En Mathieu en Remco kunnen hem kapotrijden, soms.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:19 schreef Pistolero het volgende:
Ik noem een Mauro Gianetti, Giuseppe Saronni, Matxin Joxean Fernandez, Andrea Agostini, Andrej Hauptman, Fabrizio Guidi, Marco Marcato, Manuele Mori, Inigo San Millan of Rubens Bertogliati
Het is zo ongeveer de Avengers qua dopinghonden bij die ploeg. Dit sterrenteam is toch wel van een andere orde dan Grischa Niermann.
Maar verder is het puur toeval dat de allerbeste renner aller tijden, nee, de allerbeste atleet in de geschiedenis van de mensheid, bij hun ploeg rijdt.
Pistolero, heeft over het algemeen moeite met mensen die betere prestaties lever dan hijzelf. De enige Feyenoord-supporter die Slot wilde ontslaan. Dat zegt toch wel genoeg, die weet van afgunst niet wat hij allemaal moet roepen over een persoon.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En Mathieu en Remco kunnen hem kapotrijden, soms.
Geeft dan ook te denken hè ?
Dat had ik al door ja.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Pistolero, heeft over het algemeen moeite met mensen die betere prestaties lever dan hijzelf. De enige Feyenoord-supporter die Slot wilde ontslaan. Dat zegt toch wel genoeg, die weet van afgunst niet wat hij allemaal moet roepen over een persoon.
Tuurlijk. Als hij gebruikt, dan gebruikt het grootste deel van de rest ook.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morele winnaar award weer voor Wout?quote:Op donderdag 24 april 2025 12:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)-fout/#post-comments
Goede benen award voor Remco.
Kapotrijden is eignelijk maar 1 iemand echt gelukt en dat was Vingegaard in de twee Tours.Anders kan hij er nog opgelegd worden in een spurt, maar een Evenepoel heeft eigenlijk nooit een echt rechtstreeks duel van hem gewonnen. Ja, Luik ging hij op z'n falie een keer, WK in Woolagong (of waar was dat in Australië) maakt hij een tactische fout en heeft Remco de Fransen wat betaald , vermoed ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Matje reed 'm in Roubaix ook wel aardig kapot. Ja, hij viel, maar daarna liep Matje wel uit op Pogacar. En die kon echt niet harder.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Kapotrijden is eignelijk maar 1 iemand echt gelukt en dat was Vingegaard in de twee Tours.Anders kan hij er nog opgelegd worden in een spurt, maar een Evenepoel heeft eigenlijk nooit een echt rechtstreeks duel van hem gewonnen. Ja, Luik ging hij op z'n falie een keer, WK in Woolagong (of waar was dat in Australië) maakt hij een tactische fout en heeft Remco de Fransen wat betaald , vermoed ik.
Dit is leuk voor als je in de jaren 50 wil blijven hangen.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo gaat dat:
https://www.instagram.com/reel/DIzlFrjuonn
Ja, die spoot er bloed in dat 'ie al een maand in de koelkast had staan. Daarvoor betrapt op Cera.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk echt niet, dat had ik niet zo meegekregen.
De tijd van Rico weet ik wel goed, die had toen toch op een gegeven moment kapot bloed gespoten?
En nadat die was verbannen is die nog een paar keer stiekem in het pelloton gaan fietsen, ook zo bizar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |