Ik zal het eens lezen. Maar het begint al dat de tegenpartij "Russische propagandisten" worden genoemd. Dat staat mij al gelijk tegen.quote:Op maandag 14 april 2025 14:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik weet dat het zinloos is maar lees dit draadje eens door.
https://x.com/oorlog_monitor/status/1905581987634495960
Het getuigt van een kinderlijke naïviteit wanneer je denkt dat je met Poetin kan onderhandelen zonder dat je het militair hoeft af te (kunnen) dwingen dat hij zich aan de gemaakte afspraken houdt.quote:Op maandag 14 april 2025 10:25 schreef Scjvb het volgende:
Tied dus voor betere onderhandelingen dan tot nu toe het geval was!
Ik denk dat je mogelijk gelijk hebt.quote:Op maandag 14 april 2025 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het getuigt van een kinderlijke naïviteit wanneer je denkt dat je met Poetin kan onderhandelen zonder dat je het militair hoeft af te (kunnen) dwingen dat hij zich aan de gemaakte afspraken houdt.
Dat dat jou tegenstaat verbaast mij niks gezien jouw begrip voor Russische terreur, maar dat maakt die kwalificatie niet minder correct.quote:Op maandag 14 april 2025 14:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal het eens lezen. Maar het begint al dat de tegenpartij "Russische propagandisten" worden genoemd. Dat staat mij al gelijk tegen.
quote:Rusland klaagt over Duits plan om Oekraïne kruisraketten te geven
Rusland is boos over het voornemen van Duitsland om moderne kruisraketten met een groot bereik aan Oekraïne te leveren.
Als Oekraïne de Duitse Taurus-raketten krijgt, verhevigt dat volgens het Kremlin de oorlog alleen maar.
Oekraïne vraagt al lange tijd om de Taurus, die met een bereik van zo'n 500 kilometer doelen diep in Rusland heel precies zou kunnen raken.
Dat was juist reden voor de scheidende Duitse regering om ze niet te verstrekken, uit angst dat Oekraïne bijvoorbeeld het Kremlin onder vuur zou nemen.
Om de raketten te gebruiken, is bovendien Duitse assistentie nodig.
Daardoor zouden Duitsers bij de oorlog betrokken kunnen raken.
Aankomend bondskanselier Friedrich Merz is echter wel bereid de Taurus naar Oekraïne te sturen.
Mits de andere bondgenoten het ook een goed idee vinden, zei hij zondagavond.
Dat verstoort de vredesbesprekingen en laat de oorlog alleen maar langer duren, reageerde Kremlin-woordvoerder Dmitri Peskov maandag.
Geen enkel begrip voor welk terreur dan ook.quote:Op maandag 14 april 2025 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dat jou tegenstaat verbaast mij niks gezien jouw begrip voor Russische terreur, maar dat maakt die kwalificatie niet minder correct.
Dat is hoe Rusland het al 480 jaar volhoudt met verdragen sluiten en die weer breken als het hen uitkomt, dus waarom die aanpak veranderen?quote:Op maandag 14 april 2025 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het getuigt van een kinderlijke naïviteit wanneer je denkt dat je met Poetin kan onderhandelen zonder dat je het militair hoeft af te (kunnen) dwingen dat hij zich aan de gemaakte afspraken houdt.
Hmzz..quote:Op maandag 14 april 2025 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Keiharde leugens maar de ruZZbots zullen het weer braaf overnemen. Wat een schoften.quote:Leger Rusland: 'Aanval Soemy was gericht op Oekraïense bevelhebbers'
Vanuit Rusland is een reactie gekomen op het bloedbad in Soemy gisteren. Het Russische ministerie van Defensie zegt dat het een bijeenkomst van Oekraïense bevelhebbers in de Oekraïense stad Soemy met twee Iskander-raketten had aangevallen. Even daarvoor had het Kremlin gezegd dat Rusland alleen militaire of aan het leger gerelateerde doelen aanvalt. Voor de Russische claims wordt geen bewijs geleverd.
Oekraïne meldde dat bij een aanval met twee Russische ballistische raketten in Soemy 34 mensen zijn gedood en 117 gewond waren geraakt. Onder de doden waren twee kinderen, aldus de Oekraïense Staatsnooddienst in een verklaring. Onder de 117 gewonden waren 15 kinderen.
De Amerikaanse president Trump pleitte eerder Rusland vrij toen hem gevraagd werd of hij het als een moedwillige aanval op burgers zag. "Er is mij verteld dat ze een fout hebben gemaakt. Maar ik vind het verschrikkelijk. De hele oorlog is verschrikkelijk", zei hij.
https://nos.nl/liveblog/2(...)raiense-bevelhebbers
Ja, na een paar honderd duizend doden zijn nu eindelijk je grenzen bereikt?quote:Op maandag 14 april 2025 15:07 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Hmzz..
Er zijn uiteraard grenzen, letterlijk en figuurlijk, en die lijken stilletjesaan nu inderdaad te zijn bereikt!
Dat jij/jullie maar blíjven reageren op deze onzin vind ik eigenlijk net zo naïefquote:Op maandag 14 april 2025 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je ophoudt met onzin weerspreken dan wordt het vanzelf 'waarheid'.quote:Op maandag 14 april 2025 15:10 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat jij/jullie maar blíjven reageren op deze onzin vind ik eigenlijk net zo naïef
Zn roebels drogen op blijkbaar.quote:Op maandag 14 april 2025 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wablief?quote:Op maandag 14 april 2025 15:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, na een paar honderd duizend doden zijn nu eindelijk je grenzen bereikt?
Wedden dat negeren het beste werkt?quote:Op maandag 14 april 2025 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je ophoudt met onzin weerspreken dan wordt het vanzelf 'waarheid'.
?10quote:Op maandag 14 april 2025 15:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wedden dat negeren het beste werkt?
nee blijven reageren, want anders pompen ze hele forums vol met hun bullshit. Juist blijven debunkenquote:Op maandag 14 april 2025 15:10 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat jij/jullie maar blíjven reageren op deze onzin vind ik eigenlijk net zo naïef
Exact.quote:Op maandag 14 april 2025 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen enkel begrip voor welk terreur dan ook.
Wat had Trump dan moeten doen? De wereld in een 3e wereld oorlog moeten storten?quote:Op maandag 14 april 2025 15:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Keiharde leugens maar de ruZZbots zullen het weer braaf overnemen. Wat een schoften.
Poetin is defacto WO3 al begonnen met de inzet van Koreaanse en Chinese soldaten.quote:Op maandag 14 april 2025 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat had Trump dan moeten doen? De wereld in een 3e wereld oorlog moeten storten?
Helaas moeten we ze blijven tegenspreken. Als dat niet gebeurt zullen we nog veel meer "eigen onderzoekers" hebben die in dit geval het Kremlin narratief zullen geloven.quote:Op maandag 14 april 2025 15:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wedden dat negeren het beste werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |