SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Ook even hier, voor de mensen die niet in memoriam meelezen.
Tot nu toe zijn er 37 donaties binnen voor @sinterklaaskapoentje . Ik heb 40 rozen besteld (20 witte en 20 rode). Mochten er voor morgenavond 19: 00 uur nog meer dan drie donaties binnen komen kan ik nog rozen bij bestellen.
We gaan ze zondagmiddag ophalen, zodat ik ze in de avond kan labelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Super wat je doetquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:32 schreef DJMO het volgende:
Tot nu toe zijn er 37 donaties binnen voor @:sinterklaaskapoentje . Ik heb 40 rozen besteld (20 witte en 20 rode). Mochten er voor morgenavond 19: 00 uur nog meer dan drie donaties binnen komen kan ik nog rozen bij bestellen.
We gaan ze zondagmiddag ophalen, zodat ik ze in de avond kan labelen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kijk in Google Maps danquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik kan geen betaalautomaat vinden![]()
Automaat is 300 meter verderop... Logisch
En er is maar 1 automaat en iemand is goed aan het klooien ermee
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon terugklooienquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Automaat is 300 meter verderop... Logisch
En er is maar 1 automaat en iemand is goed aan het klooien ermee![]()
Ook een roos doneren voor @sinterklaaskapoentje? Klik hier.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat was optie 2quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nah gewoon wachten en toekijken![]()
Schiet maar te hulp danquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hij heeft de help knop ingedrukt![]()
Ik moet mijn overige plantjes nog even plantenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zo had even een pittig stukje geplaatst op Trust over de vloerman waar ik al vanaf 21 nov op zit te wachten.
Vanmorgen had ik hem een DM gedaan geen reactie
Maar nu was hij er snel bij.
Als het goed is komt er iemand anders dinsdag, zo niet staat het zo weer op trust, voor nu heb ik het weer verwijderd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Als ik iets doe, doe ik het goed, met liefde en overtuiging. Dat kun je gerust aan de ontvangers van mijn kerstpakketten vragen, of aan @ToT en @_UserName_ die respectievelijk een verhuis pakket en een kraampakketje ontvingen via mij namens DTS.quote:
@Rob wordt er elk jaar gek van als het zo rond oktober begint te raken. Dan staat z'n huis vol met kerstpakketten
Ik heb er één en ik ben er trots op
Waar.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik iets doe, doe ik het goed, met liefde en overtuiging. Dat kun je gerust aan de ontvangers van mijn kerstpakketten vragen, of aan @:ToT en @:_UserName_ die respectievelijk een verhuis pakket en een kraampakketje ontvingen via mij namens DTS.
@:Rob wordt er elk jaar gek van als het zo rond oktober begint te raken. Dan staat z'n huis vol met kerstpakkettenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kanjerquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:32 schreef DJMO het volgende:
Tot nu toe zijn er 37 donaties binnen voor @:sinterklaaskapoentje . Ik heb 40 rozen besteld (20 witte en 20 rode). Mochten er voor morgenavond 19: 00 uur nog meer dan drie donaties binnen komen kan ik nog rozen bij bestellen.
We gaan ze zondagmiddag ophalen, zodat ik ze in de avond kan labelen.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En wie naar de crematie of de crematie online wil volgen kan je mij een DM sturen dan krijg je van de of het adres of de link van de streamquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:38 schreef DJMO het volgende:
Ook een roos doneren voor @:sinterklaaskapoentje? Klik hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Truth!quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik iets doe, doe ik het goed, met liefde en overtuiging. Dat kun je gerust aan de ontvangers van mijn kerstpakketten vragen, of aan @:ToT en @:_UserName_ die respectievelijk een verhuis pakket en een kraampakketje ontvingen via mij namens DTS.
@:Rob wordt er elk jaar gek van als het zo rond oktober begint te raken. Dan staat z'n huis vol met kerstpakketten![]()
![]()
Goed gedaan. jammer dat dit nodig is.. maar het werkt wel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Zo had even een pittig stukje geplaatst op Trust over de vloerman waar ik al vanaf 21 nov op zit te wachten.
Vanmorgen had ik hem een DM gedaan geen reactie
Maar nu was hij er snel bij.
Als het goed is komt er iemand anders dinsdag, zo niet staat het zo weer op trust, voor nu heb ik het weer verwijderd.Smile, it's free therapy.![]()
Zon op die piemel (is een echt liedje kwam ik vorig jaar zomer achter dankzij de buren die dat op repeat draaiden in de tuin.)quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zon op die piemel (is een echt liedje kwam ik vorig jaar zomer achter dankzij de buren die dat op repeat draaiden in de tuin.![]()
Bekijk deze YouTube-videoSmile, it's free therapy.![]()
Leuke burenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zon op die piemel (is een echt liedje kwam ik vorig jaar zomer achter dankzij de buren die dat op repeat draaiden in de tuin.![]()
Hij was nog boos ook. Ja maar ik had een werk ongeval dat weet uquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goed gedaan. jammer dat dit nodig is.. maar het werkt wel.
Ik zeg ja, maar u zou het niet zelf doen maar een collega van u.
Ja maar die kreeg ook een bedrijfongeval
Ik zeg de telefoon is gewillig communiceren is zo makkelijk deze tijd, vroeger had u uren moeten lopen nu kan het met een telefoontje af. U was gewond aan één vinger niet aan 10Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jouw gezicht dat je trok tien je die doos zag zal ik nooit meer vergetenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Smoesjes allemaal, ongelooflijkquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was nog boos ook. Ja maar ik had een werk ongeval dat weet u
Ik zeg de telefoon is gewillig communiceren is zo makkelijk deze tijd, vroeger had u uren moeten lopen nu kan het met een telefoontje af. U was gewond aan één vinger niet aan 10![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was nog boos ook. Ja maar ik had een werk ongeval dat weet u
Ik zeg de telefoon is gewillig communiceren is zo makkelijk deze tijd, vroeger had u uren moeten lopen nu kan het met een telefoontje af. U was gewond aan één vinger niet aan 10![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Mooi je weer even te zien in DTS fotosoepbaasquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Legal Mindset is net met zijn stream begonnen!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik stuur alleen dickpicsquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeker stuurde jij een keer in DM![]()
Ja echt he. 4 weken terug zegt hij, ik zal morgen kijken en u bellen voor een afspraak.quote:
Hahah ik had op trust gezet dat ik de rijdende rechter in zou schakelenhad ik natuurlijk nooit gedaan.
Haha mooi. Het heeft wel geholpenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he. 4 weken terug zegt hij, ik zal morgen kijken en u bellen voor een afspraak.
Hahah ik had op trust gezet dat ik de rijdende rechter in zou schakelenhad ik natuurlijk nooit gedaan.
![]()
![]()
Ja kom op zeg, gewond aan een vinger. Dan snap ik dat je de eerste dagen ff wil bij komen maar even een belletje is toch geen moeitequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst maar even dinsdag afwachten, dan komen ook die kloothommels van raamdecoratiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt dit is gewoon laks.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, gewond aan een vinger. Dan snap ik dat je de eerste dagen ff wil bij komen maar even een belletje is toch geen moeiteSmile, it's free therapy.![]()
Nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst maar even dinsdag afwachten, dan komen ook die kloothommels van raamdecoratie![]()
Sow, echt he!quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jouw gezicht dat je trok tien je die doos zag zal ik nooit meer vergetenOndanks dat het een beetje verraden was in het topic had ik serieus echt helemaal niks in de gaten!
Ik had echt zoiets van: "WTF? Waarom moet ik naar de parkeerplaats toe komen?"
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi je weer even te zien in DTS fotosoepbaas!
Thanks man!![]()
Jij gaat toch wel vaker parkeerplaatsen af?quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, echt he!Ondanks dat het een beetje verraden was in het topic had ik serieus echt helemaal niks in de gaten!
Ik had echt zoiets van: "WTF? Waarom moet ik naar de parkeerplaats toe komen?"
![]()
![]()
Weekend
dit onderstaande moet ik trouwens ten stelligste ontkennenis niet zo
quote:Op vrijdag 11 april 2025 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:KillemWieft = @:sp3c = @:kree
We blijven nog aan paar dagen weg.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:58 schreef kree het volgende:
Weekend
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij gaat toch wel vaker parkeerplaatsen af?![]()
![]()
Hee Kreequote:Op vrijdag 11 april 2025 16:58 schreef kree het volgende:
Weekend
[..]
Ik ga dit ook zeker beamenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Rob wordt er elk jaar gek van als het zo rond oktober begint te raken. Dan staat z'n huis vol met kerstpakketten![]()
![]()
![]()
![]()
Wilde jij toevallig ook nog een bloem doneren voor @sinterklaaskapoentje?quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:58 schreef kree het volgende:
Weekend
[..]Ik heb er één en ik ben er trots op
LEKKERquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
VERSE AARDBEIEN![]()
ja wil ik wel DM me maar ff de detailsquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wilde jij toevallig ook nog een bloem doneren voor @:sinterklaaskapoentje?Do what you love, love what you do!![]()
Is wel een zalfje voor.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
VERSE AARDBEIEN![]()
Hey Kree heb je het slechte nieuws meegekregen dat Sinterklaaskapoentje is overleden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Zijn nabestaanden willen uitdrukkelijk losse onverpakte bloemen bij de crematie. Wat er aan donaties overblijft a aanschaf van de bloemen gaat op verzoek van zijn moeder naar de depressie vereniging. Doneren kan via deze link.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ja had wat DM's. maar lees het pas net idd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree heb je het slechte nieuws meegekregen dat Sinterklaaskapoentje is overleden?
Do what you love, love what you do!![]()
ah ok op die manierquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Zijn nabestaanden willen uitdrukkelijk losse onverpakte bloemen bij de crematie. Wat er aan donaties overblijft a aanschaf van de bloemen gaat op verzoek van zijn moeder naar de depressie vereniging. Doneren kan via deze link.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja had wat DM's. maar lees het pas net idd.
done voor het goede doel dan maar.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Zijn nabestaanden willen uitdrukkelijk losse onverpakte bloemen bij de crematie. Wat er aan donaties overblijft a aanschaf van de bloemen gaat op verzoek van zijn moeder naar de depressie vereniging. Doneren kan via deze link.
RIP kapoenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
done voor het goede doel dan maar.
RIP kapoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik had nog wel een aardig bezig dagje eigenlijk voor de vrijdag. Blij dat het weekend isquote:
Do what you love, love what you do!![]()
is het zo erg?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Poot doet pijn dus kan ff nergens heen
hopelijk hoef je ook geen boodschappen meer te doen .....![]()
Doet Flink voor 'mquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
is het zo erg?
hopelijk hoef je ook geen boodschappen meer te doen .....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: