SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Blijf toch ff wakker.. vanaf 5u mag ze weer een voeding dus druk er wel 2 dicht op elkaar, dan slaapt ze hopelijk tot een uur of 9 (of later)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, er moet minimaal 2 uur tussen zitten en das om 4.45.. heeft geen zin nu te slapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja toch.. normaal gesproken slaapt ze ook wel meteen na een nachtvoeding maar ze is veel aan het brabbelenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hij blijft maar doorgaan. Normaal doen mensen het na een overwinning wat rustiger aan, maar bij hem is er geen stoppen aan. Wel knap, ik doe het hem absoluut niet na. Dus een 2de plaats is je gegund!quote:Op vrijdag 11 april 2025 04:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee dat, voor mij voelt plek 2 als overwinning, Justin is niet bij te benen, maar heb nu de ogen op top 5 en dan zie ik daarna wel verder.. uiteindelijk gaat het om de gezellige babbel![]()
Nog even en je dochter slaapt de hele nacht.quote:Op vrijdag 11 april 2025 04:20 schreef _UserName_ het volgende:
Is het ook wel, maar liever op een ander tijdstip![]()
Moet er niet aan denken de hele dag op zo een forum brrquote:Op vrijdag 11 april 2025 04:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij blijft maar doorgaan. Normaal doen mensen het na een overwinning wat rustiger aan, maar bij hem is er geen stoppen aan. Wel knap, ik doe het hem absoluut niet na. Dus een 2de plaats is je gegund!![]()
![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh UN
Morguh Koen
Ja hoor bij jou ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is echt een rust hier in de vroege morgen.
Makkelijk punten scoren
jawel, bijna weekend dus altijd prima dan. Ff zoonlief naar z'n werk brengen zometeen en dan een dagje thuis werkenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker rustig dus. Nog plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, bijna weekend dus altijd prima dan. Ff zoonlief naar z'n werk brengen zometeen en dan een dagje thuis werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja, ik moet het reflecteren: normaal gesproken slaapt ze gewon de nachten, er zijn kinderen die dit elke nacht hebben en dan is de partner "gewoon" werken overdag en zit moeders alleen met de kleine. We mogen dus van geluk spreken dat het maar sporadisch isquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt een lange nacht gehad zie ik
nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker rustig dus. Nog plannen voor het weekend?
De tuin doen met hogedrukreiniger staat nog wel op m'n agenda
En wat kleren bij dementerende moeder brengenSame shit, different day
SC hopper present![]()
is slecht voor de voegen, beter goed schrobben (kost wat meer moeite maar je voorkomt er wel onkruid tussen de tegels mee)quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
En wat kleren bij dementerende moeder brengenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat is altijd een hele klus met die hogedrukreiniger. Aan het eind hou je altijd zoveel modder over.quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
En wat kleren bij dementerende moeder brengen
Althans hier want wij hebben niet zo putje achter het huis.
Vervelend Koen een dementerende moeder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In mijn jonge jaren deed ik het altijd schrobben , maar even goed nog onkruid hoorquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
is slecht voor de voegen, beter goed schrobben (kost wat meer moeite maar je voorkomt er wel onkruid tussen de tegels mee)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat moet ik afkloppen, had ook maar weinig last van slaaptekort destijds. Ik deed meestal de nachtelijke voeding omdat ik snel weer in slaap val. Maar verder over het algemeen goed geslapenquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tsja, ik moet het reflecteren: normaal gesproken slaapt ze gewon de nachten, er zijn kinderen die dit elke nacht hebben en dan is de partner "gewoon" werken overdag en zit moeders alleen met de kleine. We mogen dus van geluk spreken dat het maar sporadisch isSame shit, different day
SC hopper present![]()
ik weet het, is een jaarlijkse discussie hierquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
is slecht voor de voegen, beter goed schrobben (kost wat meer moeite maar je voorkomt er wel onkruid tussen de tegels mee)
Same shit, different day
SC hopper present![]()
O de kleine meid slecht geslapen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tsja, ik moet het reflecteren: normaal gesproken slaapt ze gewon de nachten, er zijn kinderen die dit elke nacht hebben en dan is de partner "gewoon" werken overdag en zit moeders alleen met de kleine. We mogen dus van geluk spreken dat het maar sporadisch isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nachtvoedingen heb ik ook altijd idd ivm epilepsie van de vrouw, net als de laatste avondvoeding. De kleine is zo gehecht aan moeders dat ze niet accepteert dat ze door haar in bed wordt gelegd, dus dat de ik na de laatste avondvoeding. Dus zeg de voedingen van 11, 3 en 6 uur en vaak ook 9 uur zijn voor mij.quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat moet ik afkloppen, had ook maar weinig last van slaaptekort destijds. Ik deed meestal de nachtelijke voeding omdat ik snel weer in slaap val. Maar verder over het algemeen goed geslapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, die wilde na de voeding van 2.45 niet meer slapen dus ben al ff wakkerquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Helemaal niet meer slapen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, die wilde na de voeding van 2.45 niet meer slapen dus ben al ff wakker
Oeps ze zal wel moe zijn nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rij voorzichtig tot zoquote:
Ze heeft gister overdag ook veel geslapen voor haar doen dus dat zal ze nu wel aan het compenseren zijn. Al slaapt ze nu wel (in de box, dat wel)quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niet meer slapen?
Oeps ze zal wel moe zijn nuTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lekker, het is bijna al weer tijd om te eten zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze heeft gister overdag ook veel geslapen voor haar doen dus dat zal ze nu wel aan het compenseren zijn. Al slaapt ze nu wel (in de box, dat wel)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was het maar zo, heb haar 5 uur gegevenquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, het is bijna al weer tijd om te eten zeker?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O oke, maar hoezo was het maar zo?quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
was het maar zo, heb haar 5 uur gegeven
Moet jij niet even slapen dan nu als je al zo lang opbentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kleine slaapt nu beneden en wil geen risico nemen dat ze wakker wordt omdat ik aar naar boven breng dus het is maar even zo, pak vanmidag wel wat rust als ik mn dingen heb gedaanquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, maar hoezo was het maar zo?
Moet jij niet even slapen dan nu als je al zo lang opbentTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dan kan je haar toch laten liggen in de box?quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
kleine slaapt nu beneden en wil geen risico nemen dat ze wakker wordt omdat ik aar naar boven breng dus het is maar even zo, pak vanmidag wel wat rust als ik mn dingen heb gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, niet met 3 katten in huis erbijquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je haar toch laten liggen in de box?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey Wurstjuh, was der au auquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee, dat kan je niet inderdaad. Of je moet ze uit de kamer halenquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, niet met 3 katten in huis erbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan de katten nergens anders kwijt, nadeel van een open huisquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, dat kan je niet inderdaad. Of je moet ze uit de kamer halenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat is minder. Wat heb je gedaan, veel gewandeld?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Wat heb je gedaan, veel gewandeld?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou dat kan je dan nu even niet doen. Wel balen dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens had je dit laatst ook alquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:44 schreef hemarookworst het volgende:
Even wat advil gel smeren, kijken of het verlicht
Of niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaar geleden bij andere voetquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens had je dit laatst ook al
Of niet?Uw ADH vitamine Worst
O dacht laatst ook al iets. Of was dat je knie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo, weer terug.
Koen jr moet om 6:45 op z'n werkplek zijn (hovenier in opleiding)Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hey mutske
normaal fietst ie drie kwartier maar als ik toch thuis breng dan rijd ik hem wel ff die kant opSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wat lief dat je hem brengtquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:57 schreef Koen66 het volgende:
zo, weer terug.
Koen jr moet om 6:45 op z'n werkplek zijn (hovenier in opleiding)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is een mooi eindje fietsenquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:58 schreef Koen66 het volgende:
normaal fietst ie drie kwartier maar als ik toch thuis breng dan rijd ik hem wel ff die kant opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee niet dat ik weetquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht laatst ook al iets. Of was dat je knie?
Uw ADH vitamine Worst
O dan zal het wel iemand anders geweest zijnquote:
ALweer op het werk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lig nog in bedquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O, luie katquote:
Moet je niet werken vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, straksquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, luie kat
Moet je niet werken vandaag?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb jij wisselende diensten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SisiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ik zie dat de moeraskater al van huis is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eigenlijk heb ik de reis van mijn leven. Nog een fucking hele week.
Start pas 28 april terug met normale routineWerewolf![]()
Niet aan denkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Start pas 28 april terug met normale routineWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geniet van het hier en nu. 28 april duurt nog heel lang als je je bedenkt dat je al die tijd op de bus moet wachten.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2265 / +164 / +0 / 4693 / 5200
2. Dr.Mikey / 610 / +59 / +44 / 358 / 539
3. Moeraskat / 431 / +77 / +37 / 960 / 1168
4. KillemWieft / 326 / +0 / +0 / 161 / 258
5. _UserName_ / 303 / +27 / +41 / 267 / 381
6. gebrokenglas / 222 / +21 / +0 / 817 / 1015
7. Bally-b / 221 / +0 / +94 / 120 / 173
8. hemarookworst / 199 / +8 / +16 / 458 / 580
9. Lovely / 188 / +0 / +0 / 1322 / 1544
10. Fogel / 180 / +6 / +2 / 345 / 473
11. Pinnenmutske / 175 / +40 / +4 / 145 / 205
12. HappyCharly / 171 / +5 / +15 / 580 / 701
13. Soury / 165 / +23 / +24 / 137 / 204
14. devzero / 154 / +75 / +9 / 141 / 192
15. loveyoulongtime / 150 / +2 / +0 / 444 / 538
16. mario390 / 146 / +44 / +0 / 14 / 37
17. StevenHyde / 145 / +19 / +0 / 641 / 817
18. greysbones / 131 / +9 / +0 / 778 / 856
19. loveislikeakiss / 126 / +42 / +0 / 712 / 835
20. sp3c / 105 / +4 / +0 / 86 / 127SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik ga douchen denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoop met je mee!quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het zou wat zijn als Verstappen wint op mijn verjaardag
Lezen (en schrijven) we mee @gebrokenglas ?
Ben je alleen op reis of met een vriendin?quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Start pas 28 april terug met normale routineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja, ik zit al met de pen klaar.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee!
Lezen (en schrijven) we mee @:gebrokenglas ?
How can I make this topic about me?![]()
We maken de reis des levens met elkaar, DOTquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je alleen op reis of met een vriendin?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Max Verstappen jakkie, vind het een naar mannekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GG
Zellufquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max Verstappen jakkie, vind het een naar manneke![]()
Nul spanning. Ik kijk liever motogp. Daar gebeurt tenminste nog wat. En f1 is voorspelbaar.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max Verstappen jakkie, vind het een naar mannekeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey! Dat is mijn boekjequote:Op vrijdag 11 april 2025 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, ik zit al met de pen klaar.
[ afbeelding ]
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
GG heeft mijn boekjequote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn familiequote:Op vrijdag 11 april 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je alleen op reis of met een vriendin?Werewolf![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hij lag op tafel, dus ik denk ik pak m even....![]()
![]()
![]()
Ik durf wel meer.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe durft ie die te jatten van jou zeg
How can I make this topic about me?![]()
Gezelligquote:
Was Katje ziek?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stille wateren he je kent het wel die diepe grondenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook, maar ben dan ook alleen in huis het merendeel van de weekquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik heb thuis ook altijd het laatste woord.
"Ja schat".
UserTquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
JustinnerT!
Hee gg
Hee kat
En hee wie ik vergeten ben![]()
![]()
Een dipje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als de kater van huis is...........quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:25 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ik zie dat de moeraskater al van huis is.Same shit, different day
SC hopper present![]()
O das minder, hopelijk is ons Katje eruitgekomenquote:
Knuffelquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het gaat welHoe is het met Jus?
![]()
Beetje moe nog, maar verder wel goed![]()
![]()
Ff wakker worden ?quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Knuffel![]()
Beetje moe nog, maar verder wel goed![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja maarquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hij lag op tafel, dus ik denk ik pak m even....
M’n kitten voegt overal de puber ‘h’ toe in woorden..
Het is echt begonnen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neequote:en zeker niet met die pen
Jaaaahaaa
Mahaaam
Okeeeheee
Neeheeee
Zooohooo
NouhouuuWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als jij z’n armen vasthoudtquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ohjee...quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:59 schreef Moeraskat het volgende:
Jaaaahaaa
Mahaaam
Okeeeheee
Neeheeee
Zooohooo
Nouhouuu![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:59 schreef Moeraskat het volgende:
Jaaaahaaa
Mahaaam
Okeeeheee
Neeheeee
Zooohooo
Nouhouuu
Net zo terugdoen? "Je moet naar beeheed".How can I make this topic about me?![]()
Ja dat doe ik iddquote:Op vrijdag 11 april 2025 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net zo terugdoen? "Je moet naar beeheed".
Niet met die pen, niet op die toon, niet tegen mij.quote:
Ik hoop maar dat ze nooit zo droomt als ik.
Bekijk deze YouTube-video![]()
ma1lyquote:Op vrijdag 11 april 2025 08:01 schreef maily het volgende:
[..]
Niet met die pen, niet op die toon, niet tegen mij.
![]()
En ik lijk steeds meer op papa.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom heb ik gekliktquote:Op vrijdag 11 april 2025 08:01 schreef maily het volgende:
[..]
Niet met die pen, niet op die toon, niet tegen mij.
![]()
Van de wereldquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hou hier vanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil alleen maar zwemmen, zwemmen in de zee, jippie a jeeeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook van jouquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gooit worstenbroodjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik keek vroeger heel graag lunatikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet zo schrokkenquote:
Beste nacht van de vakantie![]()
Heerlijk geslapen, geen Amerikanen in de ochtend die me wakker makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Woeiiiiiiquote:Op vrijdag 11 april 2025 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heerlijk geslapen, geen Amerikanen in de ochtend die me wakker maken![]()
Moguh![]()
![]()
ik zag mn varkentje in mn avatar gisteren bij de protesten van mediapark
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je mag ok gewoon zeggen dat je er was hequote:Op vrijdag 11 april 2025 09:01 schreef Paul het volgende:
ik zag mn varkentje in mn avatar gisteren bij de protesten van mediapark
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je mag ok gewoon zeggen dat je er was he
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zo naar Siena, beetje rondlopen, daarna olijfolie gaan kopen, terug naar het hotel, spullen inpakken, badderen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klinkt als een heerlijke dagquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo naar Siena, beetje rondlopen, daarna olijfolie gaan kopen, terug naar het hotel, spullen inpakken, badderen![]()
![]()
Is Dud0r ook mee?quote:Op vrijdag 11 april 2025 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heerlijk geslapen, geen Amerikanen in de ochtend die me wakker makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Paulquote:
Nou, de kleine slaapt eindelijk. Vrouwlief ook weer. En ik? Tsja
Slapen kan altijd nogquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:23 schreef _UserName_ het volgende:
Nou, de kleine slaapt eindelijk. Vrouwlief ook weer. En ik? Tsja![]()
![]()
Klopt, maar eerst wat tegels groenvrij krijgen en een auto vol hout wegbrengen maar dat kan 12u pasquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De hogedrukspuit erop?quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar eerst wat tegels groenvrij krijgen en een auto vol hout wegbrengen maar dat kan 12u pasHow can I make this topic about me?![]()
Wel goed, goed en lang geslapen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had wat langer willen slapen, maar verder gaat ie wel goed![]()
Hoest met jou?
Nu even een kopje koffie.![]()
![]()
Oh lekker. Ik neem een kopje theequote:Op vrijdag 11 april 2025 09:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel goed, goed en lang geslapen.
Nu even een kopje koffie.![]()
![]()
Hey KWquote:
Wel goed en met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn te horenquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn om te lezen. Hier gaat het ook wel goed.
Wil je ook een bakje koffie?![]()
en een bakkie
Lekker, daar zeg ik geen nee tegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* KoningWouter schenkt Dot een heerlijk bakje decaf koffie inquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen![]()
en een bakkie
Lekker, daar zeg ik geen nee tegen![]()
Alstu!![]()
Dank uquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
* KoningWouter schenkt Dot een heerlijk bakje decaf koffie in![]()
Alstu!en ook nog decaf lief dat je daar aan denkt
Zijn schriftje is wel up to datequote:Op vrijdag 11 april 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank uen ook nog decaf lief dat je daar aan denkt
![]()
![]()
Ja bij jou ontbreekt nogal eens watquote:
Nee, HG groene aanslagreiniger. Hogedruk geeft teveel rommel en heb ik ook niet, gewoon later met de tuinslang er nog overquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: