SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Ik zit er ook weleens naastquote:Op donderdag 10 april 2025 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die twee popjes zitten naast elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht ook al. Zo kan je niet zijn toch?
Vind het wel een mooie naam op zich, maar spel het dan anders
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Er zijn dus wel echt mensen die dat vindenquote:Op donderdag 10 april 2025 18:58 schreef Grotetijd het volgende:
Ik dacht ook al. Zo kan je niet zijn toch?
Vind het wel een mooie naam op zich, maar spel het dan anders
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er zijn dus wel echt mensen die dat vinden![]()
![]()
Went welquote:Op donderdag 10 april 2025 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
Zo gamen
Al vind ik t met toetsenbord spelen lastigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zijn vaak mensen die met een blik bier in de tuin zitten naar Andre Hazes te luisteren, terwijl ze uitkijken op hun Mercedes en de Gouden ketting om hun nek met hun naam er op oppoetsen.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er zijn dus wel echt mensen die dat vindenWell, life can be a riot
Gewoon lekker tochquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De functie waar ik niet op mag solliciteren staat online
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je oude baan?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
De functie waar ik niet op mag solliciteren staat onlineTrust nobody![]()
Zal ik solliciterenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
De functie waar ik niet op mag solliciteren staat online
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Deel van mijn huidige werkzaamheden die ik afgelopen jaar heb gedaan en voor geprezen ben, maar absoluut niet mag uitbreiden.quote:
Voldoe ik bijna geheel aan dit profiel op 1 puntje na? Zeker weten.Trotste mama van Ambar
Be my guest maar ik werk je niet inquote:Trotste mama van Ambar
Ohhh datquote:Op donderdag 10 april 2025 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deel van mijn huidige werkzaamheden die ik afgelopen jaar heb gedaan en voor geprezen ben, maar absoluut niet mag uitbreiden.
Voldoe ik bijna geheel aan dit profiel op 1 puntje na? Zeker weten.
Stom
Wat ga je doen?Trust nobody![]()
En ik moest mij vooral niet gepasseerd voelen of het persoonlijk maken
Trotste mama van Ambar
Leven lang zeiken dat hun naam niet goed geschreven isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Negeren en vooral deze persoon niet inwerken.quote:
Als ik niet geschikt ben voor deze functie dan ook niet voor de werkzaamheden en vooral niet geschikt om iemand in te werkenTrotste mama van Ambar
Maar dankbaar dat je de nieuwkomer mag inwerken?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moest mij vooral niet gepasseerd voelen of het persoonlijk makenTrust nobody![]()
Dat is wel een heerlijke zetquote:Op donderdag 10 april 2025 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Negeren en vooral deze persoon niet inwerken.
Als ik niet geschikt ben voor deze functie dan ook niet voor de werkzaamheden en vooral niet geschikt om iemand in te werkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kan veel gaan leren van deze persoonquote:Op donderdag 10 april 2025 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dankbaar dat je de nieuwkomer mag inwerken?Trotste mama van Ambar
Werk je me eruit?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Be my guest maar ik werk je niet in
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan veel gaan leren van deze persoon![]()
Trust nobody![]()
Be
Our
Guest
Be our guest
Put our service to the testHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik negeer je gewoon, ook al kan je de leukste persoon ever zijn.quote:Trotste mama van Ambar
Ik heb onlangs wel voor je rondgevraagd. Maar nog geen antwoord gekregenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik negeer je gewoon, ook al kan je de leukste persoon ever zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In uit op en neer en heen en weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb onlangs wel voor je rondgevraagd. Maar nog geen antwoord gekregen
Trotste mama van Ambar
Lekker poetsenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vergeet je echt nietquote:
Wax on wax offThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er werd mij net gevraagd wat ik had gegeten. Dus ik zeg, zwarte bonen. Braadworstje. Bloemkool. Krijg ik terug "ik moet even wennen aan deze combi geloof ik"
Maar hoezó?
Bonen zijn prima vervangers voor aardappels. Braadworst is gewoon vlees, bloemkool is groenten. Lijkt mij niks mis mee.Well, life can be a riot
Persoonlijk heb ik mijn bonen ook liever met andere dingenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
Er werd mij net gevraagd wat ik had gegeten. Dus ik zeg, zwarte bonen. Braadworstje. Bloemkool. Krijg ik terug "ik moet even wennen aan deze combi geloof ik"
Maar hoezó?
Bonen zijn prima vervangers voor aardappels. Braadworst is gewoon vlees, bloemkool is groenten. Lijkt mij niks mis mee.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker boeiend als jij het zo lekker vindt prima toch. Zinloze discussie.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
Maar hoezó?
Bonen zijn prima vervangers voor aardappels. Braadworst is gewoon vlees, bloemkool is groenten. Lijkt mij niks mis mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kanquote:Op donderdag 10 april 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
Maar hoezó?
Bonen zijn prima vervangers voor aardappels. Braadworst is gewoon vlees, bloemkool is groenten. Lijkt mij niks mis mee.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
A hole to another universeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pas daar de niet leuke helft van mijn bedrijf in?quote:Trotste mama van Ambar
Ik mis deze week wel wat groenten in mijn dieetquote:Op donderdag 10 april 2025 19:31 schreef StevenHyde het volgende:
Maar iig veel groenten, dus goed bezig grotetijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas daar de niet leuke helft van mijn bedrijf in?
300 Gram Bloemkool vandaagquote:Op donderdag 10 april 2025 19:31 schreef StevenHyde het volgende:
Maar iig veel groenten, dus goed bezig grotetijd200 Gram bonen
Well, life can be a riot
Dat wordt heerlijk poepenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
300 Gram Bloemkool vandaag200 Gram bonen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tijd om gewoon weer wat beter voor mij te gaan zorgen. Zit zelfs nog onder m'n kcal behoefte![]()
Gisteren bij 't trap lopen schrok ik wel van m'n conditie weer dus ook daar weer een schop onder m'n arie.Well, life can be a riot
Zin inquote:
Well, life can be a riot
Ik ga even in zelfmedelijden zitten, want ik moet ook nog zaterdag werkenTrotste mama van Ambar
Ready for the mosh pit shaka brah!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iemand Black Mirror al gecheckt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was in seizoen 1 afgehaakt geloof ikquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij hebt vakantie dus helemaal prima tochquote:Op donderdag 10 april 2025 19:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik mis deze week wel wat groenten in mijn dieetBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ? Ben benieuwd maar vanavond nog geen tijd voor denk ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eigen schuldquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O die heb ik vanmiddag ook gekeken. Maar ben ook bezig mist de helft. Was bij afl 6 voor ik het wist maar niets gezienquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben pas net begonnenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik vanmiddag ook gekeken. Maar ben ook bezig mist de helft. Was bij afl 6 voor ik het wist maar niets gezien
![]()
![]()
this wel raak he dit jaar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja wilde het net postenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Don Leo mooi iconisch figuur altijd vroeger toen hij nog trainer was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met zijn sigarenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
God... Zeg datquote:Op donderdag 10 april 2025 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hou m'n hart vast
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: