Die van mij is al schoonquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:03 schreef StevenHyde het volgende:
Mooi weer om in de tuin deze unit maar ff schoon te maken. Binnenkort maar eens mee toeren
[ afbeelding ]
Ik verzorg haar goedquote:
Ik ook nog niet veelquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb dit jaar nog niet op de racefiets gezeten. Maar gaat snel weer gebeuren. Kriebelt als ik iedereen zie fietsen
Gelukkig dan komt het zo te horen wel goedquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat wel stukken beter, had gewoon rust nodig. Kan nog steeds niet soepel lopen maar ik schreeuw niet meer van de pijn
Niks gebroken of verstuikt dus.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat wel stukken beter, had gewoon rust nodig. Kan nog steeds niet soepel lopen maar ik schreeuw niet meer van de pijn
Nee gewoon overbelastquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niks gebroken of verstuikt dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |