SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Ik zit er ook weleens naastquote:Op donderdag 10 april 2025 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die twee popjes zitten naast elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht ook al. Zo kan je niet zijn toch?
Vind het wel een mooie naam op zich, maar spel het dan anders
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Er zijn dus wel echt mensen die dat vindenquote:Op donderdag 10 april 2025 18:58 schreef Grotetijd het volgende:
Ik dacht ook al. Zo kan je niet zijn toch?
Vind het wel een mooie naam op zich, maar spel het dan anders
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er zijn dus wel echt mensen die dat vinden![]()
![]()
Went welquote:Op donderdag 10 april 2025 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
Zo gamen
Al vind ik t met toetsenbord spelen lastigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zijn vaak mensen die met een blik bier in de tuin zitten naar Andre Hazes te luisteren, terwijl ze uitkijken op hun Mercedes en de Gouden ketting om hun nek met hun naam er op oppoetsen.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er zijn dus wel echt mensen die dat vindenWell, life can be a riot
Gewoon lekker tochquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De functie waar ik niet op mag solliciteren staat online
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je oude baan?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
De functie waar ik niet op mag solliciteren staat onlineTrust nobody![]()
Zal ik solliciterenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
De functie waar ik niet op mag solliciteren staat online
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Deel van mijn huidige werkzaamheden die ik afgelopen jaar heb gedaan en voor geprezen ben, maar absoluut niet mag uitbreiden.quote:
Voldoe ik bijna geheel aan dit profiel op 1 puntje na? Zeker weten.Trotste mama van Ambar
Be my guest maar ik werk je niet inquote:Trotste mama van Ambar
Ohhh datquote:Op donderdag 10 april 2025 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deel van mijn huidige werkzaamheden die ik afgelopen jaar heb gedaan en voor geprezen ben, maar absoluut niet mag uitbreiden.
Voldoe ik bijna geheel aan dit profiel op 1 puntje na? Zeker weten.
Stom
Wat ga je doen?Trust nobody![]()
En ik moest mij vooral niet gepasseerd voelen of het persoonlijk maken
Trotste mama van Ambar
Leven lang zeiken dat hun naam niet goed geschreven isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Negeren en vooral deze persoon niet inwerken.quote:
Als ik niet geschikt ben voor deze functie dan ook niet voor de werkzaamheden en vooral niet geschikt om iemand in te werkenTrotste mama van Ambar
Maar dankbaar dat je de nieuwkomer mag inwerken?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moest mij vooral niet gepasseerd voelen of het persoonlijk makenTrust nobody![]()
Dat is wel een heerlijke zetquote:Op donderdag 10 april 2025 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Negeren en vooral deze persoon niet inwerken.
Als ik niet geschikt ben voor deze functie dan ook niet voor de werkzaamheden en vooral niet geschikt om iemand in te werkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kan veel gaan leren van deze persoonquote:Op donderdag 10 april 2025 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dankbaar dat je de nieuwkomer mag inwerken?Trotste mama van Ambar
Werk je me eruit?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Be my guest maar ik werk je niet in
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan veel gaan leren van deze persoon![]()
Trust nobody![]()
Be
Our
Guest
Be our guest
Put our service to the testHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik negeer je gewoon, ook al kan je de leukste persoon ever zijn.quote:Trotste mama van Ambar
Ik heb onlangs wel voor je rondgevraagd. Maar nog geen antwoord gekregenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik negeer je gewoon, ook al kan je de leukste persoon ever zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In uit op en neer en heen en weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb onlangs wel voor je rondgevraagd. Maar nog geen antwoord gekregen
Trotste mama van Ambar
Lekker poetsenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vergeet je echt nietquote:
Wax on wax offThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er werd mij net gevraagd wat ik had gegeten. Dus ik zeg, zwarte bonen. Braadworstje. Bloemkool. Krijg ik terug "ik moet even wennen aan deze combi geloof ik"
Maar hoezó?
Bonen zijn prima vervangers voor aardappels. Braadworst is gewoon vlees, bloemkool is groenten. Lijkt mij niks mis mee.Well, life can be a riot
Persoonlijk heb ik mijn bonen ook liever met andere dingenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
Er werd mij net gevraagd wat ik had gegeten. Dus ik zeg, zwarte bonen. Braadworstje. Bloemkool. Krijg ik terug "ik moet even wennen aan deze combi geloof ik"
Maar hoezó?
Bonen zijn prima vervangers voor aardappels. Braadworst is gewoon vlees, bloemkool is groenten. Lijkt mij niks mis mee.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker boeiend als jij het zo lekker vindt prima toch. Zinloze discussie.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
Maar hoezó?
Bonen zijn prima vervangers voor aardappels. Braadworst is gewoon vlees, bloemkool is groenten. Lijkt mij niks mis mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kanquote:Op donderdag 10 april 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
Maar hoezó?
Bonen zijn prima vervangers voor aardappels. Braadworst is gewoon vlees, bloemkool is groenten. Lijkt mij niks mis mee.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
A hole to another universeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pas daar de niet leuke helft van mijn bedrijf in?quote:Trotste mama van Ambar
Ik mis deze week wel wat groenten in mijn dieetquote:Op donderdag 10 april 2025 19:31 schreef StevenHyde het volgende:
Maar iig veel groenten, dus goed bezig grotetijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas daar de niet leuke helft van mijn bedrijf in?
300 Gram Bloemkool vandaagquote:Op donderdag 10 april 2025 19:31 schreef StevenHyde het volgende:
Maar iig veel groenten, dus goed bezig grotetijd200 Gram bonen
Well, life can be a riot
Dat wordt heerlijk poepenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
300 Gram Bloemkool vandaag200 Gram bonen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tijd om gewoon weer wat beter voor mij te gaan zorgen. Zit zelfs nog onder m'n kcal behoefte![]()
Gisteren bij 't trap lopen schrok ik wel van m'n conditie weer dus ook daar weer een schop onder m'n arie.Well, life can be a riot
Zin inquote:
Well, life can be a riot
Ik ga even in zelfmedelijden zitten, want ik moet ook nog zaterdag werkenTrotste mama van Ambar
Ready for the mosh pit shaka brah!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iemand Black Mirror al gecheckt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was in seizoen 1 afgehaakt geloof ikquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij hebt vakantie dus helemaal prima tochquote:Op donderdag 10 april 2025 19:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik mis deze week wel wat groenten in mijn dieetBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ? Ben benieuwd maar vanavond nog geen tijd voor denk ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eigen schuldquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O die heb ik vanmiddag ook gekeken. Maar ben ook bezig mist de helft. Was bij afl 6 voor ik het wist maar niets gezienquote:
Ben pas net begonnenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik vanmiddag ook gekeken. Maar ben ook bezig mist de helft. Was bij afl 6 voor ik het wist maar niets gezien
![]()
![]()
this wel raak he dit jaar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja wilde het net postenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Don Leo mooi iconisch figuur altijd vroeger toen hij nog trainer was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met zijn sigarenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
God... Zeg datquote:Op donderdag 10 april 2025 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hou m'n hart vast
Well, life can be a riot
Afscheid komt nooit te laat
Maar altijd veel te vroeg
Wanneer een dierbare je verlaat
Gooit dat je leven over een andere boeg
Leren leven met de herinnering
Met het verdriet en de pijn
Langzaam kom je tot de bezinning
Dat niets nog hetzelfde zal zijn
Maar in de wind en zon voel je zijn aanwezigheid
Het briesje dat door je haar waait
Die zonnestraal die over je gezicht glijdt
De traan die je wang aait
De herinnering is er voor altijd
@DJMOIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ga je dat voordragen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Mooi Moquote:Op donderdag 10 april 2025 20:18 schreef DJMO het volgende:
@:DJMO
Well, life can be a riot
Nee, ik heb achteraf af gezien van spreken, maar ik wil deze tekst wel meegeven aan de nabestaandenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ook mooiquote:Op donderdag 10 april 2025 20:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik heb achteraf af gezien van spreken, maar ik wil deze tekst wel meegeven aan de nabestaandenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sushi?quote:Op donderdag 10 april 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo, sta in de rij voor een tafelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh lekkerquote:
Eet of salon?quote:Op donderdag 10 april 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo, sta in de rij voor een tafelWell, life can be a riot
Ciro en zonenquote:
Restaurant waar intussen 4 generaties van mijn familie heeft gegeten want we komen er al meer dan 20 jaar
Ik dacht ik ga laat, kan ik nog even met ciro kletsen op het eindHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lilak gespot in reflectie. Mits eigen foto natuurlijk.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ah verrek jaquote:Op donderdag 10 april 2025 20:31 schreef aeque het volgende:
Lilak gespot in reflectie. Mits eigen foto natuurlijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Regent nu een beetje was niet voorspeld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh nee tochquote:Op donderdag 10 april 2025 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Regent nu een beetje was niet voorspeld.
Hier is het droog maar vanochtend was mijn auto natHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet dat ik je nu op straat zou herkennen hoor.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Volgende week ook regenquote:Op donderdag 10 april 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh nee toch
Hier is het droog maar vanochtend was mijn auto natThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik weer in Nederland ben blijf ik voor de zekerheid een maand binnenquote:Op donderdag 10 april 2025 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet dat ik je nu op straat zou herkennen hoor.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik weer in Nederland ben blijf ik voor de zekerheid een maand binnen
Maar heb ik even gemist, lekker op vakantie?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja deze week Toscanaquote:Op donderdag 10 april 2025 20:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar heb ik even gemist, lekker op vakantie?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heel mooi !!quote:Op donderdag 10 april 2025 20:18 schreef DJMO het volgende:
@:DJMO![]()
Denk dat ik maar decadent doe en de kreeft bestelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo deel van de plantjes zit erin. Het werd nu te donkerTrotste mama van Ambar
Muisvogelquote:Op donderdag 10 april 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo deel van de plantjes zit erin. Het werd nu te donker![]()
![]()
Ik moet nog terug straksquote:Op donderdag 10 april 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo deel van de plantjes zit erin. Het werd nu te donker
Denk dat ik dan maar een tram zoekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Als het eenmaal begint te schemeren is het ook zo donker he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yep en koelt dan ook snel afquote:Op donderdag 10 april 2025 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als het eenmaal begint te schemeren is het ook zo donker he.![]()
Ja gelijk frisjes dan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Normaal werk je vrijdag's ook. Misschien morgen een vrije dag nemen?quote:How can I make this topic about me?![]()
Is in Rotterdam de gemeente vlag bij het gemeentehuis al Halfstok voor leo of gebeurt dat morgen? Mooie vent was het een echte ouderwetse Rotterdammert.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welquote:Op donderdag 10 april 2025 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet dat ik je nu op straat zou herkennen hoor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij werd bijna boos dat ik online wasquote:Tsja, mijn alarm gaat om 5:50 en ik wil ook een beetje kunnen slapenquote:Op donderdag 10 april 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
Dev heeft verzaakt, die ging te vroeg naar bed!Maar nu kan ik niet "aan de andere zuurtjes vertellen dat je me afgestopt hebt."quote:Op donderdag 10 april 2025 06:32 schreef JustinK het volgende:
We zijn het inmiddels wel een beetje gewend
(die quote is niet van mij!)![]()
Nee morgen rustige dag en halve dagquote:Op donderdag 10 april 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Normaal werk je vrijdag's ook. Misschien morgen een vrije dag nemen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
R.I.P DTS.![]()
Bolkquote:Op donderdag 10 april 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
Sow, loopt het hier tegenwoordig altijd zo traag of wat?
Welkom terug ToTtie![]()
![]()
![]()
Kerelquote:Op donderdag 10 april 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geen idee, zal vast wel gebeurenquote:Op donderdag 10 april 2025 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is in Rotterdam de gemeente vlag bij het gemeentehuis al Halfstok voor leo of gebeurt dat morgen? Mooie vent was het een echte ouderwetse Rotterdammert.Uw ADH vitamine Worst
zelfquote:Op donderdag 10 april 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
Sow, loopt het hier tegenwoordig altijd zo traag of wat?![]()
![]()
Rustig maarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ambtenaar gespotquote:Op donderdag 10 april 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee morgen rustige dag en halve dagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waar was je geblevenquote:Op donderdag 10 april 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Ook lekker.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee morgen rustige dag en halve dagHow can I make this topic about me?![]()
Ik hou van ambtenarenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sparta en Feyenoord zullen wel met rouwbanden spelen dit weekend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ff een vakantie van alle drama hier. Kan niet garanderen dat ik op semi-korte termijn weer een retraite nodig ga hebben of zo, maar ik check hier weer even!quote:![]()
![]()
Welke drama? Behalve het verlies van Klaasquote:Op donderdag 10 april 2025 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
ff een vakantie van alle drama hier. Kan niet garanderen dat ik op semi-korte termijn weer een retraite nodig ga hebben of zo, maar ik check hier weer even!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom? Ben zelf ook ambtenaarquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2264 / +189 / +163 / 4639 / 5146
2. Dr.Mikey / 565 / +121 / +58 / 333 / 501
3. Moeraskat / 390 / +58 / +73 / 817 / 1004
4. KillemWieft / 326 / +0 / +0 / 160 / 256
5. _UserName_ / 262 / +53 / +27 / 246 / 346
6. gebrokenglas / 220 / +41 / +19 / 803 / 1001
7. Lovely / 188 / +5 / +0 / 1322 / 1544
8. hemarookworst / 183 / +5 / +8 / 438 / 557
9. Fogel / 178 / +1 / +6 / 325 / 453
10. Pinnenmutske / 171 / +24 / +40 / 140 / 199
11. HappyCharly / 156 / +9 / +5 / 540 / 654
12. loveyoulongtime / 149 / +11 / +1 / 400 / 492
13. mario390 / 146 / +0 / +44 / 14 / 37
14. StevenHyde / 145 / +12 / +19 / 641 / 817
15. devzero / 145 / +0 / +75 / 124 / 168
16. Soury / 141 / +2 / +23 / 131 / 192
17. greysbones / 131 / +8 / +9 / 778 / 856
18. Bally-b / 127 / +0 / +0 / 88 / 127
19. loveislikeakiss / 125 / +16 / +41 / 663 / 785
20. sp3c / 105 / +7 / +4 / 85 / 126SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
De grote drama man is hier ook niet zo actief deze maandUw ADH vitamine Worst
Zo. Dikke puntenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zie ik niet als een drama, dat zie ik als een vreselijk, ernstig verlies.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke drama? Behalve het verlies van Klaas
Gouden gozer met een hart van platina.
Het moet nog steeds echt bezinken bij me. Het speelt de hele tijd door mijn hoofd en soms vindt het een weg naar mijn hart dat dan duidelijk geroerd raakt, maar dan kaatst het weer terug naar mijn hoofd.
Het is gewoon zo fucking moeilijk te bevatten.![]()
Kree is de no-drama manquote:Op donderdag 10 april 2025 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
De grote drama man is hier ook niet zo actief deze maand![]()
Het is echt bizar. Onwerkelijk en onverteerbaarquote:Op donderdag 10 april 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als een drama, dat zie ik als een vreselijk, ernstig verlies.
Het moet nog steeds echt bezinken bij me. Het speelt de hele tijd door mijn hoofd en soms vindt het een weg naar mijn hart dat dan duidelijk geroerd raakt, maar dan kaatst het weer terug naar mijn hoofd.
Het is gewoon zo fucking moeilijk te bevatten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ow dat is niet perce het probleem enzo, maar nu je er toch over begint....quote:Op donderdag 10 april 2025 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
De grote drama man is hier ook niet zo actief deze maand![]()
![]()
![]()
Doe nog eens zo’n mislukte grap?
Hij was absoluut een goede gozer. Het is zeker een pijnlijk verlies.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als een drama, dat zie ik als een vreselijk, ernstig verlies.
Het is gewoon zo fucking moeilijk te bevatten.
We waren hier allemaal van slag.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb ooit een keer een stomdronken buurman die via de overheid in de groenvoorziening werkt met hulp van zijn 12-jarig zoontje de trap op moeten slepen naar zijn bed toe, en bij elke trede zei hij: "Niet zo snel, niet zo snel! Ik ben een ambtenaar!"quote:![]()
![]()
Wil foto van voedsel delen maar imgbb wil niet meewerken
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stomp hemquote:Op donderdag 10 april 2025 21:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wil foto van voedsel delen maar imgbb wil niet meewerkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is weer het andere uiterste. Maar ik heb ook een paar keer bij de overheid gewerkt en ik moet zeggen: het waren eigenlijk de leukste plekken om te werken.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een stomdronken buurman die via de overheid in de groenvoorziening werkt met hulp van zijn 12-jarig zoontje de trap op moeten slepen naar zijn bed toe, en bij elke trede zei hij: "Niet zo snel, niet zo snel! Ik ben een ambtenaar!"How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Maar ik heb ook een paar keer bij de overheid gewerkt en ik moet zeggen: het waren eigenlijk de leukste plekken om te werken.
Zin in vetzakkerijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er zit niet zo'n druk op je werk. Gewoon je ding doen, dat is al goed.quote:
Dat is bij andere bedrijven wel anders, met dat targets halen en hele krappe deadlines steeds....How can I make this topic about me?![]()
Nou ik heb wel druk hoorquote:Op donderdag 10 april 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zit niet zo'n druk op je werk. Gewoon je ding doen, dat is al goed.
Dat is bij andere bedrijven wel anders, met dat targets halen en hele krappe deadlines steeds....
Weet je waarom ambtenaren nooit voor de lunch de krant lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Maar gezond druk, toch? Niet dat je elke avond bekaf op de bank ploft, of weekenden bij moet komen steeds?quote:How can I make this topic about me?![]()
Dit.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
I know, man.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij was absoluut een goede gozer. Het is zeker een pijnlijk verlies.
We waren hier allemaal van slag.Ik heb wel het één en ander meegekregen. Ik wist dat hij sinds zijn studententijd enorm zat te worstelen, maar volgens eigen zeggen was het pas sinds een jaar of 2 echt erger, maar dat lijkt toch niet het geval te zijn.
Ik heb aan de ene kant echt wel begrip voor zijn keuze, maar aan de andere kant zou het feit dat zij zo gewaardeerd en geliefd was hem ook enorm veel steun hebben moeten geven.
Er is gekeken naar wat voor therapieën hij nodig zou hebben en er stond gewoon een wereld aan mogelijkheden voor hem open voor een toekomst.
Ik ben zelf ook echt een groot deel van mijn leven door een fucking hel gegaan en heb vaak zat aan deze zelfde keuze zitten denken. Ik gunde het hem echt dat hij ook er doorheen gekomen zou zijn.
Er is serieus altijd wel een puntje van licht aan de horizon, er zijn altijd mogelijkheden om je dromen werkelijk te maken, maar ik weet ook verdomd goed dat sommige dingen mokerhard binnen kunnen komen en dat het schier onmogelijk lijkt om daar overheen te komen.![]()
imgurquote:Op donderdag 10 april 2025 21:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wil foto van voedsel delen maar imgbb wil niet meewerken![]()
![]()
Welquote:Op donderdag 10 april 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar gezond druk, toch? Niet dat je elke avond bekaf op de bank ploft, of weekenden bij moet komen steeds?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat dus. En nu is het eigenlijk te laat om te eten. Ik eet eigenlijk niet na 21uquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh absoluut!quote:Op donderdag 10 april 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Maar ik heb ook een paar keer bij de overheid gewerkt en ik moet zeggen: het waren eigenlijk de leukste plekken om te werken.Veel minder prestatie-gerichte druk enzo.
Ja, je moet natuurlijk gewoon functioneren, maar je hoeft geen carrièrerakker te zijn die zijn ellebogen flink moet invetten om hogerop te komen.![]()
OMG jaaaaaaaa dat is m’n lievelingsquote:Op donderdag 10 april 2025 21:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb net crème brulee besteld voor wie wilWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zit niet zo'n druk op je werk. Gewoon je ding doen, dat is al goed.
Dat is bij andere bedrijven wel anders, met dat targets halen en hele krappe deadlines steeds....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt....
![]()
![]()
Kom halen danquote:Op donderdag 10 april 2025 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OMG jaaaaaaaa dat is m’n lievelingsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet eens! Behalve vorig jaar naar Maastricht, die reis was eigenlijk niet geheel noodzakelijk voor mijn werk.quote:I'm surrounded by morons!
Nou dat is duidelijk een andere overheidsinstantie dan waar ik werk. Of een ander team.
Maar ik weet dat die er zijn ja. Maar bij mij absoluut niet.
Ja jaquote:Op donderdag 10 april 2025 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet eens! Behalve vorig jaar naar Maastricht, die reis was eigenlijk niet geheel noodzakelijk voor mijn werk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zou wel graag willen. Alleen beetje verquote:
Ik reis bijna niet voor mijn werk. Prive reis ik meerquote:
I'm surrounded by morons!
* Fogel gaat zo een worst/kaas scenario in elkaar flatsenI'm surrounded by morons!
Hij is wel verdomd lekkerquote:Op donderdag 10 april 2025 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou wel graag willen. Alleen beetje verHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En knapperig ?quote:
Zin inquote:Op donderdag 10 april 2025 21:46 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gaat zo een worst/kaas scenario in elkaar flatsenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja kom dan?quote:I'm surrounded by morons!
Hoe simpel het leven kon zijn toen we nog kinderen warenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb net ff gauw wat gevulde olijven opgevroten.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:46 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gaat zo een worst/kaas scenario in elkaar flatsen![]()
Echt hequote:Op donderdag 10 april 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoe simpel het leven kon zijn toen we nog kinderen waren![]()
Als kind was je leven vrij onbezorgd. Je had school, vriendjes en vriendinnetjes, sport en verder was het vrij simpel.How can I make this topic about me?![]()
En nu is het keihard bolken voor de pegels!quote:Op donderdag 10 april 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Als kind was je leven vrij onbezorgd. Je had school, vriendjes en vriendinnetjes, sport en verder was het vrij simpel.![]()
Hey Jussiequote:
Zo klaar dat die schooltijd voorbij isquote:Op donderdag 10 april 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Als kind was je leven vrij onbezorgd. Je had school, vriendjes en vriendinnetjes, sport en verder was het vrij simpel.
Bolken voor de vlegelsquote:Op donderdag 10 april 2025 21:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
En nu is het keihard volken voor de pegels!![]()
#metoo of is dat de verkeerde hastag?quote:Op donderdag 10 april 2025 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo klaar dat die schooltijd voorbij isOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Omvolkenquote:Op donderdag 10 april 2025 21:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
En nu is het keihard volken voor de pegels!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja en neequote:Op donderdag 10 april 2025 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#metoo of is dat de verkeerde hastag?
De toetsen en proefwerken inderdaad.... En het gesleep met je schooltas vol boeken.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo klaar dat die schooltijd voorbij isHow can I make this topic about me?![]()
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 10 april 2025 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De toetsen en proefwerken inderdaad.... En het gesleep met je schooltas vol boeken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hallo knapperdquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@ToT wanneer kwam jou vriendin ook weer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb tussen middelbaar en Uni dik 6 jaar full time gewerkt en toen ik ging studeren was het terug naar minimum loontje en zien rond te komen tussen het studeren door.quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarschijnlijk helaas ergens in juni pas.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
@:ToT wanneer kwam jou vriendin ook weer?![]()
![]()
Goede grap.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
@:ToT wanneer kwam jou vriendin ook weer?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 10 april 2025 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb tussen middelbaar en Uni dik 6 jaar full time gewerkt en toen ik ging studeren was het terug naar minimum loontje en zien rond te komen tussen het studeren door.
O? Er is wat veranderd? Dacht dat ze eerder zou komen?quote:Op donderdag 10 april 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helaas ergens in juni pas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot wanneer. Huehuehuequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar je had wel een buffer op kunnen bouwen?quote:Op donderdag 10 april 2025 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb tussen middelbaar en Uni dik 6 jaar full time gewerkt en toen ik ging studeren was het terug naar minimum loontje en zien rond te komen tussen het studeren door.How can I make this topic about me?![]()
Jawel en met u?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, maar die heb ik er even snel doorheen gejaagdquote:Op donderdag 10 april 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar je had wel een buffer op kunnen bouwen?![]()
Heb gelukkig in die tijd wel nog wat leuke investeringen gedaan waar in vandaag de dag iets aan heb, maar tijdens mijn studenten tijd totaal niks aan gehad.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: