Jij had hem niet graag nog een keer in de Ajax jacuzzi willen zien springen als one of the guys?quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tot zover zijn popie jopie act.
Graziano Pelle en ik hebben hier een pittige mening over.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij had hem niet graag nog een keer in de Ajax jacuzzi willen zien springen als one of the guys?
Dat was wel een wat andere persoonlijkheid dan Ueda.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Graziano Pelle en ik hebben hier een pittige mening over.
Ook wel een wat betere voetballer.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat was wel een wat andere persoonlijkheid dan Ueda.
Met zn Ajaxhoofdquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Graziano Pelle en ik hebben hier een pittige mening over.
Gouvenu is écht een drinker.quote:Ook Gouvenou is al jaren een vaste gast. Het is alweer voor de twintigste keer dat hij bij Santerre binnenstapt. Hij is zo’n ‘habitué’ dat hem niet eens wordt gevraagd of hij een biertje bij het ontbijt wil. Het pilsje wordt gewoon voor hem neergezet.
Is niet iedere Fransman een alcoholist?quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:18 schreef VoMy het volgende:
https://www.trouw.nl/spor(...)-francoise~b69cb8e1/
[..]
Gouvenu is écht een drinker.
@:Rellende_Rotscholier
Ik dacht dat ze altijd om 11 uur aan de wijn zaten.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is niet iedere Fransman een alcoholist?
Dat bedoel ik, dit is gewoon indrinken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze altijd om 11 uur aan de wijn zaten.
Alcohol bij het ontbijt is schrikbarend. Dit verklaart alles.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:18 schreef VoMy het volgende:
https://www.trouw.nl/spor(...)-francoise~b69cb8e1/
[..]
Gouvenu is écht een drinker.
@:Rellende_Rotscholier
En afgelopen zomer was het ook niet extreem warm. Dit bevalt me wel.quote:Op zondag 13 april 2025 00:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, nog niet eens halverwege april en je kunt 's avonds laat nog in een t-shirt naar huis fietsen. Het klimaat gaat naar de klote, maar voor nu is het wel lekker.
Stoppen ze dan ook met klokkenluiden?quote:Op maandag 14 april 2025 09:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
SGP is tegen versterkte gebedsoproepen
Speciaal naar de Afsluitdijk gereden met mijn tracktorquote:Op maandag 14 april 2025 08:59 schreef Pistolero het volgende:
Fijne 130-kilometer dag allen.
Vroem Vroem.
Zeg maar gewoon.quote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef VoMy het volgende:
Een hele lastige week afsluiten met de Matthaus Passion op Palmzondag. Concertgebouw belooft een catharsis te worden. Bachs Passie heeft zelden zo beladen gevoeld.
Wie o wie?
Ach, gestorven voor onze zondenquote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef VoMy het volgende:
Een hele lastige week afsluiten met de Matthaus Passion op Palmzondag. Concertgebouw belooft een catharsis te worden. Bachs Passie heeft zelden zo beladen gevoeld.
Wie o wie?
Tweets: a mix of my own thoughts and AI-generated content.quote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef VoMy het volgende:
Wie o wie?
Geen warm bad.quote:
De laatste keer dat iemand de man in het openbaar zag, was toen hij in het vierde leerjaar zat. Er waren toen al zorgelijke signalen, maar die bleven zonder gevolg. Onder meer de school sloeg meermaals alarm nadat de directie de jongen eten zag zoeken in een vuilnisbak en zag drinken uit een urinoir terwijl hij doorspoelde.quote:
Ik dacht dat je doelde op de ontslagronde, maar het gaat over kankerverwekkende lekkages. Dat is een leuke voor de "als je het naar het buitenland verplaatst wordt het alleen maar vervuilender!!1!" brigade.quote:Op maandag 14 april 2025 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe Tata Steel is ook weer uit.
(lol)quote:De brief van de Omgevingsdienst verscheen al in december. Maar grote passages waren hierin zwartgelakt. Nu.nl kwam erachter dat de tekst erachter gewoon te achterhalen was. De NOS heeft de brief en de zwartgelakte tekst zelf ook gelezen. Het bleek dat bij het kopiëren en plakken van de passages in een ander document, de tekst verscheen.
Wat zijn WE goed he?quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je doelde op de ontslagronde, maar het gaat over kankerverwekkende lekkages. Dat is een leuke voor de "als je het naar het buitenland verplaatst wordt het alleen maar vervuilender!!1!" brigade.
De fanatieke volgers van de NRA toch? Of was het 2nd amendment niet hiervoor?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:34 schreef hhh38 het volgende:
We zijn al bij mensen illegaal deporteren naar concentratiekampen in El Salvador en openlijk het Supreme Court negeren.
Wie gaat die gevaarlijke fascist stoppen?
Je zou toch zeggen dat er wel er wat mensen te vinden zouden moeten zijn die het 2e amendement gebruiken waar het ooit voor bedoeld was.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:34 schreef hhh38 het volgende:
We zijn al bij mensen illegaal deporteren naar concentratiekampen in El Salvador en openlijk het Supreme Court negeren.
Al besproken, ouwe pistoolgekquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat er wel er wat mensen te vinden zouden moeten zijn die het 2e amendement gebruiken waar het ooit voor bedoeld was.
Niemand natuurlijk, maar er zijn wel meerdere manieren mogelijk waarop Trump niet gestopt gaat worden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:34 schreef hhh38 het volgende:
Het ICJ is al begonnen met een zaak, maar daar stappen we natuurlijk net met zijn allen uit want we dulden geen kritiek op het genocidale Israël, dus dat komt vast te laat.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan we ook nog ooit de immer bloeddorstige Verenigde Genocidale Emiraten tot de orde roepen inzake Soedan of vinden we het wel prima zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |