Jij staat zeker weer in de rij?quote:
Ik hoef niet in de rij te staan voor seks.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Jij staat zeker weer in de rij?
Wel voor een boosterprik.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoef niet in de rij te staan voor seks.
Haha 2 leugenaars in dit topicquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoef niet in de rij te staan voor seks.
Zeg dat maar tegen de nabestaanden van de vaccinatiedoden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die boosterprik doet meer kwaad in jouw hoofd dan in mijn lijf.
Dan ben je snel klaar met praten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de nabestaanden van de vaccinatiedoden.
Dat zal weinig tijd kosten, aangezien die er niet of nauwelijks zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de nabestaanden van de vaccinatiedoden.
Net zoals er ook nauwelijks mensen zijn overleden aan corona.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat zal weinig tijd kosten, aangezien die er niet of nauwelijks zijn geweest.
Ook niet. Daar maken we gewoon een afspraak voor.quote:
Ja, ieder jaar schaaps de booster halen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ook niet. Daar maken we gewoon een afspraak voor.
Inderdaad, dankzij de vaccinaties. Anders waren het er veel meer geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Net zoals er ook nauwelijks mensen zijn overleden aan corona.
Nee hoor, corona is net zo dodelijk als de griep.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inderdaad, dankzij de vaccinaties. Anders waren het er veel meer geweest.
En lekker oud wordenquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ja, ieder jaar schaaps de booster halen.
Dat zeiden de mensen die zijn overleden aan de vaccinaties ook.quote:
Aangezien die er niet zijn, kun je dat niet hard maken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat zeiden de mensen die zijn overleden aan de vaccinaties ook.
Er zijn meer mensen overleden aan het vaccin dan door corona.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Aangezien die er niet zijn, kun je dat niet hard maken.
Weer iets wat je niet wetenschappelijk en objectief hard kunt maken. Net als jouw piemel. Daar klaagt je moeder elke zaterdag over tegen me.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen overleden aan het vaccin dan door corona.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei nu is ze indirect ook gevaccineerdquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Weer iets wat je niet wetenschappelijk en objectief hard kunt maken. Net als jouw piemel. Daar klaagt je moeder elke zaterdag over tegen me.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:38 schreef Aberkullie het volgende:
Kan deze user niet tegen zichzelf in bescherming worden genomenMisschien kunnen we ons tegen hem vaccineren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
Er zijn 17 miljoen mensen overleden door het vaccin blijkt uit onderzoek. Er zijn tevens talloze peer-reviewed onderzoeken verschenen over vaccinatieschade, ik heb ze in de afgelopen drie jaar regelmatig geplaatst op dit forum. Mijn penismaat is jouw IQ.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Weer iets wat je niet wetenschappelijk en objectief hard kunt maken. Net als jouw piemel. Daar klaagt je moeder elke zaterdag over tegen me.
Ja, helaas niet voor de conceptie van haar kind, dat had een hoop onzintopics gescheeld.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oei nu is ze indirect ook gevaccineerd
Jouw reacties op dit forum zijn schadelijker voor de volksgezondheid dan vaccinaties.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen overleden aan het vaccin dan door corona.
Ja, van allerlei gelijkaardige wappies als jezelf, peer reviewed op wappie sites door idioten als Willem Engel en Robert Jensen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn 17 miljoen mensen overleden door het vaccin blijkt uit onderzoek. Er zijn tevens talloze peer-reviewed onderzoeken verschenen over vaccinatieschade, ik heb ze in de afgelopen drie jaar regelmatig geplaatst op dit forum. Mijn penismaat is jouw IQ.
Je steekt een middelvinger op naar alle mensen die eraan zijn overleden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jouw reacties op dit forum zijn schadelijker voor de volksgezondheid dan vaccinaties.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:42 schreef Hexagon het volgende:
Gezien je pohi ben je niet in de positie om dit soort eisen te stellen aan je sekspartners.
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Overlijden met corona betekent niet per se overlijden aan corona. Maar op een of andere manier werd iedereen die met corona overleed, meegeteld als iemand die aan corona overleed.
In Nieuw-Zeeland hebben ze het wel heel bont gemaakt. Een crimineel die door de politie werd doodgeschoten, bleek na sectie besmet te zijn geweest met corona. Die werd dus in de statistieken ook meegeteld als coronadode.
Nou dat overleven die twee mensen wel, hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je steekt een middelvinger op naar alle mensen die eraan zijn overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |