Jij had hem niet graag nog een keer in de Ajax jacuzzi willen zien springen als one of the guys?quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tot zover zijn popie jopie act.
Graziano Pelle en ik hebben hier een pittige mening over.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij had hem niet graag nog een keer in de Ajax jacuzzi willen zien springen als one of the guys?
Dat was wel een wat andere persoonlijkheid dan Ueda.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Graziano Pelle en ik hebben hier een pittige mening over.
Ook wel een wat betere voetballer.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat was wel een wat andere persoonlijkheid dan Ueda.
Met zn Ajaxhoofdquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Graziano Pelle en ik hebben hier een pittige mening over.
Gouvenu is écht een drinker.quote:Ook Gouvenou is al jaren een vaste gast. Het is alweer voor de twintigste keer dat hij bij Santerre binnenstapt. Hij is zo’n ‘habitué’ dat hem niet eens wordt gevraagd of hij een biertje bij het ontbijt wil. Het pilsje wordt gewoon voor hem neergezet.
Is niet iedere Fransman een alcoholist?quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:18 schreef VoMy het volgende:
https://www.trouw.nl/spor(...)-francoise~b69cb8e1/
[..]
Gouvenu is écht een drinker.
@:Rellende_Rotscholier
Ik dacht dat ze altijd om 11 uur aan de wijn zaten.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is niet iedere Fransman een alcoholist?
Dat bedoel ik, dit is gewoon indrinken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze altijd om 11 uur aan de wijn zaten.
Alcohol bij het ontbijt is schrikbarend. Dit verklaart alles.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:18 schreef VoMy het volgende:
https://www.trouw.nl/spor(...)-francoise~b69cb8e1/
[..]
Gouvenu is écht een drinker.
@:Rellende_Rotscholier
En afgelopen zomer was het ook niet extreem warm. Dit bevalt me wel.quote:Op zondag 13 april 2025 00:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, nog niet eens halverwege april en je kunt 's avonds laat nog in een t-shirt naar huis fietsen. Het klimaat gaat naar de klote, maar voor nu is het wel lekker.
Stoppen ze dan ook met klokkenluiden?quote:Op maandag 14 april 2025 09:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
SGP is tegen versterkte gebedsoproepen
Speciaal naar de Afsluitdijk gereden met mijn tracktorquote:Op maandag 14 april 2025 08:59 schreef Pistolero het volgende:
Fijne 130-kilometer dag allen.
Vroem Vroem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |