Haha ja vastquote:Op zondag 13 april 2025 18:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiekem hoop ik dat Gasly Max voorbij laat.
Zou toch kunnenquote:
Lekker belasting ontduiken met een postbusfirma op de zuidas.quote:
Zuidas, prettig plek om te werkenquote:Op zondag 13 april 2025 18:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lekker belasting ontduiken met een postbusfirma op de zuidas.
Waar is de tijdquote:
Ik probeer het te mijden.quote:
Zit vol met zandquote:
Van zandbak dat Bahrein heetquote:
Geleend van Max in 2022quote:Op zondag 13 april 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc heeft het Max Verstappen handboek voor verdedigen gelezen
Hij heeft dan ook een paar praktijklessen gehad hèquote:Op zondag 13 april 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc heeft het Max Verstappen handboek voor verdedigen gelezen
Mwah, niet dit soort lessen, die waren voor NOR en HAM.quote:Op zondag 13 april 2025 18:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook een paar praktijklessen gehad hè
Ik twijfel of hij hier wel een punt heeft. Netjes was het niet.quote:Op zondag 13 april 2025 18:27 schreef SiGNe het volgende:
"he pushed me off"gezuer van Norris weer.. ma men ook weleens boetes voor uitdelen
Alonso deed dat gisterenquote:
Ik vind dat sowieso een kutregel, als je er niet voorbij kan en buiten de baan komt door je eigen genomen risico dan heb je gewoon pech.quote:Op zondag 13 april 2025 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik twijfel of hij hier wel een punt heeft. Netjes was het niet.
Zit binnen DRS.quote:Op zondag 13 april 2025 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ie dat? Ik weet het niet, ik zie geen tijden.
Zit binnen een secondequote:Op zondag 13 april 2025 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ie dat? Ik weet het niet, ik zie geen tijden.
Dat zou goed zijn voor de poule, met Ocon en de Bear in de puntenquote:
Heb ik hier niet.. je kan wel bvij de beelden nederlandse commentaar uitkiezenquote:Op zondag 13 april 2025 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Waarom heeft de Verstappen onboard Viaplee commentaar?
Goh.quote:
Kun je switchen in de instellingen meen ikquote:Op zondag 13 april 2025 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Waarom heeft de Verstappen onboard Viaplee commentaar?
Levert Mclaren nog altijd de computers aan alle teams?quote:Op zondag 13 april 2025 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leclerc dezelfde problemen als Russell
Geen ideequote:Op zondag 13 april 2025 18:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Levert Mclaren nog altijd de computers aan alle teams?
Dat is wel erg apart, bij Red Bull ook al problemen met de lampen en hier bij ons ook al in elk geval 2 computers gecrashtquote:Op zondag 13 april 2025 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leclerc dezelfde problemen als Russell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |