit moment zo'n 28. Andere tijden natuurlijk, maar om maar even aan te geven.quote:Op maandag 21 april 2025 21:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat wordt ook allemaal wel wat overdreven...de beste man zit tot nu toe op 12 koersdagen in 2025. Ja daar zitten wel zware koersen tussen, maar laten we het niet te groot maken.
Het is vooral lastig te vergelijken.. Pogi reed begin dit jaar de UAE Tour, maar denk dat hij daar in 7 etappes in totaal 20 minuten volle bak is gegaan. In de eendagskoersen die hij daarna reed, begonnen de finales zo vroeg dat hij daar zo’n 2 uur volle bak (of daar dichtbij) ging. Dat is een hele andere inspanningquote:Op woensdag 23 april 2025 08:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van Petegem had er in 1999 op dit moment zo'n 28. Andere tijden natuurlijk, maar om maar even aan te geven.
Het mooie aan de Waalse Pijl is dat er altijd een paar ploegen bereid zijn om Valverde of welke topfavoriet dan ook aan de voet af te zetten.quote:Op woensdag 23 april 2025 07:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Fijne Thibau dag allen.
[..]
Het vertrouwen is dusdanig groot dat de vleesgeworden open deur Sven Nys er zowaar ferme uitspraken van gaat doen.
Dit is gespeeld.
Op zich moet je proberen je als team goed te positioneren en hoef je dan niet meer "voor iemand te gaan", al zie ik hier op FOK! alsnog wel reacties komen als "haha duosprint wat een domme tactiekquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De verwachtingen voor Thibau zijn wel enorm, benieuwd of hij daarmee om kan gaan. Las ook al een quote van Skjelmose dat hij gelooft dat Nys Pogi kan kloppen en dat ze voor hem moeten gaan als hij zich goed voelt. Terwijl Skjelmose zelf ook al 2e werd in 2023 en de aankomst dus ook aan kan
quote:Op woensdag 23 april 2025 10:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op zich moet je proberen je als team goed te positioneren en hoef je dan niet meer "voor iemand te gaan", al zie ik hier op FOK! alsnog wel reacties komen als "haha duosprint wat een domme tactiek".
Maar inderdaad, prachtig zulke hoge verwachtingen in deze situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gesink had echt nooit voor klassementen moeten gaanquote:Op woensdag 23 april 2025 11:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zag de toekomst er toen veelbelovend uit voor die generatie.
quote:Op woensdag 23 april 2025 11:05 schreef TommyL0204 het volgende:
https://x.com/Intermarche(...)-aan1728392581989%2F
De winnaar is gekend. Pogi kan hier niet tegen opBlijven doneren! @ZipportalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Als de tweet het niet doet moet je er een "/" achter zetten in de linkquote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 11:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als de tweet het niet doet moet je er een "/" achter zetten in de link![]()
@:danny kan natuurlijk gewoon een workaround maken zodat users dat niet hoeven te doen.
ASO heeft zelfs meestal liveticker inclusief posities van de renners.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Geen timetable op PCS voor deze koers…. heeft iemand een andere site toevallig waar deze op staat?
Bedoel je dit toevallig? (en dan bij "Time schedule")quote:Op woensdag 23 april 2025 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Geen timetable op PCS voor deze koers…. heeft iemand een andere site toevallig waar deze op staat?
Ik zou 16.15 inschakelen ofzo en dan zie je hoe ze het muurtje op rijden.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe laat verwachten we de finale, ben een dag weg en wil de laatste 30min zien.
Did not shave?quote:
De ene uitlaat is de andere nietquote:Op woensdag 23 april 2025 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Stevie Williams staat al op lossen.
Hij doet het jasje al uit.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Remco gaat dit gewoon regelen vandaag.
Klopt, ja. Met zo'n UAE Tour zal hij niet veel lijden. Dat is vooral in de wielen hangen.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is vooral lastig te vergelijken.. Pogi reed begin dit jaar de UAE Tour, maar denk dat hij daar in 7 etappes in totaal 20 minuten volle bak is gegaan. In de eendagskoersen die hij daarna reed, begonnen de finales zo vroeg dat hij daar zo’n 2 uur volle bak (of daar dichtbij) ging. Dat is een hele andere inspanning
Ik miste 00, 03 en 13quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef franklop het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)-2000~1587471312794/
20/25
Eerste 4 jaar en 2013 niet
Ik was hem nu al vergeten.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:20 schreef Szura het volgende:
Over een jaar of 3 zijn we de winst van Williams ook allemaal vergeten
Ach, zo'n complete fluke is wel eens leuk. Zoals die keer dat Gasparotto de Amstel won.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:20 schreef Szura het volgende:
Over een jaar of 3 zijn we de winst van Williams ook allemaal vergeten
Als je twee keer wint is het toch geen fluke meer?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ach, zo'n complete fluke is wel eens leuk. Zoals die keer dat Gasparotto de Amstel won.
quote:Op woensdag 23 april 2025 15:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je twee keer wint is het toch geen fluke meer?
Die reed toen ook kort in LBL. Williams niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je twee keer wint is het toch geen fluke meer?
Dat was vast ook niet op water en brood.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
ONZE Karsten is een keer derde geworden op de muur.
Je bedoelt Iglinskiy, dunkt me.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]was vergeten dat hij 2 keer had gewonnen. Man man.
En tweede in Amstel, terwijl ik die al had geteldquote:Op woensdag 23 april 2025 15:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
ONZE Karsten is een keer derde geworden op de muur.
Heeft hij toch al lang toegegevenquote:Op woensdag 23 april 2025 15:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat was vast ook niet op water en brood.
En we hebben het antwoordquote:Op woensdag 23 april 2025 14:53 schreef Chiappucci het volgende:
Benieuwd of Skjelmose dit jaar beter bestand is tegen de regen
Die stond erbij en keek ernaar.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit dezelfde bocht als waar Cyril Dessel net viel?
Haten op Jeroenquote:Op woensdag 23 april 2025 15:35 schreef Pistolero het volgende:
Nordhagen aanzien voor Benoot, kan gewoon.
En voor een Deen.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:35 schreef Pistolero het volgende:
Nordhagen aanzien voor Benoot, kan gewoon.
Ja juist. En ook Jungels in LBLquote:Op woensdag 23 april 2025 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bedoelt Iglinskiy, dunkt me.
Tibo IJsquote:
17/25quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef franklop het volgende:
20/25
EZ 25/25.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef franklop het volgende:
20/25
Met Valverde heb je er al 10 of zo.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:
die quiz is te moeilijk, ik weet toch niet hoe je Rebelin moet spellen, en zo zijn er nog een paar...
met veel gokken kwam ik tot 17/25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Positie behouden. Bocht pakken ze gewoon rustig.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:19 schreef The_Undertone het volgende:
Versnellen in een natte afdaling, slim.
Het maakt het de leukste editie sinds ... vorig jaar.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Dit maakt het direct de leukst editie in jaren.
Er is weinig voor nodig.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Dit maakt het direct de leukst editie in jaren.
Gewaagde uitspraakquote:Op woensdag 23 april 2025 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat Pogacar beter is dan de rest.
Koffie ritje.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:26 schreef Eppie_NL het volgende:
Dit was ook nog eens op 60% ofzo. Die heeft echt niet 100% gegeven.
Omdat Hij niet wint?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Wielrennen is echt mors, mors, mors dood.
Hoezo verwacht je iets van de Waalse Pijl?quote:
Sow.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
De eerste Nederlander moet nog binnen komen zeker
Volgend jaar rijdt hij voor UAE of Visma, daar wordt je ook niet blij van.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Waarom rijdt Vauquelin nog steeds voor Arkea?
wij doen alleen vlaamse koersenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2025 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben maar blij, nu mag hij nog voor eigen kansen rijden.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Waarom rijdt Vauquelin nog steeds voor Arkea?
FDJ is druk bezig met Vauquelin.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgend jaar rijdt hij voor UAE of Visma, daar wordt je ook niet blij van.
Milan Vader 52e op ruim 2 minuten.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Best dat dit soort niet op een zondag gereden wordtquote:
Misogynistische Belgenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:32 schreef franklop het volgende:
Iedereen gaat weg, maar de meisjes moeten nog!
Dat is toch geen vooruitgang? Oke, financieel wel.quote:
Pidcock is 3e met een redbull helm.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:35 schreef Pistolero het volgende:
43 VAN GILS Maxim Red Bull - BORA - hansgrohe 1:35
47 MARTÍNEZ Daniel Felipe Red Bull - BORA - hansgrohe 1:49
Ach, Red Bull. Ach, ach, ach, ach, ach.
Remcoquote:
Ik, in de wetenschap dat er ooit een dag komt dat hij en zijn twee kale kompanen gepakt worden.quote:
Tuurlijk wel. Die hebben een veel beter team in de breedte en veel meer zekerheid qua sponsor. Arkéa bestaat waarschijnlijk volgend jaar niet meer. Renners mogen nu al op zoek naar iets anders.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch geen vooruitgang? Oke, financieel wel.
quote:Op woensdag 23 april 2025 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die hebben een veel beter team in de breedte en veel meer zekerheid qua sponsor. Arkéa bestaat waarschijnlijk volgend jaar niet meer. Renners mogen nu al op zoek naar iets anders.
https://www.wielerflits.n(...)g-naar-de-ondergang/quote:“We moeten ergens 25 miljoen euro zien te vinden. Als ik geen partners kan vinden, is het afgelopen. We zijn op weg naar de ondergang. Ik voel verdriet, onrecht en frustratie. Ik ben al twintig jaar teammanager, ken de wielersport op mijn duimpje en ik heb deze ploeg met bloed, zweet en tranen opgebouwd.”
Ze hebben ook een vrouwenploeg en opleidingsploeg, ik mag hopen dat die 25 miljoen voor alles bij elkaar is.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
https://www.wielerflits.n(...)g-naar-de-ondergang/
25 miljoen, ik schrok er van.
Gianetti heeft flink in de pannetjes staan roeren @Rellende_Rotscholierquote:Op woensdag 23 april 2025 16:47 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens is UAE na de nederlaag van zondag nog even extra full retard gegaan. Rustig zittend in het zadel versnellen op 500 meter van de top en 10 seconden voor de nummer 2 (met uitpeddelen...).
Ik denk dat Pogacar vooral ook voorzichtiger is geweest vandaag.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:47 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens mij is UAE na de nederlaag van zondag nog even extra full retard gegaan. Rustig zittend in het zadel versnellen op 500 meter van de top en 10 seconden voor de nummer 2 (met uitpeddelen...).
Stuurvaardigheid is bij de dames wel wat minder inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden de meisjes ook op hun fiets kunnen blijven zitten?
Bij mij viel de wifi wederom weg.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk net voor de 2e keer terug, wat een versnelling op de muur..niet normaal.
En als je mobiel kijkt en in de laatste 2 min gaat iemand je 5 keer bellen, wegdrukken, bellen, wegdrukken, bellen.
Grrrrt
Hoop dat het op zijn minst voor iets noemenswaardigs was waarvoor 5x bellen nodig was?quote:Op woensdag 23 april 2025 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk net voor de 2e keer terug, wat een versnelling op de muur..niet normaal.
En als je mobiel kijkt en in de laatste 2 min gaat iemand je 5 keer bellen, wegdrukken, bellen, wegdrukken, bellen.
Grrrrt
Onbekend nummer.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoop dat het op zijn minst voor iets noemenswaardigs was waarvoor 5x bellen nodig was?
Sinds ze hoorde dat ze niet naar de OS mocht lijkt ze het wat kwijt te zijn. Ondanks nog een paar uitschieters eind vorig jaarquote:Op woensdag 23 april 2025 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Markus is ook nog niet echt in vorm.
DFM kan er echt helemaal niks meer vanquote:Op woensdag 23 april 2025 16:35 schreef Pistolero het volgende:
43 VAN GILS Maxim Red Bull - BORA - hansgrohe 1:35
47 MARTÍNEZ Daniel Felipe Red Bull - BORA - hansgrohe 1:49
Ach, Red Bull. Ach, ach, ach, ach, ach.
Pogacar haalt hier in een tijdsbestek van 500 meter klimmen al 45% van de PCS-punten van een Touroverwinning.quote:
Puck moet straks met een kilo urine in de zeem de Muur opquote:Op woensdag 23 april 2025 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
Belgen en hun fascinatie met 'pipi doen' weer.
Is het ook.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ine is razend omdat de mensjes meisjesfietsen saai vinden.
Terwijl bij een dag als vandaag de vrouwenkoers en mannenkoers elkaar dan weer precies niets ontlopen in saaiheid.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ine is razend omdat de mensjes meisjesfietsen saai vinden.
Kunnen we Annemiek ook niet even langs FEM sturen?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allemaal dankzij het advies van Van Vleuten.
Morele overwinning voor ons?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:05 schreef DiegoFuser het volgende:
WLR heeft PuckGodin op scherp gezet na zondag.
Dit is ook ons succes.
Je moet niet de steile binnenbocht nemen!!!!!!quote:Op woensdag 23 april 2025 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allemaal dankzij het advies van Van Vleuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |