Dat is wat Karrel wensdenkt jaquote:Op zondag 13 april 2025 15:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij kan Wout straks weer terugbrengen?
Over ruim 68 km.quote:Op zondag 13 april 2025 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
9/11 voor WLR is zich aan het voltrekken.
Waarom zou Pogacar gaan rond draaien met twee ploegmaten die allebei beter sprinten dan hem?quote:Op zondag 13 april 2025 15:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hopelijk, maar met z'n drieën zou ik gaan ronddraaien als ik hen was.
Ja de haat kan wel de overhand nemen bij sommigenquote:Op zondag 13 april 2025 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
9/11 voor WLR is zich aan het voltrekken.
Zou die ook niet moeten doenquote:
Alpecin heeft geen keuze, die moeten gewoon doorquote:
Daar hebben ze tyfusdomme Kung ook voorquote:Op zondag 13 april 2025 15:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mokerdomme Mads gaat ongetwijfeld wel kilometers lang op kop rijden in die groep.
Ja zie het, dacht dat het dichter was. Helaas.quote:Op zondag 13 april 2025 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die zit al bij Wout dus lijkt me niet
Omdat ie er achter ook niemand heeft, Philipsen al eens gelost heeft, en Van der Poel wel eens geklopt is op de Velodrome.quote:Op zondag 13 april 2025 15:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou Pogacar gaan rond draaien met twee ploegmaten die allebei beter sprinten dan hem?
Van den Eijden blijkbaar 4e geworden. Dus Mouris en Schoonvelde 1e en 4e bij de junioren en Remijn en Van den Eijden 3e en 4e bij de beloften. Prima score.quote:Op zondag 13 april 2025 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Mouris, Schoonvelde, Remijn, Van den Eijnden was ook erg goed. Het was een goede dag voor de jongens van kaas.
Dat kwam vooral door zijn val, toch? Niet omdat 'ie vierkant reed of zo.quote:Op zondag 13 april 2025 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Na zijn erg matig voorjaar had ik niet gedacht dat uitgerekend Philipsen hier de 3e man zou zijn
En het G2 syndroomquote:Op zondag 13 april 2025 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
In de achtervolgende groep zitten vooral eenlingen.
Alpecin is met 2 en als hij zag hoe vlot MvdP terugkwam op hem, zou ik al mijn krachten sparen om te kunnen volgen op de volgende stroken en geen meter kop meer doen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:26 schreef VoMy het volgende:
O
[..]
Omdat ie er achter ook niemand heeft, Philipsen al eens gelost heeft, en Van der Poel wel eens geklopt is op de Velodrome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |