Je zou verwachten dat er straks nog wel een plof komt, maar dit is sowieso al ongekend.quote:Op zondag 13 april 2025 14:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Brennan moet gewoon voor zichzelf rijden, WOUT lijkt het vandaag niet te hebben.
Verkeerd gepomptquote:Op zondag 13 april 2025 14:55 schreef franklop het volgende:
Als Wout gewoon daar zit dan zat hij niet lek
Hij lijkt wel weer erg goed in orde te zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 14:56 schreef -XOR- het volgende:
Tjeu weer eens zinloos met krachten smijten
Inderdaad, messen kunnen geslepen worden voor als hij op een cruciaal moment net niet mee kanquote:Op zondag 13 april 2025 14:56 schreef -XOR- het volgende:
Tjeu weer eens zinloos met krachten smijten
Dat is Sporza jaquote:
Vandaag maar 1 denk ik.quote:Op zondag 13 april 2025 15:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zitten er twee vooraan die het wél kunnen.
Die maffiabazen van een gebroeders Roodhooft gaan ons behoeden voor een ongekende ramp vandaag.quote:Op zondag 13 april 2025 15:00 schreef DiegoFuser het volgende:
Pogacars gezicht staat op grimassen. Philipsen ademt niet.
Dit is gespeeld.
Het is Parijs-Roubaix.quote:Op zondag 13 april 2025 15:03 schreef Mansjester het volgende:
Theu smijt echt met z'n krachten jezus
Je kijkt voor het eerst Roubaix?quote:Op zondag 13 april 2025 15:03 schreef Mansjester het volgende:
Theu smijt echt met z'n krachten jezus
Philipsen en MvdP zijn deze week helemaal volgepompt met wat attestjes na wat alibi klachten omdat ze Pogacar vreesden.quote:Op zondag 13 april 2025 15:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die maffiabazen van een gebroeders Roodhooft gaan ons behouden voor een ongekende ramp.
Als Klootzak Philipsen wint dan is dat nog veel erger dan een ramp.quote:Op zondag 13 april 2025 15:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die maffiabazen van een gebroeders Roodhooft gaan ons behoeden voor een ongekende ramp vandaag.
Ik neem aan dat Van der Poel ook wel iets te drinken heeft gehad?quote:
Die zijn wel weg.quote:Op zondag 13 april 2025 15:04 schreef franklop het volgende:
Auto's naar voren lijkt mij wat optimistisch
Philipsen is dan ook de kopman.quote:Op zondag 13 april 2025 15:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind dat ie veel kopwerk doet tov Philipsen
Die moet het in de sprint ook af gaan maken.quote:Op zondag 13 april 2025 15:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind dat ie veel kopwerk doet tov Philipsen
Heel vaag? Sterker nog, volgens mij zelfs een extreem obscuur drankje, dit is echt bizar!quote:Op zondag 13 april 2025 15:06 schreef Reljem het volgende:
?? Na 30 sec al auto’s en dan alleen die van UAE? En dan nog een heel vaag drankje? Mag dit.
Het zal geen Spa Rood geweest zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel vaag? Sterker nog, volgens mij zelfs een extreem obscuur drankje, dit is echt bizar!
Ik ga er inderdaad niet van uit dat renners een dergelijke koers rijden op alleen wat bidonnetjes puur waterquote:
Hopelijk gaat er iemand net iets te ver naar voren staan op het moment dat Pogacar langs komt razen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:07 schreef Szura het volgende:
Zou toch niet graag aan het randje van zo’n strook staan waar ze met 50 per uur langs knallen
Jouw toon suggereert sarcasme, prima. Dat drankje boeit natuurlijk niet behalve dat het wat gek lijkt, maar ik doel vooral op de rest van mijn post.quote:Op zondag 13 april 2025 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel vaag? Sterker nog, volgens mij zelfs een extreem obscuur drankje, dit is echt bizar!
Niet goed genoegquote:Op zondag 13 april 2025 15:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik schakel net in, waarom zit Wout er niet bij?
Slechte benenquote:Op zondag 13 april 2025 15:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Omdat hij een schijtlaars is gewordenquote:Op zondag 13 april 2025 15:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Banden wat te hard opgepomptquote:Op zondag 13 april 2025 15:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Niveau "Ze zijn met vijf dus er geen er twee geen podium rijden"quote:Op zondag 13 april 2025 15:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Onconventionele take: ik vind het commentaar van Bobbie (zeker vergeleken met een jaar of twee geleden) best te pruimen.
Dan kun je wel goed mikken met je petje.quote:Op zondag 13 april 2025 15:07 schreef Szura het volgende:
Zou toch niet graag aan het randje van zo’n strook staan waar ze met 50 per uur langs knallen
Wel een cuck met een miljoenencontract voor onbepaalde tijd.quote:Op zondag 13 april 2025 15:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hij is de cuck van Zjumbo geworden.
Tja, nog altijd beter dan de bagger bij de Belg.quote:Op zondag 13 april 2025 15:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niveau "Ze zijn met vijf dus er geen er twee geen podium rijden"
Ja ook waar, wat boeit het nog of je wint als je al een paar miljoen per jaar meepakt.quote:Op zondag 13 april 2025 15:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel een cuck met een miljoenencontract voor onbepaalde tijd.
Cadeau krijgen vind ik dan jammer. Sprint er gewoon omquote:
Maar die heeft in ieder geval nog een alibi.quote:Op zondag 13 april 2025 15:15 schreef Szura het volgende:
Ganna is trouwens nog veel verder spoorloos dan WOUT was
Zouden daar nog wel wat dingen ingebouwd zijn om te voorkomen dat ze straks met een soort Froome opgescheept zitten?quote:Op zondag 13 april 2025 15:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel een cuck met een miljoenencontract voor onbepaalde tijd.
Niks inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2025 15:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook waar, wat boeit het nog of je wint als je al een paar miljoen per jaar meepakt.
AWP en Remijn allebei nog junior vorig jaar. Van AWP was al bekend dat het een grote wordt, maar dat geldt ook voor Remijn.quote:Op zondag 13 april 2025 15:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Albert Withen Philipsen.Een fenomeen van ongekende proporties.
Maar volgens Visma is er helemaal geen talent in Nederland??quote:Op zondag 13 april 2025 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Mouris, Schoonvelde, Remijn, Van den Eijnden was ook erg goed. Het was een goede dag voor de jongens van kaas.
Wout is toch ook gevallen?quote:Op zondag 13 april 2025 15:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar die heeft in ieder geval nog een alibi.
Wel knap van Stockman.quote:Op zondag 13 april 2025 15:16 schreef Faraday01 het volgende:
Van Aert met een Tietema in zijn wiel, beelden zeggen soms alles
Zo laat omschakelen is wel schandaligquote:Op zondag 13 april 2025 15:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Denk het niet; toen Frits het voor het zeggen had, kon het geld niet op.quote:Op zondag 13 april 2025 15:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zouden daar nog wel wat dingen ingebouwd zijn om te voorkomen dat ze straks met een soort Froome opgescheept zitten?
Schoonvelde hadden ze in hun stal, maar die hebben ze naar Auto Eder laten gaan.quote:Op zondag 13 april 2025 15:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar volgens Visma is er helemaal geen talent in Nederland??
Dit zijn al de beloftes toch?quote:Op zondag 13 april 2025 15:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
AWP en Remijn allebei nog junior vorig jaar. Van AWP was al bekend dat het een grote wordt, maar dat geldt ook voor Remijn.
Lekker dan, als van Aert dan straks besluit dat hij zo nog een jaar of 8 door blijft kloten.quote:Op zondag 13 april 2025 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het niet; toen Frits het voor het zeggen had, kon het geld niet op.
Die ploeg is iets te veel in zijn eigen methodes gaan geloven. Je moet dat soort renners gewoon vroeg willen oppakken. En dan hebben ze Schoonvelde nog laten lopen ook. Er rijdt op dit moment ook vrij veel brandhout in hun beloftenploeg.quote:Op zondag 13 april 2025 15:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar volgens Visma is er helemaal geen talent in Nederland??
Visma staat er ook extreem slecht op bij de Nederlandse nieuwelingen en junioren, ze willen meestal zelfs niet eens voor hun opleidingsploegen koersen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Schoonvelde hadden ze in hun stal, maar die hebben ze naar Auto Eder laten gaan.
Wout verlengde z’n contract daarna toch?quote:Op zondag 13 april 2025 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het niet; toen Frits het voor het zeggen had, kon het geld niet op.
Dan gaat mijn opmerking niet opquote:Op zondag 13 april 2025 15:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout verlengde z’n contract daarna toch?
Sorry was in slaap gevallen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo laat omschakelen is wel schandalig
Maar wie ADC dan moeten opofferen? Zowel Riesebeek als Dillier zijn belangrijk in de eerste uren.quote:Op zondag 13 april 2025 14:56 schreef Slobeend het volgende:
Del Grosso had hier ook gewoon moeten zijn.
die voegt nooit wat toequote:Op zondag 13 april 2025 15:18 schreef Idisrom het volgende:
Veel te veel motoren.
En wat moet iemand als Sebastiaan achterop een motor vandaag toevoegen?
Vreesde even dat hij ook lek stondquote:Op zondag 13 april 2025 15:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
Van der Poel zat ook lekker ver bij het opdraaien.
Lijkt wel alsof ie zich inhoudt nu. Ik dacht er gelijk over.quote:
Die is aan het knechten voor Flipsen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ie zich inhoudt nu. Ik dacht er gelijk over.
Ja en dan wint Philipsenquote:
Komt nog wel terug. Philipsen ook.quote:Op zondag 13 april 2025 15:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Extreem jammer dat Pedersen hier lek rijdt zeg. De enige die de grote twee zeer serieus kan bedreigen, en meer.
Dat is wat Karrel wensdenkt jaquote:Op zondag 13 april 2025 15:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij kan Wout straks weer terugbrengen?
Over ruim 68 km.quote:Op zondag 13 april 2025 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
9/11 voor WLR is zich aan het voltrekken.
Waarom zou Pogacar gaan rond draaien met twee ploegmaten die allebei beter sprinten dan hem?quote:Op zondag 13 april 2025 15:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hopelijk, maar met z'n drieën zou ik gaan ronddraaien als ik hen was.
Ja de haat kan wel de overhand nemen bij sommigenquote:Op zondag 13 april 2025 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
9/11 voor WLR is zich aan het voltrekken.
Zou die ook niet moeten doenquote:
Alpecin heeft geen keuze, die moeten gewoon doorquote:
Daar hebben ze tyfusdomme Kung ook voorquote:Op zondag 13 april 2025 15:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mokerdomme Mads gaat ongetwijfeld wel kilometers lang op kop rijden in die groep.
Ja zie het, dacht dat het dichter was. Helaas.quote:Op zondag 13 april 2025 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die zit al bij Wout dus lijkt me niet
Omdat ie er achter ook niemand heeft, Philipsen al eens gelost heeft, en Van der Poel wel eens geklopt is op de Velodrome.quote:Op zondag 13 april 2025 15:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou Pogacar gaan rond draaien met twee ploegmaten die allebei beter sprinten dan hem?
Van den Eijden blijkbaar 4e geworden. Dus Mouris en Schoonvelde 1e en 4e bij de junioren en Remijn en Van den Eijden 3e en 4e bij de beloften. Prima score.quote:Op zondag 13 april 2025 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Mouris, Schoonvelde, Remijn, Van den Eijnden was ook erg goed. Het was een goede dag voor de jongens van kaas.
Dat kwam vooral door zijn val, toch? Niet omdat 'ie vierkant reed of zo.quote:Op zondag 13 april 2025 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Na zijn erg matig voorjaar had ik niet gedacht dat uitgerekend Philipsen hier de 3e man zou zijn
En het G2 syndroomquote:Op zondag 13 april 2025 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
In de achtervolgende groep zitten vooral eenlingen.
Alpecin is met 2 en als hij zag hoe vlot MvdP terugkwam op hem, zou ik al mijn krachten sparen om te kunnen volgen op de volgende stroken en geen meter kop meer doen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:26 schreef VoMy het volgende:
O
[..]
Omdat ie er achter ook niemand heeft, Philipsen al eens gelost heeft, en Van der Poel wel eens geklopt is op de Velodrome.
Is philipsen geen sympathiek persoon dat zoveel mensen het gunnen aan poga?quote:
Nu hopen dat ze als twintigers ook succes hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 15:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van den Eijden blijkbaar 4e geworden. Dus Mouris en Schoonvelde 1e en 4e bij de junioren en Remijn en Van den Eijden 3e en 4e bij de beloften. Prima score.
Ik verwacht dat Matje er op Mons-en-Pevele een enorme lap op geeftquote:Op zondag 13 april 2025 15:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alpecin is met 2 en als hij zag hoe vlot MvdP terugkwam op hem, zou ik al mijn krachten sparen om te kunnen volgen op de volgende stroken en geen meter kop meer doen.
ikquote:Op zondag 13 april 2025 15:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik eis openbaarmaking van alle namen die durven op Philipsen te stemmen!
quote:Op zondag 13 april 2025 15:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Leg eens uit. Ben benieuwd.quote:Op zondag 13 april 2025 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tussendoor voor de volledigheid toch maar even constateren dat het belachelijk is dat Pogacar hier vooraan zit. Ongeacht de uitslag wordt onze sport vandaag weer belachelijk gemaakt.
Ben je je al aan het voorbereiden op je meltdown?quote:Op zondag 13 april 2025 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tussendoor voor de volledigheid toch maar even constateren dat het belachelijk is dat Pogacar hier vooraan zit. Ongeacht de uitslag wordt onze sport vandaag weer belachelijk gemaakt.
Ik heb op hem gestemd.quote:Op zondag 13 april 2025 15:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Omdat Pogacar serieus kans maakt op de zegequote:Op zondag 13 april 2025 15:31 schreef Abdus18 het volgende:
heb ik wat gemist? waarom is het 9/11 voor WLR? :p
Ach ja, ze hebben allemaal de hele medische gids aan aandoeningen, toch?quote:Op zondag 13 april 2025 15:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zit Poel altijd aan antibiotica. Bij het veldrijden heb ik dat ook al minimaal 2x gehoord. Is dat ook een soort pepmiddel?
omdat rustig uitzieken in de belangrijkste weken van het jaar natuurlijk geen optie is voor Mathieu.quote:Op zondag 13 april 2025 15:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zit Poel altijd aan antibiotica. Bij het veldrijden heb ik dat ook al minimaal 2x gehoord. Is dat ook een soort pepmiddel?
Iemand die heel hard kan fietsen zit hier vooraan, wat gek.quote:Op zondag 13 april 2025 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Krijg dat ook altijd als ik een verkoudheid of griep heb, maar mijn dokter heeft zijn diploma's dan ook online gekocht.quote:Op zondag 13 april 2025 15:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zit Poel altijd aan antibiotica. Bij het veldrijden heb ik at ook al minimaal 2x gehoord. Is dat ook een soort pepmiddel?
SLOBBEDquote:Op zondag 13 april 2025 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iemand die heel hard kan fietsen zit hier vooraan, wat gek.
Eerste keer?quote:Op zondag 13 april 2025 15:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Als die act hier wint, is wielrennen definitief failliet
Heeft ook met het materiaal te maken. Je hoeft tegenwoordig geen 80/90 kilo meer te wegen om hier mee te kunnen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat slaat nergens op, ik heb toch echt nooit een Contador of een Armstrong hier vooraan zien rijden in de finale.quote:Op zondag 13 april 2025 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, al hoor ik tegenwoordig niks meer over astma. Zoals bij Froome.quote:Op zondag 13 april 2025 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben allemaal de hele medische gids aan aandoeningen, toch?
Deze act (hoop ik toch) wordt NIET gewaardeerd vandaag.quote:Op zondag 13 april 2025 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, ik heb toch echt nooit een Contador of een Armstrong hier vooraan zien rijden in de finale.
Die meden dit soort koersen dan ook.quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, ik heb toch echt nooit een Contador of een Armstrong hier vooraan zien rijden in de finale.
Omdat die het simpelweg niet durfden om hier mee te komen doen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
😂😂 die vind jij vergelijkbaar met Pogi? En het materiaal ook? De gemiddelde toerfiets is al 3x zo comfortabel geworden in 15 jaar tijd.quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Toch zou je dan meer renners van zijn type hier vooraan verwachten.quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft ook met het materiaal te maken. Je hoeft tegenwoordig geen 80/90 kilo meer te wegen om hier mee te kunnen.
Wel goed voor de levensduur van mijn scrollwiel.quote:Op zondag 13 april 2025 15:34 schreef vaarsuvius het volgende:
Besef wel dat we op 33,33% (repeating) kans zitten om R_R voor eeuwig te verliezen
Om een of andere gekke reden is hij dan toch weg uit WLR? Niet uit TDF.quote:Op zondag 13 april 2025 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel goed voor de levensduur van mijn scrollwiel.
Zoals?quote:Op zondag 13 april 2025 15:35 schreef Kloit het volgende:
[..]
Toch zou je dan meer renners van zijn type hier vooraan verwachten.
Oh ik vind Pogacar ook heel bijzonder en buitenaards goed maar dat hij hier nu mee kan vind ik niet zo heel vreemd gezien de coureur Pogacar.quote:Op zondag 13 april 2025 15:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze act (hoop ik toch) wordt NIET gewaardeerd vandaag.
Hinault reed hier zijn knie kapot in 1980 zodat onze Joop de Tour kon winnen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stuurmanskunstenaars als Hij, Roglic en Vingego?quote:Op zondag 13 april 2025 15:35 schreef Kloit het volgende:
[..]
Toch zou je dan meer renners van zijn type hier vooraan verwachten.
Het is jammer dat Karsten er niet zit inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2025 15:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Beter kap je met naar Bobbie luisteren
Die gaan dat risico niet nemen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Stuurmanskunstenaars als Hij, Roglic en Vingego?
Is het materiaal tegenwoordig ook niet gewoon veel beter, waardoor het relatief makkelijker is om als klimmer dit soort koersen te rijden ipv dat je per se een enorme beer van een vent moet zijn?quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou wel verfrissend zijn indien hij eens een mindere dag zou hebben. Gewoon, één slecht dagje, eentje maar. Of wordt verslagen door een subtopper en niet door een andere even ongeloofwaardige act.quote:Op zondag 13 april 2025 15:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh ik vind Pogacar ook heel bijzonder en buitenaards goed maar dat hij hier nu mee kan vind ik niet zo heel vreemd gezien de coureur Pogacar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |