En anders een doelpuntquote:Op maandag 21 april 2025 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd heeft een 1-0 nodig, of een 0-1.
Ja. Dus in dat opzicht wel fijn dat deze wedstrijd al om 18 uur begon.quote:
Neequote:Op maandag 21 april 2025 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal geen leuke wedstrijd tot nu toe
Zo is het. Dan maakt een eventuele verlenging ook niks uit.quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Dus in dat opzicht wel fijn dat deze wedstrijd al om 18 uur begon.En tevens een extra dagje weekend is ook wel lekker.
Precies.quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zo is het. Dan maakt een eventuele verlenging ook niks uit.
Aan ons twee ligt het niet.quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Het is dat we er hier zo'n gezellige boel van maken anders was ik wat anders gaan doen
Is het ook niet echt.quote:Op maandag 21 april 2025 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal geen leuke wedstrijd tot nu toe
Expected goals0.4 - 0.2quote:Op maandag 21 april 2025 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op Fotmob houden ze de xG niet bij, dus ik heb geen idee wie er beter voetbalt
Daardoor weet ik dat Utrecht wel verdiend gewonnen heeft maar dat 4-0 wat geflatteerd isquote:Op maandag 21 april 2025 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
0.7 om 0.4quote:Op maandag 21 april 2025 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pallets sorteren?quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Dus in dat opzicht wel fijn dat deze wedstrijd al om 18 uur begon.En tevens een extra dagje weekend is ook wel lekker.
Dat er in Zweden zulke trash koppen rondlopen.quote:Op maandag 21 april 2025 18:42 schreef ISVV het volgende:
Edvardsen heeft op een krant geslapen denk ik hahaha!!!11
Geen idee waar die eerste Z voor staatquote:Op maandag 21 april 2025 18:53 schreef GGMM het volgende:
ik ben ZZP'er dus niemand regelt het voor me
Daar kies je toch zelf voor imbeciel
Eensquote:Op maandag 21 april 2025 18:54 schreef tong80 het volgende:
Geen onaardige wedstrijd. Niet goed wel spannend.
ZZP' ers zitten echt altijd in de slachtofferrol ja. Walgelijk volkquote:Op maandag 21 april 2025 18:53 schreef GGMM het volgende:
ik ben ZZP'er dus niemand regelt het voor me
Daar kies je toch zelf voor imbeciel
Wat mij betreft stromen ook alleen Ajax, PSV, Feyenoord AZ in en beginnen we in de halve finalequote:Op maandag 21 april 2025 18:56 schreef PSVCL het volgende:
Slechte reclame voor het nederlands voetbal dit soort finales. Hier hoort altijd een PSV, ajax of feyenoord te staan. Of az vs twente
Weet je wat slechte reclame is? Lampjes die huilen dat ze elke moment aangrijpen om te laten zien wat een slechte losers het zijn.quote:Op maandag 21 april 2025 18:56 schreef PSVCL het volgende:
Slechte reclame voor het nederlands voetbal dit soort finales. Hier hoort altijd een PSV, ajax of feyenoord te staan. Of az vs twente
Wat mij betreft een goed idee, alleen zou ik in plaats van AZ de bekerwinnaar van het jaar er voor laten instromen.quote:Op maandag 21 april 2025 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat mij betreft stromen ook alleen Ajax, PSV, Feyenoord AZ in en beginnen we in de halve finale
sowquote:Op maandag 21 april 2025 18:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet je wat slechte reclame is? Lampjes die huilen dat ze elke moment aangrijpen om te laten zien wat een slechte losers het zijn.
Laten we het leuk houden.quote:Op maandag 21 april 2025 18:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet je wat slechte reclame is? Lampjes die huilen dat ze elke moment aangrijpen om te laten zien wat een slechte losers het zijn.
Klopt, ik zit dan ook niet op iemands mening te wachten van iemand wiens hoogtepunt van het jaar Carnaval is.quote:
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
gelijkopgaande wedstrijd
ik vond gae iets beter
Vooral van die type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op maandag 21 april 2025 18:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
ZZP' ers zitten echt altijd in de slachtofferrol ja. Walgelijk volk
Barney.gifquote:Op maandag 21 april 2025 18:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ondertussen vervuil jij een willekeurig forum zonder schaamtequote:Op maandag 21 april 2025 18:56 schreef PSVCL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |