SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Ook even hier, voor de mensen die niet in memoriam meelezen.
Tot nu toe zijn er 37 donaties binnen voor @sinterklaaskapoentje . Ik heb 40 rozen besteld (20 witte en 20 rode). Mochten er voor morgenavond 19: 00 uur nog meer dan drie donaties binnen komen kan ik nog rozen bij bestellen.
We gaan ze zondagmiddag ophalen, zodat ik ze in de avond kan labelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Super wat je doetquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:32 schreef DJMO het volgende:
Tot nu toe zijn er 37 donaties binnen voor @:sinterklaaskapoentje . Ik heb 40 rozen besteld (20 witte en 20 rode). Mochten er voor morgenavond 19: 00 uur nog meer dan drie donaties binnen komen kan ik nog rozen bij bestellen.
We gaan ze zondagmiddag ophalen, zodat ik ze in de avond kan labelen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kijk in Google Maps danquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik kan geen betaalautomaat vinden![]()
Automaat is 300 meter verderop... Logisch
En er is maar 1 automaat en iemand is goed aan het klooien ermee
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon terugklooienquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Automaat is 300 meter verderop... Logisch
En er is maar 1 automaat en iemand is goed aan het klooien ermee![]()
Ook een roos doneren voor @sinterklaaskapoentje? Klik hier.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat was optie 2quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nah gewoon wachten en toekijken![]()
Schiet maar te hulp danquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hij heeft de help knop ingedrukt![]()
Ik moet mijn overige plantjes nog even plantenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zo had even een pittig stukje geplaatst op Trust over de vloerman waar ik al vanaf 21 nov op zit te wachten.
Vanmorgen had ik hem een DM gedaan geen reactie
Maar nu was hij er snel bij.
Als het goed is komt er iemand anders dinsdag, zo niet staat het zo weer op trust, voor nu heb ik het weer verwijderd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Als ik iets doe, doe ik het goed, met liefde en overtuiging. Dat kun je gerust aan de ontvangers van mijn kerstpakketten vragen, of aan @ToT en @_UserName_ die respectievelijk een verhuis pakket en een kraampakketje ontvingen via mij namens DTS.quote:
@Rob wordt er elk jaar gek van als het zo rond oktober begint te raken. Dan staat z'n huis vol met kerstpakketten
Ik heb er één en ik ben er trots op
Waar.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik iets doe, doe ik het goed, met liefde en overtuiging. Dat kun je gerust aan de ontvangers van mijn kerstpakketten vragen, of aan @:ToT en @:_UserName_ die respectievelijk een verhuis pakket en een kraampakketje ontvingen via mij namens DTS.
@:Rob wordt er elk jaar gek van als het zo rond oktober begint te raken. Dan staat z'n huis vol met kerstpakkettenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kanjerquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:32 schreef DJMO het volgende:
Tot nu toe zijn er 37 donaties binnen voor @:sinterklaaskapoentje . Ik heb 40 rozen besteld (20 witte en 20 rode). Mochten er voor morgenavond 19: 00 uur nog meer dan drie donaties binnen komen kan ik nog rozen bij bestellen.
We gaan ze zondagmiddag ophalen, zodat ik ze in de avond kan labelen.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En wie naar de crematie of de crematie online wil volgen kan je mij een DM sturen dan krijg je van de of het adres of de link van de streamquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:38 schreef DJMO het volgende:
Ook een roos doneren voor @:sinterklaaskapoentje? Klik hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Truth!quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik iets doe, doe ik het goed, met liefde en overtuiging. Dat kun je gerust aan de ontvangers van mijn kerstpakketten vragen, of aan @:ToT en @:_UserName_ die respectievelijk een verhuis pakket en een kraampakketje ontvingen via mij namens DTS.
@:Rob wordt er elk jaar gek van als het zo rond oktober begint te raken. Dan staat z'n huis vol met kerstpakketten![]()
![]()
Goed gedaan. jammer dat dit nodig is.. maar het werkt wel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Zo had even een pittig stukje geplaatst op Trust over de vloerman waar ik al vanaf 21 nov op zit te wachten.
Vanmorgen had ik hem een DM gedaan geen reactie
Maar nu was hij er snel bij.
Als het goed is komt er iemand anders dinsdag, zo niet staat het zo weer op trust, voor nu heb ik het weer verwijderd.Smile, it's free therapy.![]()
Zon op die piemel (is een echt liedje kwam ik vorig jaar zomer achter dankzij de buren die dat op repeat draaiden in de tuin.)quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zon op die piemel (is een echt liedje kwam ik vorig jaar zomer achter dankzij de buren die dat op repeat draaiden in de tuin.![]()
Bekijk deze YouTube-videoSmile, it's free therapy.![]()
Leuke burenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zon op die piemel (is een echt liedje kwam ik vorig jaar zomer achter dankzij de buren die dat op repeat draaiden in de tuin.![]()
Hij was nog boos ook. Ja maar ik had een werk ongeval dat weet uquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goed gedaan. jammer dat dit nodig is.. maar het werkt wel.
Ik zeg ja, maar u zou het niet zelf doen maar een collega van u.
Ja maar die kreeg ook een bedrijfongeval
Ik zeg de telefoon is gewillig communiceren is zo makkelijk deze tijd, vroeger had u uren moeten lopen nu kan het met een telefoontje af. U was gewond aan één vinger niet aan 10Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jouw gezicht dat je trok tien je die doos zag zal ik nooit meer vergetenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Smoesjes allemaal, ongelooflijkquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was nog boos ook. Ja maar ik had een werk ongeval dat weet u
Ik zeg de telefoon is gewillig communiceren is zo makkelijk deze tijd, vroeger had u uren moeten lopen nu kan het met een telefoontje af. U was gewond aan één vinger niet aan 10![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was nog boos ook. Ja maar ik had een werk ongeval dat weet u
Ik zeg de telefoon is gewillig communiceren is zo makkelijk deze tijd, vroeger had u uren moeten lopen nu kan het met een telefoontje af. U was gewond aan één vinger niet aan 10![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Mooi je weer even te zien in DTS fotosoepbaasquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Legal Mindset is net met zijn stream begonnen!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik stuur alleen dickpicsquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeker stuurde jij een keer in DM![]()
Ja echt he. 4 weken terug zegt hij, ik zal morgen kijken en u bellen voor een afspraak.quote:
Hahah ik had op trust gezet dat ik de rijdende rechter in zou schakelenhad ik natuurlijk nooit gedaan.
Haha mooi. Het heeft wel geholpenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he. 4 weken terug zegt hij, ik zal morgen kijken en u bellen voor een afspraak.
Hahah ik had op trust gezet dat ik de rijdende rechter in zou schakelenhad ik natuurlijk nooit gedaan.
![]()
![]()
Ja kom op zeg, gewond aan een vinger. Dan snap ik dat je de eerste dagen ff wil bij komen maar even een belletje is toch geen moeitequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst maar even dinsdag afwachten, dan komen ook die kloothommels van raamdecoratiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt dit is gewoon laks.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, gewond aan een vinger. Dan snap ik dat je de eerste dagen ff wil bij komen maar even een belletje is toch geen moeiteSmile, it's free therapy.![]()
Nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst maar even dinsdag afwachten, dan komen ook die kloothommels van raamdecoratie![]()
Sow, echt he!quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jouw gezicht dat je trok tien je die doos zag zal ik nooit meer vergetenOndanks dat het een beetje verraden was in het topic had ik serieus echt helemaal niks in de gaten!
Ik had echt zoiets van: "WTF? Waarom moet ik naar de parkeerplaats toe komen?"
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi je weer even te zien in DTS fotosoepbaas!
Thanks man!![]()
Jij gaat toch wel vaker parkeerplaatsen af?quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, echt he!Ondanks dat het een beetje verraden was in het topic had ik serieus echt helemaal niks in de gaten!
Ik had echt zoiets van: "WTF? Waarom moet ik naar de parkeerplaats toe komen?"
![]()
![]()
Weekend
dit onderstaande moet ik trouwens ten stelligste ontkennenis niet zo
quote:Op vrijdag 11 april 2025 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:KillemWieft = @:sp3c = @:kree
We blijven nog aan paar dagen weg.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:58 schreef kree het volgende:
Weekend
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij gaat toch wel vaker parkeerplaatsen af?![]()
![]()
Hee Kreequote:Op vrijdag 11 april 2025 16:58 schreef kree het volgende:
Weekend
[..]
Ik ga dit ook zeker beamenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Rob wordt er elk jaar gek van als het zo rond oktober begint te raken. Dan staat z'n huis vol met kerstpakketten![]()
![]()
![]()
![]()
Wilde jij toevallig ook nog een bloem doneren voor @sinterklaaskapoentje?quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:58 schreef kree het volgende:
Weekend
[..]Ik heb er één en ik ben er trots op
LEKKERquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
VERSE AARDBEIEN![]()
ja wil ik wel DM me maar ff de detailsquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wilde jij toevallig ook nog een bloem doneren voor @:sinterklaaskapoentje?Do what you love, love what you do!![]()
Is wel een zalfje voor.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
VERSE AARDBEIEN![]()
Hey Kree heb je het slechte nieuws meegekregen dat Sinterklaaskapoentje is overleden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Zijn nabestaanden willen uitdrukkelijk losse onverpakte bloemen bij de crematie. Wat er aan donaties overblijft a aanschaf van de bloemen gaat op verzoek van zijn moeder naar de depressie vereniging. Doneren kan via deze link.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ja had wat DM's. maar lees het pas net idd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree heb je het slechte nieuws meegekregen dat Sinterklaaskapoentje is overleden?
Do what you love, love what you do!![]()
ah ok op die manierquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Zijn nabestaanden willen uitdrukkelijk losse onverpakte bloemen bij de crematie. Wat er aan donaties overblijft a aanschaf van de bloemen gaat op verzoek van zijn moeder naar de depressie vereniging. Doneren kan via deze link.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja had wat DM's. maar lees het pas net idd.
done voor het goede doel dan maar.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Zijn nabestaanden willen uitdrukkelijk losse onverpakte bloemen bij de crematie. Wat er aan donaties overblijft a aanschaf van de bloemen gaat op verzoek van zijn moeder naar de depressie vereniging. Doneren kan via deze link.
RIP kapoenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
done voor het goede doel dan maar.
RIP kapoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik had nog wel een aardig bezig dagje eigenlijk voor de vrijdag. Blij dat het weekend isquote:
is het zo erg?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Poot doet pijn dus kan ff nergens heen
hopelijk hoef je ook geen boodschappen meer te doen .....![]()
Doet Flink voor 'mquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
is het zo erg?
hopelijk hoef je ook geen boodschappen meer te doen .....![]()
![]()
Zo de plantjes zitten allemaal weer in ruimer grond.
Balkons zijn klaar.
En nee ik post geen fotos van dan is te achterhalen waar ik woonTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Bikkel hoorquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen bier, voor de rest ben ik altijd #ready![]()
Heb altijd genoeg te eten voor crisis situaties als dezequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik weet waar je huis woontquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Balkons zijn klaar.
En nee ik post geen fotos van dan is te achterhalen waar ik woon![]()
Geen noodpakket meer nodig dusquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb altijd genoeg te eten voor crisis situaties als deze![]()
Voor uitval van stroom en water ben ik niet zo voorbereidquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Werk aan de winkel dan (als je poot weer is hersteld)quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor uitval van stroom en water ben ik niet zo voorbereid![]()
KReegodquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:58 schreef kree het volgende:
Weekend
[..]
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Tussenstand inzameling is 367,69.Ik heb er één en ik ben er trots op
69quote:
Well, life can be a riot
Om zin te krijgen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is nog gelukt gisteren met je werk dag?
.
.
.
Nee, vandaag ook weer nietSame shit, different day
SC hopper present![]()
JaMmEr DaNquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om zin te krijgen?
.
.
.
Nee, vandaag ook weer niet
MaAr Nu Is HeT wEeKeNd![]()
![]()
quote:quote:De jakhalzen vormen een groep van middelgrote hondachtigen uit het geslacht Canis, waartoe ook de hond, de coyote, de wolf, de rode wolf en de Ethiopische wolf behoren.![]()
Oh dat is balen..misschien na t weekend wel weerquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om zin te krijgen?
.
.
.
Nee, vandaag ook weer niet
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is balen..misschien na t weekend wel weer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nog maar 3 nachtjes slapen @Koen66quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is balen..misschien na t weekend wel weer![]()
![]()
Weeekeenndquote:
Well, life can be a riot
Wel een mooie kop voor Spitting Imagequote:Op vrijdag 11 april 2025 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die noemde ik vroeger altijd Jakhals Altes, gewoon voor de gein.Ook al dit jaar overleden.
![]()
![]()
![]()
Pizza bitterballen proberenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
als je tuinieren leuk vindt om te doen, dan ben je van harte welkom in mijn tuinquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Balkons zijn klaar.
En nee ik post geen fotos van dan is te achterhalen waar ik woon
Hoop het kreeg er 2 euro korting op.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En hoeveel kost ie pizza?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoop het kreeg er 2 euro korting op.
@loveislikeakiss heb je daar op vakantie al om durven vragen? Een pozza bitterbal?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen, straks krijg je een horde boze Italianen achter je aan.![]()
Met een deegrollerquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen, straks krijg je een horde boze Italianen achter je aan.
Bitterballen staat erquote:
In plaats van stukken tonijn of vlees, doen ze er een paar bitterballen op
Meen je nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bitterballen staat er
In plaats van stukken tonijn of vlees, doen ze er een paar bitterballen op![]()
![]()
Cazzo roependquote:
Well, life can be a riot
kan me er ook ff geen voorstelling bij maken.quote:
maargoed kapsalon werd ook populair, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.Do what you love, love what you do!![]()
Nu heb ik wel beeldquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Terwijl ze lopen te bitchen over pizza Hawaii.
Is geen fruit he in Italie jaren geleden al pizza patat gegeten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen, straks krijg je een horde boze Italianen achter je aan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is geen fruit he in Italie jaren geleden al pizza patat gegeten.!
![]()
ik zie voor me nu, een plak pizza deeg met daarop platgeprakte bitterballen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
Wacht wat? Serieus een bitterballenpizza? Opvolger van de frikandelpizza???![]()
![]()
Zoiets?Do what you love, love what you do!![]()
Vast met mosterd, en hup: zo de frituur in!quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie voor me nu, een plak pizza deeg met daarop platgeprakte bitterballen?
Zoiets?![]()
![]()
Met die korting nog 14,80 kwamen nog bezorgkosten overquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh HELL no!quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
https://www.newyorkpizza.nl/productdetail/pizza/bitterbal-pizza
Ziet er prima uit hoor![]()
![]()
![]()
Zellufquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
Ziet er prima uit hoor![]()
![]()
LOL laat de italianen het idd maar niet zien nee dit. die worden wss gek als ze hun volksvoedsel zo zienquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
Ziet er prima uit hoor
Naja zou toch niet bestellen, dan liever los of kroket (is zelfde uiteindelijk) op wit bolletje.Do what you love, love what you do!![]()
tjaaaa. LOLquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast met mosterd, en hup: zo de frituur in!Do what you love, love what you do!![]()
Ach het is Nederland waar het té koop is, met pasta is het ook niet zoals echt in italié gemaakt wordtquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:05 schreef kree het volgende:
[..]
LOL laat de italianen het idd maar niet zien nee dit. die worden wss gek als ze hun volksvoedsel zo zien
Naja zou toch niet bestellen, dan liever los of kroket (is zelfde uiteindelijk) op wit bolletje.
Minder erg dan een pizza Hawaiiquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
Ziet er prima uit hoorSame shit, different day
SC hopper present![]()
ziet er gewoon al goor uit ook.....quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:05 schreef ToT het volgende:
Doet me aan deze special denken:
[ afbeelding ]
Nu ben ik wel ff langs Mac geweest van de week, kon het niet weerstaan. weer veel te veel betaald voor een hap slap voedsel en big Mac. maarja af en toe ff voor het gemak en het lekkere rij ik nog wel eens langs de drive.
Jammer dat er niet echt een burger king op de route ligt ergens die ik meestal rij. daar meer fan van.Do what you love, love what you do!![]()
klopt en net als met dat chinees ook niet chinees isquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach het is Nederland waar het té koop is, met pasta is het ook niet zoals echt in italié gemaakt wordt
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze beter?
https://www.newyorkpizza.nl/productdetail/pizza/chicken-parmesan
Ik vind deze wel redelijk te verteren!
Nooit eerder van 'nduja gehoord, maar het smaakt prima!![]()
Yes..quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en net als met dat chinees ook niet chinees is
maak even note hierover om te proberenquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit eerder van 'nduja gehoord, maar het smaakt prima!
Laatst de Youtuber Metatron flink pissed zien worden toen iemand spaghetti doormidden brak om iets uit te beelden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:05 schreef kree het volgende:
[..]
LOL laat de italianen het idd maar niet zien nee dit. die worden wss gek als ze hun volksvoedsel zo zien
Naja zou toch niet bestellen, dan liever los of kroket (is zelfde uiteindelijk) op wit bolletje.![]()
Mij te pittig, maar ziet er wel lekker uitquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit eerder van 'nduja gehoord, maar het smaakt prima!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en net als met dat chinees ook niet chinees is![]()
Ik vond het wel lachuh toen Fransje Bauer naar China ging en daar babi pangang bestelde!quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
deze moet je ff kijken
Bekijk deze YouTube-video
fan van die man en zijn droge humor![]()
![]()
Ik moet niksquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
deze moet je ff kijken
Bekijk deze YouTube-video
fan van die man en zijn droge humor
Maar ik ga zo wel even checken
nouja moet moet, bij wijze van. Ik kan zijn filmpjes wel waarderen en denk ik, ja moet ik eens proberen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik moet niks
Maar ik ga zo wel even checken
En dan puntje bij paaltje bestel ik het maar weer
![]()
Snel zijn ze altijd wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het lijkt me toch niks..... maargoed het zal wel smaken, kan weinig mis aan een bitterbal maken frituren natuurlijkquote:Do what you love, love what you do!![]()
ja idd, hoewel misselijk niet, maar kan me betere pizza voorstellen als dit.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik er naar kijk, maar ehhh......eet......smakelijk?Do what you love, love what you do!![]()
Bavettequote:Op vrijdag 11 april 2025 18:10 schreef Koen66 het volgende:
Soep en broodjes kroket of frikandel zometeenen leftoverzelfbelegpozza en witlofsalade
![]()
Smakelijk!quote:
Ziet er goed uit, ook best wat bitterballen erop"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Smaakt wel vorm is wel een beetje gek net een ufo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En een hoop deeg met tomatensaus er op om die bitterballen heen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Smakelijk!
Ziet er goed uit, ook best wat bitterballen erop![]()
![]()
Oew lekker!quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geen idee wat ik ga eten
Zin in springbok![]()
![]()
ik ook nog niet, neig wel naar wat bestellen ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geen idee wat ik ga eten
Zin in springbokDo what you love, love what you do!![]()
Nja je kan een dunne bodem nemen.. dan is misschien nog lekkerderquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En een hoop deeg met tomatensaus er op om die bitterballen heen.
bitterbal en tomatensaus is in mijn idee niet al een te beste combi. maargoed nooit geprobeerd eigenlijk?
wel oke dan zeg je?Do what you love, love what you do!![]()
Dat ziet er veel te perfect uit ... voer voor een plaatjesmakerquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:05 schreef ToT het volgende:
Doet me aan deze special denken:
[ afbeelding ]![]()
Een gezichtje erop, een monster van maken @miniToT![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ziet er veel te perfect uit ... voer voor een plaatjesmaker![]()
Een gezichtje erop, een monster van maken @:miniToT!
![]()
Die kaas bitterballen bij de Maccie waren ook heerlijk, maar die kan je ook in de supermarkt kopen van Kwekkenboom
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
Die kaas bitterballen bij de Maccie waren ook heerlijk, maar die kan je ook in de supermarkt kopen van Kwekkenboom![]()
![]()
Pasta!quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
Jullie raden nooit wat ik gegeten heb!![]()
Iets vettigs?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
Jullie raden nooit wat ik gegeten heb!
dat jaquote:![]()
![]()
![]()
dat ja... Je denkt lekker een bitterbal (meegemaakt) en dat het een vies vegetarisch ding is ipv wat je verwacht van iets wat er uitziet als een ras-echte bitterbalDo what you love, love what you do!![]()
Het is kaas is toch niks mee, net zoals een kaassoufflé"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
niet opzich, maar moeten ze zich niet vermommen als een bitterbal.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
Het is kaas is toch niks mee, net zoals een kaassoufflé
Pure discriminatie is het van de echte bitterbal
Ja maar je hebt zoveel soorten bitterballen die de naam ook hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
niet opzich, maar moeten ze zich niet vermommen als een bitterbal.
Pure discriminatie is het van de echte bitterbal"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nouja als je het koopt, maar ik had dat komen ze met schaal langs.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar je hebt zoveel soorten bitterballen die de naam ook hebben
* kree mjam jam. lekker man bitterbal.
En je kunt dat niet zien want ze vermommen ze. En dan neem je een hap en een gore kaas smurrie of andere reut die totaal niet bitterbal is mengt zich in mijn mond.
![]()
Gelijk afknapper wel.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe gaat het op Paiq Kree?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja als je het koopt, maar ik had dat komen ze met schaal langs.
En je kunt dat niet zien want ze vermommen ze. En dan neem je een hap en een gore kaas smurrie of andere reut die totaal niet bitterbal is mengt zich in mijn mond.
![]()
Gelijk afknapper wel.![]()
Bitterballen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ah ja dan verwacht je de echte bitterbal iddquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja als je het koopt, maar ik had dat komen ze met schaal langs.
![]()
Gelijk afknapper wel.
helemaal niet meer mee bezig geweest eigenlijk.quote:
Ik had die app ook weer er af gehaald, want elke keer weer melding, van chat nu enzo want nieuwe balblabla.
Gewoon geen zin in had ik.
maar zou voor de grap eens kunnen kijken wat er nu open staat als ik inlog met laptop
En jij? nog beetje wat kunnen kletsen?Do what you love, love what you do!![]()
idd de verwachting van dat ik weet hoe een bitterbal smaakt en dat het dan anders is. hahahaquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja dan verwacht je de echte bitterbal idd
Mwa snap ik welquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
idd de verwachting van dat ik weet hoe een bitterbal smaakt en dat het dan anders is. hahaha
Haha nee ik ben er ook mee gestopt na die ene mislukking.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
helemaal niet meer mee bezig geweest eigenlijk.
Ik had die app ook weer er af gehaald, want elke keer weer melding, van chat nu enzo want nieuwe balblabla.
Gewoon geen zin in had ik.
maar zou voor de grap eens kunnen kijken wat er nu open staat als ik inlog met laptop
En jij? nog beetje wat kunnen kletsen?![]()
ja maar sowieso ik worstel soms beetje van wil ik dat hele "spel" weer aangaan en relatie zoeken en er moeite voor doen, of dat ik het eigenlijk wel een beetje best vind voor nu zoals het gaat.quote:
Het is soort van twee-strijd wel die ik vaak heb.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je al koffie gedronken met die vriendin?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar sowieso ik worstel soms beetje van wil ik dat hele "spel" weer aangaan en relatie zoeken en er moeite voor doen, of dat ik het eigenlijk wel een beetje best vind voor nu zoals het gaat.
Het is soort van twee-strijd wel die ik vaak heb.![]()
dit is typisch voor al die apps en online dating dingen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee ik ben er ook mee gestopt na die ene mislukking.
Tenzij je trouwens een serieuse zoekt waar mensen ook allemaal voor betalen. dan is het meestal wat serieuze en is alle onzin en dingetjes proberen wel weg.
Hoor ik he van anderen, want heb dat nog niet geprobeerd.
Wellicht is dat een optie, maar denk ook. Ben eigenlijk niet te hard op zoek en hoeft ook ff niet op het moment.
Maar zou het uiteindelijk wel mss leuk vinden. maar moet het iets serieuzer aanpakken danDo what you love, love what you do!![]()
Naja als het niet hoeft, maar op zich een beetje kletsen is wel leuk toch?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
dit is typisch voor al die apps en online dating dingen.
Tenzij je trouwens een serieuse zoekt waar mensen ook allemaal voor betalen. dan is het meestal wat serieuze en is alle onzin en dingetjes proberen wel weg.
Hoor ik he van anderen, want heb dat nog niet geprobeerd.
Wellicht is dat een optie, maar denk ook. Ben eigenlijk niet te hard op zoek en hoeft ook ff niet op het moment.
Maar zou het uiteindelijk wel mss leuk vinden. maar moet het iets serieuzer aanpakken dan![]()
Ja kan ook gewoon leuk en gezellig kletsen toch..quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar sowieso ik worstel soms beetje van wil ik dat hele "spel" weer aangaan en relatie zoeken en er moeite voor doen, of dat ik het eigenlijk wel een beetje best vind voor nu zoals het gaat.
Het is soort van twee-strijd wel die ik vaak heb.
Maar als je er verder geen zin in hebt, dan gewoon niet meer downloaden
nee wel weer aantal keer gebeld, dit is probleem weer he?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je al koffie gedronken met die vriendin?
Want ik vind dr wel leuk, maar heb slechte ervaring met dat ik dan heel snel verliefd wordt en mijn hartje gebroken gaat worden.
Nu belde ik van de week. tot 80% - 100% afgekeurd voor werk.
Nu ken ik haar vrij goed. en ze wil zelf weer zo snel mogelijk werken (althans zo hoor ik)
maar denk ook die conclusie komt er niet voor niks. En wellicht zijn er dan heel aantal dingen die ik dus mss niet weet aan trekjes die ze heeft maar me nooit opgevallen zijn in al die 20 jaar dat ik haar ken van muziek musical en hobby?
En dat baart me beetje zorgen en zeker dat ik mss niet zo snel ermee ben. mag haar nog steeds hoor en voor mij opzich is het geen punt waar ik op zou afhaken?
Doe ik ook niet dus we bellen wel regelmatig en eens horen hoe het gaat en praatje en dat is gezellig.
Maar snap me als ik zeg van dat ik dan toch een beetje de kat uit de boom kijk?
Zeker na alle recente dingen die ze zelf meemaakte.Do what you love, love what you do!![]()
sowieso het is soms vermakelijk en gezellig lul praatje, maar het is maar net welke vrouw je treft hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja als het niet hoeft, maar op zich een beetje kletsen is wel leuk toch?Do what you love, love what you do!![]()
Een keertje koffie drinken kan wel toch. Hoef je toch niet meteen all in te gaan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
neem wel weer aantal keer gebeld, dit is probleem weer he?
Want ik vind dr wel leuk, maar heb slechte ervaring met dat ik dan heel snel verliefd wordt en mijn hartje gebroken gaat worden.
Nu belde ik van de week. tot 80% - 100% afgekeurd voor werk.
Nu ken ik haar vrij goed. en ze wil zelf weer zo snel mogelijk werken (althans zo hoor ik)
maar denk ook die conclusie komt er niet voor niks. En wellicht zijn er dan heel aantal dingen die ik dus mss niet weet aan trekjes die ze heeft maar me nooit opgevallen zijn in al die 20 jaar dat ik haar ken van muziek musical en hobby?
En dat baart me beetje zorgen en zeker dat ik mss niet zo snel ermee ben. mag haar nog steeds hoor en voor mij opzich is het geen punt waar ik op zou afhaken?
Doe ik ook niet dus we bellen wel regelmatig en eens horen hoe het gaat en praatje en dat is gezellig.
Maar snap me als ik zeg van dat ik dan toch een beetje de kat uit de boom kijk?
Zeker na alle recente dingen die ze zelf meemaakte.
En iedereen heeft wel wat ook. Maar als het allemaal heel instabiel is met haar op het moment. Tja kun jij het beste inschatten.![]()
[Review]
Bitterball pizza zo staat hij officieel op de bon (goed gezien @kree ). laat mij een beetje achter met gemengde gevoelens het idee is goed en de stukken met pizza en bitterbal en de (honing)mosterd saus is lekker smaakt wel prima als combinatie maar zoals @ToT al heeft opgemerkt veel stukken zonder bitterbal die gewoon tomatensaus met deeg zijn. nu heb ik eerder gehad met de peperoni hot honey dat ze de pizza wel groter maken qua oppervlakte maar vervolgens hetzelfde belegen als de 25cm pizza waardoor je een beetje een scheve verhouding krijgt. dit kan ook aan deze vestiging van new york pizza liggen. moet daar toch een puntje aftrek voor geven zou ik hem aanraden of nog een keer bestellen? Nee, is het een leuke gimmick pizza om een keer te proberen? jawel.
Moest ik er van kotsen en was het ontzettend smerig nee ook niet kom ik uit op een matig zesje die een zeven was geweest als de pizza goed rond en beter belegd was geweest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Einz zwei drei vierI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
dat weet ik wel en denk ook niet dat ze dat aanbied om meer te willen ofzo. Want zo eerlijk is ze wel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een keertje koffie drinken kan wel toch. Hoef je toch niet meteen all in te gaan?
En iedereen heeft wel wat ook. Maar als het allemaal heel instabiel is met haar op het moment. Tja kun jij het beste inschatten.
maar dat is toch stapje verder als bellen, zou dit gedaan hebben wss wel als ze het niet toch nog heel recentelijk uitmaakte met dr vriend enzo.
Ik denk persoonlijk dat het slim is om het beetje ruimte te geven?
Ze heeft 2,5 maand ff weer bij dr ouders gewoond ook omdat het niet lekker ging daarna alleen.
Nog geen probleem want wij snappen elkaar wel, ik heb dat zelfde gehad he? Ook weer ff terug bij mijn ma na begeleid wonen.
maar het is altijd zo slecht idee denk ik om alleen op basis van jaaaaaa oke we hadden hetzelfde ( daar op basis van een band/relatie op te bouwen)
Andere kant is ik mocht haar ervoor voor ik en zij die problemen hadden. en ook wel eens afgesproken.
Dus dat zegt ook wel weer iets.
maarja vind dit wel een lastige.Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat je een stapje te ver bent. Gezellig een kop koffie als vrienden is toch ook leuk?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
dat weet ik wel en denk ook niet dat ze dat aanbied om meer te willen ofzo. Want zo eerlijk is ze wel.
maar dat is toch stapje verder als bellen, zou dit gedaan hebben wss wel als ze het niet toch nog heel recentelijk uitmaakte met dr vriend enzo.
Ik denk persoonlijk dat het slim is om het beetje ruimte te geven?
Ze heeft 2,5 maand ff weer bij dr ouders gewoond ook omdat het niet lekker ging daarna alleen.
Nog geen probleem want wij snappen elkaar wel, ik heb dat zelfde gehad he? Ook weer ff terug bij mijn ma na begeleid wonen.
maar het is altijd zo slecht idee denk ik om alleen op basis van jaaaaaa oke we hadden hetzelfde ( daar op basis van een band/relatie op te bouwen)
Andere kant is ik mocht haar ervoor voor ik en zij die problemen hadden. en ook wel eens afgesproken.
Dus dat zegt ook wel weer iets.
maarja vind dit wel een lastige.
Of woont ze aan de andere kant van het land?![]()
haha thanks voor deze review, nou op basis van jouw cijfer, sla ik hem nog even overquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[Review]
Bitterball pizza zo staat hij officieel op de bon (goed gezien @:kree ). laat mij een beetje achter met gemengde gevoelens het idee is goed en de stukken met pizza en bitterbal en de (honing)mosterd saus is lekker smaakt wel prima als combinatie maar zoals @:tot al heeft opgemerkt veel stukken zonder bitterbal die gewoon tomatensaus met deeg zijn. nu heb ik eerder gehad met de peperoni hot honey dat ze de pizza wel groter maken qua oppervlakte maar vervolgens hetzelfde belegen als de 25cm pizza waardoor je een beetje een scheve verhouding krijgt. dit kan ook aan deze vestiging van new york pizza liggen. moet daar toch een puntje aftrek voor geven zou ik hem aanraden of nog een keer bestellen? Nee, is het een leuke gimmick pizza om een keer te proberen? jawel.
Moest ik er van kotsen en was het ontzettend smerig nee ook niet kom ik uit op een matig zesje die een zeven was geweest als de pizza goed rond en beter belegd was geweest.
Mocht je het toch nog een keer kopen: bitterballen pletten en uitsmeren?
Maar ik denk idd dat het gewoon een gimmick is, puur voor de mensen die het willen uitproberen.![]()
nee hoor vlakbij. Ja en weet ik wel, maar ik denk dit dan ook voor mezelf even wat meer door he, van wat als en dan en etc.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk dat je een stapje te ver bent. Gezellig een kop koffie als vrienden is toch ook leuk?
Of woont ze aan de andere kant van het land?
maar dat is beetje dingetje van mij en komt omdat ik de vorige keer natuurlijk hartje gebroken werd. (niet met haar dus voor de duidelijkheid, maar andere en die had ook wat issues) en dat begon ook soort van zo.
En baal daar nog van want was zo verliefd en deed me echt pijn toen ze het zo uitmaakte.Do what you love, love what you do!![]()
Ha goed ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe bedoel je "zo"? Met een kop koffie of met gedoe?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:52 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor vlakbij. Ja en weet ik wel, maar ik denk dit dan ook voor mezelf even wat meer door he, van wat als en dan en etc.
maar dat is beetje dingetje van mij en komt omdat ik de vorige keer natuurlijk hartje gebroken werd. en dat begon ook soort van zo.
En baal daar nog van want was zo verliefd en deed me echt pijn toen ze het zo uitmaakte.![]()
Jaah..plet je ze wel allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Om de bitterballen te pletten op die pizza?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: