SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Blijf toch ff wakker.. vanaf 5u mag ze weer een voeding dus druk er wel 2 dicht op elkaar, dan slaapt ze hopelijk tot een uur of 9 (of later)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, er moet minimaal 2 uur tussen zitten en das om 4.45.. heeft geen zin nu te slapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja toch.. normaal gesproken slaapt ze ook wel meteen na een nachtvoeding maar ze is veel aan het brabbelenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hij blijft maar doorgaan. Normaal doen mensen het na een overwinning wat rustiger aan, maar bij hem is er geen stoppen aan. Wel knap, ik doe het hem absoluut niet na. Dus een 2de plaats is je gegund!quote:Op vrijdag 11 april 2025 04:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee dat, voor mij voelt plek 2 als overwinning, Justin is niet bij te benen, maar heb nu de ogen op top 5 en dan zie ik daarna wel verder.. uiteindelijk gaat het om de gezellige babbel![]()
Nog even en je dochter slaapt de hele nacht.quote:Op vrijdag 11 april 2025 04:20 schreef _UserName_ het volgende:
Is het ook wel, maar liever op een ander tijdstip![]()
Moet er niet aan denken de hele dag op zo een forum brrquote:Op vrijdag 11 april 2025 04:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij blijft maar doorgaan. Normaal doen mensen het na een overwinning wat rustiger aan, maar bij hem is er geen stoppen aan. Wel knap, ik doe het hem absoluut niet na. Dus een 2de plaats is je gegund!![]()
![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh UN
Morguh Koen
Ja hoor bij jou ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is echt een rust hier in de vroege morgen.
Makkelijk punten scoren
jawel, bijna weekend dus altijd prima dan. Ff zoonlief naar z'n werk brengen zometeen en dan een dagje thuis werkenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker rustig dus. Nog plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, bijna weekend dus altijd prima dan. Ff zoonlief naar z'n werk brengen zometeen en dan een dagje thuis werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja, ik moet het reflecteren: normaal gesproken slaapt ze gewon de nachten, er zijn kinderen die dit elke nacht hebben en dan is de partner "gewoon" werken overdag en zit moeders alleen met de kleine. We mogen dus van geluk spreken dat het maar sporadisch isquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt een lange nacht gehad zie ik
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker rustig dus. Nog plannen voor het weekend?
De tuin doen met hogedrukreiniger staat nog wel op m'n agenda
En wat kleren bij dementerende moeder brengenSame shit, different day
SC hopper present![]()
is slecht voor de voegen, beter goed schrobben (kost wat meer moeite maar je voorkomt er wel onkruid tussen de tegels mee)quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
En wat kleren bij dementerende moeder brengenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat is altijd een hele klus met die hogedrukreiniger. Aan het eind hou je altijd zoveel modder over.quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
En wat kleren bij dementerende moeder brengen
Althans hier want wij hebben niet zo putje achter het huis.
Vervelend Koen een dementerende moeder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In mijn jonge jaren deed ik het altijd schrobben , maar even goed nog onkruid hoorquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
is slecht voor de voegen, beter goed schrobben (kost wat meer moeite maar je voorkomt er wel onkruid tussen de tegels mee)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat moet ik afkloppen, had ook maar weinig last van slaaptekort destijds. Ik deed meestal de nachtelijke voeding omdat ik snel weer in slaap val. Maar verder over het algemeen goed geslapenquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tsja, ik moet het reflecteren: normaal gesproken slaapt ze gewon de nachten, er zijn kinderen die dit elke nacht hebben en dan is de partner "gewoon" werken overdag en zit moeders alleen met de kleine. We mogen dus van geluk spreken dat het maar sporadisch isSame shit, different day
SC hopper present![]()
ik weet het, is een jaarlijkse discussie hierquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
is slecht voor de voegen, beter goed schrobben (kost wat meer moeite maar je voorkomt er wel onkruid tussen de tegels mee)
Same shit, different day
SC hopper present![]()
O de kleine meid slecht geslapen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tsja, ik moet het reflecteren: normaal gesproken slaapt ze gewon de nachten, er zijn kinderen die dit elke nacht hebben en dan is de partner "gewoon" werken overdag en zit moeders alleen met de kleine. We mogen dus van geluk spreken dat het maar sporadisch isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nachtvoedingen heb ik ook altijd idd ivm epilepsie van de vrouw, net als de laatste avondvoeding. De kleine is zo gehecht aan moeders dat ze niet accepteert dat ze door haar in bed wordt gelegd, dus dat de ik na de laatste avondvoeding. Dus zeg de voedingen van 11, 3 en 6 uur en vaak ook 9 uur zijn voor mij.quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat moet ik afkloppen, had ook maar weinig last van slaaptekort destijds. Ik deed meestal de nachtelijke voeding omdat ik snel weer in slaap val. Maar verder over het algemeen goed geslapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, die wilde na de voeding van 2.45 niet meer slapen dus ben al ff wakkerquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Helemaal niet meer slapen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, die wilde na de voeding van 2.45 niet meer slapen dus ben al ff wakker
Oeps ze zal wel moe zijn nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rij voorzichtig tot zoquote:
Ze heeft gister overdag ook veel geslapen voor haar doen dus dat zal ze nu wel aan het compenseren zijn. Al slaapt ze nu wel (in de box, dat wel)quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niet meer slapen?
Oeps ze zal wel moe zijn nuTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lekker, het is bijna al weer tijd om te eten zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze heeft gister overdag ook veel geslapen voor haar doen dus dat zal ze nu wel aan het compenseren zijn. Al slaapt ze nu wel (in de box, dat wel)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was het maar zo, heb haar 5 uur gegevenquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, het is bijna al weer tijd om te eten zeker?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: