Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 13 april 2025 23:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En hoe zit het met de nasibal / nasiblok / nasischijf of hoe het ook mag heten?
Bestaat die nog?
Dat is echt het debiele broertje van de bamischijf.quote:Op zondag 13 april 2025 23:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En hoe zit het met de nasibal / nasiblok / nasischijf of hoe het ook mag heten?
Bestaat die nog?
Is het ook. Het is het pure chocolade-eitje van de borrelhapjesmix.quote:Op zondag 13 april 2025 22:22 schreef Evangelion het volgende:
Nooit gegeten, lijkt me echt goor.
TeamKaassoufle
Die was exht lekker, eerst mijn wijf volgepompt, daarna snel douchen en een berenklauw & bamiblok frituren en naar binnen schuivenquote:Op zondag 13 april 2025 21:31 schreef Roesjesjager het volgende:
Karma, want die schijf heeft de bamiblok doen verdwijnen.
Bamiblok is in elk opzicht superieur aan de schijf.
Goddelijke combiquote:Op zondag 13 april 2025 21:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wijze woorden.
En al helemaal als er flink wat maggi op de bamiblok wordt gegooid.
quote:
Ik dacht dat het aan mij lag. Kon ze al niet meer vinden.quote:Op zondag 13 april 2025 21:28 schreef Mikeytt het volgende:
We moeten héél erg gaan oppassen nu. Het bestaansrecht van de bamischijf staat flink onder druk.
Steeds minder te vekrijgen omdat men liever gore frikandellen koopt.
Bij de AH zelfs nog maar 2 soorten te koop: Oven bamischijf van het huismerk en de Mora bamischijf...
Ik roep iedereen op om vaker bamischijven te eten, want anders verdwijnen ze uit de schappen. We kunnen dit alleen samen!!
Ik eet ze heel m'n leven al op een broodje.quote:Op zondag 13 april 2025 21:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wijze woorden.
En al helemaal als er flink wat maggi op de bamiblok wordt gegooid.
Broodje besmeren met mayo, bamihap fijnprakken en dan flink wat maggi eroverquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet ze heel m'n leven al op een broodje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |