Omdat het bij hem mis gingquote:Op zondag 13 april 2025 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat je denkt, waarom wordt die boordradio geselecteerd om uit te zenden.
Wie zei ook alweer dat het saai zou worden?quote:
Zou wat zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 17:26 schreef greysbones het volgende:
zouden ze echt te snel zijn weer?
bij RBR
Dan stonden ze wel 1 en 2quote:Op zondag 13 april 2025 17:26 schreef greysbones het volgende:
zouden ze echt te snel zijn weer?
bij RBR
welke slechte zender heb je gekozen dan?quote:Op zondag 13 april 2025 17:27 schreef vosss het volgende:
Wtf gewoon reclame op m'n iptv wat is dit???
Weet ik veel. Een van de 100 zenders.quote:Op zondag 13 april 2025 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke slechte zender heb je gekozen dan?
zelfs Play6 in Belgie heeft geen reclame
Toch niet ik?quote:Op zondag 13 april 2025 17:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zei ook alweer dat het saai zou worden?
viaplay?quote:
Niet jinxen!quote:Op zondag 13 april 2025 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb het gevoel dat er zo meteen iets mis gaat.
Bij wie?quote:Op zondag 13 april 2025 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik kijk op srf.ch, volgens mij 1 minimaal blokje reclame van seconde of 10, en goede kwaliteit stream.quote:
Ergens in het veld.quote:
Een van de viaplay kanalen ja. Maar ik ging er van uit dat via iptv de reclameloze feed zou kunnen zien. En dat was vorige races ook zoquote:
Zoiets als met Grosjean?quote:Op zondag 13 april 2025 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
dan toch maar kiezen voor de belgquote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Een van de viaplay kanalen ja. Maar ik ging er van uit dat via iptv de reclameloze feed zou kunnen zien. En dat was vorige races ook zo
Pitstopquote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe is Verstappen voor Antonelli gekomen eigenlijk?
Goede inlap.quote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Op srf.ch", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je F1TV kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 13 april 2025 17:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kijk op srf.ch, volgens mij 1 minimaal blokje reclame van seconde of 10, en goede kwaliteit stream.
Undercutquote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij vroeg netjes om aan de kant te gaan.quote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
euh. gaat het?quote:Op zondag 13 april 2025 17:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op srf.ch", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je F1TV kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
wel verkeerde invoegingen als het tegen iemand is die viaplay via IPTV kijktquote:
2016 memoriesquote:
Iedereen denk ik.quote:
Andere Kimi ergens in de dertigquote:
Coulant maar viel ook wel mee.quote:Op zondag 13 april 2025 17:34 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 87 (BEA) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - UNSAFE RELEASE
Maar Verstappens pitstop was kut.quote:
zeggen we dat tegen iedereen die op plek 8 rijdt en lager??quote:Op zondag 13 april 2025 17:38 schreef pmponer het volgende:
Laat Max maar snel vader worden en een weekendje vrijaf, met deze knakenbak heeft hij niets op het circuit te zoeken.
Die heeft het druk genoeg met Hamilton.quote:Op zondag 13 april 2025 17:38 schreef 3rr0r het volgende:
Als Doohan er ook voorbijgaat mag Jos wel even verhaal gaan halen
zit hij hier mee te lezen soms ?quote:Op zondag 13 april 2025 17:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kalf weer met een wijsheid die nergens op slaat.
Wij nemen alleen FOK! Serieusquote:Op zondag 13 april 2025 17:39 schreef Sabata het volgende:
Loopt inmiddels een heel debat op Autosport wanneer Max naar Racing Bulls moet switchen
Het gaat niet om de positie, het gaat om de auto icm het talent van de rijder.quote:Op zondag 13 april 2025 17:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeggen we dat tegen iedereen die op plek 8 rijdt en lager??
Water is nat.quote:Op zondag 13 april 2025 17:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kalf weer met een wijsheid die nergens op slaat.
Geen idee. Opperde hier iemand dat het straks op de zachte band wel weer in orde komt?quote:
Dat heeft hij al gedaan, is niks uit gekomen.quote:Op zondag 13 april 2025 17:39 schreef Newone82 het volgende:
Ik hoop wel dat Max eens gaat praten met Mercedes….
Die maken graag zitje vrij voor Max.quote:Op zondag 13 april 2025 17:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan, is niks uit gekomen.
valt ook niets te verdedigenquote:
als je niet kunt remmenquote:
das niet ineensquote:Op zondag 13 april 2025 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe komt het dat RB opeens zo'n bagger auto heeft?
Was al bekend voor Bahrein.quote:Op zondag 13 april 2025 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
Probleem is dat ze elke keer de afstelling 10 keer op zijn kop gooien in een weekend omdat niks werkt. In Japan was dat toevallig een goede in de kwalificatie, nu een hopeloze. En daar zit je dan aan vast.quote:Op zondag 13 april 2025 17:40 schreef Middelpunt het volgende:
Toch heeft de tweede rb rijder al heel lang niet zo dichtbij Max gezeten. Doet Yuki toch wel netjes.
Ik denk overigens een juiste keuze van Ferrari om weer naar de mediums te gaan. Hard werkt gewoon niet hier, zie Verstappen.
Iedereen die verstand van zaken had is weggegaanquote:Op zondag 13 april 2025 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
"Opeens"?quote:Op zondag 13 april 2025 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ja ok maar waarom en waarom nog steeds?quote:Op zondag 13 april 2025 17:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
das niet ineens
dat loopt al sinds vorig jaar
I dunnoquote:Op zondag 13 april 2025 17:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ok maar waarom en waarom nog steeds?
Oh is dat het....quote:Op zondag 13 april 2025 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen die verstand van zaken had is weggegaan
Heel kleine window waarin de auto goed werkt, vorige race zat de auto langdurig in de goede window, deze race komt dat pas wat later als de auto wat lichter is.quote:Op zondag 13 april 2025 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
Als één van de eersten naar binnen.quote:Op zondag 13 april 2025 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Ocon heeft al gestopt. Hoe is die daar ooit terecht gekomen
Nee. Goede Q zorgde voor de racewin op een circuit waar je amper kan inhalen.quote:Op zondag 13 april 2025 17:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heel kleine window waarin de auto goed werkt, vorige race zat de auto langdurig in de goede window, deze race komt dat pas wat later als de auto wat lichter is.
Johquote:
Nou was de pace daar ook echt bij lange na niet zo tragisch als nu.quote:Op zondag 13 april 2025 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Goede Q zorgde voor de racewin op een circuit waar je amper kan inhalen.
Met minder reclame.quote:
gokjequote:Op zondag 13 april 2025 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou was de pace daar ook echt bij lange na niet zo tragisch als nu.
De pace is dramatisch omdat hij niet kan remmenquote:Op zondag 13 april 2025 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou was de pace daar ook echt bij lange na niet zo tragisch als nu.
Fout in de ontwerp filosofie. Auto moet in dit concept downforce genereren bij het aanremmen, om zich zo sneller om de bocht te kunnen roteren. Maar dat maakte het rijgedrag te grillig met een losse achterkant en overstuur. Nu merken ze na aanpassingen dat de auto rechtdoor wil en niet meer snel de bocht om kan als de banden niet perfect op temperatuur zijn. Fout die is gecamoufleerd door de dominante WK titel van Max in 2023. In 2024 hebben ze het net gered omdat Mclaren pas later met hun flexiwings en innovatieve voorophanging kwamquote:Op zondag 13 april 2025 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ah vandaarquote:Volle maan 13 april 2025
ja die gaat niet lekker op dit soort pruts werkquote:Op zondag 13 april 2025 17:49 schreef StephanL het volgende:
Max op weg naar de uitgang bij RBR als het zo doorgaat
En wie ontwerpt die auto?quote:Op zondag 13 april 2025 17:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Fout in de ontwerp filosofie. Auto moet in dit concept downforce genereren bij het aanremmen, om zich zo sneller om de bocht te kunnen roteren. Maar dat maakte het rijgedrag te grillig met een losse achterkant en overstuur. Nu merken ze na aanpassingen dat de auto rechtdoor wil en niet meer snel de bocht om kan als de banden niet perfect op temperatuur zijn. Fout die is gecamoufleerd door de dominante WK titel van Max in 2023. In 2024 hebben ze het net gered omdat Mclaren pas later met hun flexiwings en innovatieve voorophanging kwam
Jos loopt richting Toto voor een contract bij Mercedes.quote:
Dit wordt een enorme opgave.quote:Op zondag 13 april 2025 17:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja die gaat niet lekker op dit soort pruts werk
En terecht met zulk kut managementquote:Op zondag 13 april 2025 17:49 schreef StephanL het volgende:
Max op weg naar de uitgang bij RBR als het zo doorgaat
19.quote:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 13 april 2025 17:50 schreef Evenstar het volgende:
Zouden Toto en Jos al aan het bellen zijn.
Die hebben nu toch goede rijders.quote:Op zondag 13 april 2025 17:50 schreef Evenstar het volgende:
Jos is nog in gesprek met Strollquote:Op zondag 13 april 2025 17:50 schreef Evenstar het volgende:
Vast wel.quote:Op zondag 13 april 2025 17:50 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen wil VER hebben.quote:
Behoorlijkquote:
Alsof Toto niet iedereen en hun hele familie van een brug gooit als die Max kan krijgenquote:
Voor betere rijder gooi je een goede rijder er wel uit.quote:
Hij is in Amsterdam.quote:
Sinds vorig jaar al. Twee dingen:quote:Op zondag 13 april 2025 17:50 schreef Evenstar het volgende:
Enig idee wat clausule is? Niet top 3 ofzo?quote:Op zondag 13 april 2025 17:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar al. Twee dingen:
- Max zat nog aan zijn contract vast
- Max scoorde teveel punten als WK, clausule werkt pas als die een target niet haalt
en gij gelooft dat er niet meer clausules in zijn contract staanquote:Op zondag 13 april 2025 17:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar al. Twee dingen:
- Max zat nog aan zijn contract vast
- Max scoorde teveel punten als WK, clausule werkt pas als die een target niet haalt
Hij had beter zijn startvak kunnen zien.quote:
Hij gokt dit he?quote:Op zondag 13 april 2025 17:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Enig idee wat clausule is? Niet top 3 ofzo?
Bij Checo was het een puntenaantal dus ik denk dat dit voor Max ook geldtquote:Op zondag 13 april 2025 17:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Enig idee wat clausule is? Niet top 3 ofzo?
Niet heel smooth dusquote:
En er is al overheen geredenquote:
ik kan ook wel wat roepen en doen of ik het weetquote:
We are checking.quote:
Dat is niet degene die ik er overheen zag rijdenquote:
FIAquote:Op zondag 13 april 2025 17:57 schreef raptorix het volgende:
Ik snap dit niet, het ligt er al 3 rondes, waarom dan niet gelijk?
FIA-rotzooiquote:Op zondag 13 april 2025 17:57 schreef raptorix het volgende:
Ja duffquote:Op zondag 13 april 2025 17:57 schreef raptorix het volgende:
Nog steeds.quote:
FIA kijkt mee.quote:
Close enough.quote:Op zondag 13 april 2025 17:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopen op een mooie race met een SC op 2/3e van de race.
Tsunoda.quote:
quote:
Max heeft niet gepit onder de SC.quote:
Was het niet vorig jaar dat we juist een SC kregen omdat er niet opgeruimd was? Of was dat een ander circuit?quote:Op zondag 13 april 2025 18:01 schreef LTVDK het volgende:
Riekt wel naar een 'geforceerde' SC om het nog een beetje spannend te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |