Omdat het bij hem mis gingquote:Op zondag 13 april 2025 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat je denkt, waarom wordt die boordradio geselecteerd om uit te zenden.
Wie zei ook alweer dat het saai zou worden?quote:
Zou wat zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 17:26 schreef greysbones het volgende:
zouden ze echt te snel zijn weer?
bij RBR
Dan stonden ze wel 1 en 2quote:Op zondag 13 april 2025 17:26 schreef greysbones het volgende:
zouden ze echt te snel zijn weer?
bij RBR
welke slechte zender heb je gekozen dan?quote:Op zondag 13 april 2025 17:27 schreef vosss het volgende:
Wtf gewoon reclame op m'n iptv wat is dit???
Weet ik veel. Een van de 100 zenders.quote:Op zondag 13 april 2025 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke slechte zender heb je gekozen dan?
zelfs Play6 in Belgie heeft geen reclame
Toch niet ik?quote:Op zondag 13 april 2025 17:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zei ook alweer dat het saai zou worden?
viaplay?quote:
Niet jinxen!quote:Op zondag 13 april 2025 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb het gevoel dat er zo meteen iets mis gaat.
Bij wie?quote:Op zondag 13 april 2025 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik kijk op srf.ch, volgens mij 1 minimaal blokje reclame van seconde of 10, en goede kwaliteit stream.quote:
Ergens in het veld.quote:
Een van de viaplay kanalen ja. Maar ik ging er van uit dat via iptv de reclameloze feed zou kunnen zien. En dat was vorige races ook zoquote:
Zoiets als met Grosjean?quote:Op zondag 13 april 2025 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
dan toch maar kiezen voor de belgquote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Een van de viaplay kanalen ja. Maar ik ging er van uit dat via iptv de reclameloze feed zou kunnen zien. En dat was vorige races ook zo
Pitstopquote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe is Verstappen voor Antonelli gekomen eigenlijk?
Goede inlap.quote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Op srf.ch", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je F1TV kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 13 april 2025 17:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kijk op srf.ch, volgens mij 1 minimaal blokje reclame van seconde of 10, en goede kwaliteit stream.
Undercutquote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij vroeg netjes om aan de kant te gaan.quote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
euh. gaat het?quote:Op zondag 13 april 2025 17:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op srf.ch", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je F1TV kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |