SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
We waren alweer een topic verder
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Eigenlijk let ik nooit op het aantal posten eerlijk gezegd.
Is al puur toeval als ik zie dat ik laatste post hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net even een blik geworpen bij de gasten, liggen te pitten.
Ik ga ook zo maar, misselijkheid is weg maar onwijze zoute smaak, en niet eens gebeft![]()
![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 05:06 schreef Bally-b het volgende:
Net even een blik geworpen bij de gasten, liggen te pitten.
Ik ga ook zo maar, misselijkheid is weg maar onwijze zoute smaak, en niet eens gebeft![]()
duidelijk.
Vast van de haringWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet het nu voor een volgende keer.quote:Op zondag 13 april 2025 05:10 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja stom, maar goed weer een les geleerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is dat, ik ga liggen. Rond 10 er weer uit en dan keihard de muziek aan in de schuur bij de slapende gastenquote:Op zondag 13 april 2025 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het nu voor een volgende keer.fijne dag dot
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker, en ik heb nu al te doen met jouw gasten![]()
Sweet dreams Bb
Ja ik lig dan in een deuk. Zachtjes naar binnen en dan in één x dat ding op 10 en film het met mijn tel voor later met hunquote:Op zondag 13 april 2025 05:13 schreef Dotteke het volgende:
Slaap lekker, en ik heb nu al te doen met jou gasten![]()
Sweet dreams Bb![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 05:16 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja ik lig dan in een deuk. Zachtjes naar binnen en dan in één x dat ding op 10 en film het met mijn tel voor later met hun![]()
![]()
Dat had je goed gezien GG! Ik ben zeer trots op je
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Grotere klok gaan halen met makkelijker te lezen getalletjes erop?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Grote jongen je kan klok kijkenquote:
Heb je de link voor de crematie ontvangen? EN zo ja is het duidelijk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Nijnquote:Op zondag 13 april 2025 05:38 schreef DerRabbit het volgende:
Dat had je goed gezien GG! Ik ben zeer trots op je
Ja, ontvangen en duidelijk, bedankt!quote:Op zondag 13 april 2025 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grote jongen je kan klok kijken
Heb je de link voor de crematie ontvangen? EN zo ja is het duidelijk?
How can I make this topic about me?![]()
Dank jequote:Op zondag 13 april 2025 05:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ontvangen en duidelijk, bedankt!
Die link wilde ik dus in een foto van klaasje zetten (de foto van de rouwkaart)
Ik kreeg die link op een kaart, dus dacht is makkelijker voor de users om het zo te doen ipv dat men het zelf in moet tikkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is een mooie duidelijke wel, met vrij grote cijfers. Maar zo vroeg ben ik nog niet 100% scherp.quote:Op zondag 13 april 2025 05:42 schreef DerRabbit het volgende:
Grotere klok gaan halen met makkelijker te lezen getalletjes erop?
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 13-04-2025 05:54:17 ]How can I make this topic about me?![]()
Morguh UN
Ja ik snapte de vraag gister, maar in DM gaat dat niet. da's alleen tekst. O maar dit is prima zo.quote:Op zondag 13 april 2025 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
Die link wilde ik dus in een foto van klaasje zetten (de foto van de rouwkaart)
Ik kreeg die link op een kaart, dus dacht is makkelijker voor de users om het zo te doen ipv dat men het zelf in moet tikken
Tof hoeveel werk je hierin stopt.
Dat is het minste wat je kan doen vind ik.quote:Op zondag 13 april 2025 05:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik snapte de vraag gister, maar in DM gaat dat niet. da's alleen tekst. O maar dit is prima zo.
Tof hoeveel werk je hierin stopt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2025 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het minste wat je kan doen vind ik.
c_. koffie herenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja.quote:
* gebrokenglas komt overeind en schuift zijn mok over de tafel naar Dotteke om te laten inschenken.
quote:Op zondag 13 april 2025 05:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja.
* gebrokenglas komt overeind en schuift zijn mok over de tafel naar Dotteke om te laten inschenken.
O ons mutske is jarig hiep hiep hiep hoeraaaaquote:Op zondag 13 april 2025 05:55 schreef gebrokenglas het volgende:
@:Pinnenmutske van harte gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Mutske
Hey mevrkatquote:
Geniet ervan en vooral verslik je er niet inquote:Op zondag 13 april 2025 06:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt glunderend toe
Ik zal heel voorzichtig zijnquote:Op zondag 13 april 2025 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geniet ervan en vooral verslik je er niet in. Vooral zo vroeg.
Op de zondag ook nog.How can I make this topic about me?![]()
O das balen, vooral in je vakantiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet zo'n 550 km rijden vandaag dus wilde op tijd gaanquote:
Dan slaap ik onrustigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo dat wordt een beste trip 550 kmquote:Op zondag 13 april 2025 06:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet zo'n 550 km rijden vandaag dus wilde op tijd gaan
Dan slaap ik onrustigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kleine doorgeslapen de hele nacht?quote:Op zondag 13 april 2025 06:08 schreef _UserName_ het volgende:
heb zomaar de hele nacht door kunnen slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En het is warm/benauwd op deze kamer
Kan niet echt met het raam open slapen want drukke weg en rookplek 30 meter van mijn raam vandaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, terwijl ze gister zo onrustig was, misschien juist daardoorquote:Op zondag 13 april 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kleine doorgeslapen de hele nacht?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Niet echt een fijne plek om je rust te pakken dus.quote:Op zondag 13 april 2025 06:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
En het is warm/benauwd op deze kamer
Kan niet echt met het raam open slapen want drukke weg en rookplek 30 meter van mijn raam vandaan
Maar roken ze snachts ook dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waar, maar in de nacht slapen de meeste
Ik denk dat als ik nog zou roken, ik na elke voeding wel zou roken als ik eerlijk benquote:Op zondag 13 april 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:
Dat is waar, maar in de nacht slapen de meesteTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
![]()
typisch weer een Nederlandse serie
Man en vrouw proberen een speeltje uit in de kont van de vrouw
Man zet het te hard, vrouw wil zachter
Afstandbediening doet het niet.
Kinderen kloppen aan de deur
Pa doet open Ma staat met een verbeten gezicht naast het bed
Ma stuurt kinderen naar bed, pa wil ze brengen maar kinderen willen ma
Ma llopt met een verbeten gezichts strompelend mee kind zegt ma je tel gaat ( door het zoemen van het speeltje) Ma zegt pak zo mijn tel wel![]()
De serie heet HaantjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig voor je dochter dat je niet meer rookt. Anders zou ze tegen zo stinkpapa aanliggenquote:Op zondag 13 april 2025 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik nog zou roken, ik na elke voeding wel zou roken als ik eerlijk benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel lekker om niet meer te roken idd, niet die gehaaste drang want nog ff een sigaretjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja en je spaart heel wat uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kan ik goed gebruiken
Komende maand in de tuin aan de slag, kunstgras en vlonders leggen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb je mooi wat te doen.quote:Op zondag 13 april 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
kan ik goed gebruiken
Komende maand in de tuin aan de slag, kunstgras en vlonders leggen
Goed kunstgras is best heel duurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Halloooo allemaaaalWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, wakker van de kat en ik heb het heul warmWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
vin ik meevallen, heb een stuk van 2x3 meter voor 80 euroquote:Op zondag 13 april 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mooi wat te doen.
Goed kunstgras is best heel duurTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ow.quote:Op zondag 13 april 2025 06:57 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, het regent zomaar weer eens, da's ff geleden
Hier droog en grijzig. Ik heb even de deuren open.How can I make this topic about me?![]()
Is dat zo erg? Of wil je de katten niet buiten hebben?quote:Op zondag 13 april 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
hier alleen een raam open, anders gaan de katten er vandoor
Je hebt dit ongetwijfeld al eens verteld.How can I make this topic about me?![]()
Ja hier ookquote:Op zondag 13 april 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
hier alleen een raam open, anders gaan de katten er vandoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yoga gedaan
Spullen ingepakt
Ontbijt begint pas over een half uur
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik woon aan een toegangsweg richting het centrum dus erg druk, al is dat aan de voorkant maar toch. Heb liever zicht op de katten als ze buiten zijn en ik ga niet de hele da buiten zitten opletten. Eeder had ik wel een grote kattenren maar die is er niet meerquote:Op zondag 13 april 2025 07:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat zo erg? Of wil je de katten niet buiten hebben?
Je hebt dit ongetwijfeld al eens verteld.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Catioquote:Op zondag 13 april 2025 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik woon aan een toegangsweg richting het centrum dus erg druk, al is dat aan de voorkant maar toch. Heb liever zicht op de katten als ze buiten zijn en ik ga niet de hele da buiten zitten opletten. Eeder had ik wel een grote kattenren maar die is er niet meer
*Lust geen koffie*![]()
Die van ons mogen niet buiten omdat m’n man dat niet wil.hij is bang dat ze plat gereden worden of worden gejat.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil het balkon nog gaan aanpassen deze maand zodat de poezen lekker buiten kunnen zittenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Voornamelijk dat eerste, maar ik wil in de toekomst een serre bouwen aan mijn huis over de hele breedte een meter of 3 de tuin in, dan kunnen de katten wel naar buiten zonder dat wij er op moeten lettenquote:Op zondag 13 april 2025 07:06 schreef Moeraskat het volgende:
Die van ons mogen niet buiten omdat m’n man dat niet wil.hij is bang dat ze plat gereden worden of worden gejat.
Ja. Plus dat als de katten ineens ervandoor gaan dat jij ze niet meer kunt vangen.quote:Op zondag 13 april 2025 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik woon aan een toegangsweg richting het centrum dus erg druk, al is dat aan de voorkant maar toch. Heb liever zicht op de katten als ze buiten zijn en ik ga niet de hele da buiten zitten opletten. Eeder had ik wel een grote kattenren maar die is er niet meer
Het was hier een paar jaar geleden vergeven van katten. Die beesten waren overal.
Opletten als je de deur of schuurdeur open had, voor je het weet was er een naar binnen geglipt. Je moest altijd je schuur extra checken of er niks in zat voordat je de deur weer dichtdeed.
En 's nachts om 4 uur territoriumdrift, een geblaas en een gemiauw buiten...
En mijn tuin vonden ze een mooie kattenbak.
Ik heb de tuin dan wel afgeschermd met spikes op de schutting maar door de containers kunnen ze er alsnog zo overheenquote:Op zondag 13 april 2025 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Plus dat als de katten ineens ervandoor gaan dat jij ze niet meer kunt vangen.
Het was hier een paar jaar geleden vergeven van katten. Die beesten waren overal.
Opletten als je de deur of schuurdeur open had, voor je het weet waren ze naar binnen geglipt. Je moest altijd je schuur extra checken of er niks in zat voordat je de deur weer dichtdeed.
En mijn tuin vonden ze een mooie kattenbak.
De hond die diep blafte iedere keer als er iemand door de gang liep gespot
Rottweiler
Checks out
Lief beest welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mooie beesten zijn dat iddquote:Op zondag 13 april 2025 07:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
De hond die diep blafte iedere keer als er iemand door de gang liep gespot
Rottweiler
Checks out
Lief beest wel
Het is hier allemaal open, ik heb ook geen hek ofzo. Alleen tussen de tuinen achter een schutting. Nou dat is voor een kat geen enkel probleem.quote:Op zondag 13 april 2025 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb de tuin dan wel afgeschermd met spikes op de schutting maar door de containers kunnen ze er alsnog zo overheen
Dan is dat toch nog binnen?quote:Op zondag 13 april 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voornamelijk dat eerste, maar ik wil in de toekomst een serre bouwen aan mijn huis over de hele breedte een meter of 3 de tuin in, dan kunnen de katten wel naar buiten zonder dat wij er op moeten letten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 07:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vroeg.
Iedereen op safari en ik lekker in het huisjeGEFELICITEERD!
Ja maar die blaf om 11, 2, en 6 was minder wenselijkquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heeft ook geen zin want katten klimmen over de schutting.quote:Op zondag 13 april 2025 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is hier allemaal open, ik heb ook geen hek ofzo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, nee, soort van. Ik maak alleen de onderkant dicht en op +/- 1 meter hoogte open met gaas bedekt.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
waarom?quote:Op zondag 13 april 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, nee, soort van. Ik maak alleen de onderkant dicht en op +/- 1 meter hoogte open met gaas bedekt.
O ik was wel heel wat meer kwijt.quote:Op zondag 13 april 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
vin ik meevallen, heb een stuk van 2x3 meter voor 80 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar als het regent kun je niet in je serre zitten?quote:Op zondag 13 april 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, nee, soort van. Ik maak alleen de onderkant dicht en op +/- 1 meter hoogte open met gaas bedekt.How can I make this topic about me?![]()
Gelukkig kan je nog een half uurtje bolkenquote:Op zondag 13 april 2025 07:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Yoga gedaan
Spullen ingepakt
Ontbijt begint pas over een half uur
omdat ik dan gewoon de achterdeur open kan doen zonder op de katten te letten om het te laten lucten. Ik heb geen ramen die ik open kan doen aan de achterkantquote:
Verstandige man, hebben andere mensen ook geen last van andermans dierenquote:Op zondag 13 april 2025 07:06 schreef Moeraskat het volgende:
Maar wel de deur open zetten om in de zomer te koelen bv. En ik ga er niet van uit dat het zo 2-3 meter naar "binnen" regentquote:Op zondag 13 april 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als het regent kun je niet in je serre zitten?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Herkenbaar, ben mij wel eens rot geschrokken als ik op mijn slaapkamer kwam en er ineens een kat van mijn bed schoot. En als ik iets goor vind is het dieren op mijn bedquote:Op zondag 13 april 2025 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Plus dat als de katten ineens ervandoor gaan dat jij ze niet meer kunt vangen.
Opletten als je de deur of schuurdeur open had, voor je het weet was er een naar binnen geglipt. Je moest altijd je schuur extra checken of er niks in zat voordat je de deur weer dichtdeed.
En mijn tuin vonden ze een mooie kattenbak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las vanmorgen dat je jariig bent , gefeliciteerd Mutskequote:Op zondag 13 april 2025 07:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vroeg.
Iedereen op safari en ik lekker in het huisje
Ben maar in de sportschool gaan zittenquote:Op zondag 13 april 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kan je nog een half uurtje bolkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat kan ook, maar van sporten komt niet veel zoquote:Op zondag 13 april 2025 07:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben maar in de sportschool gaan zitten![]()
Gezellig kletsen is ook een leuk tijd verdrijf tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, want er zijn hier heel veel honden en daar heb ik last vanquote:Op zondag 13 april 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstandige man, hebben andere mensen ook geen last van andermans dieren
kan je net zo goed een hordeur nemenquote:Op zondag 13 april 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar wel de deur open zetten om in de zomer te koelen bv. En ik ga er niet van uit dat het zo 2-3 meter naar "binnen" regentWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die vervolgens wordt open gekrabt? En daar kunnen de katten nog niet echt mee naar buiten.quote:Op zondag 13 april 2025 07:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kan je net zo goed een hordeur nemenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is het enige dat ik doe in een sportschoolquote:Op zondag 13 april 2025 07:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben maar in de sportschool gaan zitten![]()
![]()
Met minimaal 450kg gewichten op het apparaat en foto's maken natuurlijkquote:Op zondag 13 april 2025 07:20 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik doe in een sportschool
Maar die lopen niet los als het goed is en die vindt je niet in je bedquote:Op zondag 13 april 2025 07:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, want er zijn hier heel veel honden en daar heb ik last van
ook dat niet eensquote:Op zondag 13 april 2025 07:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met minimaal 450kg gewichten op het apparaat en foto's maken natuurlijk![]()
![]()
Gewoon alle andere sporters helemaal de moeder, de vader, de kad en de hont bolkenquote:
Bolken is ook een sportquote:
Altijd het gewicht weer naar een zware stand zetten voordat je naar een volgend toestel gaat.quote:Op zondag 13 april 2025 07:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met minimaal 450kg gewichten op het apparaat en foto's maken natuurlijk
die krabben ze niet open joh. Althans, die drie van ons nietquote:Op zondag 13 april 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die vervolgens wordt open gekrabt? En daar kunnen de katten nog niet echt mee naar buiten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je zit gezellig in de coffee corner aan dequote:Op zondag 13 april 2025 07:20 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik doe in een sportschool
nou, die dwalen wel hoorquote:Op zondag 13 april 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die lopen niet los als het goed is en die vindt je niet in je beden dan gaan ze voor het raam staan kwispelen en dan zijn hier de katten binnen over de zeik
O, hier zie je gelukkig geen honden loslopen en in je tuin schijtenquote:Op zondag 13 april 2025 07:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou, die dwalen wel hooren dan gaan ze voor het raam staan kwispelen en dan zijn hier de katten binnen over de zeik
Vergeet niet de extra cup proteine cremaquote:Op zondag 13 april 2025 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zit gezellig in de coffee corner aan deOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2607 / +178 / +0 / 5323 / 5922
2. Dr.Mikey / 625 / +12 / +0 / 391 / 577
3. Moeraskat / 491 / +33 / +16 / 1167 / 1412
4. KillemWieft / 381 / +28 / +27 / 191 / 312
5. Bally-b / 340 / +0 / +119 / 140 / 209
6. _UserName_ / 322 / +2 / +16 / 305 / 432
7. gebrokenglas / 314 / +64 / +6 / 967 / 1207
8. hemarookworst / 270 / +46 / +4 / 573 / 730
9. devzero / 254 / +94 / +0 / 209 / 281
10. Lovely / 242 / +14 / +0 / 1498 / 1757
11. Pinnenmutske / 211 / +28 / +1 / 180 / 252
12. HappyCharly / 205 / +14 / +20 / 731 / 880
13. Fogel / 186 / +0 / +0 / 401 / 539
14. StevenHyde / 177 / +21 / +0 / 833 / 1036
15. loveyoulongtime / 173 / +17 / +5 / 572 / 689
16. Soury / 166 / +1 / +0 / 149 / 217
17. mario390 / 146 / +0 / +0 / 14 / 37
18. loveislikeakiss / 140 / +8 / +1 / 796 / 942
19. greysbones / 139 / +8 / +0 / 847 / 931
20. Moonlight / 115 / +0 / +0 / 521 / 621SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Poepen nog niet, maar wel loslopen. Dorp hequote:Op zondag 13 april 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hier zie je gelukkig geen honden loslopen en in je tuin schijten
ligt er denk ik ook aan wat voor materiaal het is, ik wil dan een rolhor, dus dat moet dan wel een flexibele stof zijn. Ben er ook nog niet helemaal over uit wat ik wil, heb vaak ideeën in mijn hoofd en soms werk ik ze uit (zoals de ren die ik had) maar soms blijven het ideeën, het moet ook te doen zijn voor mij.quote:Op zondag 13 april 2025 07:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die krabben ze niet open joh. Althans, die drie van ons nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
?quote:Op zondag 13 april 2025 07:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Poepen nog niet, maar wel loslopen. Dorp heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat het @hemarookworst niet horenquote:Op zondag 13 april 2025 07:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Poepen nog niet, maar wel loslopen. Dorp he![]()
![]()
Een voortuin die niet goed bemest is, is een totale no go voor hem![]()
dat is dan ook het enigequote:Op zondag 13 april 2025 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zit gezellig in de coffee corner aan de![]()
We hebben gewoon zo’n hordeur die je horizontaal schuift en oprolt zeg maar.quote:Op zondag 13 april 2025 07:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ligt er denk ik ook aan wat voor materiaal het is, ik wil dan een rolhor, dus dat moet dan wel een flexibele stof zijn. Ben er ook nog niet helemaal over uit wat ik wil, heb vaak ideeën in mijn hoofd en soms werk ik ze uit (zoals de ren die ik had) maar soms blijven het ideeën, het moet ook te doen zijn voor mij.
Ja jeetje hoe leg je dat uit.![]()
1 van mijn katten ging vroeger wel naar buiten. Maar sinds we zijn verhuisd niet meer. En hij is wonderbaarlijk genoeg, tevredenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat raar had een heel verhaal getikt staat er aleen een vraagtekenquote:
Geen zin het weer opnieuw te typen
Ik snap wat je bedoeld ja, niet met scharnieren, dat wil ik ook niet.quote:Op zondag 13 april 2025 07:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
We hebben gewoon zo’n hordeur die je horizontaal schuift en oprolt zeg maar.
1 van mijn katten ging vroeger wel naar buiten. Maar sinds we zijn verhuisd niet meer. En hij is wonderbaarlijk genoeg, tevredenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gewoon openschuiven zo harmonica deurquote:Op zondag 13 april 2025 07:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
We hebben gewoon zo’n hordeur die je horizontaal schuift en oprolt zeg maar.
1 van mijn katten ging vroeger wel naar buiten. Maar sinds we zijn verhuisd niet meer. En hij is wonderbaarlijk genoeg, tevredenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat ze nog niet in onze tuin hebben gepoeptquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Soms zie ik ineens een kattenkop oven de schopplaat van de hordeur naar binnen kijken.
Nee, je komt er niet in.
quote:Op zondag 13 april 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld ja, niet met scharnieren, dat wil ik ook niet.ja soort casette is het
misschien was ik hetquote:Op zondag 13 april 2025 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Soms zie ik ineens een kattenkop oven de schopplaat van de hordeur naar binnen kijken.
Nee, je komt er niet in.
Ja alleen dan minder bol.quote:Op zondag 13 april 2025 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet dit:
[ afbeelding ]
maar dit:
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
vandaag is het superbikesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik mag niet meequote:
Daar zouden de hoge heren in Den Haag eens iets aan moeten doen!quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 13 april 2025 07:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zouden de hoge heren in Den Haag eens iets aan moeten doen!
Helemaal vergeten dat WSBK dit weekend op Assen zit
quote:Op zondag 13 april 2025 07:42 schreef DerRabbit het volgende:
Helemaal vergeten dat WSBK dit weekend op Assen zit
Ik zit 2 tijdzone uren weg van Assen dit weekend omdat mijn baas zei dat het moest ofzoquote:
Ik weet niet welke game ik wil spelen.
Dus nu speel ik ‘Gerda’.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ohquote:Op zondag 13 april 2025 07:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit 2 tijdzone uren weg van Assen dit weekend omdat mijn baas zei dat het moest ofzo
Ik moet naar auto's kijken die tegen 'heel hard' per uur over een circuit rijden ipv motoren die tegen 'heel hard' per uur over een circuit rijden. Huilenquote:
Met de geraniums?quote:Op zondag 13 april 2025 07:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik weet niet welke game ik wil spelen.
Dus nu speel ik ‘Gerda’.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou ik ook van moeten huilen ja.quote:Op zondag 13 april 2025 07:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet naar auto's kijken die tegen 'heel hard' per uur over een circuit rijden ipv motoren die tegen 'heel hard' per uur over een circuit rijden. Huilen
Ik vind dat echt minder interessant. Er gebeurt voor m’n gevoel veel minder bij die auto’s dan met motoren. Vind het met motoren ook spannender.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Komt hier een tweeling van ik gok zes naar het ontbijt buffet
En papa zegt eerst een boterham
Maar ze staan dom maar elkaar te grijnzen bij de 6 soorten taart
*Lust geen koffie*![]()
Ja de Italianen ontbijten niet veel maar wel zoetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 07:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Komt hier een tweeling van ik gok zes naar het ontbijt buffet
En papa zegt eerst een boterham
Maar ze staan dom maar elkaar te grijnzen bij de 6 soorten taart
In wedstrijd zijn motoren wel stukken spannender dan wagens jaquote:Op zondag 13 april 2025 07:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ik ook van moeten huilen ja.
Ik vind dat echt minder interessant. Er gebeurt voor m’n gevoel veel minder bij die auto’s dan met motoren. Vind het met motoren ook spannender.![]()
Qua engineering zijn wagens weer leuker want meer hangt af van de wagen dan de coureur
(mini) Max gisteren tweede gewordenquote:Op zondag 13 april 2025 08:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In wedstrijd zijn motoren wel stukken spannender dan wagens ja![]()
Qua engineering zijn wagens weer leuker want meer hangt af van de wagen dan de coureurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 13 april 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
(mini) Max gisteren tweede gewordenDottieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey Jussiequote:
Mja klopt, maar dat staat mij dan juist tegen.quote:Op zondag 13 april 2025 08:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In wedstrijd zijn motoren wel stukken spannender dan wagens ja![]()
Qua engineering zijn wagens weer leuker want meer hangt af van de wagen dan de coureurWant dan is de wagen een winnaar en niet de coureur.
Maar dat is gewoon voorkeur natuurlijk. Het gaat mij toch altijd wel om de sporter, coureur, atleet etc.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar zo werkt het wel, de racer moet een goede auto hebben anders wint hij nietquote:Op zondag 13 april 2025 08:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja klopt, maar dat staat mij dan juist tegen.Want dan is de wagen een winnaar en niet de coureur.
Maar dat is gewoon voorkeur natuurlijk. Het gaat mij toch altijd wel om de sporter, coureur, atleet etc.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vorige week heeft er coureur meer dan het verschil gemaakt in de F1, door in een veel mindere auto te winnen. Het kan dus welquote:Op zondag 13 april 2025 08:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja klopt, maar dat staat mij dan juist tegen.Want dan is de wagen een winnaar en niet de coureur.
Maar dat is gewoon voorkeur natuurlijk. Het gaat mij toch altijd wel om de sporter, coureur, atleet etc.![]()
![]()
Dat vind ik dus indrukwekkenderquote:Op zondag 13 april 2025 08:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vorige week heeft er coureur meer dan het verschil gemaakt in de F1, door in een veel mindere auto te winnen. Het kan dus wel
Ja, en dan gaat het dus over de beste auto en niet over de beste skills. En dat staat me tegen. Maar gelukkig zijn er genoeg mensen die het anders zien.quote:Op zondag 13 april 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar zo werkt het wel, de racer moet een goede auto hebben anders wint hij niet![]()
Maar dat is wel één van de redenen waarom ik motogp leuker vind. En omdat ik vind dat er meer gebeurt.
Het blijft allemaal voorkeur natuurlijk
Je vergeet nog dat het ook nog eens per baan kan verschillen aangezien de ene auto op baan x beter doet en de ander op baan y.quote:Op zondag 13 april 2025 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat het dus over de beste auto en niet over de beste skills. En dat staat me tegen. Maar gelukkig zijn er genoeg mensen die het anders zien.![]()
Maar dat is wel één van de redenen waarom ik motogp leuker vind. En omdat ik vind dat er meer gebeurt.
Het blijft allemaal voorkeur natuurlijk
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dat is met motoren ookquote:Op zondag 13 april 2025 08:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat het ook nog eens per baan kan verschillen aangezien de ene auto op baan x beter doet en de ander op baan y.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En vergeet de temperatuur nietquote:Op zondag 13 april 2025 08:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat het ook nog eens per baan kan verschillen aangezien de ene auto op baan x beter doet en de ander op baan y.![]()
Morguhquote:Op zondag 13 april 2025 08:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat het ook nog eens per baan kan verschillen aangezien de ene auto op baan x beter doet en de ander op baan y.![]()
![]()
Ik kijk geen MotoGP dus heb ik geen idee van.quote:
Maar het grappige van F1 vind ik nog altijd dat men de nadruk zo enorm legt op de coureurs. Terwijl het constructeurskampioenschap velen malen belangrijker is wat ook terug te zien is in het geld wat teams daarmee kunnen verdienen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Alle 20 coureurs hebben daar schijt aanquote:Op zondag 13 april 2025 08:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kijk geen MotoGP dus heb ik geen idee van.
Maar het grappige van F1 vind ik nog altijd dat men de nadruk zo enorm legt op de coureurs. Terwijl het constructeurskampioenschap velen malen belangrijker is wat ook terug te zien is in het geld wat teams daarmee kunnen verdienen.![]()
![]()
Nah alleen die met titel kansen.quote:Op zondag 13 april 2025 08:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alle 20 coureurs hebben daar schijt aanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De rest wil ook gewoon meer scoren dan hun teamgenoot en denken alleen aan teambelang omdat het team dat wil / het hun wordt opgelegd door het team.quote:![]()
En zo is het, alles voor het teamquote:Op zondag 13 april 2025 08:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
De rest wil ook gewoon meer scoren dan hun teamgenoot en denken alleen aan teambelang omdat het team dat wil / het hun wordt opgelegd door het team.
Soms moeten ze een ander laten winnen. Vind dat zo raar ietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet raar als het om miljoenen gaatquote:Op zondag 13 april 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het, alles voor het team
Soms moeten ze een ander laten winnen. Vind dat zo raar iets![]()
Dan is het voor mij al niet echt een sport meer.quote:
Je moet rijden om te winnen en niet laten om een ander te laten winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat gebeurt in 99% van de gevallen dan ookquote:Op zondag 13 april 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het voor mij al niet echt een sport meer.
Je moet rijden om te winnen en niet laten om een ander te laten winnen![]()
![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 08:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat gebeurt in 99% van de gevallen dan ook
Aan het team denken gggquote:Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas probeert te winnen van Justin![]()
Ja zo ga je nooit winnen hequote:Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, daar denk ik ook aan. Team GG![]()
![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas probeert te winnen van Justinsucces
Ja dat is waarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zo lukt het hem nooit
Hmmja ik ben ook andere dingen aan het doen.quote:
Dat is misschien niet goed.
Denk als Justinquote:Op zondag 13 april 2025 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmmja ik ben ook andere dingen aan het doen.
Dat is misschien niet goed.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er is geen team waar Jussie in zit dus hij hoeft niemand te laten winnenquote:Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas probeert te winnen van Justin
Team GGquote:Op zondag 13 april 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is geen team waar Jussie in zit dus hij hoeft niemand te laten winnen
Geen ideequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toch maar ''The Awesome Adventures of Captain Spirit'' gaan spelen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ist wat?quote:Op zondag 13 april 2025 09:00 schreef Moeraskat het volgende:
Toch maar ''The Awesome Adventures of Captain Spirit'' gaan spelen.![]()
even wennen aan het nieuwe karakter.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar ook dat is winnen voor hun. Een team wat achteraan meedoet zal nooit winnen, maar ze kunnen wel boven een ander team komen te staan wat ze weer meer geld oplevert.quote:Op zondag 13 april 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het voor mij al niet echt een sport meer.
Je moet rijden om te winnen en niet laten om een ander te laten winnenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat ging om binnen het team een ander te laten winnenquote:Op zondag 13 april 2025 09:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ook dat is winnen voor hun. Een team wat achteraan meedoet zal nooit winnen, maar ze kunnen wel boven een ander team komen te staan wat ze weer meer geld oplevert.![]()
Dat gebeurd dan ook zelden. Want Barrichello en Bottas rijden niet meer mee.quote:Op zondag 13 april 2025 09:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat ging om binnen het team een ander te laten winnen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die kwamen dan ook zelden in de situatie dat ze sneller waren dan hun teamgenootquote:Op zondag 13 april 2025 09:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat gebeurd dan ook zelden. Want Barrichello en Bottas rijden niet meer mee.![]()
ik ben aan het winnnenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
behalve dat je met deze game niet kan winnen
En toch ben je een winnaarquote:Op zondag 13 april 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
behalve dat je met deze game niet kan winnen![]()
![]()
ik ook, duf vooralWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: