Jij staat zeker weer in de rij?quote:
Ik hoef niet in de rij te staan voor seks.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Jij staat zeker weer in de rij?
Wel voor een boosterprik.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoef niet in de rij te staan voor seks.
Haha 2 leugenaars in dit topicquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoef niet in de rij te staan voor seks.
Zeg dat maar tegen de nabestaanden van de vaccinatiedoden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die boosterprik doet meer kwaad in jouw hoofd dan in mijn lijf.
Dan ben je snel klaar met praten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de nabestaanden van de vaccinatiedoden.
Dat zal weinig tijd kosten, aangezien die er niet of nauwelijks zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de nabestaanden van de vaccinatiedoden.
Net zoals er ook nauwelijks mensen zijn overleden aan corona.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat zal weinig tijd kosten, aangezien die er niet of nauwelijks zijn geweest.
Ook niet. Daar maken we gewoon een afspraak voor.quote:
Ja, ieder jaar schaaps de booster halen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ook niet. Daar maken we gewoon een afspraak voor.
Inderdaad, dankzij de vaccinaties. Anders waren het er veel meer geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Net zoals er ook nauwelijks mensen zijn overleden aan corona.
Nee hoor, corona is net zo dodelijk als de griep.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inderdaad, dankzij de vaccinaties. Anders waren het er veel meer geweest.
En lekker oud wordenquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ja, ieder jaar schaaps de booster halen.
Dat zeiden de mensen die zijn overleden aan de vaccinaties ook.quote:
Aangezien die er niet zijn, kun je dat niet hard maken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat zeiden de mensen die zijn overleden aan de vaccinaties ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |