abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203834683
Beste fokkers

Helaas heb ik een pakje waar ik invoerrechten en met tracking niet ontvangen, Status geeft aan pakket is om 12:31 afgeleverd, Zie een handtekening staan die niet van mij is, wat kan ik doen?

Product CD weg
Geld weg
Invoerrechten 5,10 euro weg

25 februari 12:31
Zending is bezorgd

Bezorgd op 25 februari 12:31
25 februari 11:04
Bezorger is onderweg
25 februari 6:03
Zending is gesorteerd
24 februari 22:59
Zending is ontvangen door PostNL
24 februari 13:23
Betaling van kosten voor zending ontvangen
24 februari 9:51
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
24 februari 9:49
Verzoek tot betaling kosten voor zending verstuurd
24 februari 9:36
Zending ontvangen in land van bestemming
24 februari 9:05
Zending wordt ingeklaard in het land van bestemming

Op de post.nl site staat dit....

Voor de bezorger is het soms handig om alle pakketten in één keer te scannen. Waarschijnlijk wordt je pakket wat later op de dag alsnog bezorgd.Wie heeft daar ervaringen mee?

Kan toch niet zo zijn dat een overijverige bezorger met valse handtekeningen pakjes gaat bezorgen (of niet)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_203834975
Als ontvanger ben je geen partij bij PostNL. De verzender moet dus de klacht indienen. Dat is heel lastig en zeker niet logisch maar zo werkt het dus helaas.

Het enige wat je kan doen is de ontvanger laten weten dat je het item niet hebt ontvangen en dat je er dus zeker niet zelf een handtekening voor gezet hebt. De verkoper is verantwoordelijk dat je dde spullen ook werkelijk gelverd krijgt.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 18:59:04 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203835376
Echt onevenredig hoe vaak jou dit overkomt.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203845166
Als dit jou vaak overkomt moet je dan niet voortaan gewoon verzekerd laten verzenden? Sowieso wel handig bij duurdere producten. Bij goedkopere helaas het verlies nemen.

Van postnl hoef je iig niks te verwachten
pi_203845866
Een pakket met invoerrechten moet je toch altijd bij een PostNL punt in de buurt afhalen en betalen? Alleen af te halen met een ID bewijs.
pi_203845963
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:28 schreef djtiesto8 het volgende:
Een pakket met invoerrechten moet je toch altijd bij een PostNL punt in de buurt afhalen en betalen? Alleen af te halen met een ID bewijs.
Nee dat gaat tegenwoordig online, eerst betalen en dan nemen ze het uberhaupt pas in behandeling.
Dum de dum
  zaterdag 26 februari 2022 @ 14:14:04 #7
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203846303
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:38 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]
Nee dat gaat tegenwoordig online, eerst betalen en dan nemen ze het uberhaupt pas in behandeling.
Varieert, maak het allebei mee. Online is meestal als ze het geen waarde weten te geven (naar mijn idee).
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203846334
Bij je buren al gevraagd?

Mijn buren dachten vanmorgen hetzelfde probleem te hebben, ze hebben een melding ontvangen dat het bij mij afgeleverd zou zijn, ik heb niks gezien. Blijkt nu dat het bij een ander nummer is afgeleverd.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203846644
Heb goed nieuws te melden, kwam vandaag de post bezorger tegen van post.nl en heb het met hem besproken waarom hij gisteren getekend heeft en pas vandaag heeft bezorgd. Hij heeft excuus aangeboden en zal voortaan meteen mijn pakketten bezorgen indien ik niet thuis ben. Mijn brievenbus heeft zelfs een grotere opening waardoor vrijwel alle pakjes er doorheen passen.

Kortom het pakket is alsnog in mij bezit. :)
pi_203871797
Wat een anti-climax.

Maar dat was (gezien de OP) ook wel een beetje 5e verwachten; storm in een glas water
pi_203894930
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:59 schreef Tyr80 het volgende:
Echt onevenredig hoe vaak je in paniek raakt en meteen alles op FOK! gooit ipv een dagje af te wachten. Zoals de tekst die je in je OP post ook zegt.
FTFY
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203894948
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:47 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb goed nieuws te melden, kwam vandaag de post bezorger tegen van post.nl en heb het met hem besproken waarom hij gisteren getekend heeft en pas vandaag heeft bezorgd. Hij heeft excuus aangeboden en zal voortaan meteen mijn pakketten bezorgen indien ik niet thuis ben. Mijn brievenbus heeft zelfs een grotere opening waardoor vrijwel alle pakjes er doorheen passen.

Kortom het pakket is alsnog in mij bezit. :)
Ah, kijk!
Zoals gewoonlijk wordt het netjes opgelost.

Hopelijk ben je ook netjes gebleven naar de bezorger toe?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203894987
Heb in ieder geval wel alsnog goede feedback achtergelaten met thunbs uo duim in de post app dat de zending in overleg is nabezorgd.
pi_203895009
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:57 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb in ieder geval wel alsnog goede feedback achtergelaten met thunbs uo duim in de post app dat de zending in overleg is nabezorgd.
Dat zal ze leren!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')