Manquote:Op maandag 14 april 2025 18:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Als de rollen waren omgekeerd, dan liep iedereen te janken om mishandeling. Je moet gewoon met je poten van een ander afblijven. Bel de dierenpolitie maar.
Vast.quote:Op maandag 14 april 2025 18:21 schreef Forbry het volgende:
Ik denk dat er in dit soort landen ook genoeg mensen zijn die dit soort zaken wél verafschuwen
Eh, ja... je punt?quote:Op maandag 14 april 2025 18:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vast.
Eh zo zullen er ook genoeg zijn die vinden dat westerse vrouwen niet 'goed afgericht' zijn.
Die beesten zijn inderdaad levensgevaarlijk en trappen je helemaal de moeder. Vaak worden ze gebruikt om een kudde schapen te beschermen tegen coyotes e.d.quote:Op maandag 14 april 2025 18:28 schreef Hathor het volgende:
Jochie heeft gewoon mazzel gehad dat die Joke hem een paar meppen gaf, want ik heb een ezel wel eens kwaad zien worden en ik kan je vertellen dat je dan een slechte dag gaat hebben.
Ik trek dat ook echt helemaal niet. Maar ik ga dan ws alleen maar een potje kei- en keihard janken.quote:Op maandag 14 april 2025 18:20 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Man![]()
Ik zal nooit naar zo'n pauperland gaan, alleen omdat ik dit soort ellende niet trek.
Bel de dierenpolitie maar..in dat soort landen boeit het niemand een reet, schei toch uit.
Niet alleen trappen, ze kunnen ook flink bijten. Ik zag op Youtube een filmpje waarin twee golden retrievers een ezel aan het vervelen waren, op een gegeven moment beet hij er een in zijn nekvel en slingerde hem een paar meter door de lucht. Ik weet zeker dat die twee honden nooit meer een ezel zullen lastig vallen.quote:Op maandag 14 april 2025 18:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Die beesten zijn inderdaad levensgevaarlijk en trappen je helemaal de moeder. Vaak worden ze gebruikt om een kudde schapen te beschermen tegen coyotes e.d.
quote:Op maandag 14 april 2025 18:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet alleen trappen, ze kunnen ook flink bijten. Ik zag op Youtube een filmpje waarin twee golden retrievers een ezel aan het vervelen waren, op een gegeven moment beet hij er een in zijn nekvel en slingerde hem een paar meter door de lucht. Ik weet zeker dat die twee honden nooit meer een ezel zullen lastig vallen.
Dat ze met haar heroïsche optreden hooguit preekt voor eigen parochie. Maar er verder niks productiefs is uitgerold.quote:
Zegt meer over jou dan over Joke imo.quote:Op maandag 14 april 2025 18:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat ze met haar heroïsche optreden hooguit preekt voor eigen parochie. Maar er verder niks productiefs is uitgerold.
Zou haar aanraden om zich voortaan binnen haar cirkel van invloed te houden. Lekker ezeltjes en paardjes opvangen op haar boerderij in Nederland en die daar een goed leven te geven.
Dat sowieso.quote:Op maandag 14 april 2025 18:41 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik trek dat ook echt helemaal niet. Maar ik ga dan ws alleen maar een potje kei- en keihard janken.
Och joh. Wat een armoedige minachtende opmerking. Dat is dus hoe het met sommige mensen gesteld is.quote:Op maandag 14 april 2025 18:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat ze met haar heroïsche optreden hooguit preekt voor eigen parochie. Maar er verder niks productiefs is uitgerold.
Zou haar aanraden om zich voortaan binnen haar cirkel van invloed te houden. Lekker ezeltjes en paardjes opvangen op haar boerderij in Nederland en die daar een goed leven te geven.
Oké. Maar Joke zit potentieel in de problemen in een godvergeten oord, en ik niet.quote:Op maandag 14 april 2025 18:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over Joke imo.
Terecht. Ze mogen van mij iedereen euthaniseren die een dier mishandeld/verwaarloosd. Bloed begint te koken als ik zulke filmpjes zie van mensen die weerloze dieren mishandelen.quote:Op maandag 14 april 2025 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ x ]
Zeg 't maar boys. Wat vinden we van Joke?
[poll=8781]
Bron
*edit*
Deels geknipt, want het AD besluit zojuist er een Premium artikel van te maken
Misschien moeten wij ook een nutteloos statement afgeven om Joke te steunen. Laten we vanavond om 20:00 allemaal gaan klappen op het balkon of in de tuin. Daar zal Joke vast van opfleuren als ze straks in een Egyptische cel zit.quote:Op maandag 14 april 2025 18:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ze geeft "de maatschappij" een heel duidelijk statement af dat dit niet o.k. is! Er zal iig nooit wat veranderen als er niemand iets doet en iemand moet de 1e zijn! En het feit dat iemand iets doet waar hij/zij zelf (mogelijk) alleen maar slechter van wordt, is juist deels wat haar (nog meer) een heldin maakt!
Dit nu precies.quote:Op maandag 14 april 2025 17:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar als een Egyptenaar ons de maat zou lezen in Nederland dan is het land opeens te klein.
Ze zal er niet verbaasd over geweest zijn want ze heeft daar een opvang voor ezels dus ze zal echt wel weten hoe er daar met die beesten wordt omgegaanquote:Op maandag 14 april 2025 18:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is waar maar het heeft ook een hoog "if you can't take the heat stay out of the kitchen" gehalte. Je kunt niet naar Egypte gaan en boos en verbaasd hierover zijn. Dan sta je namelijk de hele dag te meppen.
Verder is het maar de vraag of de jongen in kwestie er ook maar iets van heeft geleerd.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 05:06 schreef HSG het volgende:
Typisch weer de witte Nederlander. Overal te wereld eisen dat mensen zich aan hun aanpassen.
Joke is een islamofoob en racist.
Precies zoals ik voorspelde:quote:Op maandag 14 april 2025 23:45 schreef Hexagon het volgende:
Ik lees dat Joke nu mogelijk een half jaar in een Egyptische cel mag gaan beschimmelen. Fijn gevolg van je acties.
Het is Egypte, niet Thailand of Iran.quote:Op dinsdag 15 april 2025 06:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Precies zoals ik voorspelde:
- Joke in de gevangenis
- ezel nog steeds bij zelfde baas
- applaus voor haar statement op fok.
Voor niemand positief resultaat.
Sfeerbeeld van een Egyptische vrouwengevangenis:
[ afbeelding ]
Lekker gewerkt Joke!
Hmm..wat voor type mens wil je het liefst om je heen als het erop aankomt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 06:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Precies zoals ik voorspelde:
- Joke in de gevangenis
- ezel nog steeds bij zelfde baas
- applaus voor haar statement op fok.
Voor niemand positief resultaat.
Sfeerbeeld van een Egyptische vrouwengevangenis:
[ afbeelding ]
Lekker gewerkt Joke!
Onzin. Die normen zijn gewoon ietwat anders dan bij ons.quote:Op dinsdag 15 april 2025 02:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dapper van Joke en begrijpelijk, maar tegelijkertijd zeer dom.
Je staat in een ander land met veelal mensen die nul respect voor leven, normen en waarden hebben.
Zie het “succes” immers van zulke mensen qua massa immigratie richting de EU.
Hoe moeilijk ook, in dat soort landen kun je dit niet doen, ze geven geen hol om je.
Ik vind Joke een heldin.quote:Op maandag 14 april 2025 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ x ]
Zeg 't maar boys. Wat vinden we van Joke?
[poll=8781]
Bron
*edit*
Deels geknipt, want het AD besluit zojuist er een Premium artikel van te maken
Als je met je volledige reisgezelschap weer veilig en compleet terug in Nederland wil komen kun je beter geen Joke meenemen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:19 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hmm..wat voor type mens wil je het liefst om je heen als het erop aankomt?![]()
Joke of Kapitein_Scheurbuik? Moeilijke keuze hoor.![]()
Ze was daar niet als toerist, ze woont en leeft daar al jaren. Ze heeft dus wel een leven en kan enthousiasme opbrengen voor wat haar raakt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als je met je volledige reisgezelschap weer veilig en compleet terug in Nederland wil komen kun je beter geen Joke meenemen.
Daarom is ze een held.quote:Op maandag 14 april 2025 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Serieus.
Of wil je beweren dat het verstandig is om als vrouw alleen locals aan te vallen in een islamitisch land?
Joke zou zomaar 50 stokslagen en een hele lange straf kunnen krijgen.
Zou je je vrijheid voor de komende 5 jaar (ik zeg maar wat) op het spel zetten voor een ezel?
Het ergste is natuurlijk:quote:Op maandag 14 april 2025 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Serieus.
Of wil je beweren dat het verstandig is om als vrouw alleen locals aan te vallen in een islamitisch land?
Joke zou zomaar 50 stokslagen en een hele lange straf kunnen krijgen.
Zou je je vrijheid voor de komende 5 jaar (ik zeg maar wat) op het spel zetten voor een ezel?
Helden zijn mensen die grote daden verrichten zonder aan hun eigen belangen te denken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:59 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Daarom is ze een held.
Opkomen voor dieren in die barbaarse landen, en dikke fuckyou naar die middeleeuwse gedachtegoed daar...
Denk dat iedereen die zoiets ziet wel wil ingrijpen, maar gewoon te laf is....
Waarom zou een man die door een vrouw geslagen wordt de straat niet meer op kunnen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:08 schreef maily het volgende:
[..]
Het ergste is natuurlijk:
die man kan zich niet meer buiten vertonen want die is op straat geslagen door een vrouw.
In Egyptequote:Op dinsdag 15 april 2025 11:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zou een man die door een vrouw geslagen wordt de straat niet meer op kunnen?
Er valt voor een man geen eer te behalen aan een vrouw in elkaar slaan. Waarschijnlijk kan een man die gewoon wegloopt als hij door een hysterische westerse vrouw wordt aangevallen op meer respect rekenen dan een man die haar de tanden uit haar bek slaat.
Er valt voor een man geen eer te behalen aan een gevecht met een vrouw winnen.
In Egypte behaal je als man ook geen eer als je een veel zwakkere vrouw slaat.quote:
Je kan dat toch niet vergelijken? Die Arabieren daar gedragen zich structureel als beesten. Het is eerder beschamend dat vanuit het Westen het maar toegestaan wordt.quote:Op maandag 14 april 2025 22:15 schreef Horzula het volgende:
[..]
Dit nu precies.
Als wij erop staan (en dat doen we bijna allemaal en de meeste autochtonen in Nederland die zeggen dat niet te doen zijn ontiegelijke huichelaars) dat Egyptenaren zich bij ons naar onze normen gedragen, moeten wij dat daar naar de hunne doen.
Dat zou nog ingecalculeerd kunnen zijn voor het grotere goed.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat ze celstraf riskeert met haar actie.
Tja, dat overkwam Nelson Mandela ook. Als niemand iets doet, verandert er ook nooit iets.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat ze celstraf riskeert met haar actie.
Nou, deze zomer op vakantie naar de Arabische wereld en daar argeloze burgers aanvallen omdat ze niet volgens jouw morele normen leven.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:04 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Tja, dat overkwam Nelson Mandela ook. Als niemand iets doet, verandert er ook nooit iets.
Joke is een lichtend voorbeeld
Jammer voor jou dat ik nooit op vakantie gaquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, deze zomer op vakantie naar de Arabische wereld en daar argeloze burgers aanvallen omdat ze niet volgens jouw morele normen leven.
Als Joke zo'n lichtend voorbeeld is neem ik aan dat je in haar voetsporen gaat treden. Zo niet is dit gewoon gratuite deugpraat zonder consequenties.
Ik denk dat iedereen het daar over eens is.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:06 schreef Tjoent het volgende:
Willen jullie meer of minder dierenmishandeling?![]()
Minder, minder, minder ... ohnee, totaal géén dierenmishandeling graag.
Dat kun je nu nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het daar over eens is.
Nu de hamvraag: heeft Joke dat resultaat bereikt? Wordt er 1 dier minder mishandeld door de actie van Joke?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |