Chaos?quote:
Waarom moet hij nog pitten?quote:Op zondag 13 april 2025 18:05 schreef MoreDakka het volgende:
Verstappen moet nog een keer pitten, worden punten dan niet heel moeilijk?
Nietesquote:Op zondag 13 april 2025 18:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max haalde in diezelfde bocht ook buiten de baan in eerder en daar deden ze niets mee
En plek terug gegeven.quote:Op zondag 13 april 2025 18:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max haalde in diezelfde bocht ook buiten de baan in eerder en daar deden ze niets mee
Zat nog nét met één wiel op de lijnquote:Op zondag 13 april 2025 18:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Transponder stuk?quote:
Verschoor werd eruit gegooid ter faveure van Dick Tantrumquote:
Windows 3.11.quote:Op zondag 13 april 2025 18:11 schreef SiGNe het volgende:
Duurt lang om die computer te herstarten..
Mjn PC crashtte net ook al, die was gelukkig wel sneller wer opgestart
Lammers jr lijkt me kansrijker.quote:
Ik gok Windows vistaquote:
Door zijn zweet?quote:
Het enige natte gedeelte op de baanquote:
Wordt dus 3e.quote:
Ik hoor ze al tikken.quote:Op zondag 13 april 2025 18:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu maar ouderwetse manier. Gewoon intypen.
Denk dat die 2 halen 1 betalen heeft gepakt.quote:
Beter dan andersom.quote:Op zondag 13 april 2025 18:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk dat die 2 halen 1 betalen heeft gepakt.
Mercedes troepquote:Op zondag 13 april 2025 18:17 schreef SiGNe het volgende:
Ook op het data kanaal van F1 TV komen er geen tijden van Russell meer binnen.
Temu troep
AKA gaat nog langs TSUquote:Op zondag 13 april 2025 18:17 schreef Perox het volgende:
Eerste race dat beide Red Bulls in de punten dreigen te finishen!
Copy paste van teletekstquote:Op zondag 13 april 2025 18:17 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Heeft iemand in Paint de tijden uitgetypt!
Haha ja vastquote:Op zondag 13 april 2025 18:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiekem hoop ik dat Gasly Max voorbij laat.
Zou toch kunnenquote:
Lekker belasting ontduiken met een postbusfirma op de zuidas.quote:
Zuidas, prettig plek om te werkenquote:Op zondag 13 april 2025 18:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lekker belasting ontduiken met een postbusfirma op de zuidas.
Waar is de tijdquote:
Ik probeer het te mijden.quote:
Zit vol met zandquote:
Van zandbak dat Bahrein heetquote:
Geleend van Max in 2022quote:Op zondag 13 april 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc heeft het Max Verstappen handboek voor verdedigen gelezen
Hij heeft dan ook een paar praktijklessen gehad hèquote:Op zondag 13 april 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc heeft het Max Verstappen handboek voor verdedigen gelezen
Mwah, niet dit soort lessen, die waren voor NOR en HAM.quote:Op zondag 13 april 2025 18:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook een paar praktijklessen gehad hè
Ik twijfel of hij hier wel een punt heeft. Netjes was het niet.quote:Op zondag 13 april 2025 18:27 schreef SiGNe het volgende:
"he pushed me off"gezuer van Norris weer.. ma men ook weleens boetes voor uitdelen
Alonso deed dat gisterenquote:
Ik vind dat sowieso een kutregel, als je er niet voorbij kan en buiten de baan komt door je eigen genomen risico dan heb je gewoon pech.quote:Op zondag 13 april 2025 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik twijfel of hij hier wel een punt heeft. Netjes was het niet.
Zit binnen DRS.quote:Op zondag 13 april 2025 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ie dat? Ik weet het niet, ik zie geen tijden.
Zit binnen een secondequote:Op zondag 13 april 2025 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ie dat? Ik weet het niet, ik zie geen tijden.
Dat zou goed zijn voor de poule, met Ocon en de Bear in de puntenquote:
Heb ik hier niet.. je kan wel bvij de beelden nederlandse commentaar uitkiezenquote:Op zondag 13 april 2025 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Waarom heeft de Verstappen onboard Viaplee commentaar?
Goh.quote:
Kun je switchen in de instellingen meen ikquote:Op zondag 13 april 2025 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Waarom heeft de Verstappen onboard Viaplee commentaar?
Levert Mclaren nog altijd de computers aan alle teams?quote:Op zondag 13 april 2025 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leclerc dezelfde problemen als Russell
Geen ideequote:Op zondag 13 april 2025 18:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Levert Mclaren nog altijd de computers aan alle teams?
Dat is wel erg apart, bij Red Bull ook al problemen met de lampen en hier bij ons ook al in elk geval 2 computers gecrashtquote:Op zondag 13 april 2025 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leclerc dezelfde problemen als Russell
quote:Op zondag 13 april 2025 18:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat is wel erg apart, bij Red Bull ook al problemen met de lampen en hier bij ons ook al in elk geval 2 computers gecrasht
quote:
Standaard Dash units in het stuur welquote:Op zondag 13 april 2025 18:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Levert Mclaren nog altijd de computers aan alle teams?
Waarom? Hij heeft geen moment dichtbij Piastri gezeten, dus geen enkele reden om DRS te gebruiken.quote:Op zondag 13 april 2025 18:31 schreef Mano_ het volgende:
Hehehe, DRS infringement voor Russell. Kon je op wachten natuurlijk, met een menselijke DRS-piep aan de pitmuur.
Juist wel buiten de lijntjes kleuren.quote:Op zondag 13 april 2025 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Foei Norris, niet meer buiten de lijntjes kleuren!
Was sarcastischquote:Op zondag 13 april 2025 18:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Juist wel buiten de lijntjes kleuren.
Ouderdomquote:Op zondag 13 april 2025 18:35 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton is echt bagger, bijna 8 seconden verliezen na de SC naar Leclerc
Drs afschaffenquote:Op zondag 13 april 2025 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook Norris mag alleen DRS gebruiken als hij zeker weet dat hij die heeft.
Dus de problemen zijn alomtegenwoordig
Nee, dat komt door Russell. Omdat hij geen tijden aangeeft kan de auto van Norris er dus ook niks meequote:Op zondag 13 april 2025 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zandbak race genotquote:
Of het komt alleen doordat ze niet kunnen meten hoe ver Russell voor ligt.quote:Op zondag 13 april 2025 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leclerc heeft dezelfde issuesquote:Op zondag 13 april 2025 18:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, dat komt door Russell. Omdat hij geen tijden aangeeft kan de auto van Norris er dus ook niks mee
quote:Op zondag 13 april 2025 18:38 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Of het komt alleen doordat ze niet kunnen meten hoe ver Russell voor ligt.
quote:
Hier niet.quote:Op zondag 13 april 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is F1TV ook telkens zo slecht qua kwaliteit?
Knalt bij mij er af en toe uit.quote:Op zondag 13 april 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is F1TV ook telkens zo slecht qua kwaliteit?
Let's hopequote:Op zondag 13 april 2025 18:39 schreef 3rr0r het volgende:
Lando gaat z'n band nog lek rijden op George
Nee hoor, gewoon in T4.quote:Op zondag 13 april 2025 18:41 schreef Mano_ het volgende:
Max vlak voor de finish nog voorbij aan Gasly
Russell krijgt daar écht geen straf voorquote:Op zondag 13 april 2025 18:41 schreef SiGNe het volgende:
En dan straks Russel nog 5sec straf voor de DRS.., Norris P2
Maar echtquote:Op zondag 13 april 2025 18:41 schreef LTVDK het volgende:
De techniek en zeker de regie zijn wel om te huilen deze race
Die timing liep sowieso nog een paar rondes achterquote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef Evenstar het volgende:
Hoe kan Max 1.6s voor Gasly eindigen terwijl die 2 bochten voor einde nog 0.6s er achter zat, wtf is daar gebeurd. Goed gemist regie.
quote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef Evenstar het volgende:
Hoe kan Max 1.6s voor Gasly eindigen terwijl die 2 bochten voor einde nog 0.6s er achter zat, wtf is daar gebeurd. Goed gemist regie.
quote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De hele organisatie was wel enorm slecht.
Hoe weet je dat nou zo zeker?quote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell krijgt daar écht geen straf voor
Als je nu nog steeds niet door had dat de tijden een ronde achter liepen, verdien je ook de verwarring.quote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef Evenstar het volgende:
Waarschijnlijk niet maar opzich zopu het me niet verbazen als het wel zo zou zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell krijgt daar écht geen straf voor
Trackers zijn kaputquote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef Evenstar het volgende:
Tijdwaarneming die niet werkte + inhaalactie was niet op beeld.quote:Op zondag 13 april 2025 18:42 schreef Evenstar het volgende:
Was niet zo. Gewoon netjes op het rechte eind.quote:Op zondag 13 april 2025 18:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Ze zeggen nu dat Gasly wss off track is ingehaald, kan nog een staartje krijgen.
Volgens mij geleuter want niemand heeft iets kunnen zien.quote:Op zondag 13 april 2025 18:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Ze zeggen nu dat Gasly wss off track is ingehaald, kan nog een staartje krijgen.
De ene Brit straffen voor de andere Brit is toch wel een lastige beslissing bij de FIA hoorquote:Op zondag 13 april 2025 18:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet maar opzich zopu het me niet verbazen als het wel zo zou zijn.
Dat van de onboard is niet alleen van vandaag. Het is echt iets van de afgelopen 2 jaar ofzo dat ze constant naar onbards switchen waar je echt geen kut kan zien.quote:Op zondag 13 april 2025 18:43 schreef Middelpunt het volgende:
De regie was wel echt het allerslechtste vandaag. Neem gevechten gemist en op de meest belachelijke momenten overschakelen naar onboards.
Volgens mij wel.quote:
Bedankt kut.quote:Op zondag 13 april 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je nu nog steeds niet door had dat de tijden een ronde achter liepen, verdien je ook de verwarring.
Wie vinden ze leuker Zak of Totoquote:Op zondag 13 april 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene Brit straffen voor de andere Brit is toch wel een lastige beslissing bij de FIA hoor
Leclerc is ook wel een hele goede verdediger.quote:
Of voor wie zijn ze bangerquote:
Tradities, hij zit immers in de oude auto van Ocon.quote:Op zondag 13 april 2025 18:45 schreef YellowBlacks het volgende:
Doohan nog 5s straf voor track limits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |