SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintSmile, it's free therapy.![]()
Nee want alle was is gedaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:56 schreef Kissingbird het volgende: [..] Wasmand? droger? droogrek? kast bij je moeraskater of je kind? irritant als je iets niet kunt terug vinden.
![]()
En dit deel van de pax is speciaal voor sportkleding. Heb heel die kolom leeg gemaakt![]()
Idd erg irritant. En die zeem voel je gauw als je kleding pakt, maar tot nu toe niet gevonden. Echt heel raar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
omdat je een vaatdoek bentquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zweer het je dat ik gisteren ook één vaatdoek minder uit de wasmachine heb gehaald dan ik erin had gedaan.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoe is het met het pootje Hema?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heeft iemand anders misschien ?quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee want alle was is gedaan![]()
En dit deel van de pax is speciaal voor sportkleding. Heb heel die kolom leeg gemaakt![]()
Idd erg irritant. En die zeem voel je gauw als je kleding pakt, maar tot nu toe niet gevonden. Echt heel raar.![]()
Vorige week zondag, toen was ik wel een vaatdoek jaquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
gaat beter, veeeel minder pijn dan gister (was behoorlijk aan het schreeuwen en vloeken gisterenquote:) kan weer iets beter lopen maar nog steeds als een halve manke
Uw ADH vitamine Worst
Zou raar zijn maar je weet maar nooit.quote:
Ben bijna bang dat hij met het opruimen van de kleding, in de zak gegaan is. Maar kan het me niet voorstellen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelukkig maar, maar doe nog even rustig aan voor je het weet is hij weer overbelastquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gaat beter, veeeel minder pijn dan gister (was behoorlijk aan het schreeuwen en vloeken gisteren) kan weer iets beter lopen maar nog steeds als een halve manke
Maar is niet goed hoor. Volgens mij ben jij nog een jonge vent toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft meneer kat hem niet stiekem aanquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou raar zijn maar je weet maar nooit.
Ben bijna bang dat hij met het opruimen van de kleding, in de zak gegaan is. Maar kan het me niet voorstellen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vieren dat jij nr 1 staat zekersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan maar nieuwe kopen![]()
Viel trouwens wel mee met zere kont. Maar het was dan ook niet zo ver/lang nuWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo klinkt het welquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
Zit je met @:hemarookworst in het kleinste kamertje?![]()
![]()
Kinderen spelen leuk. Ben direct maar door gegaan met nieuwe tekening
Denk deze uiteindelijk niet schilderen, maar met goede stiften inkleurenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jij kunt goed tekenen!!quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:11 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Denk deze uiteindelijk niet schilderen, maar met goede stiften inkleuren
Smile, it's free therapy.![]()
Ja maar ik weet de redenenquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, maar doe nog even rustig aan voor je het weet is hij weer overbelast
Maar is niet goed hoor. Volgens mij ben jij nog een jonge vent toch?Uw ADH vitamine Worst
Nice!quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:11 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Denk deze uiteindelijk niet schilderen, maar met goede stiften inkleuren![]()
Dankjewel, ben zelf over deze ook tevreden. Was 2 weken terug begonnen aan turtles en dat ging slecht. Maar oefening baart kunst.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik doe het je niet naquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel, ben zelf over deze ook tevreden. Was 2 weken terug begonnen aan turtles en dat ging slecht. Maar oefening baart kunst.![]()
O leuk dat heb ik ook altijd met de kinderen gedaan en dan wel inschilderen maar met stiften kan ookquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:11 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Denk deze uiteindelijk niet schilderen, maar met goede stiften inkleurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is echt mooi gemaakt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel, ben zelf over deze ook tevreden. Was 2 weken terug begonnen aan turtles en dat ging slecht. Maar oefening baart kunst.Smile, it's free therapy.![]()
Turtles heb ik geschilderd. Vandaag afgerond, maar daar ben ik minder blij mee. Tekenen heb ik als kind veel gedaan, maar schilderen niet.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk dat heb ik ook altijd met de kinderen gedaan en dan wel inschilderen maar met stiften kan ookBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat ging er niet 'goed' met schilderen dan?quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Turtles heb ik geschilderd. Vandaag afgerond, maar daar ben ik minder blij mee. Tekenen heb ik als kind veel gedaan, maar schilderen niet.Smile, it's free therapy.![]()
en als @Grrrrrrrr er ook nog bij komt verandert het in oorlogsgebiedquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
Zit je met @:hemarookworst in het kleinste kamertje?Uw ADH vitamine Worst
Op zo'n doek moet het er in 1x goed opgezet worden want gummen geeft vlekken volgens mij. Al zal er vast wel een oplossing voor zijn. Ga me er wel wat meer in verdiepen de komende tijd
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Turtles heb ik geschilderd. Vandaag afgerond, maar daar ben ik minder blij mee. Tekenen heb ik als kind veel gedaan, maar schilderen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ik een tip geven?quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:16 schreef StevenHyde het volgende:
Op zo'n doek moet het er in 1x goed opgezet worden want gummen geeft vlekken volgens mij. Al zal er vast wel een oplossing voor zijn. Ga me er wel wat meer in verdiepen de komende tijd
quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2011 was dit alweerZiet eruit als 1999SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker knetterenquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als @:Grrrrrrrr er ook nog bij komt verandert het in oorlogsgebied
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vooral het tekenen ging niet zo goed. Verhoudingen klopte niet echt. Maar gewoon doorgezet en maar geschilderd ook en afgerond. Maar had dikker willen schilderen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat ging er niet 'goed' met schilderen dan?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]Schattig schouwspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar kan toch alsnog? dat je een dikkere laag erop zet?quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vooral het tekenen ging niet zo goed. Verhoudingen klopte niet echt. Maar gewoon doorgezet en maar geschilderd ook en afgerond. Maar had dikker willen schilderen.
of dat je met een paste de verf dikker maakt als je dat leuk vindt.. sowieso : fijne aan schilderen is dat je altijd eroverheen kunt gaan tot jij vindt dat het klopt..Smile, it's free therapy.![]()
Krijg hele goede tips!Verwachte een plaatje van een waterfiets als ik eerlijk ben
En nu ook al een Excel goeroequote:Op zaterdag 12 april 2025 16:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
tss klopt maar meer dan 10 jaar schilderlessen gehad
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:24 schreef StevenHyde het volgende:
Krijg hele goede tips!Verwachte een plaatje van een waterfiets als ik eerlijk ben
moet lachen
Kan alsnogquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:24 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
![]()
Knap!quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:11 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Denk deze uiteindelijk niet schilderen, maar met goede stiften inkleurenTrust nobody![]()
Appeltje eitje voor jou nuquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pff dat moet ik nog doen vandaag![]()
![]()
Ipv een schriftje?quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Excel is ook goed voor het bijhouden van aantekeningen.![]()
Zo ging het verhaal vroeger hier toch, over die aantekeningen? Even mijn Excel bijwerken?quote:How can I make this topic about me?![]()
Was dat voor mijn tijd?quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo ging het verhaal vroeger hier toch, over die aantekeningen? Even mijn Excel bijwerken?![]()
? nooit gehoordquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo ging het verhaal vroeger hier toch, over die aantekeningen? Even mijn Excel bijwerken?Smile, it's free therapy.![]()
Zoek je iemand met groene vingers?quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. het is alleen heel heel veel werkt wat ik moet doen![]()
Mycroft laat een paar hits zien maar niet in DTS. Dus ik ben abuis...quote:How can I make this topic about me?![]()
zal de hitte zijnquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mycroft laat een paar hits zien maar niet in DTS. Dus ik ben abuis...
Ja, de spreadsheetsquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo ging het verhaal vroeger hier toch, over die aantekeningen? Even mijn Excel bijwerken?Uw ADH vitamine Worst
Succes!quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
genoeg uitstelgedrag gehad
ik ga 'moet' dingen doen
latersss![]()
![]()
![]()
Veel succes.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
ik ga 'moet' dingen doen
latersssHow can I make this topic about me?![]()
Maaaaaaizequote:Op zaterdag 12 april 2025 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
ik ga 'moet' dingen doen
latersss
Weinig, gewerkt vandaag en daarna Jyske bezig houden zodat vrouwlief ff kon rusten. Maar het is rokjesweer!quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
UserT![]()
Nog van het zonnetje kunnen genieten?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ohja, je ging werken..quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weinig, gewerkt vandaag en daarna Jyske bezig houden zodat vrouwlief ff kon rusten. Maar het is rokjesweer!
Zeker rokjesweer![]()
Welke heb jij aan?![]()
![]()
Die ene, met die flowerpowerprint. Heb de hele dag een joint in mn bakkes en roep: "peace bro, sex drugs and rok and roll"quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, je ging werken..
Zeker rokjesweer![]()
Welke heb jij aan?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die ene, met die flowerpowerprint. Heb de hele dag een joint in mn bakker en roep: "peace bro, sex drugs and rok and roll"![]()
![]()
Had bijna kaartje gekocht, maar gelukkig niet gedaan gezien mijn manke pootUw ADH vitamine Worst
Ja en nee, was paar dagen na Berlijn, en met Luminosity kwam het weer opquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:15 schreef JustinK het volgende:
Was de vorige keer met die andere poot niet tijdens Luminosity?Uw ADH vitamine Worst
Laatste kans om een bloem te doneren voor sinterklaaskapoentje
Ik laat het tikkie open tot na de crematie, mochten er mensen zijn die geen bloem willen doneren maar wel een gift voor de depressie vereniging willen geven.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ohja, stond me iets van bij dat je er toen last van had.quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en nee, was paar dagen na Berlijn, en met Luminosity kwam het weer op
In Berlijn ook ontstaan door het vele laufen?![]()
Berlijn was alles oke, maar ik ging vrolijk nog verder wandelen toen ik thuis was want had nog wat dagen vrij en dat was iets te veelquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, stond me iets van bij dat je er toen last van had.
In Berlijn ook ontstaan door het vele laufen?
Uw ADH vitamine Worst
Speltip 7: weet wanneer je moet stoppenquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Berlijn was alles oke, maar ik ging vrolijk nog verder wandelen toen ik thuis was want had nog wat dagen vrij en dat was iets te veel![]()
![]()
ja soms vind ik het leuk om te kijken waar de grenzen liggen van mijn lichaamquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Speltip 7: weet wanneer je moet stoppen
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja soms vind ik het leuk om te kijken waar de grenzen liggen van mijn lichaam![]()
Met het lopen kan je het waarschijnlijk wel beetje bij beetje opbouwen![]()
had toen in die 4 dagen berlijn al 100k+ stappen gezet en daar kwam nog eens 100k bij de daagjes erna, toen zei mijn voeten ho maarquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:28 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
Met het lopen kan je het waarschijnlijk wel beetje bij beetje opbouwenUw ADH vitamine Worst
Dat is ook wel een beetje veel van het goede, tenzij je @loveislikeakiss heetquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had toen in die 4 dagen berlijn al 100k+ stappen gezet en daar kwam nog eens 100k bij de daagjes erna, toen zei mijn voeten ho maar![]()
En al helemaal als ik normaal een of twee dagen per week boven de 20k gaatUw ADH vitamine Worst
Volgens mij tel jij de Bolk ipv stappen of bolk je ook onder het lopen door?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen, teminste die paar die er nog zijnquote:
Meestal nietquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij tel jij de Bolk ipv stappen of bolk je ook onder het lopen door?![]()
Meestalquote:
line up van Lumi 2025 ziet er ook veel belovend uit
https://usercontent.one/w(...)jpg?media=1729879943Uw ADH vitamine Worst
Niet verkeerdquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
line up van Lumi 2025 ziet er ook veel belovend uit
https://usercontent.one/w(...)jpg?media=1729879943![]()
![]()
Goeie tipquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
Je hoofd weggooien en een nieuwe kopen![]()
![]()
heb ik ook gedaan, ben nu een ander persoon dan jaren geledenquote:Uw ADH vitamine Worst
Werkt dat met je voet ook niet dan?quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, ben nu een ander persoon dan jaren geleden![]()
![]()
nee die wordt uiteindeljk sterker, net als de andere voet. Beetje als bij een spierquote:Uw ADH vitamine Worst
Waar kan je die hoofden kopenquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, ben nu een ander persoon dan jaren geleden
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.rijksmuseum.n(...)34c058e5609850b19dc7
Zijn er nog donaties bijgekomen DJMO?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was een paar weken geleden in het muiderslot, en daar hing dit schilderij. Toen specifiek op de foto gezet om later thuis na te lezen, maar niet meer aan gedacht daarna. Door de discussie hier een oj ja momentje en direct opgezocht.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ZO zie je maar waar DTS al niet goed voor isquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was een paar weken geleden in het muiderslot, en daar hing dit schilderij. Toen specifiek op de foto gezet om later thuis na te lezen, maar niet meer aan gedacht daarna. Door de discussie hier een oj ja momentje en direct opgezocht.
Even goed een mooi bedrag opgehaaldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Hey Lovely
Wat een rust hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja punten pakken, snel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mien neus?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ideequote:Op zaterdag 12 april 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
Je hoofd weggooien en een nieuwe kopenTrust nobody![]()
Max is tweede geworden vandaag met karten ( mijn max)![]()
Oh wat goedquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een topperquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja vond ik ook wel.quote:
Prachtig.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
Bastognekoeken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je iets gaan eten, wat eetbaar isHow can I make this topic about me?![]()
Jijquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je iets gaan eten, wat eetbaar is![]()
![]()
Naar bed gaan?quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
Goh wat zal ik je nou eens voor raad geven![]()
Maar dan word ik moe, misschien voel ik de honger dan minderquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:37 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat verandert niks aan je honger![]()
![]()
tot diep in de nacht en dan sushi gaan bestellen die maar niet komtquote:Uw ADH vitamine Worst
Thx voor de tipquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tot diep in de nacht en dan sushi gaan bestellen die maar niet komt![]()
![]()
Het is zaterdag.... dat wordt een lekkere pizza in huize Justin.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:37 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat verandert niks aan je honger
Nomnom lekker in de tuin eten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan krijg je geeuwhongerquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dan word ik moe, misschien voel ik de honger dan minder![]()
![]()
Ik had met zoonlief een combinatie gerecht en babi pangang zat er inderdaad bijquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wel trek in Babi pangang, maar het enige semi-Indonesische restaurant hier maakt het toch anders dan wat je in Nederland krijgt![]()
![]()
Het was dan ook een traditioneel Chinees - INDISCH restaurantSame shit, different day
SC hopper present![]()
En wat nog meer?quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had met zoonlief een combinatie gerecht en babi pangang zat er inderdaad bij
Een van de laatste nog ...quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:00 schreef Koen66 het volgende:
Het was dan ook een traditioneel Chinees - INDISCH restaurant![]()
Beter dan dat soort nieuwerwetse chinees-indische restaurantsquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:00 schreef Koen66 het volgende:
Het was dan ook een traditioneel Chinees - INDISCH restaurant![]()
![]()
Dan ff een vlieg tripje naar Nederland voor een lekkere chinees hapjequote:Op zaterdag 12 april 2025 18:59 schreef devzero het volgende:
Wel trek in Babi pangang, maar het enige semi-Indonesische restaurant hier maakt het toch anders dan wat je in Nederland krijgt
quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koe yu luk, saté, tjap tjoi, Foe jong haai![]()
![]()
![]()
Zitten er hier in Sweet Lake toch nog wel een zooi vanquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Chinees eten is hier ruim te krijgen, maar dat is geen "chinees-indisch"quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan ff een vlieg tripje naar Nederland voor een lekkere chinees hapje
* devzero koopt snel een ticket naar Nederland![]()
Hier in Brabant ook.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zitten er hier in Sweet Lake toch nog wel een zooi van
Nog wel. Uitstervend soort.![]()
Waarschijnlijk heb je zoveel dat je morgen er nog een keer met z'n allen van kan eten...quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koe yu luk, saté, tjap tjoi, Foe jong haaiHow can I make this topic about me?![]()
Ja, zat er hier in de wijk ook 1. Tijdens en na corona was ie alleen nog afhaal. Toen ik vorig jaar na zomervakantie traditioneel Chinees wilde halen was ie opeens wegquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Hier in Brabant ook.
Nog wel. Uitstervend soort.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Niet van die gekke dingen zeggen maily.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Het waren wel hele kleine bakjesquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je zoveel dat je morgen er nog een keer met z'n allen van kan eten...Same shit, different day
SC hopper present![]()
O, is dat tegenwoordig kleiner? Wij hadden echt altijd teveel..quote:
Dit was meer een mini rijsttafelquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, is dat tegenwoordig kleiner? Wij hadden echt altijd teveel..Same shit, different day
SC hopper present![]()
Smullen dusquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koe yu luk, saté, tjap tjoi, Foe jong haai
Welnee pizza is ook heerlijkquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, beter dan pizza, eerlijk gezegd
Wow. Heiligschennis dit.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, beter dan pizza, eerlijk gezegdOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wellesquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang er maar geen ananas op zit
Als jij mocht kiezen tussen Chinees eten of pizza, dan kies je voor pizza?quote:How can I make this topic about me?![]()
Als het gaat om wat vindt je lekkerder, dan ja.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als jij mocht kiezen tussen Chinees eten of pizza, dan kies je voor pizza?
Ik zal jou is op een pizza leggen.quote:
Op de pizza of lov?quote:
Oke, ik ga zo onderweg. Eerst even was ophangen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Opschieten, ik wacht niet al té langquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Oke, ik ga zo onderweg. Eerst even was ophangen.
Ja hey ik moet helemaal naar het noorden.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Opschieten, ik wacht niet al té langOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die was voor Justie,alleen werd hef water te lauw al..dus weg gegooitquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
Sta je klaar met die emmer koud water?![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die was voor Justie,alleen werd hef water te lauw al..dus weg gegooit![]()
![]()
![]()
Maar dat is niet erg.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hey ik moet helemaal naar het noorden.
Nou dan morgen maar.. schikt je dat?quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hey ik moet helemaal naar het noorden.
Wel als ik halverwege onderweg ben en zij besluit toch anders omdat het te lang duurt.quote:
Ja is nog beter denk ik. Dan is mijn was droog en kan ik weer een schone onderbroek aan doen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan morgen maar.. schikt je dat?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Schone onderbroek genotquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja is nog beter denk ik. Dan is mijn was droog en kan ik weer een schone onderbroek aan doen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Top is dat geregeldquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja is nog beter denk ik. Dan is mijn was droog en kan ik weer een schone onderbroek aan doen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan kan Lovely vannacht heel wat ijsblokjes maken in de vriezer, voor in de emmer water.
Goed ideequote:Op zaterdag 12 april 2025 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan kan Lovely vannacht heel wat ijsblokjes maken in de vriezer, voor in de emmer water.![]()
Heb toch nog van die zakjes om ijsblokjes te maken
Dat word snoeihard vriezen voor je vriezer vannachtquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Heb toch nog van die zakjes om ijsblokjes te maken
Daar moet een dikke vettige bolk in!quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet een dikke vettige bolk in!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: