abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217350516
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 17:38 schreef Marcoss het volgende:

[..]
En toch leek het tactisch vandaag nergens op bij SD
Klopt, al denk ik dat Kopecky en Wiebes verder geen probleem met elkaar hebben. Hoe graag we dat ook zouden willen zien.
  zaterdag 12 april 2025 @ 18:00:58 #102
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217350529
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 17:36 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Heerlijk zeg. Ze vergeten daar echt hoevaak Kopecky de afgelopen jaren geprofiteerd heeft van de sterkte van haar ploeg, de domheid van Vollering en het laffe/passieve koersen van de rest.
Nu is een Wiebes bash ook wel te allen tijde terecht. Dat mens zit/zat in een ploeg met de twee beste rensters ter wereld en heeft nog nooit één trap op kop gedaan. Iedereen moet en zal dansen naar de pijpen van hare koninklijke hoogheid. Vollering valt in de Tour. Boeit niets, Wiebes moet en zal doorrijden om zelf 17e te worden. Bredewold wordt Europees kampioen, maar het is niet goed, want Wiebes heeft niet gewonnen. Ondertussen wel verwachtend dat Vollering een Spelen én een Gold Race aan je cadeau doet (die ze nog legendarisch weet te verprutsen ook).

Nee, Wiebes kan niet vaak genoeg uitgekafferd worden. Ook de wereldkampioen heeft vandaag geen seconde kunnen rekenen op steun.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 12 april 2025 @ 18:02:30 #103
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217350547
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Nu is een Wiebes bash ook wel te allen tijde terecht. Dat mens zit/zat in een ploeg met de twee beste rensters ter wereld en heeft nog nooit één trap op kop gedaan. Iedereen moet en zal dansen naar de pijpen van hare koninklijke hoogheid. Vollering valt in de Tour. Boeit niets, Wiebes moet en zal doorrijden om zelf 17e te worden. Bredewold wordt Europees kampioen, maar het is niet goed, want Wiebes heeft niet gewonnen. Ondertussen wel verwachtend dat Vollering een Spelen én een Gold Race aan je cadeau doet (die ze nog legendarisch weet te verprutsen ook).

Nee, Wiebes kan niet vaak genoeg uitgekafferd worden.
Dit, Wiebes is de meest succesvolle niet-wielrenner op een racefiets.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_217350559
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 17:59 schreef wimderon het volgende:

[..]
Klopt, al denk ik dat Kopecky en Wiebes verder geen probleem met elkaar hebben. Hoe graag we dat ook zouden willen zien.
Dat geloof ik ook niet inderdaad, maar vandaag hadden ze een tactiek waarbij ze eigenlijk beiden niet zouden winnen
pi_217350763
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 18:05 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat geloof ik ook niet inderdaad, maar vandaag hadden ze een tactiek waarbij ze eigenlijk beiden niet zouden winnen
Nou ja, Kopecky mocht voor eigen rekening maar kreeg Vos niet los. Bij Wiebes zat er niet veel meer dan dit op als je ziet dat die verschillende keren niet kon volgen. Dé fout die ze gemaakt hebben is iemand van Visma laten rijden, want dat was duidelijk het sterkste blok in koers.
pi_217351059
PFP

Ik had het voorspeld op Sporza
pi_217351118
Die paniek bij de scheefpoeper en Ine is inderdaad fantastisch.

Wel jammer van Vos, die was volgens mij smerig goed.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217351269
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 19:02 schreef Felagund het volgende:
Die paniek bij de scheefpoeper en Ine is inderdaad fantastisch.

Wel jammer van Vos, die was volgens mij smerig goed.
Die vloog echt naar Kopecky en Wiebes toe na de valpartij
pi_217351299
Heb Vos trouwens nog niet vaak zien stuurkloppen, die baalde flink na de finish
pi_217351475
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 16:53 schreef Kloit het volgende:

[..]
En Van Baarle eerst met Mackaij, die eerder weer met wappie Hofstede ging.
En Mackaij nu met Oomen.

Toch?
pi_217351488
Mooie zege van PFP.
Jammer dat Vos geen 3e is geworden, die was goed vandaag.
pi_217351530
Zhe cobblestones. :D PFP kan zo met Alo Alo meedoen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217351538
VosGodin
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 12 april 2025 @ 20:39:40 #114
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217352138
Bekijk deze YouTube-video

Ik zit al klaar. Mijn podium: 1. Ashlin Barry, 2. Noah Moller, 3. Edouard Claisse, met speciale aandacht voor Benja Noval. Ashlin Barry was hier vorig jaar al ongelooflijk sterk en met afstand de allerbeste eerstejaars. Hij reed echter lek op een slecht moment, precies toen het elitegroepje op ontploffen stond. Hij kon de oversteek nog weer maken naar de achtervolgers, maar zat toen vast door de klassieke groep 2 dynamiek. Werd nog op een overtuigende manier 6e. Nee, voor de topfavoriet hoef ik niet lang te zoeken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Koffieplanter op 12-04-2025 20:47:53 ]
  zaterdag 12 april 2025 @ 20:43:54 #115
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217352164
Albert Withen Philipsen doet trouwens mee bij de beloften. Reed hier vorig jaar als wereldkampioen in winnende positie, maar viel toen op Carrefour de l'Arbre. Desondanks kwam hij toch weer vooraan aansluiten, reed wederom weg en was solo op de Velodrome. Echter, de rest sneed gewoon op absurde wijze de hele baan af en werden itt. Van Dijke niet gediskwalificeerd, waardoor hij pas 4e werd.

Het is tijd voor revanche, maw.
pi_217352218
Net teruggekeken, mooie winnares _O_
  Moderator zaterdag 12 april 2025 @ 20:50:53 #117
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217352223
quote:
Kopecky noemde het na afloop een ‘verkeerde keuze’ dat ze Ferrand-Prévot hadden laten rijden, maar Wiebes stelt dat de Française ‘met behoorlijk veel snelheid’ van achteruit kwam. “En daarvoor waren ook al een paar rensters gedemarreerd. Ik bedoel, we zaten maar met z’n tweeën in deze groep, dus het was moeilijk om op alles te reageren. Je moet soms gokken. Het was niet zo dat we elkaar aankeken van: ‘wie gaat er reageren?’. Nee, dat gevoel had ik niet. We weten dat Pauline supersterk is, maar je kunt niet altijd op elke aanval reageren.”
Dit zijn hilarische teksten als je zelf op geen enkele aanval hebt gereageerd.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_217352241
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Ik zit al klaar. Mijn podium: 1. Ashlin Barry, 2. Noah Moller, 3. Edouard Claisse, met speciale aandacht voor Benja Noval. Ashlin Barry was hier vorig jaar al ongelooflijk sterk en met afstand de allerbeste eerstejaars. Hij reed echter lek op een slecht moment, precies toen het elitegroepje op ontploffen stond. Hij kon de oversteek nog weer maken naar de achtervolgers, maar zat toen vast door de klassieke groep 2 dynamiek. Werd nog op een overtuigende manier 6e. Nee, voor de topfavoriet hoef ik niet lang te zoeken.
Zouden de Visma-junioren ook al met het Gravaa-systeem gaan rijden? Lijkt me niet toch?
Verder erg benieuwd naar de werken van het nieuwe fenomeen Vos Coleman.
pi_217352270

Er gaat waarschijnlijk wel wat regen vallen vannacht, maar het zal wel grotendeels morgen verdampen.
Album top 100 2024
  zaterdag 12 april 2025 @ 21:26:12 #120
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217352498
Ik heb in al mijn pooltjes tegen Pogacar ingezet.
  Moderator zaterdag 12 april 2025 @ 21:33:14 #121
pi_217352540
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maciejuk doet helaas niet mee.
pi_217352544
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik neem aan dat heel WLR vanavond voor het slapen gaan een gebedje doet bij elke God die er bestaat om Pogacar toch alsjeblieft niet te laten winnen morgen.
  zaterdag 12 april 2025 @ 21:35:49 #123
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217352555
Ik hoop dat niemand uit deze lijst gaat winnen:
Pogacar
  zaterdag 12 april 2025 @ 21:36:20 #124
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217352559
Ik heb nog liever Jasper.
  zaterdag 12 april 2025 @ 21:39:40 #125
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217352588
Hup TeamDikkeMads en TeamWOUT morgen
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  zaterdag 12 april 2025 @ 21:41:09 #126
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217352594
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:39 schreef Fretwork het volgende:
Hup TeamDikkeMads en TeamWOUT morgen
Ik hoop nog meer op een outsider dan Mads. Brennan zou ook wel geinig zijn, al heb ik nog een paar andere favorieten. Mads natuurlijk ook meer dan prima.
pi_217352600
Stefan Küng is mijn favoriet morgen naast MvdP
pi_217352612
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb nog liever Jasper.
De altijd levensgevaarlijke Philipsen die een leadout krijgt van Mathieu en vervolgens in de sprint Pogacar en zichzelf van de wielerbaan maait waarna WOUT glorieus wint zou een droomscenario zijn.
  zaterdag 12 april 2025 @ 21:43:16 #129
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217352617
Bij de bookies Matje de favoriet, met daar stukje achter Pogacar, Mads en Wout. En we weten dat Matje niet helemaal fit was. Misschien wordt het toch nog eens weer een keertje ploegenspel.
  zaterdag 12 april 2025 @ 21:43:52 #130
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217352626
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:42 schreef Pistolero het volgende:

[..]
De altijd levensgevaarlijke Philipsen die een leadout krijgt van Mathieu en vervolgens in de sprint Pogacar en zichzelf van de wielerbaan maait waarna WOUT glorieus wint zou een droomscenario zijn.
Wie zou de minst favoriete Belg zijn voor HLN eigenlijk?
pi_217352629
Het is me om het even wie er wint morgen. Mijn enige hoop is een zinderende koers :)
pi_217352662
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij de bookies Matje de favoriet, met daar stukje achter Pogacar, Mads en Wout. En we weten dat Matje niet helemaal fit was. Misschien wordt het toch nog eens weer een keertje ploegenspel.
Brennan staat relatief gezien ook wel hilarisch hoog bij de bookies. Ik heb hem bij sommigen zelfs al bij de eerste 10 zien staan. Dat lijkt me toch ook niet helemaal realistisch, lol
pi_217352678
quote:
Veelbesproken bandensysteem beïnvloedde de Parijs-Roubaix-zege bij de vrouwen, en dat is een opsteker voor Wout van Aert: “Een enorm verschil”

Wout van Aert zal het graag gezien en gehoord hebben: Pauline Ferrand-Prévot, die voor de vrouwenploeg van Visma-Lease a Bike rijdt, pakte een dag voor de mannen-editie de zege in Paris-Roubaix Femmes en was lovend over het systeem om de bandendruk te regelen. Wout van Aert en zijn ploegmakkers zullen het zondag als enige ploeg kunnen gebruiken. “Het maakte een enorm verschil en het is fantastisch om dit systeem voor de concurrentie te hebben”, zei de Française.

Hét gespreksonderwerp in de aanloop naar Parijs-Roubaix is GRAVAA, een systeem om tijdens de koers de bandendruk te kunnen aanpassen door middel van twee kopjes op het stuur. Een gamechanger, want op de kasseien ben je beter af met een lagere bandendruk, terwijl je op het asfalt - nog steeds zo’n tachtig procent van het parcours van Parijs-Roubaix - beter meer druk in de banden hebt.

Visma-Lease a Bike heeft een partnership met GRAVAA en dus kan Wout van Aert het zondag gebruiken in de jacht op zijn eerste kassei. Dat Pauline Ferrand-Prévot er zaterdag al mee won in Paris-Roubaix Femmes is een enorme opsteker. Vooral omdat ze nadien lovend was over het voordeel dat het haar gaf.

“Het was fantastisch om met lagere druk over de kasseien te kunnen rijden. We waren veel comfortabeler dan onze concurrentes, de fiets wipte minder op en neer en ons achterwiel had meer grip. En dan op het asfalt de banden weer te kunnen oppompen was fantastisch”, zei Pauline Ferrand-Prévot op de persconferentie na haar zege in Parijs-Roubaix. “Ik heb elke sector de bandendruk aangepast. Druk aflaten gaat supersnel.”

“Op het einde was er behoorlijk veel asfalt en daar kon ik met vier bar in mijn banden rijden, terwijl ik 2,1 à 2,2 bar gebruikte op de kasseien. De laatste vijftien kilometer met vier bar kunnen rijden, maakte een enorm verschil.”

“We hebben het vorige week uitgetest in de Ronde van Vlaanderen (Ferrand-Prévot werd toen tweede, red.). Het maakt de fiets vierhonderd gram zwaarder, maar aangezien Roubaix een vlakke koers is, is dat niet zo belangrijk. De voorbije dagen heb ik het parcours op Veloviewer bestudeerd om te bekijken waar ik de banden zou bijpompen en aflaten. Je moet goed plannen, want je moet wat extra watt duwen om het pompje aan te drijven als je druk wil bijsteken. Druk aflaten, gaat supersnel, maar om je banden weer bij te pompen naar vier bar heb je een paar minuten nodig. Het was fantastisch om met het systeem te kunnen rijden en het te hebben voor de concurrentie. Want ik denk dat in de toekomst iedereen iets vergelijkbaars zal hebben in Parijs-Roubaix.”
pi_217352704
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het verbaast me wel dat het een paar minuten duurt om er meer lucht in te krijgen. Ik dacht eerst dat het meer een kwestie van seconden was
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:04:34 #135
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217352747
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik hoop nog meer op een outsider dan Mads. Brennan zou ook wel geinig zijn, al heb ik nog een paar andere favorieten. Mads natuurlijk ook meer dan prima.
Ik zou het echt zonde vinden als iemand als Mads geen monument gewonnen zou hebben in zn carrière
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:06:49 #136
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217352761
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:47 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Brennan staat relatief gezien ook wel hilarisch hoog bij de bookies. Ik heb hem bij sommigen zelfs al bij de eerste 10 zien staan. Dat lijkt me toch ook niet helemaal realistisch, lol
Zitten ook heel veel figuren die geen sprintje kunnen winnen, en Brennan regelde de boel in Denain wel echt heel overtuigend. Ik geef Brennan wel meer kans dan een Kung of een Florian Vermeersch.
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:08:24 #137
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217352771
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:04 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Ik zou het echt zonde vinden als iemand als Mads geen monument gewonnen zou hebben in zn carrière
Ik vind dat wk wel tellen :@ Dat was geen laffe editie.
pi_217352824
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik vind dat wk wel tellen :@ Dat was geen laffe editie.
Driekwart van het peloton was inderdaad aan het roepen om hun moeder tijdens dat WK.

Wat ik niet begrijp van dat gravaa systeem is dat andere ploegen het niet kunnen hebben. Om iets te mogen gebruiken in koers moet het toch voor iedereen te koop zijn?
  Moderator zaterdag 12 april 2025 @ 22:26:50 #139
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217352858
Gaan er morgen laptops sneuvelen als Pogi wint?
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:30:09 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217352880
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:26 schreef Momo het volgende:
Dat wordt het einde van WLR
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217352921
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:20 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Driekwart van het peloton was inderdaad aan het roepen om hun moeder tijdens dat WK.

Wat ik niet begrijp van dat gravaa systeem is dat andere ploegen het niet kunnen hebben. Om iets te mogen gebruiken in koers moet het toch voor iedereen te koop zijn?
Er zijn wel verschillende systemen beschikbaar toch? Alleen is het systeem van Visma blijkbaar veel verder dan de andere systemen.

En werd ook gezegd dat Gravaa (nog) een relatief klein bedrijf is en dus niet even zomaar veel van dat soort systemen kan maken en er vanaf het begin samen met Visma (Jumbo) in geïnvesteerd is. Al zal de vraag vast enorm toenemen als na vandaag ook morgen iemand van Visma wint (of in ieder geval duidelijk profijt heeft van het systeem)
pi_217352938
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:20 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Volgens mij is het in theorie ook al door iedereen te gebruiken. Je kan letterlijk nu naar de site van Gravaa gaan en wat wielen met dit systeem bestellen.

Alleen is het momenteel alleen nog maar beschikbaar voor Reserve wielen. En laat Reserve nou weer onderdeel zijn van Pon, wat via Lease A Bike één van de hoofdsponsoren van de ploeg is. Visma is ook de enige ploeg in de WT die rijdt met Reserve.
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:53:56 #143
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217353054
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:36 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Volgens mij is het in theorie ook al door iedereen te gebruiken. Je kan letterlijk nu naar de site van Gravaa gaan en wat wielen met dit systeem bestellen.

Alleen is het momenteel alleen nog maar beschikbaar voor Reserve wielen. En laat Reserve nou weer onderdeel zijn van Pon, wat via Lease A Bike één van de hoofdsponsoren van de ploeg is. Visma is ook de enige ploeg in de WT die rijdt met Reserve.
Doordat het niet stand alone is, kunnen teams niet zomaar overstappen dus. Op zich wel slim gedaan.
pi_217353067
quote:
Dan wordt WLR een stuk rustiger.
Album top 100 2024
pi_217353366
PFP, steengoede renster natuurlijk, maar aan die stem kun je nooit wennen.
pi_217353378
En het regent nu :9~

Helaas niet voldoende om er morgenmiddag nog profijt van te hebben.
pi_217353642
Man Bijt Hond vraagt zich af: wat gaat u doen als De Groten elkaar niet los krijgen en dientengevolge een trio G. Vermeersch, F. Vermeersch en J. Stuyven weg kan rijden?
pi_217353731
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 02:10 schreef wimderon het volgende:
Man Bijt Hond vraagt zich af: wat gaat u doen als De Groten elkaar niet los krijgen en dientengevolge een trio G. Vermeersch, F. Vermeersch en J. Stuyven weg kan rijden?
Of commissaris Rex.
Album top 100 2024
  zondag 13 april 2025 @ 05:14:30 #149
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217353758
Flinke buien volgens mijn radar rond 06:00-07:00 over de kasseien.
  zondag 13 april 2025 @ 05:50:13 #150
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_217353784
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 05:14 schreef Fretwork het volgende:
Flinke buien volgens mijn radar rond 06:00-07:00 over de kasseien.
Helaas daarna veel zon, hoge temperaturen en een straffe WZW wind (kracht 4). Om 15:00 zal het vrees ik weer zijn opgedroogd.
  zondag 13 april 2025 @ 06:56:11 #151
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217353853
De heilige dag.
  zondag 13 april 2025 @ 07:06:14 #152
30919 mitt
Michael Corleone
pi_217353878
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 06:56 schreef Koffieplanter het volgende:
De heilige dag.
Gaan we het wonder van Pogacar zien? (Denk het niet)
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 13 april 2025 @ 07:13:22 #153
194695 franklop
Fran knock
pi_217353902
Ik zet mijn geld op Ganna.

Wind staat over algemeen van schuin achter denk ik?
pi_217354049
Erg jammer dat de zeer sympathieke Marianne niet zelf kon winnen, maar wat een groots kampioene door zo voor haar ploeg te rijden. ^O^
Jack does it in real time...
  zondag 13 april 2025 @ 08:11:13 #155
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217354088
Volgens Emil gaat Mads winnen ^O^ Toch een stukje chauvinisme.
pi_217354095
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 08:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wij zijn voor Mathieu en andere landgenoten. w/
  zondag 13 april 2025 @ 08:14:52 #157
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217354100
Gaat Van Aert niet winnen vandaag met het superieure bandendruksysteem?
pi_217354109
quote:

[..]

Volgend jaar allemaal dikke wielertoeristen tijdens de toertocht?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_217354137
quote:
We gaan massaal de fok server DDoSen. Einde tijdperk wlr= einde tijdperk fok
  Redactie Sport zondag 13 april 2025 @ 08:30:26 #160
451829 crew  H.Vviv
pi_217354158
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 08:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Pedersen mag van mij ook best winnen. Geweldige renner en een monument mag best op zijn erelijst.
  zondag 13 april 2025 @ 08:35:27 #161
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217354182
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wie zou de minst favoriete Belg zijn voor HLN eigenlijk?
MvdP
pi_217354183
Hoe laat zijn we ongeveer bij strook 30?
  zondag 13 april 2025 @ 08:36:26 #163
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217354192
pi_217354196
Ik ben trouwens benieuwd of alles helemaal opdroogt hoor. Die keien drogen niet zo snel, zeker niet er tussenin. "Vettig" zou best kunnen.
  zondag 13 april 2025 @ 08:37:25 #165
194695 franklop
Fran knock
pi_217354198
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 08:35 schreef Bugno3 het volgende:
Hoe laat zijn we ongeveer bij strook 30?
13.30 volgens snelste schema
  zondag 13 april 2025 @ 08:41:34 #166
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_217354218
Het nodigt iig minder uit om op die paadjes naast de kasseien te fietsen.
pi_217354219
quote:
Dat is meer dan een paar druppels :D
pi_217354234
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 08:14 schreef VoMy het volgende:
Gaat Van Aert niet winnen vandaag met het superieure bandendruksysteem?
Zou wel sneu voor Wout zijn dat hij een keer wint en dat iedereen dan zegt dat het aan het bandendruksysteem ligt.
  zondag 13 april 2025 @ 08:46:19 #169
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217354247
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 08:43 schreef DIJK het volgende:

[..]
Zou wel sneu voor Wout zijn dat hij een keer wint en dat iedereen dan zegt dat het aan het bandendruksysteem ligt.
Mij bekruipt het gevoel dat hij daar maling aan zou hebben.
pi_217354248
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 08:43 schreef DIJK het volgende:

[..]
Denken dat WOUT een kans maakt :') Die gaat straks op z'n muil op het moment dat hij probeert de spanning van z'n bandjes aan te passen.
pi_217354268
Duimen voor Wout. Mes als goed alternatief, maar die is al Wereldkampioen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_217354299
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Het waait wel redelijk, dus dan droogt het ook wel snel weer op.
  FOK!fotograaf zondag 13 april 2025 @ 09:02:02 #173
842 Zorro
Z
pi_217354342
Kan me niet schelen wie er wint (al zie ik het liefst Tjeu natuurlijk :) ) maar als het maar geen bandendrukfiets is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217354384
quote:
6s.gif Op zondag 13 april 2025 09:02 schreef Zorro het volgende:
Kan me niet schelen wie er wint (al zie ik het liefst Tjeu natuurlijk :) ) maar als het maar geen bandendrukfiets is.
Een fiets zonder bandendruk wint nooit joh.
Vakman pur sang
pi_217354452
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 08:46 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Mij bekruipt het gevoel dat hij daar maling aan zou hebben.
En terecht, zolang het legaal is.

Al vind ik het er wel een beetje over en de volkomen willekeur om technische innovatie wel / niet toe te staan wel apart vanuit de UCI, bijv. de vrij arbitraire gewichtslimieten.
Jack does it in real time...
  FOK!fotograaf zondag 13 april 2025 @ 09:27:55 #176
842 Zorro
Z
pi_217354464
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 09:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Een fiets zonder bandendruk wint nooit joh.
Daar heb je wel een punt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217354474
De mooiste wielerdag van het jaar.
pi_217354523
quote:

[..]

Maar dan knip je die naven eruit en spaak je er een Shimano of Roval wiel omheen en ben je er ook. Of je plakt de logo’s af.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 13 april 2025 @ 09:40:32 #179
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217354543
Dat met die bandendruk is toch niet nieuw dit jaar? Ik volg de techniek niet zo, maar weet in elk geval zeker dat het hier vorig jaar ook al over ging bij in elk geval Vos :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217354582
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 09:40 schreef heywoodu het volgende:
Dat met die bandendruk is toch niet nieuw dit jaar? Ik volg de techniek niet zo, maar weet in elk geval zeker dat het hier vorig jaar ook al over ging bij in elk geval Vos :P
Laporte, Van Baarle en Affini reden er twee jaar geleden inderdaad ook al Roubaix mee, maar het verschil is dat het systeem uit de 'experimentele' fase lijkt, en dat dat ze het nu dus ook aandurven om Van Aert er mee te laten starten.
pi_217354699
Ken je die snelheids meters op je naaf die vastzitten met een rubberband?
Denk als je een compact pompje maakt met kleine lithium batterij dat deze zo op een bestaand wiel te maken is.
Maakt het wiel zwaarder en je hebt er niks aan recreatief.
Vakman pur sang
pi_217354709

De poort naar de Hel
pi_217354714
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 10:14:08 #184
pi_217354718
Toch meer regen dan verwacht. Hopelijk droogt het niet te snel op.
  zondag 13 april 2025 @ 10:15:03 #185
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217354723
Overigens kan ik geen enkele reden bedenken waarom de vrouwen niet door HUT BOS moeten. Die race is net als Sanremo veel te kort en de twee zwaarste stroken, Mons-en-Pevele en Carrefour de l'Arbre, konden gewoon in het gootje gedaan worden. De Hel wordt op die manier toch al gauw Het Kleine Ongemak.
  zondag 13 april 2025 @ 10:15:21 #186
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217354725
Hopelijk verzuipt die Sloveen!!
pi_217354729
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 10:15 schreef Szura het volgende:
Hopelijk verzuipt die Sloveen!!
Ik heb ook echt geen zin in een 50km solo in de finale.
Vakman pur sang
pi_217354733
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 10:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens kan ik geen enkele reden bedenken waarom de vrouwen niet door HUT BOS moeten. Die race is net als Sanremo veel te kort en de twee zwaarste stroken, Mons-en-Pevele en Carrefour de l'Arbre, konden gewoon in het gootje gedaan worden. De Hel wordt op die manier toch al gauw Het Kleine Ongemak.
Ik vind vrouwenwielrennen op zwaarde parcours net zo waardeloos als vrouwenvoetbal, niet om
Aan te gluren.
Vakman pur sang
  zondag 13 april 2025 @ 10:18:16 #189
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_217354735
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch meer regen dan verwacht. Hopelijk droogt het niet te snel op.
In Het Bos niet lijkt me, met beschutting en schaduw. Dat wordt glibberig.
pi_217354740
Vettig :9~
pi_217354741
quote:
Start achter de Safety Car.
pi_217354761
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik vind vrouwenwielrennen op zwaarde parcours net zo waardeloos als vrouwenvoetbal, niet om
Aan te gluren.
Eens.

Zelfs tactisch is het meestal drama. Geen idee waarom eigenlijk. Dat ze minder hard fietsen zou voor tactiek ook niet echt uit moeten maken.

Ik ben geen fan van tennis en hockey, maar daar ziet het er bij vrouwen toch minder waardeloos uit dan bijvoorbeeld bij wielrennen en voetbal.
pi_217354763
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 10:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]

De poort naar de Hel
_O_
pi_217354779
Eurosport is live.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217354791
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 10:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]
In Het Bos niet lijkt me, met beschutting en schaduw. Dat wordt glibberig.
twitter

Op deze manier sowieso niet.
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 10:27:00 #196
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217354795
twitter
  zondag 13 april 2025 @ 10:28:09 #197
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217354808
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 10:26 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
[ x ]

Op deze manier sowieso niet.
Bohhhhh, gruwelijk nat. :9~
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_217354815
Lars Boom alsnog opstellen als ik VLaB was.
  zondag 13 april 2025 @ 10:29:24 #199
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217354816
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 10:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]

De poort naar de Hel
Dat wordt lekker glibberen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 13 april 2025 @ 10:29:54 #200
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217354817
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 10:28 schreef Bugno3 het volgende:
Lars Boom alsnog opstellen als ik VLaB was.
En Wim Tellens kopman bij UAE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')