Achteraf betalen?quote:Op maandag 14 april 2025 17:46 schreef -Hakuna- het volgende:
Niet dat ik straks verplicht 145 euro moet betalen omdat ik niet kan aantonen dat het niet bezorgd is.
Daar kies ik bij webwinkels eigenlijk altijd voor. Heb het bedrag klaarstaan, maar ga niet betalen als ik het niet ontvangen heb.quote:
Ja altijd! Ik ga niet eerder betalen voordat de spullen geleverd zijn. En wees maar niet bang ik betaal netjes op tijd mits geleverd.quote:
Daarom creditcard i.p.v. klarnameuk.quote:Op maandag 14 april 2025 19:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja altijd! Ik ga niet eerder betalen voordat de spullen geleverd zijn. En wees maar niet bang ik betaal netjes op tijd mits geleverd.
Ja, mij ook. Vreemd.quote:Op maandag 14 april 2025 19:23 schreef Seven. het volgende:
Hey, dit komt me bekend voor van deze TS.
Gevonden.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:59 schreef Tyr80 het volgende:
Echt onevenredig hoe vaak jou dit overkomt.
Ja, en wat voor conclusie verbind je daaraan? Misschien dat sommige mensen sneller in een paniekmodus schieten als er iets niet goed gaat met een bezorging?quote:Op maandag 14 april 2025 19:40 schreef Seven. het volgende:
En deze.
Deze ook nog.
Hmm, ik denk dat er wel sprake is van een patroon.
Het overkomt je wel héél vaak.
OK, wel heel toevallig allemaal. Maar het is wel al een paar jaar rustig op gebied van pakketjes.
Nu maak je je er wel heul makkelijk van afquote:Op maandag 14 april 2025 20:33 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik wordt hier eigenlijk als een soort van oplichter neergezet, heb besloten het bedrag maar te betalen. Is inmiddels betaald en topic mag dicht. Beschouw de zending maar als verloren en bestel bij de winkel rechtstreeks.
Heb inmiddels al een nieuwe besteld, niet bij bol. maar bij die webshop.
Leg eens uit, heb het betaald en zou mij er gemakkelijk van af maken, Nu heb ik twee keer betaald. Hopelijk komt die ander wel aan.quote:Op maandag 14 april 2025 20:42 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nu maak je je er wel heul makkelijk van af
Ik zou er nog wel werk van maken.quote:Op maandag 14 april 2025 20:45 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Leg eens uit, heb het betaald en zou mij er gemakkelijk van af maken, Nu heb ik twee keer betaald. Hopelijk komt die ander wel aan.
Maak nergens meer werk van, accepteer gewoond e situatie. Las net dat DPD post veel slechte reviews krijgt, soms moet je dingen accepteren in het leven, ook als ik geld moet betalen voor niet geleverde producten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |