Gaan we het wonder van Pogacar zien? (Denk het niet)quote:
Wij zijn voor Mathieu en andere landgenoten.quote:Op zondag 13 april 2025 08:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens Emil gaat Mads winnenToch een stukje chauvinisme.
Volgend jaar allemaal dikke wielertoeristen tijdens de toertocht?quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij is het in theorie ook al door iedereen te gebruiken. Je kan letterlijk nu naar de site van Gravaa gaan en wat wielen met dit systeem bestellen.
We gaan massaal de fok server DDoSen. Einde tijdperk wlr= einde tijdperk fokquote:Op zaterdag 12 april 2025 22:26 schreef Momo het volgende:
Gaan er morgen laptops sneuvelen als Pogi wint?
Pedersen mag van mij ook best winnen. Geweldige renner en een monument mag best op zijn erelijst.quote:Op zondag 13 april 2025 08:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens Emil gaat Mads winnenToch een stukje chauvinisme.
MvdPquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie zou de minst favoriete Belg zijn voor HLN eigenlijk?
13.30 volgens snelste schemaquote:
Zou wel sneu voor Wout zijn dat hij een keer wint en dat iedereen dan zegt dat het aan het bandendruksysteem ligt.quote:Op zondag 13 april 2025 08:14 schreef VoMy het volgende:
Gaat Van Aert niet winnen vandaag met het superieure bandendruksysteem?
Mij bekruipt het gevoel dat hij daar maling aan zou hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 08:43 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zou wel sneu voor Wout zijn dat hij een keer wint en dat iedereen dan zegt dat het aan het bandendruksysteem ligt.
Denken dat WOUT een kans maaktquote:Op zondag 13 april 2025 08:43 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zou wel sneu voor Wout zijn dat hij een keer wint en dat iedereen dan zegt dat het aan het bandendruksysteem ligt.
Een fiets zonder bandendruk wint nooit joh.quote:Op zondag 13 april 2025 09:02 schreef Zorro het volgende:
Kan me niet schelen wie er wint (al zie ik het liefst Tjeu natuurlijk) maar als het maar geen bandendrukfiets is.
En terecht, zolang het legaal is.quote:Op zondag 13 april 2025 08:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mij bekruipt het gevoel dat hij daar maling aan zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |