abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217370149
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat is waar maar het heeft ook een hoog "if you can't take the heat stay out of the kitchen" gehalte. Je kunt niet naar Egypte gaan en boos en verbaasd hierover zijn. Dan sta je namelijk de hele dag te meppen.

Verder is het maar de vraag of de jongen in kwestie er ook maar iets van heeft geleerd.
Als de jongen er niets van heeft geleerd, kan de "maatschappij" er alsnog iets van hebben geleerd (en het is imo al enorme winst indien het slechts bij enkelen tot verbetering zou leiden).
Tails tell tales
pi_217370214
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Als de rollen waren omgekeerd, dan liep iedereen te janken om mishandeling. Je moet gewoon met je poten van een ander afblijven. Bel de dierenpolitie maar.
Man :')
Ik zal nooit naar zo'n pauperland gaan, alleen omdat ik dit soort ellende niet trek.
Bel de dierenpolitie maar..in dat soort landen boeit het niemand een reet, schei toch uit. :r
pi_217370223
Ik denk dat er in dit soort landen ook genoeg mensen zijn die dit soort zaken wél verafschuwen :Y

Alleen, tja... tegen de "dominante(re) status quo" ingaan is gewoon lastig voor de meesten. Daarom/daarvoor zijn dus mensen zoals Joke nodig!
Tails tell tales
  maandag 14 april 2025 @ 18:24:55 #54
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217370251
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:21 schreef Forbry het volgende:
Ik denk dat er in dit soort landen ook genoeg mensen zijn die dit soort zaken wél verafschuwen :Y
Vast.

Eh zo zullen er ook genoeg zijn die vinden dat westerse vrouwen niet 'goed afgericht' zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217370261
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Vast.

Eh zo zullen er ook genoeg zijn die vinden dat westerse vrouwen niet 'goed afgericht' zijn.
Eh, ja... je punt?
Tails tell tales
pi_217370272
Jochie heeft gewoon mazzel gehad dat die Joke hem een paar meppen gaf, want ik heb een ezel wel eens kwaad zien worden en ik kan je vertellen dat je dan een slechte dag gaat hebben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217370294
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:28 schreef Hathor het volgende:
Jochie heeft gewoon mazzel gehad dat die Joke hem een paar meppen gaf, want ik heb een ezel wel eens kwaad zien worden en ik kan je vertellen dat je dan een slechte dag gaat hebben.
Die beesten zijn inderdaad levensgevaarlijk en trappen je helemaal de moeder. Vaak worden ze gebruikt om een kudde schapen te beschermen tegen coyotes e.d.
graag op anoniem
pi_217370339
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 18:20 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Man :')
Ik zal nooit naar zo'n pauperland gaan, alleen omdat ik dit soort ellende niet trek.
Bel de dierenpolitie maar..in dat soort landen boeit het niemand een reet, schei toch uit. :r
Ik trek dat ook echt helemaal niet. Maar ik ga dan ws alleen maar een potje kei- en keihard janken. :')
Tails tell tales
pi_217370355
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Die beesten zijn inderdaad levensgevaarlijk en trappen je helemaal de moeder. Vaak worden ze gebruikt om een kudde schapen te beschermen tegen coyotes e.d.
Niet alleen trappen, ze kunnen ook flink bijten. Ik zag op Youtube een filmpje waarin twee golden retrievers een ezel aan het vervelen waren, op een gegeven moment beet hij er een in zijn nekvel en slingerde hem een paar meter door de lucht. Ik weet zeker dat die twee honden nooit meer een ezel zullen lastig vallen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217370380
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:44 schreef Hathor het volgende:

[..]
Niet alleen trappen, ze kunnen ook flink bijten. Ik zag op Youtube een filmpje waarin twee golden retrievers een ezel aan het vervelen waren, op een gegeven moment beet hij er een in zijn nekvel en slingerde hem een paar meter door de lucht. Ik weet zeker dat die twee honden nooit meer een ezel zullen lastig vallen.
graag op anoniem
  maandag 14 april 2025 @ 18:47:06 #61
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217370382
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:26 schreef Forbry het volgende:

[..]
Eh, ja... je punt?
Dat ze met haar heroïsche optreden hooguit preekt voor eigen parochie. Maar er verder niks productiefs is uitgerold.

Zou haar aanraden om zich voortaan binnen haar cirkel van invloed te houden. Lekker ezeltjes en paardjes opvangen op haar boerderij in Nederland en die daar een goed leven te geven.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217370417
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat ze met haar heroïsche optreden hooguit preekt voor eigen parochie. Maar er verder niks productiefs is uitgerold.

Zou haar aanraden om zich voortaan binnen haar cirkel van invloed te houden. Lekker ezeltjes en paardjes opvangen op haar boerderij in Nederland en die daar een goed leven te geven.
Zegt meer over jou dan over Joke imo.
Tails tell tales
pi_217370522
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:41 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ik trek dat ook echt helemaal niet. Maar ik ga dan ws alleen maar een potje kei- en keihard janken. :')
Dat sowieso. :'(
pi_217370530
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Och joh. Wat een armoedige minachtende opmerking. Dat is dus hoe het met sommige mensen gesteld is.
pi_217370539
Ach Joke
U MAD?
  maandag 14 april 2025 @ 19:07:14 #66
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217370541
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:50 schreef Forbry het volgende:

[..]
Zegt meer over jou dan over Joke imo.
Oké. Maar Joke zit potentieel in de problemen in een godvergeten oord, en ik niet.
pi_217370561
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 15:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]
[ x ]

Zeg 't maar boys. Wat vinden we van Joke?

[poll=8781]

Bron

*edit*

Deels geknipt, want het AD besluit zojuist er een Premium artikel van te maken :)
Terecht. Ze mogen van mij iedereen euthaniseren die een dier mishandeld/verwaarloosd. Bloed begint te koken als ik zulke filmpjes zie van mensen die weerloze dieren mishandelen.
pi_217370580
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:00 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ze geeft "de maatschappij" een heel duidelijk statement af dat dit niet o.k. is! Er zal iig nooit wat veranderen als er niemand iets doet en iemand moet de 1e zijn! En het feit dat iemand iets doet waar hij/zij zelf (mogelijk) alleen maar slechter van wordt, is juist deels wat haar (nog meer) een heldin maakt!
Misschien moeten wij ook een nutteloos statement afgeven om Joke te steunen. Laten we vanavond om 20:00 allemaal gaan klappen op het balkon of in de tuin. Daar zal Joke vast van opfleuren als ze straks in een Egyptische cel zit.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_217370585
Hollanders altijd weer agressie!!
  maandag 14 april 2025 @ 22:10:19 #70
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217372018
Je blijft met je poten van dieren af.
Vind wel dat die vrouw wat hysterisch doet. Gewoon aanspreken: Dont fucking do that
Ook dat maakt indruk
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_217372058
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 17:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar als een Egyptenaar ons de maat zou lezen in Nederland dan is het land opeens te klein.
Dit nu precies.

Als wij erop staan (en dat doen we bijna allemaal en de meeste autochtonen in Nederland die zeggen dat niet te doen zijn ontiegelijke huichelaars) dat Egyptenaren zich bij ons naar onze normen gedragen, moeten wij dat daar naar de hunne doen.
pi_217372095
Goede actie. Zeker daar. Dan heb je lef en gelijk. Geen katje om thuis mee te knuffelen.
  maandag 14 april 2025 @ 23:45:09 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217372530
Ik lees dat Joke nu mogelijk een half jaar in een Egyptische cel mag gaan beschimmelen. Fijn gevolg van je acties.
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:18:30 #74
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_217372663
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat is waar maar het heeft ook een hoog "if you can't take the heat stay out of the kitchen" gehalte. Je kunt niet naar Egypte gaan en boos en verbaasd hierover zijn. Dan sta je namelijk de hele dag te meppen.

Verder is het maar de vraag of de jongen in kwestie er ook maar iets van heeft geleerd.
Ze zal er niet verbaasd over geweest zijn want ze heeft daar een opvang voor ezels dus ze zal echt wel weten hoe er daar met die beesten wordt omgegaan
pi_217372734
Dapper van Joke en begrijpelijk, maar tegelijkertijd zeer dom.
Je staat in een ander land met veelal mensen die nul respect voor leven, normen en waarden hebben.

Zie het “succes” immers van zulke mensen qua massa immigratie richting de EU.

Hoe moeilijk ook, in dat soort landen kun je dit niet doen, ze geven geen hol om je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')