abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217368753
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 15:09 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Keiharde leugens maar de ruZZbots zullen het weer braaf overnemen. Wat een schoften.
Ze maken het zelfs nog bonter. Oekraïne zou burgers als menselijk schild gebruiken. Propaganda goed afgekeken van de IDF :D ;(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_217368773
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 15:26 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Poetin is defacto WO3 al begonnen met de inzet van Koreaanse en Chinese soldaten.
Populistisch onzin argument.

WO3 zou begonnen kunnen zijn als bijvoorbeeld op dit moment China Taiwan zou binnenvallen en als Amerika daar in verstrikt raakt en bijvoorbeeld de Baltische Staten nog binnengevallen worden. Voor nu is het gewoon een regionaal conflict. Niets wereldoorlog, hou op.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 14 april 2025 @ 15:49:45 #78
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217368794
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 15:28 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Helaas moeten we ze blijven tegenspreken. Als dat niet gebeurt zullen we nog veel meer "eigen onderzoekers" hebben die in dit geval het Kremlin narratief zullen geloven.

Dat heb ik wel gemerkt met mijn eigen angst om psychiatrische medicatie te gebruiken. Uiteindelijk hebben de debunkers met correcte info me over de streep getrokken.
Je houdt het juist in stand.

De vergelijking in de 2e alinea begrijp ik niet helemaal geloof ik
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Forum Admin maandag 14 april 2025 @ 15:52:39 #79
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217368807
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 15:28 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Helaas moeten we ze blijven tegenspreken. Als dat niet gebeurt zullen we nog veel meer "eigen onderzoekers" hebben die in dit geval het Kremlin narratief zullen geloven.

Dat heb ik wel gemerkt met mijn eigen angst om psychiatrische medicatie te gebruiken. Uiteindelijk hebben de debunkers met correcte info me over de streep getrokken.
Nee dat moet dus niet. Je kunt net zo goed tegen een betonnen muur praten, deze mensen zijn niet uit op discussiëren, maar herhalen als een vastgelopen plaat dezelfde bullshit die dus al meerdere malen (onderbouwd) tegengesproken is. Ze hebben er gewoon geen boodschap aan.

Waar ze wel een boodschap aan hebben is het happen, want dat geeft ze weer reden om het riedeltje opnieuw af te draaien waardoor de rest van de users af haken.

Het is dat ik hier -moet- kijken anders liet ik dit topic links liggen
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin maandag 14 april 2025 @ 15:53:49 #80
pi_217368817
En wellicht ten overvloede : het is geen kritiek naar de mensen die zich geroepen voelen om er wat van te zeggen. Ik snap jullie helemaal, het werkt alleen niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 14 april 2025 @ 15:55:04 #81
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217368830
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee dat moet dus niet. Je kunt net zo goed tegen een betonnen muur praten, deze mensen zijn niet uit op discussiëren, maar herhalen als een vastgelopen plaat dezelfde bullshit die dus al meerdere malen (onderbouwd) tegengesproken is. Ze hebben er gewoon geen boodschap aan.

Waar ze wel een boodschap aan hebben is het happen, want dat geeft ze weer reden om het riedeltje opnieuw af te draaien waardoor de rest van de users af haken.

Het is dat ik hier -moet- kijken anders liet ik dit topic links liggen
We zijn roependen in een woestijn. Bizar dat ze echt denken dat hun reacties zin hebben.
  Forum Admin maandag 14 april 2025 @ 15:56:19 #82
pi_217368839
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 15:55 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
We zijn roependen in een woestijn. Bizar dat ze echt denken dat hun reacties zin hebben.
De enige zin is dat er op gehapt wordt. Dat vind ik normaliter al laakbaar gedrag, maar als je dat over de rug van een conflict als deze doet ben je echt een onderkruipsel.
  maandag 14 april 2025 @ 15:57:48 #83
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217368853
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2025 15:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als je ophoudt met onzin weerspreken dan wordt het vanzelf 'waarheid'.
Als je ze negeert, jezelf bij de feiten houdt, wordt dat toch veel meer waarheid?
  Forum Admin maandag 14 april 2025 @ 15:58:50 #84
pi_217368859
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 15:57 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Als je ze negeert, jezelf bij de feiten houdt, wordt dat toch veel meer waarheid?
Laat ze gillen joh, het gros heeft die users al op de foe lijst staan. Door er op te reageren geef je het enkel exposure.
  maandag 14 april 2025 @ 15:59:53 #85
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217368866
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 15:56 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De enige zin is dat er op gehapt wordt. Dat vind ik normaliter al laakbaar gedrag, maar als je dat over de rug van een conflict als deze doet ben je echt een onderkruipsel.
Met 'ze' bedoelde ik het pro-Oekraine kamp. Waaronder ikzelf.. Ik heb me er ook schuldig aan gemaakt
pi_217368875
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 15:53 schreef Straatcommando. het volgende:
En wellicht ten overvloede : het is geen kritiek naar de mensen die zich geroepen voelen om er wat van te zeggen. Ik snap jullie helemaal, het werkt alleen niet.
Het is treurig dat iets wat ooit begon als een kwalitatief aardig topic met de laatste stand van zaken, interessante inzichten en dergelijke is verworden tot een ratjetoe van getroll, desinfo en een dagelijkse herhaling van zetten. Ik kom hier inmiddels ook amper meer om die reden. En met mij zijn er al velen vertrokken uit dit topic.

Ik begrijp het beleid dat op FOK! alles gezegd moet kunnen worden en ik verwijt de crew die dit allemaal belangeloos doet ook niks. Maar dit topic is inmiddels meer een soort vergaarbak dan een serieuze nieuwsbron.
  Forum Admin maandag 14 april 2025 @ 16:01:04 #87
pi_217368876
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 15:59 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Met 'ze' bedoelde ik het pro-Oekraine kamp. Waaronder ikzelf.. Ik heb me er ook schuldig aan gemaakt
Ja die mogen net zo goed de hand in eigen boezem steken.
  maandag 14 april 2025 @ 16:03:01 #88
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217368890
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 15:26 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Poetin is defacto WO3 al begonnen met de inzet van Koreaanse en Chinese soldaten.
Nee, regionaal conflict.
En laten we aub niet mee doen met wo3.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Forum Admin maandag 14 april 2025 @ 16:03:03 #89
pi_217368891
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 16:00 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is treurig dat iets wat ooit begon als een kwalitatief aardig topic met de laatste stand van zaken, interessante inzichten en dergelijke is verworden tot een ratjetoe van getroll, desinfo en een dagelijkse herhaling van zetten. Ik kom hier inmiddels ook amper meer om die reden. En met mij zijn er al velen vertrokken uit dit topic.

Ik begrijp het beleid dat op FOK! alles gezegd moet kunnen worden en ik verwijt de crew die dit allemaal belangeloos doet ook niks. Maar dit topic is inmiddels meer een soort vergaarbak dan een serieuze nieuwsbron.
Ik weet het. Het is voor mij ook lastig. Op het moment dat ik meningen ga verwijderen omdat ze "fout" of "niet passend" zijn kan ik net zo goed solliciteren bij het Kremlin.

Een mongool zijn is helaas/gelukkig nog geen reden iemand er af te gooien.
  maandag 14 april 2025 @ 16:03:18 #90
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217368894
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 16:00 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Dit dus.

'Stop Volgen'

Veel succes met debunken :')
  maandag 14 april 2025 @ 16:04:21 #91
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217368905
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 16:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik weet het. Het is voor mij ook lastig. Op het moment dat ik meningen ga verwijderen omdat ze "fout" of "niet passend" zijn kan ik net zo goed solliciteren bij het Kremlin.

Helemaal waar. Inderdaad, hand in eigen boezem voor bepaalde mensen, kan jij niks aan doen
pi_217368928
quote:

[..]

Je kan je natuurlijk de vraag stellen of het verspreiden van aantoonbare desinformatie of fake news überhaupt “een mening” is. Maar dan verzand je in een discussie wie die grens moet gaan bepalen. Ik begrijp het wel, alleen het is gewoon kut.

Op zich kan je natuurlijk het verspreiden van fakenews gewoon verbieden, net zoals verbasteringen van namen van politici niet mogen en doodsverwensingen ook niet. Of bans bespreken. Bijvoorbeeld.
  Forum Admin maandag 14 april 2025 @ 16:07:48 #93
pi_217368931
Jullie kunnen nog mensen blokkeren/op de foe lijst zetten. Wij niet. ;)
pi_217368933
quote:

[..]

Het is niet slechts een andere mening, na al deze tijd is duidelijk dat het trollen is, maar blijkbaar is trollen tegenwoordig 'een andere mening hebben'.
pi_217368936
quote:
Zelensky invited EU leaders to Kyiv on May 9 to counter Putin's "victory parade," — Politico.

Sybiha extended the invitations during today's meeting in Luxembourg, urging allies to "demonstrate unity and determination in the face of the greatest aggression in Europe since World War II."
pi_217368937
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2025 16:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee, regionaal conflict.
En laten we aub niet mee doen met wo3.
Dus westerse veiligheidstroepen in Oekraïne is ook geen WO3.
  Forum Admin maandag 14 april 2025 @ 16:11:13 #97
pi_217368978
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 16:07 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je kan je natuurlijk de vraag stellen of het verspreiden van aantoonbare desinformatie of fake news überhaupt “een mening” is. Maar dan verzand je in een discussie wie die grens moet gaan bepalen. Ik begrijp het wel, alleen het is gewoon kut.
Ja ik denk dat iedereen wel weet ik en de rest van de nws mods er over denken. Alleen schep je daar een precedent mee dat we ook een soort kwaliteitspolitie zijn. Dat zijn we niet en dat willen we niet zijn.

Het vervelende is dat ik in dit geval in 99.9% van de gevallen wel weer dat het regelrechte teringtroep is. Alleen weet ik dat weer niet als het over een ander onderwerp gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Straatcommando. op 14-04-2025 16:16:28 ]
pi_217368982
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef MaxMark het volgende:
Update van Julian Röpcke. Het Russische lente-offensief lijkt helaas nu stoom op te pikken en al kleine successen te hebben behaald. Oekraïne is te onderbezet om goed weerstand te bieden.
Als voorbeeld uit onderstaande: Bij een aanval met 22 gepantserde voertuigen en 41 motorfietsen, werden slechts 3 gepantserde voertuigen en een handvol motorfietsen uitgeschakeld. De rest is allemaal doorgebroken naar een nieuw gebied.

[ x ]
[..]

https://x.com/moklasen/status/1911778857692311751

Tyfusembed werkt weer eens niet bij mij, maar check deze beelden die net zijn uitgekomen van dezelfde aanval. Zeker meer dan 3 voertuigen vernietigd. En er gaan sowieso nog meer beelden uitkomen, deze aanval lijkt afgeslagen met veel verliezen voor de russen.
  Forum Admin maandag 14 april 2025 @ 16:12:24 #99
pi_217369005
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 16:07 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Het is niet slechts een andere mening, na al deze tijd is duidelijk dat het trollen is, maar blijkbaar is trollen tegenwoordig 'een andere mening hebben'.
Her zal je verbazen hoe infantiel sommige mensen zijn. Alleen al daarom kan ik niet zomaar op die stoel gaan zitten.

En er wordt al veel verwijderd. Behoorlijk veel zelfs.
pi_217369057
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 16:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja ik denk dat iedereen wel weet ik en de rest van de nws mods er over denken. Alleen schep je daar een precedent mee dat we ook een soort kwaliteitspolitie zijn. Dat zijn we niet en dat willen we niet zijn.

Het vervelende is dat in in dit geval in 99.9% van de gevallen wel weer dat het regelrechte teringtroep is. Alleen weet ik dat weer niet als het over een ander onderwerp gaat.
Dat ben ik met je eens. En ik wil daar ook wel een lans voor breken. Ik was bijvoorbeeld ook behoorlijk actief in COR destijds en was een van de users die stevige kritiek had op het overheidsbeleid. Maar daar werd zo streng gemod dat er geen lol meer aan was. Dat is ook niet bevorderlijk in een discussie over een actueel onderwerp waarin de emoties niet zelden hoog oplopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')