Achteraf betalen?quote:Op maandag 14 april 2025 17:46 schreef -Hakuna- het volgende:
Niet dat ik straks verplicht 145 euro moet betalen omdat ik niet kan aantonen dat het niet bezorgd is.
Daar kies ik bij webwinkels eigenlijk altijd voor. Heb het bedrag klaarstaan, maar ga niet betalen als ik het niet ontvangen heb.quote:
Ja altijd! Ik ga niet eerder betalen voordat de spullen geleverd zijn. En wees maar niet bang ik betaal netjes op tijd mits geleverd.quote:
Daarom creditcard i.p.v. klarnameuk.quote:Op maandag 14 april 2025 19:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja altijd! Ik ga niet eerder betalen voordat de spullen geleverd zijn. En wees maar niet bang ik betaal netjes op tijd mits geleverd.
Ja, mij ook. Vreemd.quote:Op maandag 14 april 2025 19:23 schreef Seven. het volgende:
Hey, dit komt me bekend voor van deze TS.
Gevonden.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:59 schreef Tyr80 het volgende:
Echt onevenredig hoe vaak jou dit overkomt.
Ja, en wat voor conclusie verbind je daaraan? Misschien dat sommige mensen sneller in een paniekmodus schieten als er iets niet goed gaat met een bezorging?quote:Op maandag 14 april 2025 19:40 schreef Seven. het volgende:
En deze.
Deze ook nog.
Hmm, ik denk dat er wel sprake is van een patroon.
Het overkomt je wel héél vaak.
OK, wel heel toevallig allemaal. Maar het is wel al een paar jaar rustig op gebied van pakketjes.
Nu maak je je er wel heul makkelijk van afquote:Op maandag 14 april 2025 20:33 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik wordt hier eigenlijk als een soort van oplichter neergezet, heb besloten het bedrag maar te betalen. Is inmiddels betaald en topic mag dicht. Beschouw de zending maar als verloren en bestel bij de winkel rechtstreeks.
Heb inmiddels al een nieuwe besteld, niet bij bol. maar bij die webshop.
Leg eens uit, heb het betaald en zou mij er gemakkelijk van af maken, Nu heb ik twee keer betaald. Hopelijk komt die ander wel aan.quote:Op maandag 14 april 2025 20:42 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nu maak je je er wel heul makkelijk van af
Ik zou er nog wel werk van maken.quote:Op maandag 14 april 2025 20:45 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Leg eens uit, heb het betaald en zou mij er gemakkelijk van af maken, Nu heb ik twee keer betaald. Hopelijk komt die ander wel aan.
Maak nergens meer werk van, accepteer gewoond e situatie. Las net dat DPD post veel slechte reviews krijgt, soms moet je dingen accepteren in het leven, ook als ik geld moet betalen voor niet geleverde producten.quote:
Je gaat toch niet gelijk een nieuwe kopen als je pakket op de eerste dag niet bezorgd wordt? Dan doe je toch even wat meer moeite, en heb je zeker iets meer geduld..quote:Op maandag 14 april 2025 20:45 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Leg eens uit, heb het betaald en zou mij er gemakkelijk van af maken, Nu heb ik twee keer betaald. Hopelijk komt die ander wel aan.
Je kunt het ook te snel opgeven. ¤ 140 is best een bedrag.quote:Op maandag 14 april 2025 20:47 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Maak nergens meer werk van, accepteer gewoond e situatie. Las net dat DPD post veel slechte reviews krijgt, soms moet je dingen accepteren in het leven, ook als ik geld moet betalen voor niet geleverde producten.
Omdat ik nog maar een week de tijd had om te betalen, anders krijg ik een verhoging. Dus maar betaald, nu maar wachten wat er gaat gebeuren. De verkoper stuurde mij deze mail..quote:Op maandag 14 april 2025 21:04 schreef Donna het volgende:
Je gaat van een 'paniekerig' topic naar ineens je verlies nemen van ¤140?
Heh?
Graag. Maar gebeurd natuurlijk niet, waarom is mij een raadsel.quote:
1x gehad met DPD in ieder geval. De bezorger moest terug de route op en in z'n geheugen graven. Bleek het pakket bezorgd te hebben in een andere straat, op een ander huisnummer bij mensen met een andere naam.quote:Op maandag 14 april 2025 21:07 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Omdat ik nog maar een week de tijd had om te betalen, anders krijg ik een verhoging. Dus maar betaald, nu maar wachten wat er gaat gebeuren. De verkoper stuurde mij deze mail..
Als u het pakket niet bij de buren kunt vinden, vult u dan dit formulier in, ondertekent u het en stuurt u het terug naar ons, zodat wij DPD kunnen verzoeken een onderzoek in te stellen.
ligt het niet in de tuinquote:Op maandag 14 april 2025 17:46 schreef -Hakuna- het volgende:
Beste fokkers
Had bij bol.com een wifi repeater besteld van 145 euro. Volgens de DPD tracking zou hij vandaag op mijn adres zijn afgeleverd. Echter ik heb niks ontvangen. Hoe is dat mogelijk en heeft iemand van jullie ervaringen. Heb bol benaderd en zij zouden een onderzoek starten.
Nu kan ik niet aantonen dat ik niks ontvangen heb,want staat immer status bezorgd op mijn adres.
Niet dat ik straks verplicht 145 euro moet betalen omdat ik niet kan aantonen dat het niet bezorgd is.
Dus dat kun je net zo goed wel invullen en dat onderzoek nog afwachten.quote:Op maandag 14 april 2025 21:07 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Omdat ik nog maar een week de tijd had om te betalen, anders krijg ik een verhoging. Dus maar betaald, nu maar wachten wat er gaat gebeuren. De verkoper stuurde mij deze mail..
Als u het pakket niet bij de buren kunt vinden, vult u dan dit formulier in, ondertekent u het en stuurt u het terug naar ons, zodat wij DPD kunnen verzoeken een onderzoek in te stellen.
De brievenbussen staan in een centrale hal zonder containers, meubels, planten, bomen of wat dan ook. Is een lege kale ruimte.quote:Op maandag 14 april 2025 21:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ligt het niet in de tuin
dat heb ik nog wel eens dan staat er bezorgd en dan ligt het onder of achter de tuinbank
of kijk eens achter de kliko
kan me niet voorstellen dat iemand een wifirepeater wil hebben
Ga ik ook doen, maar kan het formulier alleen niet uitprinten, alleen downloaden. Heb geen werkende printer meer.quote:Op maandag 14 april 2025 21:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus dat kun je net zo goed wel invullen en dat onderzoek nog afwachten.
ja dan heb je recht op nieuw product , Bol is makkelijk hequote:Op maandag 14 april 2025 21:21 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
De brievenbussen staan in een centrale hal zonder containers, meubels, planten, bomen of wat dan ook. Is een lege kale ruimte.
Dat hoop ik dan maar, inmiddels wel betaald om verhoging te voorkomen en niks ontvangen. De verkoper distantieerd zich.quote:Op maandag 14 april 2025 21:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dan heb je recht op restitutie of nieuw product
Ik denk niet dat je een oplichter bent. Maar ik denk wel dat er sprake is van een patroon. Enig idee waarom dat weer de kop op steekt?quote:Op maandag 14 april 2025 20:33 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik wordt hier eigenlijk als een soort van oplichter neergezet, heb besloten het bedrag maar te betalen. Is inmiddels betaald en topic mag dicht. Beschouw de zending maar als verloren en bestel bij de winkel rechtstreeks.
Heb inmiddels al een nieuwe besteld, niet bij bol. maar bij die webshop.
Geen idee, ik werkt niet bij post en koeriersbedrijven.quote:Op maandag 14 april 2025 21:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Enig idee waarom dat weer de kop op steekt?
Ik open er geen topics over, maar ik heb nu voor de derde keer in 2 weken dat er een pakket kwijt is.quote:Op maandag 14 april 2025 21:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een oplichter bent. Maar ik denk wel dat er sprake is van een patroon. Enig idee waarom dat weer de kop op steekt?
Wat is dit voor een venijnig gewroet in iemands verleden. Welk belang heb jij bij deze bezorgboer te verdedigen?quote:Op maandag 14 april 2025 21:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een oplichter bent. Maar ik denk wel dat er sprake is van een patroon. Enig idee waarom dat weer de kop op steekt?
Wat wil je nou bereiken?quote:Op maandag 14 april 2025 21:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik werk bij een andere bezorgboerquote:Op maandag 14 april 2025 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is dit voor een venijnig gewroet in iemands verleden. Welk belang heb jij bij deze bezorgboer te verdedigen?
Ik ben oprecht benieuwd wat hier achter zit. En ook wel wat achterdochtig, eerlijk is eerlijk.quote:
Wat zou er nou achter kunnen zitten, anders dan dat sommige mensen zich sneller druk zullen maken om redenen, waaronder waarschijnlijk ook meer op de centen moeten letten dan een ander. Ik herinner me bijv. dat TS best een lange weg te gaan had om uit de schulden te raken.quote:Op maandag 14 april 2025 21:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik werk bij een andere bezorgboer. En je mag het venijnig vinden hoor, ik kan me alleen alle eerdere topics herinneren. Goed dat TS doet wat ze kan om uit de schulden te blijven.
[..]
Ik ben oprecht benieuwd wat hier achter zit. En ook wel wat achterdochtig, eerlijk is eerlijk.
Zou wel toepasselijk zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 21:24 schreef michaelmoore het volgende:
niemand gaat twee keer een wifirepeater claimen
Ga het formulier invullen voor DPD onderzoek, maar eerst moet ik dat op een USB stick zetten, naar de kopieshop gaan (gelukkig zit er bij mij eentje) laten uitprinten (fysiek) thuis invullen, scannen en met de post (aangetekend opsturen) dan maar kijken wat het formulier gaat opleveren, misschien krijg ik mijn geld terug anders geen geld en geen repeater.quote:Op maandag 14 april 2025 21:54 schreef Seven. het volgende:
TS, ligt het niet bij de buren? Ga je dat formulier nog invullen? Bewijslast ligt bij de verzender.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |