Ik ga er inderdaad niet van uit dat renners een dergelijke koers rijden op alleen wat bidonnetjes puur waterquote:
Hopelijk gaat er iemand net iets te ver naar voren staan op het moment dat Pogacar langs komt razen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:07 schreef Szura het volgende:
Zou toch niet graag aan het randje van zo’n strook staan waar ze met 50 per uur langs knallen
Jouw toon suggereert sarcasme, prima. Dat drankje boeit natuurlijk niet behalve dat het wat gek lijkt, maar ik doel vooral op de rest van mijn post.quote:Op zondag 13 april 2025 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel vaag? Sterker nog, volgens mij zelfs een extreem obscuur drankje, dit is echt bizar!
Niet goed genoegquote:Op zondag 13 april 2025 15:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik schakel net in, waarom zit Wout er niet bij?
Slechte benenquote:Op zondag 13 april 2025 15:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Omdat hij een schijtlaars is gewordenquote:Op zondag 13 april 2025 15:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Banden wat te hard opgepomptquote:Op zondag 13 april 2025 15:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Niveau "Ze zijn met vijf dus er geen er twee geen podium rijden"quote:Op zondag 13 april 2025 15:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Onconventionele take: ik vind het commentaar van Bobbie (zeker vergeleken met een jaar of twee geleden) best te pruimen.
Dan kun je wel goed mikken met je petje.quote:Op zondag 13 april 2025 15:07 schreef Szura het volgende:
Zou toch niet graag aan het randje van zo’n strook staan waar ze met 50 per uur langs knallen
Wel een cuck met een miljoenencontract voor onbepaalde tijd.quote:Op zondag 13 april 2025 15:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hij is de cuck van Zjumbo geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |